Πέμπτη 21 Ιουλίου 2022

Και όταν ο ''υιός'' Δημήτριος τιμούσε τον Αθηναγόρα;




Διαβάζουμε άρθρο (https://katanixi.gr/oikoymenismos/not-o-yios-vartholomaios-timise-ton-patera-toy-megalo-patriarchi-athinagora/?fbclid=IwAR0y04ka7N6ktm7PdAx6M21Etb3PykIgdLHgFG8-dGK7bz9uv0XpP-fBDn4) από το ιστολόγιο ''Κατάνυξις'' το οποίο αναφέρει τα εξής:

«Oι αιρετίζουσες θέσεις και ενέργειες του μασόνου Οικ. Πατριάρχου Αθηναγόρα οδήγησαν τρεις Μητροπολίτες των «Νέων Χωρών» (τον όσιο Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνο Καντιώτη, τον Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο και τον Παραμυθίας Παύλο), καθώς και όλες Ι. Μονές του Αγίου Όρους (συμπεριλαμβανομένου και του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη), στη διακοπή της μνημονεύσεως του ονόματος του, κατά το διάστημα 1969-1972». 

Kατ΄ αρχάς και πάλιν συμπεριλαμβάνεται ο Γέροντας Παΐσιος, μάλιστα ως ξεχωριστό πρόσωπο (συμπεριλαμβανομένου και του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη), για να τονίσουν για άλλην μίαν φορά το παράδειγμα του ''Αγίου'' που αγιοκατάταξε το Οικ. Πατριαρχείο. 
Σε άλλο όμως άρθρο https://katanixi.gr/oikoymenismos/not-proti-fora-eortastike-i-mnimi-anathematismenoy-agioy/ διαβάζουμε:

«Ανάμεσα στις πολλές αγιοκατατάξεις στις οποίες προέβη ο Οικ. πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος στην 30ετή πατριαρχεία του, η αγιοκατάταξη του Κυρίλλου Λουκάρεως είναι από τις πιό προβληματικές». 

Για τον Λούκαρι ήδη έχουν γραφτεί όσα έπρεπε να γραφτούν. Απάντηση δεν είδαμε φυσικά.... Εμείς δεν θα κρίνουμε πάντως ποιοί είναι ή δεν είναι άγιοι. Το ''προνόμιο'' αυτό πέρασε πια στους σύγχρονους αποτειχισμένους! Αυτοί κρίνουν ποιοί είναι ή δεν είναι οι ''προβληματικοί''....
Είπαμε σε προηγούμενα άρθρα, απόδειξη για το ότι ο Γέροντας Παΐσιος συμπεριλαμβάνεται στους αποτειχισμένους δεν υπάρχει. Ο ίδιος είχε αποποιηθεί κάτι τέτοιο σε δικά του χειρόγραφα όπως μας λέγει και ο π. Σάββας Λαυριώτης (αναμένουμε την δημοσίευση των χειρογράφων αυτών) στο βίντεο εδώ, αλλά όπως και εμείς έχουμε ήδη δημοσιεύσει.
Το παράδοξον είναι το γιατί φωνάσκουν για τον Βαρθολομαίο που τιμά τον Αθηναγόρα, εφόσον και ο Δημήτριος παρομοίως τιμούσε τον προκάτοχό του, ονομάζοντας αυτόν ''μεγάλο'' και ''αοίδιμο''. Και γιατί αναφέρουμε τον Δημήτριο; Διότι συνεχώς μας τονίζουν την ''αποτείχιση'' του Γερόντος Παϊσίου ο οποίος, όπως έχουμε ήδη αναφέρει, αν όντως είχε διακόψει, επανέφερε το μνημόσυνο επί Πατρ. Δημητρίου, ο οποίος Δημήτριος ανέφερε επίσης εγκώμια για τον Αθηναγόρα δηλώνοντας ότι θα ακολουθήσει και την γραμμή του, ονομάζοντας τον Πάπαν ''Αγιώτατον'' και ''Μακαριώτατον'' και ''αδελφόν σεβάσμιον και πρεσβύτερον'' και ''πρώτον εν ίσοις εν τη καθόλου εκκλησία του Χριστού'', την Παπική παρασυναγωγή ως ''Αγιωτάτη Ρωμαϊκή Εκκλησία'' και ''Πρεσβυτέρα Ρώμη'' κ.α. που θα δημοσιεύσουμε προσεχώς. 
Από τον Δημήτριο και μετά ο Γέροντας (αν.... όντως είχε διακόψει),  ουδέποτε διέκοψε (παύσανε οι αιρετικοί και ο Οικουμενισμός άραγε;) σχέσεις μαζί τους. Οπότε ποιός ο λόγος που μας το τονίζουν συνεχώς; Τον λόγο τον εξηγήσαμε σε προηγούμενα άρθρα....



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου