Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Η ισραηλινή προσάρτηση αφορά την οικοδόμηση τρίτου ναού, αξιώνουν Παλαιστίνιους

Η ισραηλινή προσάρτηση αφορά την οικοδόμηση τρίτου ναού, αξιώνουν Παλαιστίνιους
Flash90
Ο υπουργός Εξωτερικών της Παλαιστινιακής Αρχής Ριάντ Αλ Μάλκι (φωτογραφία) φάνηκε πρόσφατα να υποκινεί θρησκευτικό πόλεμο μεταξύ του μουσουλμανικού κόσμου και του Ισραήλ όταν ισχυρίστηκε ότι το Ισραήλ σχεδιάζει «να καταστρέψει το τζαμί Al-Aqsa και να φτιάξει τον φερόμενο ναό» μετά τη δήλωσή του. κυριαρχία σε μέρη της Ιουδαίας και της Σαμαριάς.
Ο Αλ-Μάλκι έκανε τη δήλωσή του σε τηλεδιάσκεψη με Αράβους αξιωματούχους σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών σχετικά με τα υποτιθέμενα μελλοντικά σχέδια του Ισραήλ για εφαρμογή του ισραηλινού δικαίου στην κοιλάδα του Ιορδάνη και τις ισραηλινές πόλεις και Ιουδαία στην Σαουδαρία, την επίσημη εφημερίδα της Αλ-Χαγιάτ Ο Al-Jadida ανέφερε την Πέμπτη.
«Η προσάρτηση του Ισραήλ θα θέσει το ευλογημένο Τζαμί Al-Aqsa… υπό πλήρη έλεγχο του Ισραήλ, προκειμένου να εκτελέσει το σχέδιό τους να προωθήσει την ψεύτικη αφήγησή τους προκειμένου να την καταστρέψουν και να χτίσουν τον φερόμενο ναό τους. Αυτό θα μετατρέψει τη σύγκρουση από μια πολιτική σύγκρουση σε μια θρησκευτική σύγκρουση της οποίας το τέλος θα είναι άσχημο και πικρό, θα υπονομεύσει τη σταθερότητα και θα καταστρέψει την ασφάλεια και την ειρήνη στην περιοχή και τον κόσμο », δήλωσε στους Άραβες αξιωματούχους ο Αλ-Μάλκι.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η ανατολική Ιερουσαλήμ και το όρος του ναού είχαν ήδη προσαρτηθεί από το Ισραήλ με την εφαρμογή του ισραηλινού αστικού δικαίου εκεί το 1967 και την ψήφιση του νόμου της Ιερουσαλήμ το 1980. Δεν αποτελεί μέρος του τρέχοντος σχεδίου προσάρτησης, και του Αλ-Μάλκι Η απόφαση επίκλησης της Al-Aqsa είναι μια διαφανής προσπάθεια για υποκίνηση συγκρούσεων.
Η Παλαιστινιακή Media Watch (PMW), η οποία ανέφερε τις δηλώσεις, σημείωσε ότι «η δήλωση του Al-Malki και η πρόβλεψη του« θρησκευτικού πολέμου »λειτουργούν ως έκκληση προς τους Παλαιστινίους να βιώσουν τη βία και τον τρόμο σε περίπτωση που το Ισραήλ περάσει με την προσάρτηση».
Ο PMW, ένας παρατηρητής υποκίνησης και αντισημιτισμού, επεσήμανε περαιτέρω ότι η δήλωση του Al-Malki «ενώνει μια μεγάλη σειρά μουσικών βίντεο και πληρωτικών που μεταδίδονται από την PA σχεδιασμένη για να πυροδοτήσει τον παλαιστινιακό δρόμο, ζητώντας να πραγματοποιηθούν βομβιστικές επιθέσεις αυτοκτονίας και μαχαίρια για να« αποκαταστήσουν την τιμή, "και πολεμήστε με" μαχαίρια και μαχαίρια "και" εξαργυρώστε την Ιερουσαλήμ "."
Σύμφωνα με την αμερικανική «Συμφωνία του αιώνα», το Ισραήλ μπορεί να κηρύξει κυριαρχία σε τμήματα της Ιουδαίας και της Σαμαριάς από τις αρχές Ιουλίου.
Το ειρηνευτικό σχέδιο των ΗΠΑ, επίσημα με τίτλο «Όραμα για την ειρήνη, την ευημερία και ένα λαμπρότερο μέλλον», απαιτεί την ισραηλινή προσάρτηση περίπου 30% της περιοχής στην Ιουδαία και τη Σαμαριά ήδη υπό τον έλεγχό της, με το υπόλοιπο 70% να γίνει παλαιστινιακό κράτος .
Η Παλαιστινιακή Αρχή (ΡΑ) απέρριψε το σχέδιο πριν από τη δημοσίευση των λεπτομερειών της.

Ο Μπλερ ζητά «ψηφιακές ταυτότητες» κορωνοϊού που θα αποδεικνύουν την «κατάσταση ασθένειας»



Ο πρώην πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου, Τόνι Μπλερ, ζήτησε τη δημιουργία ψηφιακών ταυτοτήτων (Digital IDs) για την παρακολούθηση της «κατάστασης της νόσου» ως μέρος των σχεδίων επανεκκίνησης των διεθνών ταξιδιών μετά την παγκόσμια κρίση του κορωνοϊού.



Ο Μπλερ, που τώρα ηγείται του "Ινστιτούτου Τόνι Μπλερ για την Παγκόσμια Αλλαγή" (Tony Blair Institute for Global Change), είπε σε ένα ηχογραφημένο μήνυμα ότι οι ψηφιακές ταυτότητες αποτελούν μια «φυσική εξέλιξη του τρόπου με τον οποίο θα χρησιμοποιούμε την τεχνολογία σε κάθε περίπτωση στις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής και αυτή η τεράστια κρίση δίνει έναν πρόσθετο λόγο για αυτό».

«Μπορεί να κάνω λάθος γι’ αυτό, αλλά όταν μπορώ να δω για παράδειγμα πώς ξεκινάτε πάλι κάποιες επιχειρήσεις, πώς ξεκινάτε ξανά τα διεθνή ταξίδια… η κατάσταση της ασθένειας των ανθρώπων, για παράδειγμα, έχει δοκιμαστεί; Ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της δοκιμής; Είχαν την ασθένεια; Έχουν την ασθένεια; Νομίζω ότι αν δεν μπορείτε να καταγράψετε ορισμένα από αυτά τα δεδομένα με τρόπο που οι άνθρωποι μπορούν να χρησιμοποιήσουν, θα είναι δύσκολο να επιστρέψετε σε πράγματα φυσιολογικά όπως η μεταφορά», δήλωσε ο Μπλερ.

Ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στο Forbes τον περασμένο μήνα ανέφερε ότι τα μελλοντικά αεροπορικά ταξίδια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, «μάσκες προσώπου, χειρουργικά γάντια…. διαβατήρια ανοσίας, επιτόπιες εξετάσεις αίματος και σήραγγες απολύμανσης».

«Οι ψηφιακές τεχνολογίες και ο αυτοματισμός θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στο μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών», προέβλεψε το Forbes.

 «Η ανάγκη μείωσης των “σημείων επαφής” στα αεροδρόμια συνεπάγεται την υποχρεωτική χρήση της βιομετρικής επιβίβασης που επιτρέπει στους επιβάτες να επιβιβάζονται σε αεροπλάνα με μόνο το πρόσωπό τους ως διαβατήριο».

Το άρθρο του Forbes σημείωσε ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες, όπως η British Airways, η Qantas και η EasyJet, χρησιμοποιούν ήδη την τεχνολογία.

Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στον Guardian προειδοποίησε ότι η απόδειξη της ανοσίας στον κορωνοϊό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός «νέου συστήματος τάξης».

«Οι ειδικοί προβλέπουν ότι εάν οι επιζώντες [του κορωνοϊού] διαπιστωθούν ότι έχουν ανοσία, θα μπορούσαν να εργαστούν σε διάφορες εργασίες και υπηρεσίες - όπως εθελοντισμός σε νοσοκομεία και γηροκομεία, φροντίδα ασθενών με κορωνοϊό και εργασία σε καταστήματα και εγκαταστάσεις επεξεργασίας τροφίμων - χωρίς κίνδυνο", έγραψε η δημοσιογράφος Miranda Bryant.

«Και, ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο οι αρχές, οι επιχειρήσεις και η κοινωνία ανταποκρίνονται γενικά, θα μπορούσαν επίσης να δικαιούνται μεγαλύτερες ελευθερίες».

Η Μπράιαντ επισήμανε ότι στη Χιλή εκδίδονται «πιστοποιητικά κυκλοφορίας» σε άτομα που «ολοκληρώνουν την καραντίνα μετά από θετικό έλεγχο» για τον κορωνοϊό και σχόλια από τον Δρ. Anthony Fauci και τον Δρ. Ezekiel J Emanuel που υποστηρίζουν την ιδέα των «πιστοποιητικών» ή «διαβατηρίων».

ΚΟ / από εδώ

Το μήνυμα Μητσοτάκη σε Τουρκία από το Ισραήλ






Η τουρκική προκλητικότητα απειλεί την σταθερότητα στην περιοχή της νοτιανατολικής Μεσογείου σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στις κοινές δηλώσεις που πραγματοποίησε με τον πρωθυπουργό του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου.


Ο Έλληνας πρωθυπουργός διεμήνυσε πώς η ελληνική απάντηση στο παράνομο τουρκολιβυκό μνημόνιο ήταν η ελληνοϊταλική συμφωνία για την ΑΟΖ, ενώ ξεκαθάρισε την προσήλωση της χώρας στο διεθνές δίκαιο και το δίκαιο της θάλασσας.
Από την πλευρά του, ο Ισραηλινός πρωθυπουργός, υπογράμμισε ότι η ευημερία και η ασφάλεια της περιοχής περνάει μέσα από καλές σχέσεις, ενώ αναφέρθηκε και στην πορεία του αγωγού East Med.

Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος στον Ναό της Αναστάσεως


Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος στον Ναό της Αναστάσεως
Επίσκεψη στη χώρα του Ισραήλ και στους Αγίους Τόπους πραγματοποιεί ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Συνάντηση με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλο είχε, σήμερα, 16 Ιουνίου 2020, η σύζυγος του πρωθυπουργού, κα. Μαρέβα Μητσοτάκη συνοδευόμενη από τον γιο της, ενώ αργότερα ο ίδιος ο Πρωθυπουργός επισκέφθηκε τον Ναό της Αναστάσεως, όπου τον υποδέχτηκε ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος.



















Παρακολουθήστε τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος Κυριάκο Μητσοτάκη στην Αγία Γη και την υποδοχή που του επιφύλαξαν με την Ελληνική Σημαία, λίγο πριν την είσοδό του στον Πανάγιο Τάφο όπως την μετέδωσε ο ίδιος μέσω του προφίλ του στο Ίνσταγκραμ:


''ΟΤΑΝ Η ΚΟΣΜΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΩΣ ΣΥΜΠΡΑΚΤΩΡ, ΩΣ ΚΡΙΤΗΣ Ή ΠΑΛΙ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΕΙΣ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ...''




Ένα λίαν επίκαιρο και αρκούντως αυθεντικό δοκίμιο του λόγιου Μοναχού και δεινού κήρυκα Κοσμά Φλαμιάτου, που μέσα από την ξενόδουλη ανασύσταση του -εν τη γενέσει του- Ελληνικού Κράτους, την διαβλητή εγκατάσταση της Βαυαροκρατίας, την δόλια, ως και ωφελιμιστική παρείσφρηση της Αγγλογαλλικής δυναστείας και τις πρώτες εμφυλιακές, μισερές ''καρατομήσεις'' αδούλωτων μαρτύρων προσφέρει στον αναγνώστη την γνησιότητα της Πίστης και την αληθινή Φιλοπατρία. Το πηγαίον και η γνησιότητα του λόγου μοιάζει σαν να ''τυπώθηκε'' μόλις τώρα, με διαφορετικούς ή και ίδιους ευρωπαικούς ''εθνοσωτήρες'', τους ίδιους όμως πάντοτε ασύμμαχους ''συμμάχους'', αυτούς άλλωστε, που οριοθέτησαν και τον πολιτικό ''χρωματισμό'' των πρώτων νεότοκων και πολιτικά εξαρτημένων κομμάτων στην Ελλάδα: το αγγλικό, το γαλλικό και το ρωσικό. Σαν να μην άλλαξε τίποτε. Ραγιαδισμός, υποτακτικότητα και δουλοφροσύνη υπό τον σκιερό ''μανδύα'' του Εθνικού Συντάγματος και της εγκατεστημένης Βασιλείας, που εισήγαγαν στους απονήρευτους Ρωμιούς, ξένα ήθη και νοσηρές, ''διαφωτιστικές'' διδαχές, ώστε να αναγκάσουν ακόμη και αυτόν τον Μακρυγιάννη να γράψει στη διαθήκη του, μιλώντας για ''απατεώνες της πατρίδας του''! Και όπως έγραψε και ο καθηγητής Αλέξιος Παναγόπουλος στο βιβλίο του ''ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ'': ''Οι ''ψευτοδιαφωτιστές'', που φραγκεμένοι δίδασκαν το πνεύμα της εσπερίας, αναγκάζουν τους πρωτομάρτυρες να καταγγείλουν δημόσια τους ηθικούς αυτουργούς, που κρύβονταν πίσω από τις ύποπτες αναθεωρήσεις του περιβάλλοντος του ρωμαιοκαθολικού Βασιλέα της προτεστάντισσας Βασίλισσας και του ανθέλληνα αντιβασιλέα Μάουερ''. Εύχεσθε!



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος
Δημοσιογράφος





''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''


Εκ του προηγούμενου

''Η δε δευτέρα εστίν όταν η κοσμική αρχή επεμβή είτε πολύ, είτε ολίγον αυθαιρέτως εις Ιερόσυλα έργα, 

διά σφετερισμού Εκκλησιαστικών κτημάτων, 

ή δι' επιβουλής εν αυτοίς δασμών και φόρων, 

ή το πάντων των άλλων απαισιώτατον και φρικτόν, 

ως συμπράκτωρ, 

ως Κριτής, 

ή ως διοικητής εις τα Εκκλησιαστικά, θρησκευτικά και Ιερά αντικείμενα''.


Εις την Εκκλησίαν υπάρχουσιν πράγματα ιερά, θεία και άγια των οποίων όλων τόσον η τελετή, όσον η κρίσις, η εξουσία και η διοίκησις ανήκει απολύτως και αποκλειστικώς, κατά τον θείον και ιερόν νόμον, εις μόνους τους εννόμους και Κανονικώς χειροτονηθέντας ορθοδόξους Ποιμένας, Επισκόπους, δηλαδή, πρεσβυτέρους και λοιπούς υπαλλήλους κληρικούς.

Πάσα δε είτε απ' ευθείας είτε εμμέσως πως πλαγίως επέμβασις εν αυτοίς, οποιουδήποτε λαικού, θεωρείται πάντοτε ως απαίσιος και φρικτή ιεροσυλία υπεύθυνος βαρυτάτης και τρομεράς ενοχής.

Οποιοσδήποτε λαικός ορθόδοξος, καν Ηγεμών, καν βασιλεύς ή Μονάρχης χρεωστεί υπακοήν ως προς τα Εκκλησιαστικά και πνευματικά εις οποιονδήποτε ορθόδοξον κληρικόν, καθώς πάλιν εκ του εναντίου, τόσον ούτοι, 

όσον και όλοι οι άλλοι απλώς χρεωστούσι την αυτήν υπακοήν εις τας κοσμικάς αρχάς, ως προς όλα τα κοσμικά, σαρκικά και πρόσκαιρα πράγματα, καθ' όσα δεν αντιβαίνουσι και δεν γίνονται αναιρετικά των Εκκλησιαστικών και πνευματικών.

Εις τους κληρικούς πάλιν υπάρχουσι διάφοροι και πολλοί οι βαθμοί εν οις οφείλεται και η προς αλλήλους υπακοή.

Όλοι, δηλαδή, οι αναγνώσται, υποδιάκονοι και διάκονοι οφείλουσι πειθαρχίαν και υπακοήν προς όλους απλώς τους πρεσβυτέρους και ιερείς, ούτοι δε πάλιν προς τας είτε Τοπικάς, είτε Οικουμενικάς Συνόδους, και πάσα είτε Τοπική είτε Οικουμενική Σύνοδος, οφείλει υπακοήν προς την Καθολικήν και Ορθόδοξον Εκκλησίαν,


τουτέστι προς όσα αυτή εκ των Αποστολικών χρόνων μέχρι της σήμερον, τελεί, διατηρεί και δοξάζει, είτε εγγράφως διά της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης, διά των εν αυταίς γενομένων ερμηνειών υπό των Οικουμενικών διδασκάλων, διά των Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων και διά των όσων αι Επτά Οικουμενικαί Σύνοδοι εδογμάτισαν΄ 

είτε αγράφως διά της Καθολικής πράξεως και της Εκκλησιαστικής παραδόσεως. 

Εν τούτοις φαίνεται εν και το αυτό πνεύμα. Τουτέστι τα γραπτά επικυροί και μαρτυρεί ως αληθή και γνήσια η παράδοσις, την δε παράδοσιν επικυροί και μαρτυρεί ως τοιαύτην, η Παλαιά και η Καινή Διαθήκη και οι Κανόνες. 

Οι Αποστολικοί δε και οι Συνοδικοί Κανόνες φαίνονται κατά πάντα σύμφωνοι εις τας θείας Γραφάς΄ και πάλιν η αυτή συμφωνία φαίνεται, τόσον εις τας θείας Γραφάς και εις τους Κανόνας, όσον και μεταξύ τούτων και της Εκκλησιαστικής παραδόσεως κ.τ.λ.

Τα δόγματα και οι νόμοι της Εκκλησίας διατελούσιν αναλλοίωτα και αιώνια, άνευ αλλοιώσεως, προσθήκης ή αφαιρέσεως. Τα συστήματα όμως και οι νόμοι της Κοσμικής αρχής, πάντοτε και αδιαλείπτως λαμβάνουσιν αλλοίωσιν και μεταβολήν.

Τα πρακτικά των ποιμένων καθ' ιερόν και απαραίτητον χρέος περιορίζονται εις πράγματα πνευματικά, τέλος και σκοπόν έχοντα την ψυχικήν σωτηρίαν και τα εν ουρανοίς αγαθά, διό και θεωρούνται ως όλως νεκροί κατά σάρκα και όλως απηλλαγμένοι του Κόσμου και των εν Κόσμω.

Είτε η βία, η δυναστεία, η οργή, το μίσος και ο θόρυβος, είτε ο δόλος, η απάτη και η ραδιουργία φαίνονται πάντοτε ασυμβίβαστα, ασυγχώρητα, όλως απάδοντα και εκ διαμέτρου αντικείμενα εις το πνεύμα της Εκκλησίας, ως ον το πνεύμα της αγάπης, της χρηστότητος, της πραότητος, της ειρήνης, της ανεξικακίας, της ευθύτητος και της αληθείας.

Δι' όλα αυτά και δι' άλλους πολλούς υψηλούς και σπουδαίους λόγους φαίνεται το εκ διαμέτρου σχεδόν αντικείμενον πνεύμα, ως είπα και ανωτέρω της κοσμικής αρχής, ως προς εκείνο της Εκκλησίας.

Ένεκα τούτου αι πασών των άλλων απαισιώταται και φρικωδέσταται καταχρήσεις εξ ων γεννώνται φρικτά, μεγάλα, γενικά και παγκόσμια δεινά, θεωρούνται αύται αι δύο αι εφεξής, εξ ων η μία προέρχεται εκ των ποιμένων της Εκκλησίας, η δε ετέρα εκ των εχόντων τας κοσμικάς και πολιτικάς αρχάς.

Η πρώτη εστίν όταν οι Ποιμένες της Εκκλησίας αναλάβωσιν εν αυτοίς το πνεύμα του κόσμου, τύρβας, δηλαδή και μερίμνας βιωτικάς την εις τα του Κόσμου και της σαρκός προσπάθειαν και αγάπην, φιλαργυρίαν, φιληδονίαν, φιλοδοξίαν και τα έργα της κοσμικής αρχής, αμέλειαν, δηλαδή, περιφρόνησιν, ωμότητα και τυραννίαν εις το ποίμνιον και τα παραπλήσια τούτοις.

Η δε δευτέρα εστίν όταν η κοσμική αρχή επεμβή είτε πολύ, είτε ολίγον αυθαιρέτως εις Ιερόσυλα έργα, διά σφετερισμού Εκκλησιαστικών κτημάτων, ή δι' επιβουλής εν αυτοίς δασμών και φόρων, ή το πάντων των άλλων απαισιώτατον και φρικτόν, ως συμπράκτωρ, ως Κριτής, ή ως διοικητής εις τα Εκκλησιαστικά, θρησκευτικά και Ιερά αντικείμενα.

Εις την πρώτην κατάχρησιν αναχωρεί εκ των Ποιμένων η χάρις και το φως του αγίου Πνεύματος, επισκιάζονται υπό του σκότους της πλάνης, ναυαγούσιν περί την πίστιν, συνεφέλκοντες ως επί το πλείστον εις αυτό το ναυάγιον και εις άλλας πολλάς και φρικτάς συμφοράς και το εν αυτοίς εμπιστευθέν ποίμνιον.

Κατ' αυτόν τον τρόπον ηκολούθησε το ναυάγιον του εβραικού γένους και όλων σχεδόν των κακοδόξων και αιρετικών.

Εις την δευτέραν κατάχρησιν, έρχεται απ' ουρανού ως εις τον Δαθάν και Αβειρών, εις αυτήν την Ιερόσυλον αρχήν η μεγάλη και τρομερά οργή, φέρουσα την πτώσιν και την καταστροφήν αυτής, εξ ης ακολουθούσι πάντοτε μεγάλαι και γενικαί συμφοραί και εις όλον το εν αυτή υπήκοον και προ πάντων εις όσους υπερασπίζουσιν αυτήν την Ιεροσυλίαν.

Και εις τας δύο αυτάς τας καταχρήσεις, θεωρούνται πολλοί και διάφοροι βαθμοί, καθ' ους αναλόγως έρχεται εις τους ενεργούντας αυτάς η οργή και η πτώσις.

Εις την πρώτην ο πάντων των άλλων έσχατος και απαισιώτατος εστίν όταν οι Ποιμένες, ου μόνον αναλάβωσιν εν αυτοίς το πνεύμα της φιλοδοξίας, της φιληδονίας και της φιλαργυρίας, αλλά και όταν αναλάβωσιν εν αυτοίς τα έργα και τα καθήκοντα της κοσμικής αρχής, ως ηκολούθησε τούτο εις τους Πάπας της Παλαιάς Ρώμης, έργον άξιον μεγίστης αποστροφής και φρίκης.

Εις την δευτέραν κατάχρησιν, ο πάντων των άλλων έσχατος και απαισιώτατος βαθμός εστίν, όταν η πολιτική αρχή ου μόνον έρχεται εις υλικάς ιεροσυλίας, ή επεμβαίνη πλαγίως εις θεία και ιερά αντικείμενα και προσβάλλη και νοθεύη την απαθή κρίσιν και θέλησιν των Ποιμένων ως προς αυτά, αλλά και όταν απ' ευθείας διά νόμου και συστηματικώς γίνηται Διοικητής, Κριτής και Νομοθέτης εις τα τοιαύτα.

Τούτο το υπέρ πάντα τα άλλα απαισιώτατον και φρικωδέστατον φαινόμενον εκ πασών των όσων καταχρήσεων και ανομιών έδειξεν απ' αιώνος ο Κόσμος, υπάρχει προς τοις άλλοις και το πάντων των άλλων εναργέστερον και αναντίρρητον γνώρισμα και σημείον της επί συντελεία των αιώνων παρουσίας του Αντιχρίστου, ως φαίνεται μυστηριωδώς και μαρτυρείται εις πολλούς τόπους των Θείων Γραφών και προ πάντων εις τους εφεξής: (Δανιήλ θ'. 27, Ματθ. κδ. 15, Β'. Θετ. Β' 3. 4.) ως και άλλοτε πολλάκις εμνημόνευσα περί τούτου.

Και ταύτα μεν εν συνόψει και ως εν μέρει  αρκούσιν ως προς την σχέσιν και διαφοράν της Εκκλησιαστικής και της πολιτικής αρχής. 

Ερχόμεθα δε ήδη εις το δεύτερον αντικείμενον το περί προκοπής και καταρτισμού, τόσον της αληθείας και της εν χω αρετής, όσον και της πλάνης και της ανομίας, περιληπτικώς μεν και συνεπτυγμένως όσον το δυνατόν, επειδή και ο περί τούτου λόγος υπάρχει πολύ ευρύχωρος και εκτεταμένος τον οποίον παραλείπομεν εις άλλους αξίους και δυνατούς.

Συνεχίζεται

Εκ του βιβλίου του Μοναχού Κοσμά Φλαμιάτου:
''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''
Αθήνα 1849, σελ. 114-117.
Μεταφορά στο διαδίκτυο, στο μονοτονικό σύστημα, με την Γραμματική τάξη της εποχής, επιμέλεια, παρουσίαση ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ.









ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



























































Περί τῶν συμβαινόντων καί τῶν μελλόντων νά συμβοῦν



Ὅλα ὅσα συνέβησαν τούς τελευταίους μῆνες λόγῳ τῆς λεγόμενης ἐπιδημίας ἑνός ἰοῦ γρίπης, τοῦ ἐπονομαζόμενου κορωνοϊοῦ, μᾶς προβλημάτισαν πολύ. Εἴδαμε, πῶς χειραγωγοῦνται οἱ λαοί καί ποιά δύναμη ἔχουν τά μέσα μαζικοῦ ἀποπροσανατολισμοῦ, κυρίως ἡ τηλεόραση, μέ τούς πληρωμένους δημοσιο-γραφίσκους, πού εἶναι ἐνταγμένοι στή Νέα Τάξη Πραγμάτων, πού τήν ὑπηρετοῦν ὡς πιστοί ὑπηρέτες. Ἐάν, βέβαια, δέν ὑπακούσουν, θά χάσουν τίς θέσεις τους καί τούς ψηλούς μισθούς τους. Παρουσίαζαν καί παρουσιάζουν τά γεγονότα, ὅπως τούς ὑπαγορεύεται νά τά παρουσιάσουν ἀπό τό ἴδιο κέντρο κατασκευῆς τῶν εἰδήσεων.
Μελετώντας καί ἐρευνῶντας τά συμβαίνοντα καταλήξαμε σέ ὁρισμένα συμπεράσματα.
Ὅτι δέν εἶναι δυνατόν νά ὑπῆρξε ἕνας τέτοιος παγκόσμιος συντονισμός τῆς λεγόμενης πολιτισμένης Δύσεως, χωρίς νά ὑπάρχει μία κεντρική διοίκηση, ἕνα κέντρο πού ἔδινε τίς κατευθύνσεις. Μάλιστα καί αὐτά τά κείμενα, γιά τήν ἀντιμετώπιση τῆς πλαστῆς κρίσης, ὅπως διαπιστώσαμε στις διάφορες γλώσσες, ἦταν τά ἴδια παντού, μεταφρασμένα. Οἱ πρωθυπουργοί καί οἱ ὑπουργοί ἁπλῶς μετέφραζαν τά κείμενα, πού τούς ἔστελναν τά ἀφεντικά τους στήν ἀντίστοιχη γλῶσσα τοῦ κράτους τους καί τά παρουσίαζαν στούς πολίτες τῶν χωρῶν τους. Ἔγινε μία γενική πρόβα κατάργησης βασικῶν ἐλευθεριῶν καί ἐπιβολῆς ἀστυνομικῆς βίας καί ἐπιβολῆς τῆς παγκόσμιας διακυβέρνησης, ἑτοιμάζοντας τήν παγκόσμια κυβέρνηση στήν ἑπόμενη φάση τῆς ψευτοεπιδημίας, πού θά ἔλθει, ὅπως μᾶς ἀνακοίνωσε ὁ κατευθυνόμενος ἀπό τήν σκοτεινή Λέσχη Μπίλντερμπεργκ ὀλίγιστος πρωθυπουργός.
Οἱ Ἐκκλησίες ἔκλεισαν, τά σχολεῖα ἐπίσης, οἱ δημόσιες ὑπηρεσίες ὑπολειτούργησαν. Ὅλα ἐπικεντρώθηκαν σέ ἕνα ἰό, πού δῆθεν θά προκαλοῦσε πλῆθος θυμάτων. Τό κράτος πού δῆθεν ἐνδιαφερόταν γιά τήν ὑγεία μας, ἄφησε νά πεθάνουν δεκάδες χιλιάδες ἄνθρωποι πού δέν μπόρεσαν νά χειρουργηθοῦν καί νά τούς παρασχεθεῖ ἡ κατάλληλη νοσηλεία καί πλῆθος ἄλλων ἀπό τίς στερήσεις,τήν ἀνέχεια, τήν φτώχεια καί τήν ἀνεργία, πού ὁδήγησαν ἀρκετούς καί στή αὐτοκτονία.
Ὅλα αὐτά, τί δείχνουν;
Ὅτι περάσαμε στίς ἔσχατες ἡμέρες πού ἔχουν προαναγγελθεῖ ἀπό τίς Γραφές. Ἡ παγκόσμια ἐλίτ, κυρίως οἱ Σιωνιστές μεγαλοτραπεζίτες, οἱ σατανοκίνητοι Ρώτσιλντ, οἱ Ρόκφέλερ, ὁ ἑωσφορικός Σόρος, ὁ ἑκατομμυριοῦχος Μπίλλ Γκαίητς (kill Bill) κρύβονται πίσω ἀπό τό διαβολικό σχέδιο πού ἑτοιμάζουν χρόνια τώρα.
Γεγονότα πού ἀποδεικνύουν, ὅτι εἰσήλθαμε γιά τά καλά στά ἔσχατα χρόνια εἶναι ἡ ἔκρηξη τοῦ πυρηνικοῦ ἐργοστασίου τοῦ Τσέρνομπιλ (ὁ ἄψινθος τῆς Ἀποκαλύψεως), πού ἐπίκρανε τά ὕδατα τῶν ποταμῶν, τῶν λιμνῶν καί τῶν θαλασσῶν, τό χτύπημα καί ἡ κατάρρευση τῶν διδύμων πύργων στή Νέα Ὑόρκη πού ἦταν στημένο ἀπό τούς ἴδιους, τό καταστροφικό τσουνάμι στήν Ἰνδονησία πού μπορεῖ νά ἦταν θεομηνία, ἀλλά πού μπορεῖ νά προερχόταν καί ἀπό πυρηνική ἔκρηξη-δοκιμή, ἡ πυρηνική διασπορά τῆς φονικῆς ραδιενέργειας τῆς Φουκοσίμα καί παλαιότερα οἱ φλεγόμενες γιά 6-10 μῆνες πετρελαιοπηγές στό Κουβέιτ ἀπό τόν καταστροφικό πόλεμο τοῦ κόλπου ἀνάμεσα στά ἀραβικά κράτη Ἰράκ, Ἰράν Κουβέιτ, ὅπου συμμετεῖχε στρατός καί στόλος ἀπό ὅλη τήν ὑφήλιο μέ ἑκατομμύρια νεκρούς, ἡ καταστροφή καί ὁ βομβαρδισμός τῆς Ὀρθόδοξης Γιουγκοσλαβίας ἀπό τόν στρατό καί τήν ἀεροπορία τοῦ Νάτο καί ἡ καταλήστευση καί ὑποδούλωση τῆς Ὀρθόδοξης Πατρίδος μας στούς διεθνεῖς τοκογλύφους (ἀγορές) μέ τήν παράδοση τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας μας στούς κεφαλαιοκράτες.
Ἐπειδή, λοιπόν, βλέπουμε τά καθοδηγούμενα καί ἐπιδιωκόμενα ἀποτελέσματα, μέ σιγουριά ἀναμένουμε κάτι πιό συνταρρακτικό καί συγκλονιστικό γιά νά γονατίσει ἡ ἀνθρωπότητα καί νά παραδοθεῖ ἀδιαμαρτύρητα στήν παγκόσμια ἐπερχόμενη δικτατορική κυβέρνηση, γράφουμε αὐτές τίς γραμμές.
Δέν εἶναι δυνατόν νά κάναν οἱ Σιωνιστές μία τέτοια παγκόσμιας κλίμακας κινητοποίηση, ὅπου καταστράφηκαν τεράστιες ἀεροπορικές ἑταιρεῖες, τεράστια ξενοδοχιακά συγκρτήματα, βιομηχανικές ὑποδομές καί κρατικές οἱκονομίες, ὅπου ὑπῆρξαν παγκοσμίως ἑκατοντάδες ἑκατομμύρια ἀνέργων, χωρίς νά προχωρήσουν ἄμεσα στό ἑπόμενο ἀποφασιστικό τους χτύπημα, ἐπαναφέροντας τήν ἐπιδημία τοῦ ἰού αὐτοῦ τῆς γρίπης, πού εἶχε περίπου τό ἕνα πέμπτο τῶν θυμάτων τῆς ἐποχικῆς γρίπης. Ἀπειλῶντας τούς ἀνθρώπους, ὅτι ἄν δέν κάνουν τό ἑτοιμασμένο ἤδη ἐμβόλιο ἤ ἄν δέν πάρουν τά πανάκριβα φαρμακευτικά σκευάσματα δέν θά μποροῦν νά ἔχουν πρόσβαση στίς τράπεζες, στά νοσοκομεία, τά παιδιά δέν θά μποροῦν νά πηγαίνουν στά σχολεῖα καί στά πανεπιστήμια, δέν θά μποροῦν νά ἔχουν συναλλαγές μέ τίς δημόσιες ὑπηρεσίες καί νά ταξιδεύουν μέ τά μέσα συγκοινωνίας, ἀεροπλάνα, καράβια, τραῖνα καί λεωφορεῖα.
Πῶς θά γίνεται ἡ πιστοποήση τοῦ ἐμβολίου;
Ψηφιακά.
Μέ ἕνα βιοτσίπ, ὅπως ἀνακοίνωσε ὁ Γκαίητς;
Ἤ μέ κάποιον ἄλλον ἠλεκτρονικό τρόπο. Πάντως τό «ἀναμενόμενο» ἐμβόλιο δέν θά εἶναι καί τόσο ἀθῶο... Θά πρέπει νά δειχθεῖ ἰδιαίτερη προσοχή καί μέ μεγάλες ἐπιφυλάξεις καί ἰδιαίτερη ἐξέταση νά ἀκοῦμε αὐτά πού τούς ὑπαγορεύονται νά μᾶς λένε, γιατί παίζονται καί τεράστια οἰκονομικά συμφέροντα σέ βάρος τῆς ὑγείας τῶν λαῶν. Οἱ διάφοροι λοιμωξιολόγοι εἶναι οἱ «ἀντιπρόσωποι» τῶν ἑταιρειῶν αὐτῶν πού δηλητηριάζουν τόν κόσμο μέ ἀμφιβόλου ποιότητας ἐπικίνδυνα φάρμακα. Προσοχή, λοιπόν, στόν ἐρχόμενο καί ἀναγγελθέντα παγκόσμιο ἐμβολιασμό, πού μπορεῖ νά συνδέεται μέ τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅπως μᾶς προειδοποίησε καί ἡ Ἁγία Γραφή μέ τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας.
Εἶναι ἐνδεχόμενο, ὅμως, καί νά ἀποβλέπουν καί σέ ἄλλους σκοπούς τά ἀφεντικά τοῦ κόσμου τούτου. Δηλ. στήν κατάργηση τῶν μετρητῶν πού προχωράει μέ μεγάλη ταχύτητα παγκοσμίως καί τήν ἀντικατάστασή τους μέ τό ψηφιακό, ἠλεκτρονικό χρῆμα. Τότε ἡ ἐλευθερία μας καταργεῖται ὁριστικά, ἀφοῦ καθένας θά ξέρει, τί ἀγοράζουμε, πού βρισκόμαστε ἀνά πᾶσα στιγμή, τί συνήθειες ἔχουμε, ποιά πολιτικά φρονήματα καί τί πιστεύουμε μέ βάση τά περιοδικά καί τά βιβλία πού ἀγοράζουμε, ποιά φάρμακα παίρνουμε καί ἀπό ποιές ἀσθένειες πάσχουμε, φακελλώνοντάς μας οἱ τράπεζες καί οἱ ἐφορεῖες καί καταργώντας τό ἀπόρρητο τῶν συναλλαγῶν καί τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς.
Πολύ πιθανή εἶναι ἡ κατάρρευση τῆς παγκόσμιας οἰκονομίας πολύ σύντομα, καθότι ὁ παγκόσμιος πλοῦτος ὑπολογίζεται σέ ἑβδομήντα τρισεκατομμύρια δολλάρια καί τό παγκόσμιο χρέος ἔχει ἐκτοξευθεῖ στά ἑξακόσια τρισεκατομμύρια δολλάρια. Ὁπότε πρέπει νά καταρρεύσει τό ἰσχῦον παγκόσμιο οἰκονομικό σύστημα καί νά ἰσχύσει τό νέο, τοῦ ψηφιακοῦ ἠλεκτρονικοῦ χρήματος, συνδεόμενο μέ τό χάραγμα τῆς ἀποκαλύψεως και τοῦ μικροτσίπ πού θά ἐμφυτεύεται στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο, κατά τόν Εὐαγγελιστή Ἰωάννη τόν Θεολόγο. Ταυτόχρονα θά ἀποδοθεῖ ἡ κατάρρευση τοῦ οἰκονομικοῦ συστήματος στήν ἐπιδημία καί ὅχι στήν διαχείριση τῶν παγκόσμιων ἀγορῶν.
Ἄς προετοιμαστοῦμε, λοιπόν, πνευματικά, ὅσοι ἀγαπᾶμε τόν Χριστόν μας καί τήν Παναγία μας, τήν ἁγιώτατη Ἐκκλησία μας καί Πάντας τούς Ἁγίους.
Μέ τίς νηστεῖες μας, τίς προσευχές μας καί τίς καθημερινές ἀκολουθίες μας, τούς Χαιρετισμούς στήν Παναγία μας, τίς Παρακλήσεις προς τήν Δέσποινα τοῦ κόσμου, μέ τίς Θείες Λειτουγίες μας καί τήν συχνή, ὅσον τό δυνατόν Θεία Μετάληψη μετά τήν ἱερή ἐξομολόγηση.
Ἄς αὐξήσουμε τά κομποσχοίνια καί τίς ἐλεημοσύνες μας.
Ἄς καλλιεργοῦμε συνέχεια καλούς λογισμούς, συγχωρῶντας ὅσους μᾶς λύπησαν καί εὐχόμενοι ὑπέρ τῶν διωκόντων ἡμᾶς.
Ὁ Κύριος ἐγγύς!
Στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετά φόβου!

π. Νικόλαος.