Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

OTAN O Π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΕΓΡΑΦΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ..... (2)


Θλιβερὰν ἐντύπωσιν προκαλεῖ εἰς ἡμᾶς τοὺς Ἁγιορείτας ἡ ἀπουσία τοῦ Hμερολογιακοῦ ζητήματος ἐκ τῶν θεμάτων τῆς Πανορθοδόξου Προσυνόδου. Ἐν τούτοις, ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος εἶχεν ἐπιδείξει ἐξαιρετικὸν ἐνδιαφέρον, διὰ τὸ ζήτημα τοῦτο τὸ 1930 εἰς τὴν Διορθόδοξον 'Επιτροπήν. Πεισθεἰς περὶ τοῦ λάθους του, ὁ μακαρίτης Χρυσόστομος, μετὰ ἐξαετῆ πειραματισμόν, ἤ προσπαθῶν νὰ παρασύρῃ εἰς τὴν περιπέτειαν καὶ τὰς ἄλλας 'Εκκλησίας, ἴνα προσδώσῃ νομιμότητα εἰς τὴν ἀντικανονικὴν ἐνέργειάν του, ἔγραφε πρὸς τοὺς ἐκπροσωποῦντας εἰς τὴν Ἑπιτροπὴν τὴν Ἑκκλησίαν τῆς Ἐλλάδος, μακαρίτην Γεννάδιον Θεσσαλονίκης καὶ Κερκύρας κ. Ἁθηναγόραν -νῦν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην- ὅτι «περιληφθήσονται, ὡς εἰκός, ἐκ τῶν πρώτων τὰ ὑπὸ ἐπείγουσαν μορφὴν προβάλλοντα ζητήματα τοϋ Ημερολογίου καὶ τοῦ Πασχαλίου». Ἁλλ' ἡ Ἑπιτροπὴ οὔτε κἄν ἐσχολίασε τὸ θέμα, ὅπερ ἔκαιε τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἁθηνῶν, καὶ φυσικὰ ἀφέθη, διὰ τὴν Πανορθόδοξον Προσύνοδον. Θεωροῦμεν ἀναγκαῖον νὰ ὑπομνήσωμεν ἐνταῦθα, πόσον συνδεδεμένον εἶναι τὸ διωρθωμένον Γρηγοριανὸν Ημερολόγιον μετὰ τοῦ Πασχαλίου Κανόνος, ἀφοῦ κατενοήθη τὸ ἀδύνατον τῆς ὑπάρξεως τοῦ πρώτου ἄνευ τῆς ἀναθεωρήσεως καὶ προσαρμογῆς καὶ τοῦ δευτέρου. 'Εὰν ἡ πρόχειρος μεταπήδησις κατὰ δέκα τρεῖς ἡμέρας ἔλυε ὁριστικῶς τὸ ἡμερολογιακὸν ζήτημα, οὐδεμία ἐντεῦθεν ἀνάγκη θὰ προέκυπτε περὶ μνείας τοῦ Πασχαλίου, ἐπὶ ἀνατροπῇ Κανόνος τῆς α' Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ώστε οἱ Παλαιοημερολογῖται, βλέποντας μακράν, δικαίως. διαμαρτύρονται, δι΄ ἀντικανονικὰς ἐνεργείας τῆς 'Εκκλησίας μας.

Ας μᾶς ἐπιτραπῇ νὰ εἴπωμεν τινα διὰ τὸ Ημερολογιακὸν ζήτημα, τὸ ὁποῖον ἀπὸ τοῦ 1924 ἀποτελεῖ μέγαν πειρασμὸν ἐν τῇ 'Εκκλησίᾳ, σκανδαλίσαν χιλιάδας συνειδήσεων. Τὸ ἡμερολογιακὸν ἐψύχρανε πιστούς, ὡδήγησεν εἰς ἀπείθειαν, εἰς χωρισμόν, εἰς δημιουργίαν ἰδίας 'Εκκλησίας. Η ἑνότης ἐν τῇ περιοχῇ τῆς Ἑλληνικῆς 'Εκκλησίας διεσπάσθη. Εὐσεβέστατοι χριστιανοὶ ἀπέκοψαν ἐαυτοὺς ἀπὸ τῆς κοινωνίας τῶν λοιπῶν πιστῶν. Καὶ αὐτοὶ δὲν εἶναι ὀλίγοι. 'Ἐν, ἴσως, ἐκατομμύριον κατὰ συνείδησιν θρησκευομένων ἀδελφῶν. Προῆλθεν ἐκ τούτου διάστασις, ἀνταγωνισμός, ἐκατέρωθεν ἄμυνα. Ηκολούθησαν διωγμοί, ἐλέχθησαν ἄτοπα, ἐτέθη ἐν ἀμφιβόλῳ ἡ Κανονικὴ εὐστάθεια τῆς Ἐκκλησίας μας. Κόμματα ἐπὶ κομμάτων ἐσχηματίσθησαν καὶ διερράγη ὁ Θεοὐφαντος καὶ ἄρραφος χιτὼν τοῦ Κυρίου. Τὶ πταίουν εἰς ταῦτα οἱ παλαιοημερολογίται ; Ἁνθρωποι εὐλαβέστατοι καὶ ἁπλοῖ, φοβούμενοι περὶ τῆς σωτηρίας τῆς ψυχῆς των, προετίμησαν συγκακουχεῖσθαι τῷ λαῷ τοῦ Θεοῦ ἤ πρόσκαιρον ἔχειν κακῶς ἐννοουμένην εἰρήνην. Πολλοὶ τοὺς ὡνόμασαν ὅχλον. Η λέξις εἶναι ἄστοχος καὶ ἀντιχριστιανικωτάτη. Ὁ Χριστὸς εἰς αὐτὸν τὸν ὅχλον ἐπαναπαύετο. 'Υπὲρ αὐτοῦ ὁ Παῦλος ἐνομοθέτει. Χάριν αὐτοῦ οἱ Πατέρες ἐδογμάτισαν. Παρα βραχὺ νὰ εἴπωμεν ὅτι αὐτοὶ εἶναι οἱ ἀληθῶς ἐκλεκτοί. Διότι εἰς τὸν χριστιανικὸν κόσμον, οἱ ὄντως πιστοὶ αὐτοὶ εἶναι. Τὸν Παῦλον τὸν ἐκατηγόρησαν ὄτι εἶχε περιμαζέψῃ ὄλην τὴν κουρελαρίαν τῆς Μεσογείου, δια νὰ κάμῃ τὰς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Καὶ ἀπαντᾶ ἐγκαυχώμενος: «οὐ πολλοὶ σοφοὶ κατὰ σάρκα, οὐ πολλοὶ εὐγενεῖς' ἀλλὰ τὰ μωρὰ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἴνα τοὺς σοφοὺς καταισχύνῃ....».


ΠΗΓΗ: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΝ ''ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Ο ΞΗΡΟΠΟΤΑΜΙΤΗΣ'' ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 1957


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 

Με πρόσχημα την επιδημία πανώλης.....


Το έτος 1828 εμφανίστηκε επιδημία πανώλης στην Πελοπόννησο. Τα μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση του Ι. Καποδίστρια για την επιδημία ήταν υπερβολικά αυστηρά . Είχε αφήσει το αδελφό του, Βιάρο Καποδίστρια (1774-1842), να κάνει ό,τι θέλει αυτός και να περιφρονεί κάθε κρατική υπηρεσία. Μέχρι και την αλληλογραφία – γράμματα άνοιγε με την δικαιολογία ότι πρέπει να καπνιστούν για απολύμανση. Ο πραγματικός λόγος ήταν να ελέγχει την αλληλογραφία των μη συμπαθούντων την κυβέρνηση. Καταργούσε τους εκλεγμένους δημογέροντες και έβαζε τους φίλους του, όταν δεν συμφωνούσαν στα μέτρα. Όποιον διαμαρτυρόταν για τα αυστηρά μέτρα τον έβαζε αυθαίρετα φυλακή. 
Παρόμοια κακή συμπεριφορά δεν είχαν οι κάτοικοι, ούτε από τους Τούρκους, και φυσικά αύξανε η δυσαρέσκεια κατά του Ι. Καποδίστρια .
Ο ιστορικός Σπυρίδων Τρικούπης, που έζησε τότε, γράφει ότι η χώρα τίποτα δεν έπαθε από την επιδημία, διότι τα κρούσματα ήταν ελάχιστα. Αλλά έπαθε κακό από τα μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση τότε και τα ονομάζει πολιτική παραφροσύνη που προκάλεσαν γενική κατακραυγή κατά του Ι. Καποδίστρια σε πολλές περιοχές.





ΠΗΓΗ: Σπυρίδωνος Τρικούπη,
 «ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ», τόμος 4ος 







ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑΣ - ΦΡΕΝΟΒΛΑΒΕΙΑΣ, ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΑΙΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ (6ο ΜΕΡΟΣ)



Η μαγεία όπως προαναφέραμε είναι δαιμονική ενέργεια. Όσον αφορά την αντιμετώπισή της από την Εκκλησία, ο ιατρός ποιμήν πρέπει να κάνει:

ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ

Πρέπει πρωτίστως να εξετάσει μήπως πρόκειται για κατά φαντασία μάγια. Αναφέρουμε ενδεικτικά δύο αληθινά περιστατικά από τα πάμπολλα κωμικοτραγικά συμβαίνοντα, που κάθε ιερέας θα μπορούσε να διηγηθεί.
α) Ένας πατέρας καλεί τον ιερέα στο σπίτι του ζητώντας του να διαβάσει εξορκισμούς στο παιδάκι του, που βρίσκεται σε πυρετικό κώμα. Ο ιερέας διαπιστώνει έκπληκτος ότι δεν έχουν πάει ακόμη το παιδί στον γιατρό…
β) Μια κυρία οδηγώντας το νεοαποκτηθέν αυτοκίνητό της, το ρίχνει σε χαντάκι. Έντρομη τρέχει στον ιερέα να της διαβάσει εξορκισμούς, γιατί πιστεύει ότι της έκανε μάγια η πεθερά της. Ο ιερέας διαπιστώνει ότι η κυρία πήρε το δίπλωμα οδηγήσεως «νύχτα», και ότι η ταλαίπωρη πεθερά είναι ανεύθυνη για το δυστύχημα.
Μπαίνοντας ουσιαστικότερα στο θέμα μας πρέπει να παρατηρήσουμε ότι, και σε αυτές τις περιπτώσεις (που δεν είναι τόσο κωμικές όσο φαίνονται), και στις περιπτώσεις καθαρά δαιμονικής ενεργείας, το πανικόβλητο θύμα ζητάει άμεσα και απτά αποτελέσματα απελευθερώσεώς του από το «κακό». Αποτελέσματα εδώ και τώρα. Πολύ χαρακτηριστικά έλεγε κάποιος κοινωνιολόγος: «Πως να το κάνομε; ότι και να λέμε, είμαστε άνθρωποι των κουμπιών και των χαπιών. Θέλουμε πατώντας ένα κουμπί, ή πίνοντας ένα χάπι, να λυθούν αμέσως και ανώδυνα όλα μας τα προβλήματα». Ζητάμε αυτόματες λύσεις, έστω κι αν ξέρουμε ότι δεν είναι γνήσιες λύσεις. Μας βολεύουν αυτές οι ψευτολύσεις, γιατί δεν απαιτούν ιδρώτα και κόπο. Μια τέτοια αντίληψη δυστυχώς μας χαρακτηρίζει και ως προς τη σχέση μας με την Εκκλησία. Τέτοιες όμως λύσεις αυτόματες δεν δίδει η Εκκλησία. Για την Εκκλησία είναι αδιανόητη. 
Εδώ ακριβώς έγκειται το δύσκολο έργο της Εκκλησίας: Να βοηθήσει τους πιστούς να καταλάβουν ότι οι μαγικές λύσεις, (που τόσο άφθονες προσφέρονται στο super market της παραθρησκείας) όχι απλώς δεν είναι λύσεις, αλλά αντίθετα είναι ακόμη πιο σίγουρο δέσιμο στο μαγγανοπήγαδο των δαιμονικών ενεργειών.Και πρέπει να ειπούμε ότι αυτό το όντως δύσκολο έργο της Εκκλησίας, το δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο κάποιες νοσηρές τάσεις (συχνά εμφανιζόμενες μεταξύ των πιστών) όπως είναι: η θαυματολαγνεία, η οραματολαγνεία και η χαρισματολαγνεία. Αυτού του είδους οι λαγνείες ενισχύουν την μαγική αντίληψη για το έργο της Εκκλησίας, και ως εκ τούτου αποτελούν αποβλητέα καρκινώματα. Οι άγιοι Πατέρες, ως έμπειροι χειρουργοί-ιατροί φρόντιζαν πάντοτε να καθαρίζουν το Σώμα της Εκκλησίας από τέτοιους κακοήθεις όγκους.
Είναι φανερό ότι τα προαναφερθέντα νοσηρά συμπτώματα της θαυματολαγνείας, οραματολαγνείας και χαρισματολαγνείας, Αποτελούν καρπούς του πνεύματος της πλάνης. Και δεν ξεχνάμε ότι το πρώτο πνεύμα που εξορκίζομε στους προς το Άγιο βάπτισμα ερχομένους, είναι το δαιμόνιο της πλάνης. Η Εκκλησία θεωρεί κατ εξοχήν δαιμονόπληκτο τον άνθρωπο που κατέχεται από τέτοιο πνεύμα. Για να γίνει, λοιπόν, κάποιος μέλος της Εκκλησίας, η οποία είναι στύλος και εδραίωμα της αληθείας, πρέπει πρώτα να ελευθερωθεί από αυτό το πνεύμα της πλάνης.


ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Αποτελεί το καλύτερο αντίδοτο στον άνθρωπο που δηλητηριάστηκε από αυτή την αντίληψη. Και λέμε «δηλητηριάστηκε» γιατί πρόκειται για μια βαριά δηλητηρίαση, που αποτελεί την κυριότερη νοσογόνο αίτια. Από αυτήν κυρίως υποφέρει ο κάθε (κατά φαντασία ή πραγματικά) μαγεμένος, που καταφεύγει στο ιατρείο της Εκκλησίας.
Και είναι εγκληματικό να τον αφήσουμε να πιστεύει ότι φορώντας ένα σταυρό ή πίνοντας ένα μπουκάλι αγιασμό όλα θα πάνε καλά. Χρειάζεται πρώτα να του επισημάνουμε ποιές είναι οι πόρτες που χρησιμοποιεί ο διάβολος για να μπει στην ζωή των ανθρώπων και έπειτα να του μάθουμε πως κλείνουν αυτές οι πόρτες και πως ανοίγει η θύρα ελέους του Θεού. Και πάνω απ” όλα να τον βοηθήσουμε να καταλάβει ότι για να κλείσουν οι μεν και να ανοίξει η δε, χρειάζεται δουλειά. Και εκ μέρους του δουλειά.
Ένας Τούρκος αξιωματικός, που ήταν βαριά άρρωστος, έστειλε κάποτε στον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό μια λεκάνη με νερό για να την ευλογήσει ώστε να την πιεί ως φάρμακο. Ο άγιος κάνοντας σωστή διάγνωση του πρότεινε κάποιο άλλο φάρμακο, σίγουρα πολύ ακριβότερο. Του λέει: Θα σου ευλογήσω το νερό με δυο προϋποθέσεις: α) Να σταματήσεις να μπεκροπίνεις, και β) να δώσεις ελεημοσύνη στους φτωχούς το 1/10 της περιουσίας σου.
Με άλλα λόγια, ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είπε στον Τούρκο: α) δεν είμαι μάγος, και β) Αν θέλεις να γίνεις ΚΑΛΑ (το «καλά» με κεφαλαία), αγωνίσου εσύ ο ίδιος να ελευθερωθείς από τα τυραννικά αφεντικά που λέγονται «πνεύμα φιληδονίας» και «πνεύμα φιλαργυρίας». Έτσι θα γίνεις και «καλά» (το «καλά» με μικρά), δηλαδή θα θεραπευθείς από την αρρώστια.
Ο Τούρκος υποσχέθηκε ότι θα κάνει αυτά που του ζήτησε ο άγιος. Και μόνο τότε ο άγιος Κοσμάς του έστειλε τον αγιασμό.
Ακριβώς αυτό είναι το έργο της Εκκλησίας: Να βοηθήσει τους πιστούς να διακρίνουν μεταξύ του ΚΑΛΑ (με κεφαλαία) και του «καλά» (με μικρά). Κι αν είναι εγκληματικό (όπως είπαμε) να αφήνουμε τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι με την μαγική χρήση των αγιαστικών μέσων της Εκκλησίας όλα θα πηγαίνουν καλά, άλλο τόσο εγκληματικό είναι να τους αφήσουμε να πιστεύουν ότι αυτό το «καλά» (με μικρά), δηλαδή η ανακούφιση του ανθρώπου από κάποια προσωρινά προβλήματα, ταυτίζεται με το ΚΑΛΑ (με κεφαλαία), δηλαδή τη σωτηρία του όλου ανθρώπου από την δουλεία της αμαρτίας, και από τις συνέπειές της: την φθορά και τον θάνατο.





Γέρων Παρθένιος Καθηγούμενος της Μονής του Ἁγίου Παύλου: «Δὲν θὰ δώσω σὲ κανέναν εὐλογία νὰ πάει νὰ κάνει τὸ ἐμβόλιο»!


   


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ''ΖΗΛΩΤΗΣ'' ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΓΙΕ ΚΟΖΑΝΗΣ;


Ὁ καθηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Παύλου Ἁγίου Ὅρους Γέροντας Παρθένιος, μίλησε στὴν τράπεζα τῆς Μονῆς μετὰ τὴν ἀγρυπνία τῶν Χριστουγέννων. Ἐκτὸς τῶν ἄλλων ἀναφέρθηκε καὶ σὲ ἐπίκαιρα θέματα ὅπως αὐτὸ τοῦ κορωνοϊοῦ καὶ τοῦ ἐμβολίου. Ἐνδεικτικὰ εἶπε: «Ἐμεῖς πάντοτε πρέπει νὰ ἔχουμε τὴν πίστη καὶ τὴν ἀγάπη πρὸς τὸν Θεὸ καὶ νὰ εἴμαστε πάντα ὁμολογητές, νὰ ὁμολογοῦμε τὴν δύναμη τοῦ Θεοῦ. Σᾶς τὰ λέω μὲ ἀγάπη αὐτὰ τὰ πράγματα καὶ σᾶς λέω τὸ πιστεύω μου. Ἐγὼ δὲν θὰ δώσω σὲ κανέναν εὐλογία νὰ πάει νὰ κάνει τὸ ἐμβόλιο! Εἶμαι κατὰ τοῦ ἐμβολίου! Ποιοὶ εἶναι αὐτοὶ πίσω ἀπὸ αὐτὸ τὸ ἐμβόλιο; Μοῦ εἶπε ἄνθρωπος ποὺ δὲν εἶναι οὔτε χριστιανός: “μὴ κάνετε αὐτὸ τὸ ἐμβόλιο, ὅσοι κάνουν αὐτὸ τὸ ἐμβόλιο σὲ λίγα χρόνια θὰ ΄ναι καταδικασμένοι”. Δὲν ξέρω ἐγώ, οὔτε κρίνω, οὔτε εἶμαι κριτής, ἀλλὰ ἐγὼ προσωπικὰ αὐτὸ δὲν τὸ δέχομαι. Τὸ θεωρῶ ἀπάτη, τὸ θεωρῶ ἐκβιασμό, νὰ ποῦμε. Πολλοὶ ἔχουν φόβο καὶ τρόμο μὴ τοὺς πιάσει ἡ ἀσθένεια. Ἐγὼ δὲν ἔχω οὔτε φόβο, οὔτε τρόμο. Ὅπως ὁ Ἅγιος Παΐσιος ποὺ ἦταν Ἁγιορείτης, ποὺ δεήθηκε στὸν Θεὸ νὰ τοῦ ἔρθει καρκίνος, γιατί λυπόταν τὸν κόσμο ποὺ πήγαινε καὶ τοὺς συμβούλευε. Καὶ πέθανε μὲ καρκίνο καὶ δόξαζε τὸν Θεό. Ἐγὼ τὸ θεωρῶ αὐτό, σᾶς τὸ λέω μὲ ἀγάπη, μία εὐλογία. Θὰ ἐπιτρέψει ὁ Θεὸς νὰ πεθάνω ἀπ΄ τὴν ἀρρώστια καὶ νὰ μὲ πιάσει, σὲ 4 - 5 μέρες νὰ τελειώσω, θὰ φύγω μὲ ὅλη μου τὴν χαρὰ καὶ μὲ ὅλη μου τὴν ἀγάπη. Γιατί πιστεύω μὲ αὐτὸ θὰ μοῦ οἰκονομήσει ὁ Θεὸς τὴν σωτηρία μου. Οὔτε θὰ δώσω ποτὲ εὐλογία σὲ κανέναν (νὰ κάνει τὸ ἐμβόλιο). Τί νὰ πῶ σὰν χριστιανός, ἀφοῦ οἱ δεσποτάδες νὰ ποῦμε, ποὺ εἶναι ἀρχιερεῖς, ποὺ εἶναι γραμματισμένοι, δηλαδὴ προκλητικὰ νὰ ποῦμε πάνε (νὰ κάνουν τὸ ἐμβόλιο), ἂς πᾶνε… Ὁ καθένας εἶναι ἐλεύθερος.. Ἐγὼ ἔχω τόσο πιστεύω, ἐγὼ ὁμολογῶ ὅτι αὐτὸ κρύβει μέσα.. φέρνει τὴν παγκοσμιοποίηση…». 


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ''ΖΗΛΩΤΙΣΜΟΥ''....

 
Δείτε το βίντεο με το σχετικό απόσπασμα της ομιλίας του μητροπολίτη, από το kozan.gr:

 

https://www.youtube.com/watch?v=KN1W3C9k8bA&feature=emb_title

 

Σεβασμιότατε ἡ Σοφία Σειράχ μᾶς λέγει πώς ὁ Κύριος ἔδωσε τούς γιατρούς καί τά φάρμακα, ὅπως μᾶς ἔδωσε καί ὅλα τά ἀγαθά!

Μᾶς ἔδωσε, ὅμως, σώφρονα νοῦν καί διάκριση ἐπίσης·

"τά πάντα δοκιμάζετε τό καλόν κατέχετε ἀπό παντός εἴδους πονηροῦ ἀπέχεσθε" (Θεσσαλ. Α΄ 5, 21-22). 

Στήν Σοφία Σειράχ ἀνάμεσα στούς 15 στίχους πού μιλᾶ γιά τούς γιατρούς καί τά φάρμακα, λέγει καί αὐτά·

6 Αυτός έδωσε στους ανθρώπους την ικανότητα να γνωρίζουν αυτά τα φάρμακα, ώστε να τον δοξάζουν με τα έργα του τα θαυμαστά. 

 7 Μ’ αυτά γιατρεύει ο γιατρός κι απαλύνει τον πόνο.

13 Εξάλλου υπάρχουν περιπτώσεις που η θεραπεία σου βρίσκεται στα χέρια των γιατρών· 
 
14 αλλά κι αυτοί στον Κύριο θα προσευχηθούν για να μπορέσουν να ανακουφίσουν και να θεραπεύσουν τον πόνο ή και να σώσουν μια ζωή.

(Σοφία Σειράχ 38)

Βλέπετε τούς "εἰδικούς" τῶν καναλιῶν νά δοξάζουν τόν Θεό καί τά θαυμαστά Του ἔργα;

Βλέπετε τούς "εἰδικούς" τῶν καναλιῶν πού θέλουν νά μᾶς ἐμβολιάσουν χωρίς δεύτερες σκέψεις νά προσεύχονται στόν Κύριο ὥστε δι' Αὐτοῦ νά μπορέσουν νά ἀπαλύνουν τόν πόνο ἤ νά σώσουν μία ζωή;

Ἠ μήπως κλείνουν τίς Ἐκκλησίες, βλασφημοῦν τό Σῶμα καί τό Αἷμα τοῦ Χριστοῦ, τούς Ἱερούς Ναούς, τίς ἅγιες εἰκόνες καί συμβάλλουν στήν κατάργηση τῶν Ἑορτῶν, τῶν Λιτανειῶν, τοῦ ἐκκλησιασμοῦ καί στήν δίωξη τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῶν πιστῶν, κλήρου καί λαοῦ;

Τέλος, δέν εἶναι γιατροί μόνο αὐτοί πού μᾶς δείχνουν τά κανάλια, οἱ ὁποῖοι ἀποδεδειγμένα δημοσίως οὔτε δοξάζουν τόν Θεό, οὔτε προσεύχονται σ' Αὐτόν!

Στήν ἐπιστημονική κοινότητα στήν ὁποία ἀναφέρεσθε ἀνήκουν καί χιλιάδες ἄλλοι γιατροί στήν Ἑλλάδα καί ἀνά τόν κόσμο, οἱ ὁποῖοι διαφωνοῦν μέ τούς "εἰδικούς" τῶν καναλιῶν καί πού παρεμπιπτόντως μέσα σέ αὐτούς βρίσκουμε τούς γιατρούς πού ἀναφέρει ἡ Σοφία Σειράχ, δηλαδή γιατρούς πού νά ἀναφέρονται στόν Θεό!

Τά δικά τους φάρμακα καί οἱ δικές τους θεραπεῖες γιατί ἀπορρίπτονται ἀπό τούς πολιτικούς ἡγέτες, οἱ ὁποῖοι σημειωτέον δέν ἔχουν καμμία ἐκκλησιαστική ζωή καί ὀρθή πίστη στόν Θεό;...

Δέν ταιριάζουν αὐτοί μέ τό πνεῦμα τῆς Σοφίας Σειράχ;...   



ΠΗΓΗ

ΤΟ ''ΜΑΓΙΚΟ'' ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ...

 

Στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA και τους Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Ανθή Βούλγαρη μίλησε η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής δήμου Καλαμαριάς Εύη Ντόντη, αναφορικά με τα «βραχιολάκια βοήθειας» που χρησιμοποιεί ο δήμος προκειμένου να βρίσκεται στο πλευρό των ηλικιωμένων και μοναχικών ανθρώπων που το έχουν ανάγκη. Στην εκπομπή μίλησε και η κ. Σπυριδούλα Αναστασίου, η οποία έχει δύο γιους που ζούνε στο Μόναχο και είναι μόνη της εδώ.


«Εδώ και δύο χρόνια έχουμε αυτό το πρόγραμμα στο δήμο μας και τα σχέδια είναι να αυξήσουμε τους ωφελούμενους τη νέα χρονιά που έχουν αυτό το βραχιολάκι, την τηλεφροντίδα. Είναι ένα μαγικό βραχιολάκι, θα έλεγα, για μοναχικά άτομα, για άτομα που έχουν προβλήματα υγείας. Είναι ένα router που τοποθετείται μέσα στο σπίτι και έχει εμβέλεια 120τμ και πιάνει τη φωνή. Πατώντας το κουμπί στο βραχιολάκι παίρνουν στο κέντρο που λειτουργεί σε 24ωρη βάση και λένε για όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν. Πέρυσι αποφεύχθηκε διάρρηξη σε σπίτι ηλικιωμένης που κάλεσε το κέντρο. Μπορεί κάποιος να πατήσει το κουμπί στο βραχιολάκι, χτυπάει στο κέντρο, και έρχεται σε επικοινωνία με κάποιο άτομο στο κέντρο για να μιλήσει από εκεί, από το βραχιολάκι. Μέσω του router γίνεται η επικοινωνία με το κέντρο, απαντούν από το κέντρο και τη ρωτούν τι χρειάζεται και γίνεται αμέσως επέμβαση», εξήγησε η κ. Ντόντη.

«Πάτησα το κουμπάκι, αμέσως ακούγεται η κοπέλα λέει τι αισθάνεστε και τι βοήθεια χρειάζομαι. Μου δίνει ασφάλεια γιατί είμαι τελείως μόνη. Μέχρι τώρα δεν έτυχε κάτι σοβαρό για να έρθουν σπίτι να με βοηθήσουν, μόνο τηλεφωνικά όταν έχει χρειαστεί μου έχουν πει τια να κάνω», είπε η κ. Σπυριδούλα από την πλευρά της.

«Για ψυχολογική υποστήριξη πατούν το κουμπί και μιλούν με το κέντρο. Το 55% των ωφελούμενων κάνει τουλάχιστον μία κλήση το μήνα στο κέντρο. Με την πανδημία είναι ακόμα περισσότερες οι κλήσεις. Προσπαθούμε να πάρουμε βραχιολάκια για ανθρώπους που έχουν άνοια, που θα έχουν πάνω τους GPS, ώστε να μπορούν να εντοπιστούν σε περίπτωση που χρειαστεί», σημείωσε η κ. Ντόντη.

Φωτογραφία από τα Θεοφάνια του 2018 παρουσιάζεται ως πρόσφατη

 Κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2021, εν μέσω περιοριστικών μέτρων για την πανδημία της COVID-19, μία φωτογραφία με συνωστισμό σε τελετή αγιασμού των υδάτων επί τη εορτή των Θεοφανίων σε παραποτάμια περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας. Η φωτογραφία, ωστόσο, δεν είναι πρόσφατη.

Παράδειγμα: efsyn.gr

Στιγμιότυπο δημοσιεύματος

Τι ισχύει;

Η φωτογραφία παρουσιάστηκε σε ηλεκτρονικό δημοσίευμα τον Ιανουάριο του 2021 ως πρόσφατη, με το σχόλιο:

«Η αντιπεριφερειάρχης Μαρία Σαλμά (με το μαύρο παλτό), αρμόδια για θέματα δημόσιας υγείας στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας, σε αγιασμένο… συνωστισμό. Οποιος εντοπίσει κάποιον να φοράει μάσκα κερδίζει!»

Την ίδια φωτογραφία, με ανάλογο σχολιασμό, εντόπισαν αναγνώστες της Εφημερίδας των Συντακτών σε φύλλο της 7ης Ιανουαρίου 2021.


Στην πραγματικότητα, η φωτογραφία έχει δημοσιευθεί για πρώτη φορά στο Facebook το 2018, σε προσωπικό λογαριασμό νυν περιφερειακής συμβούλου της Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας, πρ. δημοτικής συμβούλου Αγρινίου. [πηγή]

Η ίδια η αναρτήσασα σημείωσε, μετά την επανακυκλοφορία της φωτογραφίας, ότι πρόκειται πράγματι για φωτογραφίες του αρχείου της από τον αγιασμό των υδάτων του 2018. [πηγή]

Η μητρόπολη (Ι. Μ. Αιτωλίας και Ακαρνανίας) διέψευσε ομοίως ότι πρόκειται για φωτογραφίες από την εορτή των Θεοφανίων του 2021, με Δελτίο Τύπου. [πηγή]


Συνοψίζοντας, η φωτογραφία δεν απεικονίζει στιγμιότυπο από τον εορτασμό των Θεοφανίων του 2021, αλλά έχει ληφθεί από τον αγιασμό των υδάτων του Αχελώου που έλαβε χώρα το 2018.


ΠΗΓΗ