Οι παραπάνω σκέψεις είναι αρκετές
για να υποδείξουν τη ''δαιμονική ευφυΐα'' πίσω από το αναδυόμενο πνεύμα της
εποχής. Ωστόσο, μπορεί να είναι χρήσιμο να παρουσιάσουμε κάποια εξωτερική
επαλήθευση, προερχόμενη από καταγεγραμμένες συναντήσεις με αυτή την ''ευφυΐα''.
Το 1976, ο παραδοσιακός Ρωμαιοκαθολικός συγγραφέας, πατέρας Μαλαχίας Mάρτιν,
κυκλοφόρησε το βιβλίο Hostage
to the Devil (Όμηρος του Διαβόλου), το οποίο περιείχε μελέτες
περιπτώσεων κατοχής και εξορκισμών πέντε ζώντων Αμερικανών.
Ο πατέρας Μαλαχίας ερεύνησε το θέμα του διεξοδικά, κάνοντας
συνεντεύξεις με τα εμπλεκόμενα άτομα και κάνοντας ηχογραφήσεις των εξορκισμών.
Αν και αυτό το βιβλίο ασχολείται με εξορκισμούς που δεν εκτελέστηκαν από
Ορθόδοξους κληρικούς και συνεπώς είναι προβληματικό στις περιγραφές του για το πώς
θα έπρεπε να γίνονται, προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για τις ιδέες που
χρησιμοποιούν οι δαίμονες στους σύγχρονους ανθρώπους για να τους επηρεάσουν.
Σε ένα κεφάλαιο, ο συγγραφέας αφηγείται την ιστορία ενός Ρωμαιοκαθολικού
ιερέα που δαιμονίστηκε ως αποτέλεσμα της βαθιάς του εμπλοκής στη Τιεγιαρντιανή
εξελικτική μυστικιστική φιλοσοφία, την οποία έμαθε σε ένα μάθημα ανθρωπολογίας
στη θεολογική σχολή. Ενώ βρισκόταν σε κατάσταση μερικής κατοχής, ο ιερέας
λάμβανε λόγια μέσω αυτού που αργότερα αποκάλεσε "remote control". Κήρυττε τις εξελικτικές ιδέες του Tιεγιάρ και άλλαζε τα
λόγια των ιερατικών τελετών ώστε να αντανακλούν βλάσφημα, σατανική λατρεία και
τη Τιεγιαρντιανή λατρεία της Εξέλιξης και του "Πνεύματος της Γης".
Όταν ένας άλλος ιερέας ήρθε για να του κάνει εξορκiσμό, είπε, και πάλι
μέσω "remote control": «Η εξέλιξη κάνει τον
Ιησού δυνατό. Και μόνο η εξέλιξη μπορεί να το κάνει αυτό».
Τελικά, εγκαταλείποντας την Καθολική
Εκκλησία, ο δαιμονισμένος ιερέας (αυτοαποκαλούμενος Ιωνάθαν) ίδρυσε τη δική του
εκκλησία, όπου μπορούσε πιο εύκολα να κηρύξει τα λόγια που λάμβανε:
''Μπορούσε να κηρύξει για τον Χαμένο Σύνδεσμο, για παράδειγμα, ή για μια
εικόνα του Νεάντερταλ, και να παρουσιάσει ολόκληρη την ιδέα της εξέλιξης από
την άψυχη ύλη ως μια ένδοξη αρχή. Για το μέλλον, ο Ιωνάθαν είχε μια ακόμα πιο
ένδοξη προοπτική. Υπήρχε ένα νέο ον που ήταν σε διαδικασία τώρα, έλεγε στην εκκλησία
του, και θα ζούσε σε μια Νέα εποχή. «Νέο Ον» και «Νέα Εποχή» έγιναν τα
συνθήματά του.
Το μήνυμα του Ιωνάθαν ήταν απλό…. Παντού στον κόσμο
γύρω μας υπήρχαν φυσικά μυστήρια, φυσικά ιερά, φυσική αγιότητα, φυσική
αθανασία, φυσική θεότητα. Υπήρχε μια φυσική χάρη και μια κατακλυσμιαία φυσική
ομορφιά. Επιπλέον, παρά το χάσμα που η θεσμική θρησκεία είχε δημιουργήσει
μεταξύ των ανθρώπων και της φύσης του κόσμου, ο κόσμος και όλοι οι άνθρωποι
ήταν ένα σε μια φυσική μυστικιστική ένωση. Προερχόμασταν από αυτήν την ένωση
και με τον θάνατο επιστρέφαμε σε αυτήν. Ο Ιωνάθαν αποκαλούσε αυτήν τη φυσική
ένωση «Αββά Πατέρα»."
Στην ουσία, ο Ιωνάθαν δημιούργησε μια μοιραία
σύνθεση των Τιεγιαρντικών εξελικτικών δογμάτων αλλά και της ιδέας του για τον
Ιησού. Τη διαπότισε με έναν βαθύ ουμανισμό και με μια εσκεμμένη αδιάφορη
αδιαφορία που τώρα επηρεάζει τους παραδοσιακούς Χριστιανούς.
Στην αντίληψη του Ιωνάθαν, η "θρησκευτική"
πεποίθηση έγινε πάλι εύκολη. Στο ένα άκρο, κάποιος μπορούσε να αποδεχτεί την
τρέχουσα διάχυτη ιδέα ότι ο άνθρωπος εξελίχθηκε από την άψυχη ύλη. Στο άλλο,
δεν υπήρχε ανάγκη να στοχεύει στην πίστη σε μια αδιανόητη "ανάσταση"
του σώματος. Αντίθετα, υπήρχε μια επιστροφή "εκεί από όπου
προερχόμασταν," όπως έλεγε ο Ιωνάθαν: μια επιστροφή στην ενότητα της φύσης
και του σύμπαντος.
Όλα αυτά επέτρεψαν την έξυπνη χρήση όλου του εύρους
του λεξιλογίου και των εννοιών σχετικά με τη "σωτηρία," την
"θεία αγάπη," την "ελπίδα," την "καλοσύνη," το
"κακό," την "ειλικρίνεια" - όλοι οι όροι και οι ιδέες που
ήταν ήδη τόσο παρηγορητικές και οικείες για την εκκλησία του. Αλλά όλοι αυτοί
οι όροι κατανοούνταν με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από τον παραδοσιακό: χωρίς
έναν υπερφυσικό Θεό, χωρίς έναν Θεάνθρωπο που ονομάζεται Ιησούς και χωρίς μια
υπερφυσική κατάσταση που ονομάζεται "προσωπική μετά θάνατον ζωή."
Σε κάποιο σημείο, ο Ιωνάθαν
καθοδηγήθηκε από το "remote control" του να βγει στο δάσος, όπου θα υποβαλλόταν σε πλήρη δαιμονική
μύηση και η κατοχή του θα γινόταν πια ολοκληρωτική. "Έφτανα στην καρδιά
του κόσμου," είπε στον Πατέρα Μαλαχία σε μία από τις συνομιλίες τους,
"εκεί όπου ο Ιησούς, το Σημείο Ωμέγα, εξελισσόταν και εξελισσόταν, και
ήταν στο κατώφλι της εμφάνισής του."
"Φαινόταν σε αυτόν," γράφει ο Πατέρας Μαλαχίας, ότι "μόνο
αυτός ο κόσμος ήταν συγχωρητικός και καθαρτικός," ότι μόνο αυτός
"ένωνε τα στοιχεία." Είχε την εντύπωση ότι τώρα επιτέλους είχε
"διαπεράσει," και ότι η αποκάλυψη όλων των αποκαλύψεων του είχε
παραχωρηθεί: η αληθινή αλήθεια, ο αληθινός θεός, ο αληθινός Ιησούς, η μεγάλη
αγιότητα, το αληθινό μυστήριο, το αληθινό ον και ο νέος χρόνος στον οποίο όλη
αυτή η καινοτομία αναπόφευκτα θα επικρατούσε.
Έχασε την αίσθηση του κανονικού χρόνου, του ήλιου και του ανέμου, του
ποταμού και των όχθων του... Οι πέτρες έγιναν ζωντανά όντα, αδέλφια και αδελφές
του, χιλιετή ξαδέλφια του, που παρακολουθούσαν την καθιέρωσή του με σεβασμό που
μόνο η φύση είχε. Και το νερό γύρω του άστραφτε με λαμπερά μάτια με το τραγούδι
που είχε μάθει πριν από εκατομμύρια χρόνια, από τα αιωρούμενα άτομα του
διαστήματος, πριν υπάρξει οποιοσδήποτε κόσμος και άνθρωπος για να το ακούσει.
Ήταν μια ακαταμάχητη έλξη για τον Ιωνάθαν.
Η
σοβαρότητα της κατάστασης του Ιωνάθαν έγινε γνωστή πια σε όλους όταν, κατά τη
διάρκεια μιας γαμήλιας τελετής δίπλα στον ωκεανό, υποκινήθηκε από τις σκοτεινές
δυνάμεις να πνίξει τη νύφη - μια απόπειρα που ευτυχώς απέτυχε. Σε κάποιο σημείο
κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του εξορκισμού του, ο δαίμονας που τον κατείχε
άρχισε να εκφέρει ύμνους στην ενότητα του κόσμου σύμφωνα με τη θεωρία του Τιεγιάρντ:
"Δύο ή τρία δισεκατομμύρια
χρόνια πριν, η Γη. Καθένας από εμάς 50 τρισεκατομμύρια κύτταρα... 200
εκατομμύρια τόνοι ανδρών, γυναικών και παιδιών. Δύο τρισεκατομμύρια τόνοι ζωής.
Όλα αυτά για να μπορέσει να αναδυθεί ο Ιησούς. Ω, ωραίο Ωμέγα! Δοξάστε τον
Κύριο αυτού του κόσμου με τον οποίο είμαστε όλοι, όλοι οι 200 εκατομμύρια
τόνοι, ενωμένοι ως ένα."
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αποσπάσματα εκ του Σεραφείμ Ρόουζ: ''Το Βιβλίο της Γένεσης και ο Πρώιμος Άνθρωπος''
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου