Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ Π. ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ ΟΤΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΠΕΡΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ! ΑΡΑΓΕ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΩΡΑ;


 «Αργότερα θα δήτε και καμμιά άλλη επερώτησι στη βουλή. Ή κάνα άρθρο σε καμμιά εφημερίδα. «Γιατί η Εκκλησία», λέει, «επιτρέπει στους πιστούς να φιλάνε τις εικόνες. Θα πάρουμε μικρόβια και από αυτό. Άμα ακουμπάει ένας τα χείλη του στην εικόνα και μετά τα ακουμπάει κι ο άλλος, δεν θα πάρει μικρόβια και από κεί;»

Θα μας πούν να πηγαίνουμε στις εικόνες να κάνουμε μια υπόκλισι, να σκύβουμε λίγο το κεφάλι και να φεύγουμε.
- Είναι γιατί μας αγαπάνε πάρα πολύ - Εάν δεν φιλήσουμε τις εικόνες και κάνουμε μια υπόκλισι είναι αμαρτία; Είναι κακό;
-Αμαρτία δεν είναι. Αλλά γιατί να μην ασπαστείς την εικόνα; Φοβάσαι τα μικρόβια;»

(Το κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο «Γεύσασθε και ίδετε» των εκδόσεων του Ησυχαστηρίου «Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός»).



Στην κρατική Ντούμα της Ρωσίας απέσυραν το νομοσχέδιο για την καθιέρωση συστήματος κωδικών QR

 


Έλενα Κονσταντίνοβα

Η Κυβέρνηση της Ρωσικής Ομοσπονδίας σκόπευε να καθιερώσει υποχρεωτικό σύστημα κωδικών QR για πρόσβαση σε δημόσιους χώρων, συμπεριλαμβανομένων και των εκκλησιών.

Ο «Interfax» ενημερώνει ότι στις 17 Ιανουαρίου του 2022, τα μέλη του Συμβουλίου της Κρατικής Ντούμας της Ρωσικής Ομοσπονδίας, με ομόφωνο ψήφισμα απέσυραν από τη διαβούλευση το νομοσχέδιο για καθιέρωση του συστήματος κωδικών QR για πρόσβαση σε δημόσιους χώρους.

Ο Πρόεδρος της Κρατικής Ντούμας της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βιατσεσλάβ Βολόντιν, στο δικό του λογαριασμό στο κανάλι telegram, ευχαρίστησε τους συναδέλφους του «για ανταπόκριση» και τόνισε ότι είναι σημαντικό να «ακούμε ο ένας τον άλλον», επειδή αυτό «θα επιτρέψει να αποφύγουμε λάθη και με βάση το διάλογο να διαμορφώνουμε ορθές αποφάσεις».   

Το νομοσχέδιο της Κυβέρνησης για καθιέρωση συστήματος κωδικών QR στους δημόσιους χώρους είχε ψηφιστεί από την Κρατική Ντούμα στην πρώτη διαβούλευση, στις 16 Δεκεμβρίου του 2021. Μετά από αυτό, οι βουλευτές πρότειναν στην Κυβέρνηση να ενσωματώσει μια σειρά από τροπολογίες στο νομοσχέδιο, όπως παραδείγματος χάριν, να αναφέρονται όλες οι ιατρικές αντενδείξεις για τον εμβολιασμό και να επιτρέπεται ο εκκλησιασμός χωρίς κωδικούς QR.

Έλενα Κονσταντίνοβα
Μετάφραση για την πύλη gr.pravoslavie.ru: Αναστασία Νταβίντοβα

ΕΟΔ - Ενωση Ορθοδοξων Δημοσιογραφων

1/18/2022

Π. ΔΙΑΘΗΚΗ - ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ - ΛΕΠΡΑ

 
Είδαμε να παρουσιάζονται διάφορες δικαιολογίες υπέρ της ''υποχρεωτικότητος'' με παραδείγματα εκ της Π. Διαθήκης. Καλόν θα είναι να θυμηθούμε ότι τότε η λέπρα θεωρείτο ''τιμωρία εκ Θεού'' και όχι μία απλή ''λοιμική ασθένεια''...... Εθεωρείτο ως μία ''εξωτερικευμένη ακαθαρσία'' που την προκαλούσε η αμαρτία, και δια τούτο η μετάβαση γινόταν σε ιερέα και όχι σε ιατρό......

Σύμφωνα με τη λαϊκή αντίληψη των Ιουδαίων, η αιτία προσβολής από τη «λέπρα» ήταν η ενοχή του ανθρώπου για κάποια μεγάλη αμαρτία του. Αυτή η αντίληψη προέκυψε από κάποιες περιπτώσεις ανθρώπων που ασθένησαν από λέπρα ευθύς αμέσως μετά τη διάπραξη κάποιας σκανδαλώδους αμαρτία τους.

MEΡΙΚΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ

Για παράδειγμα, η Μαριάμ, η αδελφή του Μωυσή, αρρώστησε από λέπρα, επειδή μίλησε απρεπώς κατά του Μωυσή και του Θεού (Αρ 12:2-15), ο Γιεζί, ο δούλος του Ελισαίου, αρρώστησε από λέπρα, επειδή προσπάθησε να ξεγελάσει το δάσκαλό του (4 Βασ 5:20-27). Αυτό φαίνεται πολύ καθαρά στο εβραϊκό κείμενο, όπου η λέπρα δηλώνεται με τη λέξη «nega» που σημαίνει «πληγή, πλήγμα». Ήταν, λοιπόν, η λέπρα σημάδι κάποιας αμαρτωλής πράξης για τους Ισραηλίτες και αυτό φαίνεται και στις τελετές καθαρισμού, κατά τις οποίες προσφέρονταν δύο θυσίες, μία υπέρ αμαρτίας, για να καθαρισθεί ο θεραπευθής λεπρός από τις αμαρτίες του και μία θυσία ολοκαυτώσεως, για να αφιερωθεί ολόκληρος στο Θεό (Λευ 14:19-20). Η περίπτωση του Γιεζί βεβαιώνει αυτή τη πίστη. Η αμαρτία του Γιεζί συνίσταται στο ότι έλαβε τα χρήματα κρυφά από τον κύριό του, τον Ελισαίο, και τα έκρυψε με σκοπό να αγοράσει ελαιώνες και αμπελώνες και όσα χρειαζόταν για να φτιάξει τη ζωή του. Εξαιτίας αυτής της φιλάργυρης και ανέντιμης πράξης του τιμωρήθηκε με λέπρα αυτός και όλη η οικογένειά του (4. Βασ. 5:27).
Επίσης, από λέπρα ασθένησε και ο βασιλιάς των Ιουδαίων, ο Οζίας. Αυτός είχε αποκτήσει ισχυρή στρατιωτική δύναμη και εξουσία, με αποτέλεσμα να περηφανευθεί στην καρδιά του και να νομίζει ότι με την πολιτική του δύναμη μπορούσε να αναλάβει και το ιερατικό αξίωμα. Μία μέρα εισήλθε στο θυσιαστήριο του ναού με σκοπό να προσφέρει θυσία θυμιάματος, δηλαδή να προσφέρει μία υπηρεσία η οποία κατ’ εντολή του Θεού ενέπιπτε μόνο στις αρμοδιότητες των ιερέων. Αγνόησε τις υποδείξεις των ιερέων ότι αυτό που ήθελε να κάνει θεωρούνταν βέβηλο και οργίστηκε με αυτούς. Το αποτέλεσμα ήταν να εμφανιστούν ξαφνικά επάνω του τα σημάδια της λέπρας, γεγονός που δηλώνει θαυματουργική επέμβαση του Θεού προς ένδειξη τιμωρίας για την αμαρτία του.

ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΔΙΩΚΟΜΕΝΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ

 ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΣΤΟ SCRIBD, ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗ





Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ (ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ THΣ ΕΠΟΧΗΣ)


ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ


 

Η Πολιτεία με βασιλικό διάταγμα είχε υιοθετήσει το Γρηγοριανόν (νέον) ημερολόγιον το 1923. Στην Εκκλησία δεν είχε εφαρμοσθεί ακόμη, αλλά ένα χρόνο σχεδόν αργότερα. Στις συζητήσεις της ιεραρχίας διαβάζουμε τα σχετικά, και το τι ακολούθησε οι περισσότεροι γνωρίζουν:



ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ



















ΠΗΓΕΣ:  ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ''ΕΜΠΡΟΣ'', ''ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ'',  ''ΕΘΝΟΣ'', ''ΒΡΑΔΥΝΗ'', ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ'', ''ΣΚΡΙΠ'', ''ΑΝΟΡΘΩΣΙΣ'', ''ΘΕΟΚΛΗΤΟY ΣΤΡΑΓΚΑ, ''IΣΤΟΡΙΑ ΕΚ ΠΗΓΩΝ ΑΨΕΥΔΩΝ'' ΤΟΜ. Β΄.



Καταστρεπτικός διχασμός!

 

άρθρο του αντιστρατήγου ε.α. Νίκου Ταμουρίδη

.

O νέος διχασμός των Ελλήνων, με τον διαχωρισμό τους σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, με την τεράστια ευθύνη της κυβέρνησης και των πολιτικών κομμάτων, αλλά ιδιαίτερα των ΜΜΕ, γιγαντώνεται. Η σκοτοδίνη των παθών κατατίθεται καθημερινά, σχεδόν μονομερώς στα πολύχρωμα τηλεοπτικά παράθυρα όπου παρελαύνουν οι «ειδικοί» πρωταγωνιστές του «υγειονομικού» δράματος, καθώς και με αρκετή δόση λογοκρισίας στο διαδίκτυο και ιδιαίτερα στα κοινωνικά δίκτυα!

Είναι νομοτελειακά βέβαιο, ότι μετά από λίγο καιρό, ο κονιορτός του «πανδημικού» στροβίλου θα έχει καταπέσει. Το μόνο που θα μείνει θα είναι οι ραγισμένες σχέσεις μεταξύ ανθρώπων που μέχρι χθες ήσαν οικογένεια, φίλοι, συγγενείς, συνάδελφοι, γείτονες, συνεργάτες, συγχωριανοί, συντοπίτες, συμπολίτες! Η «κοινωνική αποστασιοποίηση» θα έχει επιτελέσει στο ακέραιο το έργο της.

Η κυριαρχία των πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας, δεν πρόκειται να παύσει να υπάρχει. Η καθημερινότητά μας όμως θα έχει αλλάξει σημαντικά. Πώς θα κοιτάξουμε, πώς θα μιλήσουμε, πώς θα συνεργαστούμε με αυτούς που η ιδιότυπη αυτή πόλωση μας μετέτρεψε σε μισητούς αντιπάλους; Η «υγειονομική» παλαίστρα θα έχει συντρίψει, θα έχει καταστρέψει τις ανθρώπινες σχέσεις μας.

Ας ακολουθήσει ο καθένας μας όποια διαδρομή θέλει. Γιατί να προσπαθεί με πάθος να πείσει τους άλλους να πράξουν το ίδιο; Γιατί να φτάνουν οι εμβολιασμένοι να εύχονται να πάθουν κάτι οι ανεμβολίαστοι, αλλά και το αντίθετο; Αυτό δεν είναι ολοκληρωτική συμπεριφορά; Αυτό δεν είναι φασισμός; Αυτό δεν είναι άκρατος εγωισμός; Πού είναι οι ελληνορθόδοξες αξίες που πρέπει να μας διακατέχουν; Γιατί επιτρέπουμε στους πολιτικούς να εργαλειοποιούν τις προσωπικές μας επιλογές;

Φαίνεται ότι οι κακοί δαίμονες ζήλεψαν την δόξα της όμορφης και πλούσιας χώρας μας και, εκμεταλλευόμενοι τα πάθη μας, ταλανίζουν σήμερα την ελληνική κοινωνία με ένα νέο ιδιότυπο και άκρως «καταστρεπτικό διχασμό». Ας μην τους δώσουμε κι εμείς χείρα βοηθείας. Ας μείνουμε ενωμένοι! Ας βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο να ξεπεράσουμε και αυτή τη λαίλαπα!

Νικόλαος Ταμουρίδης Αντγος (ε.α)-Επίτιμος Α’ Υπαρχηγός ΓΕΣ


ΠΗΓΗ

.