Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

Ικανοποίηση της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Βουλγαρίας για την απαγόρευση της «ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας» στα σχολεία

 Ικανοποίηση της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Βουλγαρίας για την απαγόρευση της «ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας» στα σχολεία

Ικανοποίηση εκφράζει η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Βουλγαρίας για την απαγόρευση της «ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας» στα σχολεία μετά από τη ψήφιση σχετικής τροπολογίας, με μεγάλη πλειοψηφία, από το Κοινοβούλιο της χώρας.

Η τροπολογία που είχε καταθέσει το ακροδεξιό, φιλορωσικό κόμμα «Αναγέννηση» υιοθετήθηκε με 159 ψήφους υπέρ, 22 κατά και 13 αποχές. Υποστηρίχθηκε από το GERB, το DPS, το BSP, το “Ima Talik Narod” (ITN) και τους 16 ανεξάρτητους βουλευτές.

Με το κείμενο αυτό καθίσταται παράνομη η «ενθάρρυνση» ενός «μη παραδοσιακού σεξουαλικού προσανατολισμού» και η ταυτότητα φύλου που είναι «διαφορετική από τη βιολογική», ακολουθώντας το μοντέλο ενός ουγγρικού νόμου. Οι εισηγητές είπαν ότι ήταν αναγκαίο να περάσει γρήγορα ένα νομοσχέδιο, λόγω της «απαράδεκτης κανονικοποίησης του μη παραδοσιακού σεξουαλικού προσανατολισμού» που προωθείται από μια «προπαγάνδα».

Σε ανακοίνωση της η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Βουλγαρίας εκφράζει την ευγνωμοσύνη της προς το Κοινοβούλιο της χώρας και δηλώνει ικανοποιημένη «για τη νομική απαγόρευση στο προσχολικό και σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα των ενεργειών που σχετίζονται με την προπαγάνδα, την προώθηση ή υποκίνηση με οποιονδήποτε τρόπο, άμεσα ή έμμεσα, ιδεών και απόψεων που σχετίζονται με τον μη παραδοσιακό σεξουαλικό προσανατολισμό ή/και την ταυτότητα του φύλου εκτός από την βιολογική».

Επίσης επισημαίνει ότι «υπερασπίζεται με συνέπεια τη θέση της στο ζήτημα των εννοιών “φύλο”, “γάμος”, “οικογένεια”, καθώς και την ανάγκη πνευματικής και ηθικής αγωγής, εκπαίδευσης και προστασίας των παιδιών, με βάση τη διδασκαλία της Εκκλησίας του Χριστού για τον άνθρωπο ως το μεγαλύτερο δημιούργημα του Θεού».

Τονίζει δε ότι «έχει επαναλάβει τη θέση της πολλές φορές τα τελευταία χρόνια ότι για τον Χριστιανισμό υπάρχει μια έννοια του φύλου που πηγάζει από τη βιολογική δομή (φύση) του ανθρώπου ως δημιούργημα του Θεού, και ότι ο γάμος και η οικογένεια ορίζονται ως μια ευλογημένη ένωση από τον Θεό μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας και είναι μια αιώνια απαράβατη αξία για τον Χριστιανισμό».

Σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Βουλγαρίας εκφράζει την πεποίθηση «ότι τα ζητήματα που αφορούν το φύλο, την οικογένεια, την ανατροφή και την εκπαίδευση των παιδιών στη σύγχρονη κοινωνία είναι ζητήματα στρατηγικής σημασίας όχι μόνο για την εθνική και συνταγματική ταυτότητα της Βουλγαρίας ως μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και για τη διατήρηση και το μέλλον του βουλγαρικού λαού και της ανθρωπότητας στο σύνολό της».

«Μελέτες στη Βουλγαρία δείχνουν ότι αυτή είναι η στάση και η αντίληψη της πλειοψηφίας των Βούλγαρων πολιτών», σημειώνει η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Βουλγαρίας και καταλήγοντας υπογραμμίζει:

«Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Βουλγαρίας, ως θεματοφύλακας του βουλγαρικού λαού, συμμερίζεται τις ανησυχίες πολλών γονέων και εκπαιδευτικών σχετικά με τις σύγχρονες προκλήσεις της εκπαίδευσης στην κοινωνία μας. Πιστεύουμε ότι η αρχή της ενότητας μεταξύ των πολιτικών δυνάμεων για τον περιορισμό ιδεολογιών αντίθετων προς τη χριστιανική ηθική και κοινή λογική στο προσχολικό και σχολικό εκπαιδευτικό σύστημα, θα συνεχιστεί και με άλλες νομοθετικές πρωτοβουλίες χρήσιμες για την ανατροφή και την εκπαίδευση των παιδιών – το μέλλον της Βουλγαρίας.»



ΠΗΓΗ:  https://www.orthodoxianewsagency.gr/patriarxeia/patriarxio_boulgarias/ikanopoiisi-tis-ieras-synodou-tou-patriarxeiou-voulgarias-gia-tin-apagoreysi-tis-loatki-propagandas-sta-sxoleia/?fbclid=IwY2xjawEiktNleHRuA2FlbQIxMQABHeOYezWC6OLP_QBpaph7L5GnDv6Lj_vGvlOiJbHjAmMgk7aoC-jkayNffg_aem_-7h6Xo8sosrkzP2YvvTXlw

Δανιήλ Σισόγιεφ - Ερμηνεία της Αποκάλυψης Γ΄ Μέρος (αποσπάσματα)


Και ο Θεός άκουσε τη φωνή των μαρτύρων και έστειλε τον έκτο Άγγελο να ελευθερώσει τα πνεύματα που ήταν δεμένα στον ποταμό Ευφράτη. Αυτά τα πνεύματα ήταν εκείνα που κρατούσαν δεμένους τους ανέμους. Γιατί ο ποταμός Ευφράτης έχει τόσο μεγάλη σημασία; Ο Ευφράτης είναι ένας ποταμός που διασχίζει την Τουρκία, τη Συρία και το Ιράκ. Στο Ιράκ, στο παρελθόν, βρισκόταν η Βαβυλώνα, όπου προσπάθησαν να χτίσουν τον Πύργο της Βαβέλ. Αυτή η γη, στα μάτια του Θεού, θεωρείται το κέντρο του κακού στον κόσμο. Η παγκόσμια κρίση θα ξεκινήσει από το Ιράκ - οι Ιερές Γραφές μιλούν ξεκάθαρα γι' αυτό, αναφερόμενες στην περιοχή της Μεσοποταμίας. Οι ποταμοί Τίγρης και Ευφράτης πηγάζουν από το Ισραήλ. Γι' αυτό λέγεται ότι στον μεγάλο ποταμό Ευφράτη υπάρχουν τέσσερα δεμένα κακά πνεύματα που θα σηκώσουν τους επαναστάτες που έρχονται από την Ανατολή. Ο Ιωάννης βλέπει να ελευθερώνουν τέσσερις Αγγέλους για να σκοτώσουν το ένα τρίτο της γης. Σε μια συγκεκριμένη χρονιά, σε έναν συγκεκριμένο μήνα και σε μια συγκεκριμένη ώρα θα καταστραφεί το ένα τρίτο του πλανήτη, το ένα τρίτο των κατοίκων της γης. Περιγράφεται μια τρομερή, μεγάλη επίθεση, που θα γίνει με τη βοήθεια ενός ιππικού στρατού, ο αριθμός του οποίου είναι δύο μυριάδες μυριάδων, δηλαδή ένα πολύ, πολύ μεγάλο, αμέτρητο στρατό. Η επόμενη τιμωρία θα χυθεί ως κύπελλο του θυμού του Θεού στον Τίγρη και τον Ευφράτη, και θα ξεραθούν. Όλοι οι ανατολικοί βασιλιάδες, όχι μόνο οι μουσουλμάνοι, αλλά και οι κάτοικοι της Ινδίας, της Ινδοκίνας και της Κίνας, θα εξαπολύσουν όλη τους τη φρικτή δύναμη, όπως κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Μετανάστευσης των Λαών, εναντίον των χριστιανών που αποστασίασαν. Αυτοί είναι οι λαοί του Γωγ και του Μαγώγ.
Στη συνέχεια αναφέρεται ότι ο Θεός έστειλε αυτήν την τρομερή τιμωρία, αλλά ήταν μάταιη: τα υπόλοιπα 2/3 του πληθυσμού συνέχισαν να λατρεύουν δαίμονες και κακά πνεύματα. Λέγεται ότι στο τέλος του κόσμου θα επικρατήσει η απευθείας ειδωλολατρία, αν και θα κρύβεται κάτω από άλλα ονόματα. Για παράδειγμα, η φόρτιση ενέργειας από το διάστημα, οι επαφές με πνεύματα και η λατρεία τεχνικής νοημοσύνης, της τεχνολογικής προόδου, των υπολογιστών, αντί για τον Θεό που μας έδωσε δύναμη. το κολοσσιαίο πείσμα φέρνει την οργή του Θεού πάνω στους ανθρώπους.





ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ










Αποσπάσματα εκ του Σεραφείμ Ρόουζ: ''Το Βιβλίο της Γένεσης και ο Πρώιμος Άνθρωπος'' (Z΄ ΜΕΡΟΣ)

 

Αφού συζητήσαμε όλα αυτά τα σημεία στην προσπάθειά μας να εντοπίσουμε τη μεταφυσική βάση της «θρησκείας του μέλλοντος», θα πρέπει να τονίσουμε για άλλη μια φορά ότι οι ιδέες του Τιεγιάρ δεν προέρχονταν τελικά από τον ίδιο. Όπως είπε ο Πατήρ Σεραφείμ, «Υπάρχει πραγματικά ένα ''πνεύμα της εποχής''» και ο Τιεγιάρ το αξιοποίησε».
Όταν ο ίδιος πέθανε το 1955, η νεο-δαρβινική θεωρία του σταδιακού εξελικτισμού βρισκόταν κοντά στο αποκορύφωμα του κύρους της. Η σύνθεση που επινοήθηκε μεταξύ εξέλιξης και πνευματικότητας ταιριάζει στο πνευματικό περιβάλλον της εποχής του. Αυτό αντανακλάται στην ιδέα του για την «ψυχική επιλογή»: μια πνευματικοποιημένη άποψη της φυσικής επιλογής του νεο-δαρβινισμού.
Ωστόσο, όπως έχουμε δει, το πνευματικό περιβάλλον έχει αλλάξει σημαντικά από την εποχή του Τιεγιάρ. Τώρα που το νεο-δαρβινικό οικοδόμημα άρχισε να καταρρέει, αναδύεται μια νέα σύνθεση εξέλιξης και πνευματικότητας - που διατηρεί τη μεταφυσική βάση που έθεσε ο Τιεγιαρδισμός αλλά λαμβάνει υπόψη τις νέες εξελίξεις.
Ένας από τους κύριους αρχιτέκτονες αυτής της νέας σύνθεσης είναι ο σύγχρονος Αμερικανός συγγραφέας Κεν Γουίλμπερ. Ως ο πιο επιρροής στοχαστής στο κίνημα που είναι γνωστό ως υπερπροσωπική Ψυχολογία, ο Γουίλμπερ απολαμβάνει πλέον μια αυξανόμενη μόδα μεταξύ των πνευματικά προσανατολισμένων διανοουμένων. Τόσο ο Πρόεδρος Μπιλ Κλίντον όσο και ο Αντιπρόεδρος Αλ Γκορ έχουν διαβάσει τα γραπτά του και έχουν τραβήξει δημόσια την προσοχή σε αυτά. Με δεκαέξι βιβλία μεταφρασμένα σε πάνω από είκοσι γλώσσες, είναι τώρα ο πιο μεταφρασμένος ακαδημαϊκός συγγραφέας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δεν είμαστε σε θέση να επιβεβαιώσουμε αν θα είναι μια μορφή συνεχούς σημασίας, όπως ήταν ο Τιεγιάρ ντε Σαρντέν. Αυτό που μας ενδιαφέρει τώρα είναι ότι αυτός, τουλάχιστον όσο και κάθε άλλος στοχαστής που γράφει σήμερα, φαίνεται να βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος του πνεύματος της εποχής.
Ο Γουίλμπερ δεν φιλοδοξεί να είναι πρωτότυπος στοχαστής. Ο ρόλος που έχει επιλέξει για τον εαυτό του, λέει, είναι να συγκεντρώνει «καθοδηγητικές γενικεύσεις»: δηλαδή, να παίρνει αυτό που θεωρεί ως το «καλύτερο» από τα πάντα και από παντού, και να το οργανώνει σε ένα φιλοσοφικό σύστημα. Στο έργο του, βλέπουμε μια επιβεβαίωση αυτού που έγραψε ο Πατήρ Σεραφείμ πριν από δύο δεκαετίες.

Ένα χαρακτηριστικό των σύγχρονων ρευμάτων σκέψης είναι ο «ουμανισμός» - η προσπάθεια να δημιουργηθούν συνθέσεις που θα περιλαμβάνουν όλες τις «υπαρκτές» απόψεις: Μασονεία, κομμουνισμός, Βουδισμός, ενότητα όλων των θρησκειών κ.α. Αυτή είναι η «εξελικτική φιλοσοφία» - μια «καθολική» θεωρία που εξηγεί τα πάντα και δικαιολογεί τα πάντα όπως είναι - καθολική σωτηρία, κοσμική άποψη για όλα τα πράγματα που εντάσσονται στην καθολική αρμονία των πραγμάτων όπως είναι.

Ο Γουίλμπερ, συγκεντρώνοντας τη σύνθεσή του για τα πάντα (ένα από τα πιο δημοφιλή βιβλία του ονομάζεται "Μια Σύντομη Ιστορία των Πάντων"), αντλεί από τις «παραδόσεις σοφίας» (δηλαδή, παραδοσιακές θρησκείες και φιλοσοφίες, Ανατολής και Δύσης), από δυτικούς φιλοσόφους και από σύγχρονους ψυχολόγους και επιστήμονες· και ταυτόχρονα παρακολουθεί στενά τη σύγχρονη λαϊκή κουλτούρα και τις τάσεις για να εντοπίσει, όπως λέει, το «zeitgeist» (το πνεύμα της εποχής). Μεταξύ των αναγνωστών και των συναδέλφων του, είναι σεβαστός για την προφανή ικανότητά του να ενσωματώνει κυριολεκτικά χιλιάδες πνευματικές πηγές ταυτόχρονα. Για πολλούς, η αύρα της λαμπρότητάς του εντείνεται από το γεγονός ότι γράφει για το ότι έφτασε σε προχωρημένα επίπεδα Θιβετιανού Βουδιστικού διαλογισμού και είχε μια εμπειρία συνένωσης με το υπερπροσωπικό απόλυτο, το οποίο αποκαλεί (σκόπιμα χρησιμοποιώντας έναν γενικευμένο όρο) «Πνεύμα».
Αν και ο Γουίλμπερ παραθέτει αποσπάσματα από τον Τιεγιάρ ντε Σαρντέν, χρησιμοποιεί κάποιους από τους όρους του και τον επαινεί, δεν μπορεί, αυστηρά μιλώντας, να χαρακτηριστεί ως ακόλουθος του Τιεγιάρ. Τα γραπτά του Τιεγιάρ αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μικρό κλάσμα των χιλιάδων πηγών που ο Γουίλμπερ έχει ενσωματώσει στο σύστημά του. Ωστόσο, έχει μεγάλη σημασία το γεγονός ότι ο Γουίλμπερ, ως μεταφορέας του πυρήνα της σύγχρονης φιλοσοφίας, έχει καταλήξει σε μια ολιστική όραση του πνεύματος της εποχής· και είναι, σε όλα τα κύρια συστατικά του, Τιεγιαρδικός.




ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ