Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

Περί του έργου: ''Λόγος περί της συντελείας του κόσμου, και περί του Αντιχρίστου, και εις την Δευτέραν παρουσίαν του Κυρίου''

Άλλο ένα έργο που επίσης έχει μεγάλη απήχηση στους αναγνώστες και αποδίδεται στον Άγιο Ιππόλυτο:


(BEΠΕΣ 5, σελ. 197)

είναι το:


(ΒΕΠΕΣ 6, σελ. 276)

To έργο αυτό ταξινομείται στα: 


(ΒΕΠΕΣ 6, σελ. 265)

και αποτελεί μια διασκευή του γνησίου έργου του Ιππολύτου: ''Περί Χριστού και Αντιχρίστου'' ή ''Περί Αντιχρίστου''.

Η διασκευή αυτή γενομένη κατά τον 7ο αιώνα, ενσωματώνει στοιχεία από μεταφρασμένα έργα του Εφραίμ του Σύρου: 


(ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Κ. ΧΡΗΣΤΟΥ, Β΄ ΤΟΜΟΣ, σελ. 736)


Η διασκευή αυτή, δεν έχει σχέση με το παραπάνω γνήσιο έργο, εκτός από ελάχιστα σημεία.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 





Περί του έργου: '''Λόγος στην παρουσία του Κυρίου, και για την συντέλεια του κόσμου, και στην παρουσία του Αντιχρίστου''.

Το έργο που αποδίδεται στον Όσιο Εφραίμ τον Σύρο και που αποτελεί τρία μέρη: ''Λόγος στην παρουσία του Κυρίου, και για την συντέλεια του κόσμου, και στην παρουσία του Αντιχρίστου'', έχει γνωρίσει μεγάλη απήχηση λόγω της θεματολογίας που περιέχει και αναπτύσσει. Η θεματολογία αυτή δεν έπαψε ποτέ να εξάπτει και να προσελκύει τον νου των αναγνωστών.

Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι: 

 
(E.Π.Ε., ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ ΕΡΓΑ, ΤΟΜ. Α΄ σελ. 30)

και πάλιν:


(Θ.Η.Ε. 5.3.σελ. 1163-1164)

και παρατίθονται κατωτέρω τα αυθεντικά γνήσια έργα του δίχως όμως το παραπάνω.

Το γιατί δεν παρατίθεται, αποδεικνύεται από την ανάλυση του Kαθηγητή Πατρολογίας Στυλιανού Παπαδόπουλου ο οποίος αναφέρει:


 

και παρουσιάζει έναν κατάλογο νόθων και αμφιβόλου γνησιότητος έργων:


(Στυλιανού Παπαδοπούλου, ΠΑΤΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜ. Β΄ σελ. 332, 333, 335, 339, 341)






ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (ΟΠΩΣ ΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ)

 


ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: Όταν γράφουμε προς μερικούς ότι δεν πρέπει να βιάζονται διότι με την ταχύτητα της τεχνολογίας η ταυτότητα θα θεωρείται «προιστορική», θυμώνουν και εξάγουν συμπεράσματα τύπου ότι εμείς δήθεν είμαστε υπέρ.....
Ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα.
Όσο αυξάνεται η τεχνολογία, τόσο θα αυξάνονται και οι δυνατότητες που ίσως να φτάνουν πέρα από κάθε φαντασία...

Ποια στοιχεία περιλαμβάνονται στο νέο δελτίο ταυτότητας;

Στο νέο δελτίο ταυτότητας θα εκτυπώνονται τα εξής στοιχεία:

Εμπρόσθια πλευρά: Φωτογραφία κατόχου, Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας,Επώνυμο, Όνομα, Φύλο, Ημ. Γέννησης, Ιθαγένεια, Ημ. Έκδοσης, Ημ. Λήξης, Αρχή Έκδοσης, Υπογραφή Κατόχου.

Πίσω πλευρά: Όνομα Πατέρα, Όνομα Μητέρας, Τόπος γέννησης, Ομάδα αίματος (προαιρετικά), Ύψος (υποχρεωτικά από το 24ο έτος). Εφόσον αποφασισθεί σχετικά, έχει προβλεφθεί χώρος για να τυπωθεί ο Προσωπικός Αριθμός πολίτη.

Στο ανέπαφο χώρο αποθήκευσης περιλαμβάνονται:

Φωτογραφία κατόχου σε ψηφιακή μορφή
Στοιχεία μηχανικώς αναγνώσιμης ζώνης
Δύο δακτυλικά αποτυπώματα
Επώνυμο πατρός
Επώνυμο μητρός
Δήμος εγγραφής και αριθμός δημοτολογίου
Τόπος έκδοσης


«Το επόμενο βήμα από την πλαστική κάρτα, την οποία θα ξεκινήσουμε να λαμβάνουμε από την επόμενη εβδομάδα -γιατί χρειάζεται ένα δεκαήμερο για κάθε παραγωγή- είναι το ότι θα πάμε στην ενιαία ψηφιακή ταυτότητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία θα μας διευκολύνει τόσο στις μετακινήσεις μας όσο και στην εξακρίβωση του προσώπου, χωρίς να προστρέχουμε σε αρχές ή σε πλατφόρμες για να δηλώνουμε κάποια συγκεκριμένα στοιχεία ή ο,τιδήποτε άλλο.

Τα δεδομένα τα συγκεκριμένα που θα περιλαμβάνονται σε αυτές τις ταυτότητες είναι τα ίδια με την αστυνομική ταυτότητα και ορισμένα εξ αυτών, όπως τα βιομετρικά, είναι κρυπτογραφημένα σε δύο σημεία, στα οποία μπορεί να μην αναγνωστούν, δηλαδή ένα ανέπαφο και ένα με επαφή, μια ταινία μαγνητική, όπως είναι και οι πιστωτικές κάρτες. Δεν είναι όλες οι δυνατότητες μηχανών σε θέση να αποκρυπτογραφήσουν το περιεχόμενο των ταυτοτήτων (…) Θα χρειάζεται πολύ κοντινή απόσταση της κάρτας αυτής με το μηχάνημα προκειμένου να αναγνώσει αυτά τα στοιχεία».

«Η Ελληνική Αστυνομία θα έχει την ευθύνη και να της εκδώσει και να επιτηρήσει τη σωστή εφαρμογή και την προστασία των δεδομένων, όσο και την ασφάλεια των συστημάτων και της ίδιας της ταυτότητας, αλλά και οποιουδήποτε συστήματος υποστηρίζει αυτές τις ταυτότητες.

Έχει και την υποχρέωση να τις αντικαθιστά ή να να πράττει όσα πρέπει για να αναγνωρίζει το πρόσωπο, δηλαδή να έχει τα μηχανήματα, να διαθέτει, να κάνει μια επιτήρηση σε σχέση με την ανάγνωσή τους λ.χ. σε μια πύλη για να μπούμε σε ένα αεροσκάφος – όπου ουσιαστικά εκεί είναι και το βασικότερο σημείο στο οποίο θα γίνεται το σκανάρισμα.

(…) Θα πρέπει λοιπόν να έχουμε κατά νου ότι αυτοί έχουν την ευθύνη. Οι αξιωματικοί και οι άνθρωποι της Ελληνικής Αστυνομίας που εκδίδουν τις ταυτότητες και επιτηρούν την εφαρμογή. Σε ό,τι αφορά τα συγκεκριμένα ζητήματα, τα ενδιαφέροντα είναι στην έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς προκύπτει από το άρθρο 13-1 του Κανονισμού για την έκδοση των ταυτοτήτων, η ανάγκη να υποβάλλονται τακτικά εκθέσεις για την εφαρμογή σε όλα τα κράτη – μέλη».


ΠΗΓΕΣ: 

https://www.dnews.gr/eidhseis/koinonia/443392/nees-taftotites-apo-deftera-ta-rantevoy-poioi-tha-tis-vgazoun-xoris-parousia-sto-astynomiko-tmima?fbclid=IwAR0d_GrA8wXjS30CjtMag2dSXZFcugfaA2p9FM__xqtZGlgxjcS7WskGp-0


https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/v-vasilopoulos-ypeythynos-prosopikon-dedomenon-ert-gia-nea-taytotita-tha-dieykolynei-se-metakiniseis-diloseis-stoixeion/?fbclid=IwAR2vGTLZ-Y8OwA0x5jnqzEYB2rKIp8oZAdVK9zaIvNqvGsnj8jH7Q5W9u_8

Ο επικεφαλής των Ουνιτών κάλεσε τους Ουκρανούς να μην απαρνηθούν την ενότητα με τον Καθολικισμό

 Ο Σεβτσούκ είναι πεπεισμένος ότι η Ουκρανία μπορεί να νικήσει τη Ρωσική Ομοσπονδία μόνο εάν η UGCC είναι σε ενότητα με τον Καθολικισμό. Φωτογραφία: catholicsun

Ο Σεβτσούκ είναι πεπεισμένος ότι η Ουκρανία μπορεί να νικήσει τη Ρωσική Ομοσπονδία μόνο εάν η UGCC είναι σε ενότητα με τον Καθολικισμό. Φωτογραφία: catholicsun

Σύμφωνα με τον Σεβτσούκ, η υποταγή στη Ρ/Καθ. Εκκλησία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη νίκη της Ουκρανίας επί της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

Ο επικεφαλής των Ουκρανών Ουνιτών, Σβιατοσλάβ Σεβτσούκ, κάλεσε τους Ουκρανούς να μην απαρνηθούν τον Καθολικισμό• κατά τη γνώμη του, το να ανήκουν στη Ρ/Καθ. Εκκλησία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη νίκη της Ουκρανίας στον πόλεμο με τη Ρωσική Ομοσπονδία. Μίλησε σχετικά σε λειτουργία στη Ρώμη αφιερωμένη στην 400η επέτειο της αγιοποίησης του «μάρτυρα» Ιωσαφάτ Κουντσέβιτς, αναφέρει ο ιστότοπος UGCC.

Ο Σεβτσούκ είπε ότι οι Ουνίτες είναι σε ενότητα με τον Καθολικισμό όχι για πολιτικούς ή διπλωματικούς λόγους, αλλά επειδή είναι «γιοι και κόρες της καθολικής εκκλησίας».

«Σήμερα ο Ιωσαφάτ (σ.σ. Κουντσέβιτς) μας λέει: Παιδιά της Ουκρανίας, μην ακούτε ποτέ τις φωνές εκείνων που σας λένε να απαρνηθείτε αυτή την ενότητα», είπε χαρακτηριστικά ο Σβιατοσλάβ Σεβτσούκ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η καθολική χριστιανική αλληλεγγύη είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη σταθερότητα, την επιβίωση της Εκκλησίας και του λαού μας, προϋπόθεση για τη νίκη της Ουκρανίας στον αγώνα μεταξύ του καλού και του κακού που διεξάγει ο λαός μας».

Νωρίτερα, η ΕΟΔ έγραψε ότι η OCU κάλεσε τους Ουνίτες να αποσυρθούν από την υποταγή στη Ρώμη.


ΠΗΓΗ

Το ''χάραγμα'' αρχικά θα δοθεί με την μορφή πλακιδίου καθημερινής χρήσης; (β΄ μέρος)


Στο άρθρο μας εδώπραγματοποιήσαμε μια έρευνα που εξέταζε την ετυμολογία της λέξης "ἐντριβῆ"  κάνοντας και δυο ερωτήσεις. Η έρευνα αφορούσε αυτούς που ερμηνεύουν την ''ἐντριβῆ'' ως ''καθημερινή χρήση''.

Σε παλαιότερα άρθρα είχαμε γράψει ότι οι διάφοροι αιρετικοί παρουσιάζουν ως διδασκαλία της Αγ. Γραφής, αλλά και των Πατέρων: «τη των οικείων λογισμών ασθενεία». Πως επιτυγχάνεται αυτό; Με το «διεστραμμένως απαγγέλειν τα εν ταις Γραφαίς κείμενα, ή προστιθέντας ή υφαιρούντας». Αποτέλεσμα αυτών των αιρετικών πρακτικών είναι το «επιζοφούν την αλήθεια» και «Τη αληθεία αεί παρεισάγειν την πλάνην πολλά επιχρωννύντα αυτή τα ομοιώματα, ώστε ευκόλως κλέψαι τους ευεξαπατήτους»(PG 59, 146. 56, 156. 58, 475). Η τακτική αυτή παραμένει ίδια και στις ημέρες μας.... 

Διαβάσαμε μια άλλη ερμηνεία, η οποία δεν την αποδίδει ως κάτι που είναι "καθημερινής χρήσης," όπως υποστήριζαν άλλοι, αλλά ως κάτι που «"τρίβεται μέσα" σε μηχάνημα ανάγνωσης». Ο δεύτερος "ερμηνευτής" επέδειξε μια πιο «έξυπνη» προσέγγιση, μάλλον αντιλαμβανόμενος ότι η ετυμολογία όντως δεν υποστηρίζει την απόδοση ως "καθημερινή χρήση."

Παρόλα αυτά, ο ίδιος, επιλέγει στοιχεία από την ετυμολογία που ταιριάζουν με την λογική και το φρόνημά του, απορρίπτοντας τις άλλες παρένθετες ετυμολογίες αποδόσεως της λέξης, π.χ. όπως ως κάτι που θα το φοράμε, κάτι που θα έχει σχέση με το δέρμα, κάτι που θα προσκολληθεί επάνω μας, κάτι που θα είναι ενσωματωμένο, και προχωρεί ένα τολμηρό βήμα παραπέρα διότι προσθέτει κάτι που δεν υπάρχει, δηλαδή το "μηχάνημα ανάγνωσης"!!! Τούτο συμβαίνει διότι το κύριο ενδιαφέρον του επικεντρώνεται στο θέμα της νέας ταυτότητας....

Συνοψίζοντας, ο δεύτερος "ερμηνευτής" επέλεξε μια ερμηνεία που ταιριάζει με την δική του σκέψη και φρόνημα, διατηρώντας μία από τις διάφορες αποδόσεις της λέξεως, απορρίπτοντας τις υπόλοιπες. Με αυτήν όμως την λογική (αυτή είναι η πρώτη γκάφα του), και εφόσον και οι τραπεζικές κάρτες μπαίνουν σε μηχάνημα ανάγνωσης, όπως και το κινητό τηλέφωνο το οποίο μέσω του epay κ.α., μπορείς να αγοράζεις πληρώνοντας ανέπαφα, ήδη υπήρχε αρκετό καιρό πριν το ''πλακίδιο που τρίβεται μέσα σε μηχάνημα ανάγνωσης''...

Ουσιαστικά, ο δεύτερος έπραξε ότι ο πρώτος, με την διαφορά ότι προσπάθησε να στηρίξει ετυμολογικά την ίδια πλάνη ανεπιτυχώς, διότι πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει στο κείμενο και αυτή ήταν η δεύτερη μεγάλη γκάφα του.....

Εμείς θα προτιμήσουμε την απλή έρευνα, δίχως να εξάγουμε συμπεράσματα, δίχως: «
προστιθέντας ή υφαιρούντας», τηρώντας το:  «κι ἂν ἐγώ δεν καταλαβαίνω, εἶναι μόνο ἐξαιτίας τῆς δικῆς μου ἀνικανότητας. Δέν μπορῶ νά γίνω κριτής τῶν ἀληθειῶν πού περιέχονται σέ αὐτό (της Αποκαλύψεως) ἤ νά μετρήσω τίς ἀλήθειες αὐτές μέ τήν πενία του μυαλού μου. Οδηγούμενος περισσότερο από πίστη παρά από απλή κατανόηση, βρίσκω ὅτι αὐτές ἁπλά εἶναι πέρα ἀπ' ὅσα δύναμαι να κατανοήσω». (Αγ. Διονυσίου Ἀλεξανδρείας).



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ