Στα πρώτα τρία μέρη παραθέσαμε την άποψη περί συμβολικού χαράγματος την οποίαν είχαν σχηματίσει αρκετοί· αρκετοί επίσης είχαν και την αντίθετη άποψη.
Στο πρώτο μέρος είχαμε αναφέρει ότι εδώ εξετάζεται αν μία τέτοια ερμηνεία κατά το παρελθόν χαρακτηρίσθηκε ως ''αίρεση''.
Αναφέραμε ότι ουδέποτε κανείς κατηγόρησε όσους έλεγαν τα τοιαύτα ως ''αιρετικούς'' εν αντιθέσει προς τους σύγχρονους «ομολογητές» του ''αντίχριστου διαδικτύου'' - και ότι συνεπάγεται με αυτό... - το οποίο το χρησιμοποιούν σχεδόν ολόκληρη ημέρα.....
Σήμερα παραθέτουμε αποσπάσματα από την αντίθετη άποψη και η οποία απαντά εις τον αρχικό τίτλο και ερώτηση: ''ΣΥΝΙΣΤΑ ''ΑΙΡΕΣΗ'' Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΕΡΙ ''ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣ''; Οι ερμηνείες αυτές αποτελούν αίρεση ή κάτι διαφορετικό;
Υπενθυμίζουμε ότι για τα εσχατολογικά ζητήματα κανείς δεν μπορεί με βεβαιότητα να αποφανθεί (γι΄ αυτό και συνεχώς υπήρχαν διαφωνίες), παρά μόνον οι αιρετικοί Προτεστάντες και Ιεχωβάδες και με αυτούς ομοιάζουν όσοι κατά καιρούς μετά πάσης βεβαιότητος αποφάνθηκαν ή αποφαίνονται και έτσι αυτοεξευτελίζονται σαν τους παραπάνω de facto αιρετικούς οι οποίοι αστόχησαν ουκ ολίγες φορές.... Πολλά δυστυχώς τα ατυχή παραδείγματα....
Μήπως τελικά αιρετικοί δεν είναι όσοι εξετάζουν - ορθά ή λανθασμένα - αυτά τα ζητήματα, αλλά όσοι θέλουν να λάβουν την «δόξα» των Προτεσταντών και των Ιεχωβάδων αποφαινόμενοι κατά καιρούς με βεβαιότητα όπως οι ίδιοι; Ας το σκεφτούν λίγο καλύτερα αυτό το ερώτημα...
Στα επόμενα μέρη θα συνεχίσουμε εξετάζοντας το πότε θα γίνει το ''Χάραγμα''. Πριν έλθει ο Αντίχριστος ή όταν έλθει;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου