Γενικὴ πρωτοφανὴς ἁποστασία
Τὸ εἶπεν ὁ θεῖος Παῦλος γράφων πρὸς τοὺς Θεσσαλονικεῖς, ὃτι σημεῖον τοῦ τέλους τοῦ κόσμου, τῆς Δευτέρας Παρουσίας τοῦ Κυρίου, θὰ είναι η ἀποστασία, ἡ γενική ᾱποστασία τοῦ κόσμου ἀπὸ τὸν Κύριον: «Μή τις υμᾶς ἔξαπατήσῃ κατὰ µήδένα τρόπον, ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθη ἡ ἀποστασία πρῶτον...» (Β΄ Θεσσαλ. Β΄ 3 - 4). Πρῶτον λοιπὸν σημεῖον πρὸ τοῦ τέλους θὰ εἶναι, ὅτι ὅλος ὁ κόσµος θὰ ἀπομακρυνθῇ καὶ θὰ ἀποστατήσῃ ἀπὸ τὸν Θεόν, καὶ γέννημα τῆς άποστασίας θά εἶναι η ἐμφάνισις τοῦ Πλάνου», τοῦ ᾿Αντιχρίστου, «... καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὅ υἱὸς τῆς ἀπωλείας» (αὐτόθι). Τότε θὰ ἐπικρατοῦν ἐν τὸ κόσμῳ ἀναρχικαὶ Δημοκρατίαι, ἄπιστία καὶ ἀθεία. Καὶ ήδη µίαν τοιαύτην πρωτοφανή ἆναρχίαν καὶ ἀποστασίαν παρατηροῦμεν σήμερον, ᾗ ὁποία δεν ἔχει ὁμοιότητα μὲ καμμίαν προηγουμένην ἐποχην, πλὴν τοῦ προκατακλυσμιαίου κόσμου και τῆς ἐποχῆς τῶν Σοδόμων. Οργανωμένη ἀπιστία καὶ ἀθεῖα, πρωτοφανῆς εἰς τὰ χρονικὰ ἀναισχυντία, καὶ ἐξαχρείωσις εἰς ἀπίστευτον βαθμὀν. Καταρράκωσις καὶ ἐξευτελισµος τῆς προσωπικότητος τοῦ ἀνθρώπου ἄνευ προηγουμένου, ὁλοσχερης φυγάδευσις τῆς αἰδοῦς. Οϱγανωμένον τὸ κακόν, προβαλλόµενον ἄνευ ὅρων καὶ ὁρίων. Καὶ ζωηρὰ ἐπάνοδος τῶν Σοδομιτικῶν ἐπαισχύντων ἁμαρτημάτων εἰς ὅλον τὸν κόσμον, ἰδίως ἐν ᾿Αγγλία, Αὐστραλία, Σουηδία, ὅπου η ὁμοφυλοφιλία ἀνεγνωρίσθη, ὑπὸ τοῦ Κράτους ὡς νόμιμος καὶ αἱ Ἐκκλησίαι τοῦ τόπου προβαίνουν εἰς τέλεσιν γάμων ὁμοφυλοφίλων διὰ ἱερέων καὶ ἀρχιερέων! ᾿Ἀκόμη γάμους τελουµένους ὑπὸ ἱερέων ἔχομεν καὶ μεταξὺ γυμνιστῶν, μὲ ολόγυμνον ἐμφάνισιν ἐνώπιον τοῦ ἱερέως. ᾿Επίσης τόσον ὁ κινηματογράφος ὅσον καὶ τὸ θέατρον εἰς ὅλον τὸν κόσμον, καὶ τελευταίως ἐν Ἑλλάδι, ἀπετόλμησαν, καὶ ἤδη ἔγινε καθεστὼς τῇ ἐνόχῳ ἀνοχῃ τόσον τοῦ Κράτους ὅσον καὶ τῆς Ἐκκλησίας, νὰ προβάλλουν ἐνώπιον χιλιάδων λαοῦ ἔργα µὲ ὁλογύμνους πορνικὰς σκηνάς, ἀκόμη καὶ μὲ ὁλογύμνους σοδομιτικὰς τοιαύτας, ἄνευ οὐδενὸς καλύμµατος! "Όχι δὲ µόνον τοῦτο, ἀλλά καὶ ἐπαίσχυντοι σκηναὶ γυναικῶν µετὰ ζώων προβάλλονται εἰς τὰς ημέρας µας! (Όρα παραστάσεις ἐν θεάτρῳ ὁμοφυλοφιλίας ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν τοῦ Ἕλληνος ἀσεβοῦς σκηνοθέτου Δημητρίου Κολάτου καὶ τοῦ Παζολίνη, ᾿Ιταλοῦ θεατρικοῦ σκηνοθέτου). ᾿Ακόμη τροµακτική εἶναι η προβολή τούτων μὲ ὁλογύμνους εἰκόνας καὶ παραστάσεις εἰς περιοδικά, ἀκόμη καὶ εἰς την τηλεόρασιν εἰς μεταμεσονυκτίους ὥρας.
Τα Σόδομα καὶ ὁ προκατακλυσμιαῖος κόσμος ἐπανέρχονται... Ὁ τύπος ἀνέγραψεν, ὅτι εἰς τὴν ᾽Αγγλίαν τὸ ήµισυ τοῦ πληθυσμοῦ εἶναι ὁμοφυλόφιλοι, εἰς την ᾽Αμερικῆν εἶναι περισσότεροι τῶν τριάκοντα ἑκατομμυρίων! Είς τὴν αὖτὴν χώραν, ὡς ἐδημοσιεύθη, πολυπληθής ἀντιπροσωπεία τοιούτων ἐπεσκέφθη τὸν Λευκὸν Οἶκον καὶ ἐζητησε τὴν νοµιµοποίησιν ληξιαρχικῶς τοῦ γάμου τῶν κιναίδων. Εις τὴν Ἑλλάδα ἐψηφίσθη νόμος τὸ 1966 εὐσχήμου ἀναγνωρίσεως τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ τῆς παλλακείας. Πῶς; Υπὸ τύπον υἱοθεσίας δύναταί τις νὰ υἱοθετῇ, εἴτε ἔγγαμος εἴτε ἄγαμος, νέον ή νεάνιδα µέχρι 18 ἐτῶν! Ἑις τὴν Σουηδίαν ἐγένετο Νόμος ἐπιτρέπων τὸν γάµον μεταξὺ ἀδελφῶν! Εἰς τὴν Γαλλίαν λειτουργεῖ, ὡς καὶ ἀλλαχοῦ, ὁ βρωμερώτερος σύλλογος ὑπὸ τὴν ἐπωνυμίαν «Διεθνῆς Σύλλογος... νεκροφίλων!...». Δηλαδη, τῆς πλέον εἰδεχθοῦς μορφῆς ἀνωμάλου καὶ ἆπαισίας ἁμαρτίας, τοῦ νὰ ἀσελγοῦν ἐπὶ νεκρῶν γυναικείων σωµάτων... Κρούσματα ἀλλεπάλληλα τοιαύτης μορφῆς διαστροφῆς ἔχομεν παντοῦ, καὶ ἐν Ελλάδι ἀκόμη, ὡς ὁ τύπος ἀνέγραψεν. ᾿Ακόμη διὰ πρώτην φορὰν ἐμφανίζεται ὁ γυναικεῖος κόσµος τελείως ὀλόγυμνος, ὄχι μόνον εἰς τὸν κίνηματογράφον, εἰς τὸ θέατρον καὶ εἰς τὰ περιοδικά, ἀλλὰ καὶ εἰς την πλάζ καὶ εἰς τοὺς δρόμους! Ποικιλόμορφος διαστροφὴ τῆς νεότητος, ἀνταρσία, ἀσέβεια, παραφροσύνη καὶ ἔξαλλος ἑνδυμασία νέων καὶ νεανίδων! ᾿Απιστία καὶ ἀσέβεια καὶ ἀθεία κηρυσσοµένη δηµοσίως, βλασφημία ἀπὸ ἄκρου εἰς ἄκρον τοῦ παναγίου ὀνόματος τοῦ Κυρίου µας καὶ τῆς Παναγίας, θρησκευτική ἀδιαφορία τοῦ κόσμου, ὡς καὶ ἄλλα πολλά, ὧν ουκ ἔστιν ἀριθμός, τὰ ὁποῖα «αἰσχρὸν ἐστι καὶ λέγειν» κατὰ τὸν θεῖον Παὔλον.
Τελευταίως εἰς την Αγγλίαν, ἐπροτάθη σχέδιον πρὸς ψήφισιν ὑπὸ τῆς βουλῆς, ὑπὸ εἰδικῆς ἐπιτροπῆς, νὰ ἀναγνωρισθῇ σχετικὸς Νόμος ποὺ θὰ παρέχη τὸ δικαίωµα σεξουαλικῶν σχέσεων, πατρὸς πρὸς θυγατέρα, μητρὸς πρὸς υἱὸν καὶ ἀδελφῆς πρὸς ἀδελφόν! Φρῖξον ἦλιε! Μεγάλη τοῦ Κυρίου µας ἡ μακροθυμία. Τὰ Σόδομα καὶ ὁλόκληρος η εἰδωλολατρική ἀρχαιότης, ὠχριοῦν, διότι μέχρι ἐκεῖ δὲν ἔφθασαν! Πρέπει δὲ νὰ σηµειωθῇ, ὅτι τόσον η πρὸ ἐτῶν ἀναγνώρισις εἰς την ᾽Ἁγγλίαν διὰ Νόμου, τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς καὶ νὰ στέφανώνονται ὑπὸ ιερέων καὶ επισκόπων, η ὁποία ὁμοφυλοφιλία ἤδη ἐπεξετάθη σχεδὸν παντοῦ καὶ ήδη εὑρίσκεται ὁ σχετικὸς νόμος πρὸς ψήφισιν πρὸ τῶν πυλῶν τῆς Ἑλληνικῆς βουλῆς, ὅσον καὶ τὸ ἄκρον ἄοτον τῆς βλασφημίας καὶ καταπτώσεως, περὶ νομικῆς κατοχυρώσεως τῆς αἱμομιξίας, δὲν θὰ ἀποτολμᾶτο η φοβερὰ εἰσῆγησις πρὸς ψῆφισιν Νόμου, ἐὰν δὲν θὰ ὑπῆρχον ταῦτα σιωπηρῶς διαδεδομένα καὶ σὲ µεγάλην ἔκτασιν εἰς τὸν δυστυχή λαόν. Δυστυχῶς καὶ εἰς την Πατρίδα µας, τόσον πολὺ ἐξῆλθον ἀπὸ τὸ κέλυφος τῆς ἐντροπῆς καὶ μυστικότητος οἱ ὁμοφυλόφιλοι, ὥστε καὶ Πανελλῆνιον Σωματεῖον νὰ ἱδρυθῇ καὶ διαλέξεις νὰ γίνωνται καὶ πορείας νὰ κάµνουν καὶ οἱ φοιτηταὶ τῶν περισσοτέρων ἀνωτάτων ἐκπαιδευτικῶν ἱδρυμάτων καὶ Πανεπιστημίων», νὰ ἱδρύουν Σωµατεῖα κιναίδων, ή ἀνωμάλων φοιτητῶν!... Κύριε ἐλέησον τὸν κόσμον.
Επίσης ἡ ὑπάρχει πιθανότης καθὼς καὶ μερικοὶ ὑποστηρίζουν, η ἀποστασία ποὺ ἀναφέρει ὁ θ. Παύλος, νὰ ἀναφέρεται καὶ εἰς την ἀποστασίαν τής Ἐκκλησίας, η φοβερὴ διαίρεσις εἰς τὸ Πανάγιον Σώμα της, ὡς καὶ τροµακτικὴ ἐκκοσµίκευσις ποὺ ἐπέστη τὰ τελευταῖα χρόνια, εἰς τοὺς Ἱ. Ναούς, εἰς την ἐνδυμασίαν, ἀκόμη καὶ εἰς αὐτὴν τὴν λατρείαν. Πιὸ πολὺ ὅμως εἰς τὸ κήρυγμα. ᾿Απὸ ὅλους σχεδὸν τείνει νὰ καταργηθή τὸ κήρυγμα γύρω ἀπὸ την μετάνοια, ὡς καὶ τὸ ἀπολογητικὸν ὕφος, ποὺ τόσον εἶναι ἀναγκαἰα διὰ τὸν παραστρατηµένον σημερινὸν κόσμον. Αί λέξεις ἁμαρτία, ἁποστασία, πορνεία, μετάνοια, ἐπιστροφη εἰς τὸν Χριστὸν τείνουν νά ἐκλείψουν ἀπὸ τοὺς ἅμβωνας, γιατὶ σοκάρουν πλέον, ἐντρέπονται οἱ κῆρυκες τοῦ θείου λόγου ἰδίως οἱ ὑψηλὰ ἱστάμενοι κληρικοί, νὰ ὀμολογὴσουν Χριστόν, ἀρνηταὶ καὶ προδόται τοῦ Χριστοῦ μας, οὐαὶ εἰς ὃλους αὐτοὺς. ('Ιδὲ βιβλίον «Αγαπισμός», πρ. Αρχιεπισκόπου ᾿Αθηνῶν Ἱερωνύμου). "Όλα αὐτὰ εἶναι θλιθερὰ εἰκὼν γενικῆς ἀποστασίας εἰς πολὺ ἀνησυχητικὸν βαθμὸν τοῦ συγχρόνου κόσμου.
Διὰ τοῦτο πᾶς ἐχέφρων συνεχῶς διερωτᾶται, ποῦ βαίνει η ταλαίπωρος ἀνθρωπότης; Ποῖον ἆραγέ θὰ εἶναι τὸ ἆποτέλεσμα τοῦ πρωτοφανοῦς αὐτοῦ κατηφόρου; Ποῦ θὰ φθάσωμεν; Ποὔ θὰ φθάσῃ ἀκόμη ὁ κόσμος; Εὶς ὅλα αὐτὰ προστίθενται καὶ πολλὰ ἄλλα εἰς τὸν θρησκευτικὸν καὶ Εκκλησιαστικὀν τοµέα. ᾿Εκτὸς τῆς οργανωμένης ἀπιστίας καὶ ᾱθείας ἔχομεν τῆν τρομακτικὴν ἐξάπλωσιν τῶν αἱρέσεων, την συνεχή ἵδρυσιν νέων χριστιανικῶν ὁμολογιῶν, την τροµακτικήν ἐξάπλωσιν τῆς χειροτέρας αἱρετικῆς µορφής, τῶν ἀντιχρίστων Χιλιαστῶν. Επίσης ἔχομεν τὴν ὕπουλον ὀργάνωσιν τῆς Μασωνίας, τὸν Οἰκουμενισμόν, τὸν ὁδοστρωτῆρα πασῶν τῶν θρησκειῶν, καὶ ἰδίως τῆς ᾿Ὀρθοδοξίας µας, ὁ ὁποῖος εὐσχῆμως ἰσοπεδώνει τὰς θρησκευτικὰς διαφορὰς καὶ τὰ δόγµατα, ὡς καὶ τὴν ἵδρυσιν θρησκείας τοῦ Σατανᾶ, μὲ πολλὰ ἑκατομμύρια ὁπαδοὺς, σατανιστάς, ἰδίως εἰς τῆν Αγγλίαν, ὅπου ἀριθμεῖ περὶ τὰ δέκα ἑκατομμύρια ὀπαδοὺς, μὲ µυστήρια, τελετάς, λειτουργίας πρὸς δόξαν τοῦ Σατανά! Το πῶς λατρεύεται εἰς τοὺς ναούς των ὁ Σατανᾶς δὲν περιγρᾶφεται. Φοβερόν ἀκόμη καὶ εἰς την σκέψιν! ᾿Εχομεν ἐπισης τὴν ἄνοδον καὶ κατάληψιν ὑψηλῶν ᾿Εκκλησιαστικῶν θέσεων ὑπὸ ἀσεβῶν, ἀπίστων, Μασώνων, Οἰκουμενιστῶν καὶ ἄνηθίκων κληρικῶν, ποὺ τὰ τελευταῖα ἔτη κατακρημνίζουν μὲ τα ἀλλεπάλληλα σκάνδαλά των ὄτι παραμένει ἀκόμη ὄρθιον! Θλιθερὸν ἐπίσης κατάντημα καὶ πρωτάκουστος κατάπτωσις εἶναι η ἐπαίσχυντος ἀπόφασις τοῦ λεγομένου Παγκοσμίου Συµβουλίου ᾿Εκκλησιῶν περὶ προγαµιαίων σχέσεων. Κατόπιν ἀποφάσεως τούτου, κατὰ ἐνενήκοντα τοῖς ἑκατόν, διεκηρύχθη, ὅτι αἱ προγαμιαῖαι σχέσεις, δηλαδη αἱ πορνεῖαι, ὅταν ἀποβλέπουν εἰς τὸν γάμον, δὲν εἶναι ἁμαρτία! Καὶ ἃς ἐτόνισεν ὁ Κύριος σαφῶς, ὅτι όχι μόνον η πορνεία εἶναι φοβερά ἁμαρτία, ἀλλά καὶ τὸ πορνικὸν βλέμμα πορνεία καὶ μοιχεία ἐν τῇ καρδίᾳ εἶναι: «Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ὅτι πᾶς ὁ βλέπων γυναῖκα πρὸς τὸ ἐπιθυμῆσαι αὐτῆς ήδη ἐμοίχευσεν αὐτὴν ἐν τῇ καρδία αὐτοῦ» (Ματθ. ε’ 28). ('Ιδὲ ἀπόφασιν Παγκοσμίου Συµβουλίου ᾿Εκκλησιῶν ἐν Οὐψάλα Σουηδίας, Μαΐος 1967).
ΑΡΣΕΝΙΟΥ Κ. ΚΟΜΠΟΥΓΙΑ - ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ (ΜΕΡΟΣ Β΄ 1.)