Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

ΒΟΥΡΔΟΥΛΑΣ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!


Πριν από 6 έτη περίπου είχαμε κάνει 2 δημοσιεύσεις για ένα ζήτημα που είδαμε και σήμερα με άλλη αιτία (και κάθε φορά που γίνεται κάποιο περιστατικό).

Είδαμε λοιπόν και πάλι τις γνωστές εγω-παθητικές «συμβουλές» περί αποθήκευσης τροφίμων, φαρμάκων κ.λπ. κ.λπ! Mαζέψτε για να τρώτε και να είσαστε εσείς καλά στην υγεία σας, σε περίπτωση εκτάκτης ανάγκης όπως πολέμου κ.λπ, και αφήστε τους άλλους που δεν πρόλαβαν να μαζέψουν τρόφιμα, είτε διότι δεν έχουν χρήματα να ψωνίσουν είτε οτιδήποτε άλλο (σ.σ. «ας πρόσεχαν που δεν μερίμνησαν» ίσως να σκεφθούν τότε και μερικοί....), να πεθάνουν από την πείνα ή από την έλλειψη φαρμάκων!!! Θα πούν όμως αυτό που σκέφθηκαν; Όχι (θα σας αναφέρουν)! Τότε συγχωρέστε μας ξεχάσαμε! Εμείς είμαστε χριστιανοί, είμαστε πρωτίστως διάκονοι των άλλων και όχι του εαυτού μας!!! 

Με λίγα λόγια βούρδουλας μας χρειάζεται, και όχι τρόφιμα ή φάρμακα, που έχουμε το θράσος να θέλουμε να λεγόμαστε και Χριστιανοί Ορθόδοξοι!!! 

Για να μην λέγουμε τα ίδια και τα ίδια δείτε και στα σχετικά άρθρα κάτωθι. 

Και καλά να τα βλέπεις αυτά από χλιαρούς! Από ''θερμούς ομολογητές'' (όπως αρέσκονται να λέγονται και να νομίζουν ότι είναι) όμως..... 

Για άλλη μία φορά κρίμα για τα χάλια μας!





8 σχόλια:

  1. Εκτός από τα «παλικάρια» [οπως και οι γοχ 30 χρόνια με την κάρτα πολίτη...αλλά όταν ήρθε η ώρα προσκύνησαν και την πήραν ] υπάρχουν και οι αδύναμοι με παιδιά και βαριά αρρώστους με καθημερινή χρήση φαρμάκων, άσε τις απροστάτευτες γυναίκες κλπ

    Εκείνες τις στιγμές κανείς δεν θα μπορεί να βγεί από το σπίτι λόγω λάθρο - η μήπως τους έφεραν κατά λάθος σε ολη την Ελλάδα;

    Θυμίζω την προτροπή του Πατροκοσμά για 1 ντουφέκι σε κάθε σπίτι καθώς θα γλυτώσει 100 ζωές, εκτός κι αν ο προφήτης ήταν άπιστος

    ΥΣ
    Περιμένω το βιβλιάριο τραπέζης του οιονδήποτε, και θα προσκομίσω και το δικό μου η ακόμα καλύτερα του το χαρίζω με εξουσιοδότηση.
    Επίσης σας κάνω γνωστό ότι ΔΕΝ εχω βιβλιάριο Υγείας και είμαι ανασφάλιστος επειδή εμπιστεύομαι τον Θεό.
    Εσείς;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οποιος αγίασε δεν έχει θέμα επιβίωσης
    Οι υπόλοιποι ας κάνουν το κουμάντο τους για τις δύσκολες μέρες, μήπως γλυτώσουν τα παιδιά τους απο την πείνα, η την ασθένεια γράφε διαβήτη ινσουλίνες κλπ [ για οποιον ξέρει ] και τις ληστείες αν οχι φόνους στους δρόμους για μια σακούλα τρόφιμα.ΟΙ βιασμοί είναι δεδομένο έτσι κι αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. «τίς οἶδεν εἰ μετανοήσει ὁ Θεὸς καὶ ἀποστρέψει ἐξ ὀργῆς θυμοῦ αὐτοῦ καὶ οὐ μὴ ἀπολώμεθα;» (Ιων. 3,9)

    Από εμάς εξαρτάται μηδενός εξαιρουμένου.....

    «καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὰ ἔργα αὐτῶν, ὅτι ἀπέστρεψαν ἀπὸ τῶν ὁδῶν αὐτῶν τῶν πονηρῶν, καὶ μετενόησεν ὁ Θεὸς ἐπὶ τῇ κακίᾳ, ᾗ ἐλάλησε τοῦ ποιῆσαι αὐτοῖς, καὶ οὐκ ἐποίησε» (Ιων. 3,10).

    Ας πράξουμε λοιπόν και εμείς αυτά τα έργα.

    Υ.Γ. Όσον αφορά τα βιβλιάρια τραπέζης και υγείας και το έμμεσο ερώτημά σας, δηλαδή το αν αποτελούν απόδειξη πράξεως ομολογίας πίστεως, δηλαδή σωτηρίας, ενώ όσοι τα έχουν όχι, τούτο δεν θα το κρίνω προσωπικά διότι δεν έχω τέτοια αρμοδιότητα-εξουσία, αλλά την έχει ο Δεσπότης Χριστός ο οποίος ως καρδιογνώστης (και όχι μόνο), γνωρίζει τα κρυπτά, τα εκ των έσω του ανθρώπου, τα οποία δεν φαίνονται εξωτερικά και με γυμνό μάτι και είναι εύκολο να τα κρύβει κανείς..... Εσείς, αν ελάβατε τέτοια εξουσία, να μας αναφέρετε πότε την ελάβατε και από ποιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσεις απο ποιον λάβατε εξουσία να κρίνετε αρνητικά το αρθρο που ανέβηκε;;
    Καρδιογνώστης είστε;
    Γράψαμε ανωτέρω τα κίνητρα

    Η αναφορά στα βιβλιάρια υγείας και τραπέζης [ που δεν εχω ] ήταν επειδή έγινε αναφορά περί εμπιστοσύνης στον Θεό
    έτσι λοιπόν δώσαμε μια απάντηση - παρά το ποιήσας και διδάξας περί εμπιστοσύνης στον Θεό ο λόγος

    καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ΄ αρχάς δεν ανέβηκε ''άρθρο'' που είδα, αλλά πάμπολλα άρθρα εδώ και αρκετές ημέρες. Οπότε το άρθρο της σελίδος δεν απευθύνεται σε έναν συγκεκριμένον αλλά σε πολλαπλούς δέκτες. (Η επισήμανση αναγκαία προς όσους νομίζουν ότι έχουν την ''αποκλειστικότητα'').

    Προς όσα γράψατε σας λέγω ότι η διαφορά είναι ότι 1) δεν κρίνω αλλά διαφωνώ με διάφορες θέσεις, ενώ εσείς δικαιώσατε τον εαυτό σας συγκρίνοντας και κρίνοντας, εμμέσως πλην σαφώς άλλους, με συγκεκριμένες ''ερωτήσεις'' τύπου: «Περιμένω το βιβλιάριο τραπέζης του οιονδήποτε, και θα προσκομίσω και το δικό μου......
    Επίσης σας κάνω γνωστό ότι ΔΕΝ εχω βιβλιάριο Υγείας και είμαι ανασφάλιστος επειδή εμπιστεύομαι τον Θεό.
    Εσείς;;»

    2) Προσωπικά δεν σύγκρινα τον εαυτό μου με άλλους, αλλά αντιθέτως χρησιμοποίησα πληθυντικό αριθμό, προσθέτοντας και τον εαυτό μου και μη εξαιρώντας τον.

    Και τι πάει να πει δηλαδή: «ΔΕΝ έχω βιβλιάριο Υγείας και είμαι ανασφάλιστος επειδή εμπιστεύομαι τον Θεό» κάνοντας και την ερώτηση: ''Εσείς;;'' Και πως ονομάζεται αυτό; Κατόρθωμα; Τι πάει να πει «εσείς»;Σε εμάς αποδεικνύετε την εμπιστοσύνη σας προς τον Θεό; Αυτό το γνωρίζει μόνο ο Ίδιος και ουδείς άλλος. Οι άλλοι που ΕΧΟΥΝ βιβλιάριο υγείας και είναι ασφαλισμένοι δεν εμπιστεύονται τον Θεό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Δεν τα γραψαμε στην σελίδα μας, [ για να κάνουμε επίδειξη ] αλλά σε σχόλιο ως απάντηση επειδή μιλήσατε περί εμπιστοσύνης στον Θεό.

      Οπως λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι που εχουν βιβλιάρια υγείας και τραπέζης και οτι άλλο υπάρχει, εμπιστεύονται τον Θεό, έτσι και κάποιοι άλλοι άνθρωποι εχουν δικαίωμα να λάβουν τα μέτρα τους για 2-3 μήνες επιβίωσης ειδικά με φάρμακα και να εμπιστεύονται τον Θεό.
      Αυτό ακριβώς λέμε κι εμείς.
      καλή σαρακοστή

      Διαγραφή
    2. Mα με αυτό ακριβώς διαφωνώ. Αυτοί που δημοσιεύουν τις εν λόγω, όπως τις ονομάζω, εγω-παθητικές συμβουλές, παροτρύνουν τον κόσμο ΑΤΟΜΙΚΑ να αποθηκεύει τρόφιμα ή φάρμακα. Με αυτήν την τακτική όμως το πρόβλημα δεν θα είναι οι ''λαθρο'' αλλά αυτοί οι ίδιοι οι αδελφοί μας! Και τι εννοώ; Ας υποθέσουμε ότι γίνεται π.χ. ένας πόλεμος και ακολουθούν μερικοί τις εν λόγω συμβουλές. Θα έχει λοιπόν ο καθένας (ατομικά) τρόφιμα και φάρμακα. Οι άλλοι που δεν θα έχουν για πολλούς και διάφορους λόγους; Το ''πλιάτσικο'' θα γίνει από τους ίδιους τους αδελφούς-συμπολίτες μας! Ο άλλος θα πεινάει, και ο άλλος θα έχει αποθηκεύσει τα τρόφιμα και τα φάρμακά του κλείνοντας τον εαυτό του στο ''καβούκι'' του; Οπότε η διαφωνία μου είναι ως προς το ότι δεν ομιλούν ΣΥΝΟΛΙΚΑ έχοντας κοινά τα πάντα (όπως ακριβώς γινόταν τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες όπου υπήρχε κοινοκτημοσύνη). Ποιός Θεός θα ευλογήσει αυτές τις ατομικές κινήσεις; Ή μήπως νομίζετε ότι αυτοί που θα έχουν αποθηκεύσει όλα αυτά θα δώσουν εκείνη την υποθετική στιγμή που εννούμε; Εδώ δεν δίνουμε τώρα που γνωρίζουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που ''στραγγαλίζονται'' κάθε μέρα οικονομικά, και οι πάντες αδιαφορούν! Ομιλώ εκ πείρας με παρρησία....... Και δυστυχώς αυτό το βλέπουμε και στις Εκκλησίες! Φαντάζεσθε να γινόταν λοιπόν κάτι τέτοιο σε περίπτωση εκτάκτης ανάγκης; Οι ίδιοι οι αδελφοί μας δεν θα δίνουν (όπως δεν δίνουν και τώρα που δεν υπάρχει έκτακτη ανάγκη) και οι ίδιοι οι αδελφοί μας θα μπουκάρουν μέσα στα σπίτια κάνοντας πλιάτσικο λόγω ελλείψεως βασικών αγαθών......

      Καλή συνέχεια στο υπόλοιπο της Μ. Σαρακοστής.

      Διαγραφή
  6. 225. ᾽Αδελφὁς ρώτησε τὸ μεγάλο Γέροντα...
    ...νἀ εὗχεσαι γιά τήν ἀρρώστια πού παρουσιάζει τὸ μάτι μου καὶ πές μου ἄν πρέπει νὰ τὸ δείξω σέ γιατρὸ...
    Ἀπόκριση
    ...Γιἁ τὀ μάτι σου μή δειλιάσῃς, ἀφοῦ ἔχεις τό Θεὀ πού σοῦ δίνει το φῶς του. Καί ἄν βρεῖς κάποιον ἕμπειρο γιατρό καί τό δείξεις, δέν ἁμαρτάνεις διὀτι καὶ τό νά προσφεύγεις στό γιατρὸ προκαλεῖ μέ ἄλλο τρόπο πάλι τήν ταπείνωσή σου.

    508. Ἀδελφέ, καί αὐτοί πού προστρέχουν στούς γιατρούς καί αὐτοί πού δὲν προστρέχουν ἔχουν τἠν ἐλπίδα τους στό Θεό καί τό κάνουν λέγοντας: Στὀ ὄνομα τοῦ Κυρίου ἑμπιστευὀμαστε τούς ἑαυτούς μας στούς γιατρούς, διότι μέσω αὑτῶν μᾶς δίνει τἠν ἴαση. Ἀλλά καί ἐκεῖνοι πού δὲν πᾶνε στούς γιατροῦς δέν πᾶνε στηρἱζοντας τίς ἐλπίδες τους στό Θεό καί ὁ Θεός τοὐς θεραπεύει. 'Αν λοιπὸν πῆγες σέ γιατροὑς δέν ἁμάρτισες, ἄν πάλι δέν πῆγες, μήν ὑψηλοφρονήσεις. Σοῦ τά εἶπα ὅλα αὑτά γιά νά καταλάβεις πῶς ἄν πᾶς σέ γιάτρούς, γίνεται τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ τίποτε ἄλλο. Ἄν ὅμως θέλεις κράτησε τὸ λόγο τοῦ προφήτου ᾽Ηλιού πού ἔλεγε: Στὀ ἐξῆς νά ἀμεριμνεῖς, ἀφἡνοντας τὸ πᾶν στό Θεὁ. (δὲς Δ’ Βασ. 1, 4).
    ΑΓΙΩΝ ΒΑΡΣΑΝΟΥΦΙΟΥ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΟΥ ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή