Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ (ΒΙΝΤΕΟ)

 

Την πρώτη μέρα της επίσκεψής του στις αυτόχθονες φυλές του Καναδά, ο Πάπας Φραγκίσκος συμμετείχε σε έναν λεγόμενο παγανιστικό «θεραπευτικό χορό» στον οποίο λατρευόταν η Μητέρα Γη.

Το τελετουργικό πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, στην πόλη Maskwacis, στην επαρχία της Αλμπέρτα. Πριν ξεκινήσει το τελετουργικό, ο τελετάρχης εξήγησε ότι ήταν ένας «θεραπευτικός χορός» στο ρυθμό των τυμπάνων που συμβόλιζε «τον χτύπο της καρδιάς της Μητέρας Γης, τον χτύπο της καρδιάς της ζωής » .

Ο Πάπας καθόταν σε μια ψηλή σκηνή, πλαισιωμένος από τέσσερις ιθαγενείς αρχηγούς ντυμένους με παραδοσιακή ενδυμασία και με φτερά στο κεφάλι, από όπου είχε θέα στο τελετουργικό.

(Εικόνες του παγανιστικού χορού μπορείτε να δείτε στην ταινία του Vatican News, από το λεπτό 1:09:00)

Κατά τη διάρκεια του χορού, σαν DJ, ο τελετάρχης εξήγησε στο μικρόφωνο τη σημασία του μαγικού αριθμού «τέσσερα» των ντράμερ που κάθονταν γύρω από ένα μεγάλο τύμπανο, που σήμαινε τον αριθμό των « στοιχείων », τις « τέσσερις κατευθύνσεις » τα «τέσσερα στάδια της ζωής» και των «τεσσάρων μορφών ζωής» .

«Έχουμε τον ήλιο που ανατέλλει από την Ανατολή και έχουμε, από τον Νότο, το Thunderbird» , είπε ο τελετάρχης, ενώ οι τέσσερις ντράμερ φώναζαν κάθε λογής ξόρκια.

«Από τη Δύση έχουμε τον άνεμο, το οξυγόνο που αναπνέουμε, αυτή είναι η καθοδήγηση της Μητέρας Γης. Και στον Βορρά έχουμε τη Μητέρα Γη, η Μητέρα Γη είναι αυτό που είμαστε».

Στη συνέχεια ήρθαν λεπτομέρειες σχετικά με την ταυτότητα της Μητέρας Γης:

«Η Μητέρα Γη αντιπροσωπεύει όλη τη φυτική ζωή, η Μητέρα Γη, η μητέρα μας, είναι επίσης η μητέρα όλων των εντόμων, η Μητέρα Γη είναι επίσης η μητέρα όλων των ζώων στη γη, στο νερό, στον αέρα».

Και:

«Η Μητέρα Γη είναι φυσικά η Μητέρα όλων των ανθρώπων. Είμαστε όλοι γιοι της Μητέρας Γης, έλα, έλα».

Ο Πάπας έδωσε μια ομιλία στην οποία ζήτησε συγχώρεση για τις καταχρήσεις που διέπραξε η Εκκλησία σε βάρος των αυτόχθονων παιδιών.

Προς το τέλος της εκδήλωσης, αρκετοί εκπρόσωποι της ιθαγενούς κοινότητας ανέβηκαν στη σκηνή και, σε τελετουργικά ξόρκια, τοποθέτησαν μερικά φτερά Ινδού αρχηγού στο κεφάλι του Πάπα, πάνω από το λευκό καπέλο, υπό τις επευφημίες του κοινού, στο οποίο πολλοί έκλαιγαν από συγκίνηση. .

(Από το λεπτό 1:55.00 της ηχογράφησης.)

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Πάπας Φραγκίσκος φλερτάρει με παγανιστικές τελετουργίες. Το 2019, με αφορμή τη λεγόμενη Σύνοδο του Αμαζονίου, ο Πάπας συμμετείχε στον κήπο του Βατικανού σε μια ιεροτελεστία αφιερωμένη σε ένα είδωλο που ονομάζεται  Pachamama , που σε μετάφραση σημαίνει επίσης Μητέρα Γη.

Ο Πάπας αγκάλιασε με ενθουσιασμό την υπόθεση του «Saving the Planet», της προοδευτικής θρησκείας πολύ κοντά στον ανιμιστικό παγανισμό.

Έτσι, πριν από δύο χρόνια, την «Ημέρα της Γης», ο Πάπας δήλωσε, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο από:

«Έχω αμαρτήσει κατά της Γης».




π. ΠΑΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ (7ο ΜΕΡΟΣ)


Ευθύς αμέσως ο Πατριάρχης Δημήτριος ακολούθησε, όπως ο ίδιος ανέφερε, τον Προκάτοχό του Αθηναγόρα. Διαβάζουμε:


Πριν απ΄ όλα αυτά, η Ι. Μονή Σταυρονικήτα και ο π. Παΐσιος, επανέφεραν το μνημόσυνο, όπως είδαμε στα προηγούμενα μέρη. 

Ο Πατριάρχης Δημήτριος:


Φυσικά κάποιες Μονές συνέχισαν να μην μνημονεύουν, και πολύ καλά έκαναν. Ο Πατριάρχης όμως όχι μόνο ακολούθησε, αλλά έκανε και ένα βήμα παραπέρα σε σχέση με τον Προκάτοχό του. Δηλαδή άρχισε τις διώξεις:



† Μητροπολίτης Αυγουστίνος Καντιώτης: Κάντε το καλό και εν μέσω αχάριστου κόσμου

 



Πολλοί άρχισαν να κάνουν το καλό, αλλά σταμάτησαν γιατί ο κόσμος είναι κακός.

Πήγε ένας καλός παπάς σ’ ένα χωριό και πήγαν να τον πεταλώσουν. Τέτοιος είναι ο κόσμος. Δεν θέλει συμβουλές, δεν θέλει έλεγχο, θέλει τους ανθρώπους σύμφωνα με τα ρεύματά του.

Πήγες σύμφωνα με τα ρεύματά του και τις συνήθειές του, καπνίζεις, παίζεις, χοροπηδάς, κάνεις ότι αρέσει σ’ αυτόν; Είσαι καλός.

Αν όμως πας κόντρα με τις επιθυμίες τους και θέλεις να ζήσεις μια ζωή διαφορετική απ’ ότι ζει αυτός ο κόσμος, τότε στρέφεται εναντίον σου.

Αλλά εσείς μη κουραστείτε σ’ αυτόν τον κόσμο να κάνετε το καλό έστω και αν ακόμα η γη κατοικείται από δαίμονας.

Γι’ αυτό υπάρχει μια παροιμία κάτω στην Πελοπόννησο «Στου διαβόλου το χωριό μη κάνεις ποτέ καλό». Γιατί θα σε σταυρώσουν. Μπορώ να κατέλθω σε πολλά παραδείγματα, αλλά δεν θέλω.

Λοιπόν, κουράζεται ένας όταν κάνει το καλό, αλλά αντί να εισπράξει ευγνωμοσύνη, εισπράττει αχαριστία.

Θυμάμαι στην Αθήνα είχα ένα λαμπρό παιδί, ένα καλό παιδί, αγνό, καθαρό. Μου λέει, μια μέρα, εγώ θα γίνω ιεροκήρυκας του Ευαγγελίου. Μη βιάζεσαι παιδάκι μου, τόσο πολύ, του λέω. Πήγαινε πρώτα σ’ ένα μοναστήρι, να διαβάσεις και να ετοιμαστείς και ύστερα. Όχι, λέει, θέλω να εργαστώ για τον Xριστό. Πράγματι τον έστειλα κοντά σ’ έναν δεσπότη και του είπα, να τον πάρει, γιατί είναι καλό παιδί και αριστούχος μαθητής.

Τον πήρε κοντά του και του έστελνε στα χωριά για να κηρύξει. Αυτός νόμιζε ότι αν πήγαινε στα χωριά και τους μιλούσε για τον Xριστό ότι θα τον χειροκροτούσαν όλοι.

Σου λέει καλό πράγμα κάνω, κηρύττω, διδάσκω, να εισπράττω χειροκροτήματα. Πήγε, λοιπόν, σε ένα χωριό και δεν είδε τέτοια πράγματα. Πάει σ’ άλλο τίποτε. Πάει στο τρίτο χωριό, και ενώ εκήρυττε.
E ει, τον φωνάζει κάποιος από κάτω, συντόμευε. Έχω να ποτίσω την γίδα μου.

Απογοητεύτηκε τόσο πολύ, γιατί δεν περίμενε τέτοια συμπεριφορά. Νόμιζε ότι αφού κηρύττει πρέπει να τον περιβάλλουν με αγάπη, με σεβασμό, με εκτίμηση κ.τ.λ.

Τόσο πολύ απογοητεύθηκε που κόντεψε να γίνει άπιστος και άθεος.

Eν μέσω κακοποιών, μοχθηρών, αχάριστων ανθρώπων ζούμε και κινούμεθα και κρυώνουν οι ψυχές. Nα, τι κακό κάνουν οι κακοί.

Πρέπει να είσαι ήρωας για να κάνεις το καλό, όταν σε βρίζουν, σε κακολογούν στους δρόμους στα καφενεία, στις ταβέρνες και συ να δίνεις το είναι σου. Kαι ο άλλος να είναι κλέφτης, λωποδύτης, να αρπάζει, να τσεπώνει, να γυρίζει στις ταβέρνες και να πίνει. Nα πηγαίνει στα κέντρα και να χορεύει. N’ ατιμάζει τις γυναίκες των άλλων, να γυρίζει από δω και από κει και να λένε: A! καλός και σπουδαίος άνθρωπος είναι αυτός. Kαι συ να ζεις έναν βίο ασκητικό, φρόνιμο, ήσυχο και να σε κατηγορούν, γιατί τους ελέγχεις και τους παρατηρείς.

Κρυώνουν λοιπόν οι ψυχές και άλλοι απογοητεύονται και κλείνονται στον εαυτό τους και άλλοι φεύγουν εις την έρημο και στα μοναστήρια και έτσι το καλό δεν γίνεται στον κόσμο.

Εγώ, λέω στους παπάδες μου, ετοιμαστείτε για μαρτύριο. Kαι την Φλώρινα θα την διοικήσουν λωποδύτες και απατεώνες, που δεν μπορείτε να φανταστείτε. Kαι ο κόσμος θα μαζεύεται στην πλατεία και θα τους ζητωκραυγάζει. Εκεί θα πέσει η κοινωνία και μετά θα χτυπήσει καμπανάκι. Όχι για λειτουργία, αλλά για αγγαρείες. Αυτά θα γίνουν οπωσδήποτε, γιατί η κοινωνία είναι τέτοια και δεν εκτιμά τα πρέποντα, τα άξια λόγου. Kαι είναι μέσα σ’ αυτήν, ένας σατανισμός και εποχή του αντίχριστου.

Σεις λοιπόν, λέει ο Απόστολος Παύλος, στον κόσμο όπου ζείτε, μη στεναχωριέστε. Kάντε το καλό.

Kάντε το καλό και εν μέσω αχάριστου κόσμου. Είναι αυτό, που λέγαν οι πρόγονοί μας, οι απλοϊκοί. Kάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό.

Mη κουραστείτε, μην αποκάμετε. Kάνετε το καλό, όσο μπορείτε. Γι’ αυτό είστε προορισμένοι.



ΠΗΓΗ

Το Άγιον Όρος για την βάπτιση από «ομόφυλο ζεύγος»

 

iera koinotita 1


Ἐξ ἀφορμῆς προσφάτων δημοσίων ἐμφανίσεων καὶ τοποθετήσων κληρικῶν τῆς Ἐκκλησίας, ἀκόμη καὶ ἱεραρχῶν, οἱ ὁποῖες ἀφήνουν νὰ δημιουργηθεῖ ἡ ἐντύπωση ὅτι εἶναι δυνατὸν ἡ Ἐκκλησία νὰ δέχεται ὁποιαδήποτε ἄλλη μορφὴ οἰκογένειας, ἐκτὸς ἀπὸ αὐτὴν ποὺ θεσπίζει τὸ Ἱερὸν Εὐαγγέλιον, ἡ Ἱερὰ Κοινότης ἐπιθυμεῖ νὰ τοποθετηθεῖ καὶ δημοσίως.

Τὸ Ἅγιον Ὄρος, ὡς χῶρος προσευχῆς καὶ ἀσκήσεως, μὲ ἀδιάσπαστη συνέχεια λειτουργικὴ καὶ πνευματική, εὔχεται ταπεινὰ ὑπὲρ τοῦ σύμπαντος κόσμου, γιὰ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους ἀνεξαρτήτως διακρίσεων.

Τὸ μυστήριο τοῦ βαπτίσματος, μὲ τὸ ὁποῖο ὁ ἄνθρωπος γίνεται μέλος τῆς Ἐκκλησίας καὶ λαμβάνει τὴν χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἀναμφισβήτητα ἀποτελεῖ τὴν ὁρατὴ ἔκφραση τῆς ἄπειρης ἀγάπης τοῦ Θεοῦ.

Ἡ προσπάθεια νὰ ζήσουμε σύμφωνα μὲ τὸ ἅγιο Εὐαγγέλιο καὶ τὸν νόμο τοῦ Θεοῦ ἐξασφαλίζει τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν συμμετοχὴ στὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας.

Ὑπὸ τὸ πρῖσμα τῶν ἀνωτέρω δὲν θὰ μπορούσαμε παρὰ νὰ ἐκφράσουμε τὴν λύπη μας γιὰ τὶς παραπάνω δημόσιες ἐμφανίσεις καὶ τοποθετήσεις προσώπων τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖες παρέχουν ἀφορμὲς σκανδαλισμοῦ τοῦ πιστοῦ λαοῦ.

Εἶναι σαφῶς ξένο πρὸς τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τὸ Ὀρθόδοξο ἦθος νὰ ἀφήνεται νὰ ἐννοηθεῖ ὅτι ἕνα «ὁμόφυλο ζεῦγος» εἶναι δυνατὸν νὰ θεωρεῖται ὡς οἰκογένεια καὶ νὰ ἀναγνωρίζεται σὲ αὐτὸ δικαίωμα υἱοθεσίας τέκνων, καθὼς κάθε τέτοιου εἴδους μορφὴ τεκνοθεσίας ἢ ἀναδοχῆς ἀντίκειται στὴν εὐαγγελικὴ διδασκαλία, τὴν ἀνθρώπινη φύση ἀλλὰ καὶ στὸ ἦθος καὶ στὶς παραδόσεις τοῦ λαοῦ μας, ἐνῶ ταυτόχρονα παραβιάζει καὶ τὰ στοιχειώδη δικαιώματα ἀθώων ἀντυπεράσπιστων ἀνθρώπων, ποὺ δὲν ἔχουν τὴν δυνατότητα νὰ ἐπιλέξουν ἕνα φυσιολογικὸ οἰκογενειακὸ περιβάλλον.

Τὰ ἀνωτέρω ἐκφράζομε ὡς φωνὴ εἰλικρινοῦς ἐνδιαφέροντος γιὰ τὴν πορεία τῆς πατρίδος μας, καὶ μάλιστα σὲ περίοδο τόσο κρίσιμη γι᾽ αὐτήν.

Εἴθε ἡ Προστάτις τῆς πατρίδος μας καὶ Ἔφορος τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ὑπεραγία Θεοτόκος νὰ μεσιτεύει πρὸς τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν γιὰ νὰ ὁδηγήσει ὅλους σὲ μετάνοια καὶ ζωὴ σύμφωνα πρὸς τὸ φῶς τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τὴν διδασκαλία Του.


Ἅπαντες οἱ ἐν τῇ κοινῇ Συνάξει Ἀντιπρόσωποι καὶ Προϊστάμενοι
τῶν εἴκοσιν Ἱερῶν Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ἄθω.




ΠΗΓΗ