Τοῦ Ἀρχιμ. Νεκταρίου Ζιόμπολα
Συνεχίζουμε ἀπαντώντας στὸ δημοσιευθὲν
ἄρθρο τοῦ Πρωτ. π. Βασ. Βολουδάκη στον «Ο.Τ.» στις 14.1.11.
Ἀναφέρει ἀκόμη: «Ἀλλὰ οὔτε τὰ τρόφιμα πρέπει νὰ εἶναι τὸ θέμα μας. Δὲν
πρέπει καθόλου νὰ μᾶς ἀπασχολοῦν, γιατὶ ἡ γῆ δὲν θὰ στερήση ποτὲ στοὺς
ἀνθρώπους τοῦ Θεοῦ τὰ τρόφιμά της, ὅσοι Αντίχριστοι καὶ ἂν ἔρθουν! Όποιος
πιστεύει στὸν Χριστό, θὰ φυτεύη τὸ βράδυ καὶ τὸ πρωὶ θὰ θερίζη!».
Γράφει ὁ εὐλογημένος ὡσὰν νὰ ἔχει φύση ἀγγελική, μάλιστα φαίνεται νὰ ἀπαντᾶ
καὶ στοὺς ἔχοντες μικρά παιδιά. Κατ' ἀρχὴν καὶ πάλι τονίζεται ὅτι δὲν προέχει
γιὰ τοὺς πιστοὺς τὸ θέμα τῶν τροφίμων, ἀλλὰ τὰ πνευματικά. Τὸ ὅτι παράγει ἡ γῆ
ἀνήκει στὰ αὐτονόητα. Οσο ὅτι πρέπει γιὰ τοὺς πιστοὺς στὸ Χριστὸ ὅταν φυτεύουν
τὰ βράδυ τὸ πρωΐ νὰ θερίζουν, πρόκειται γιὰ πρωτιά. Ποιᾶ ὅμως σχέση ἔχει σήμερα
ὁ πολὺς ὁ κόσμος μὲ γεωργικὴ ζωή, ἀφοῦ κατοικεῖ στὶς μεγαλουπόλεις;
Γράφει ὁ κ. Μαντζαρίδης:
«... Ὁ ἀντίχριστος παρουσιάζεται στον κόσμο ὡς Μεσσίας ξένος πρὸς τὸ
Σταυρό. Δεν σταυρώνεται ὁ ἴδιος, γιατὶ δὲν ἔχει σχέση μὲ τὴν ἀγάπη καὶ τὴν
θυσία. Οὔτε ζητᾶ ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους να σηκώσουν τὸ Σταυρό τους. Ἀρκεῖ νὰ
παραδοθεῖ ὁ ἄνθρωπος σ' αὐτὸν γιὰ νὰ ζήσει ἄνετα. Ἀρκεῖ νὰ τὸν προσκυνήσει, γιὰ
νὰ ἀπολαύσει τὰ ἀγαθὰ τῆς γῆς».
Συνεχίζει ὁ π. Β.:
«Οἱ τότε Χριστιανοὶ δὲν μποροῦσαν οὔτε νὰ διανοηθοῦν ὅτι θὰ ἐμφανίζονταν
κάποτε χριστιανοὶ καὶ μάλιστα κληρικοί, ποὺ θὰ ἰσχυρίζονταν ὅτι ὁ σατανᾶς μὲ
τὴν κτιστή και βρώμικη σφραγίδα του μπορεῖ νὰ σφραγίση οριστικὰ καὶ ἀμετάκλητα
τοὺς ἀνθρώπους!... Οἱ Ἅγιοι Πατέρες μᾶς ἐξηγοῦν ὅτι τὸ χάραγμα είναι ἡ ἀπόλυτη
άμετανοησία τοῦ ἀνθρώπου καὶ ἡ διαμόρφωση τοῦ χαρακτήρα του σὲ σατανόσχημη
προσωπικότητα καὶ ὄχι στιγμιαία ἢ καὶ προσωρινὰ ἄρνηση ἀκόμη καὶ αὐτοῦ τοῦ
Θεοῦ». Συλλήβδην θίγει καίρια ἐκείνους τοὺς κληρικούς, ποὺ ἔχουν τίς τόσο
αντίθετες θέσεις, τις Γραφικές καὶ πατερικὲς ἀπὸ τὶς ἐδῶ τοῦ π. Β..
Οντως ὁ διάβολος, ὅταν οἱ πιστοὶ ζοῦν ἔντονα τὴν πίστη, δὲν ἔχει πρόσβαση
πάνω τους. Πόσοι ὅμως ζοῦν οὕτω πως; Μόνος του λοιπόν ἀδρανεῖ, μὲ ὄργανα ὅμως
ἀνθρώπους δικούς του καὶ τί δὲν κάνει στὸ ἀνθρώπινο γένος, μέχρι παγκοσμίους
πολέμους. Αὐτὸ εἶναι μέτρον κρίσεως, οπότε, ἐπειδὴ ἐξουσιάζει τοὺς πολλούς,
ἀφοῦ δυστυχῶς εἶναι «ἄρχων τοῦ κόσμου τούτου», κατὰ τὴ φράση αὐτοῦ τοῦ Χριστοῦ.
Ἡ ἀνθρωποκτονία του παραμένει ἀσίγαστη, ἀφοῦ «ὡς λέων ωρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν
τίνα καταπίῃ» (Α ́ Πετ. ε ́ 8), ζητώντας τὶς ψυχὲς να παρασύρει καὶ σώματα.
Καὶ τοῦτο: «Ἂν κάποτε οἱ κυβερνήτες μας συνετίσουν τὴν παράδοση των
κρατικῶν ἐγγράφων μὲ τὴν ἀποδοχὴ καὶ τὴν προσκύνηση του Διαβόλου τότε ὅπως
ἔγραψε καὶ ὁ μακαριστός π. Επιφάνιος ὄχι μόνο δὲν θὰ λάβωμε τὰ «διαβολόχαρτα»
ἀλλ ̓ οὔτε κἂν θὰ τὰ ἐγγίσωμεν». Καὶ στὴ συνέχεια ἀναφέρει: «... Δὲν
παθαίνει τίποτε ὁ ἄνθρωπος μὲ τὸ νὰ κωδικοποιηθοῦν τὰ στοιχεία του στις
κρατικές υπηρεσίες». Ταῦτα γράφει καὶ φυσικὰ ἐννοεῖ τὴν Κ.τ.Π..
Εντύπωση πάντως προκαλεῖ ὅτι ὁ π. Β. ἐνῶ γράφει αὐτά, παρασιωπᾶ - ὅπως
τόσος λόγος ἔχει γίνει ὅτι ἡ Κάρτα θὰ περιέχει καὶ τὸ ἀπαράδεκτο τσιπάκι. Γιατὶ
ἄραγε, πρόκειται γιὰ ἀθῶα ἐνέργεια; Προχείρως τὸν παραπέμπω στὸ ἐμπεριστατωμένο
ἄρθρο τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Αἰτωλίας καὶ Ἀκαρνανίας κ. Κοσμᾶ ὅπου μεταξὺ ἄλλων
ἀναφέρει: «Διὰ τοῦ μικροτσίπ καὶ τὴν ἐνοποίηση τῶν ἀρχείων, ἡ “Κάρτα
τοῦ Πολίτη" δυστυχῶς δὲν εἶναι τίποτε ἄλλο παρὰ καταδότης τοῦ πολίτη! ...
Μὲ τὸ μικροτσὶπ τῆς ἀσφυκτικῆς παρακολουθήσεως... χωρὶς κἂν νὰ τὸ γνωρίζει...
Ἐν ἀγνοίᾳ τοῦ κατόχου τῆς Κάρτας... εἶναι ἐφιαλτική» («Ο.Τ.»
24.12.10).
Ὡς ἔγινε τόσο γνωστό, ό π Βασ. Βολουδάκης στὸ ἄρθρο του στὸν «Ο.Τ.»
παραθεωρεῖ τὸν ὄλεθρο, ποὺ θὰ φέρει στὸν κόσμο ή παρουσία τοῦ Ἀντιχρίστου καὶ
κατ' ἐξοχὴν στὴν Ἐκκλησία καὶ τοὺς πιστούς καὶ ἀκόμη ἀψηφᾶ τὰ τωρινά γραφόμενα
ὡς πρὸς τὶς ποικίλες συνέπειες, ποὺ φαίνεται ἄρχισαν. Οὕτω πως, κρίνεται
σκόπιμον νὰ «ἐπιστρατευθεῖ» ἔτσι σχετικὸ κείμενο τοῦ Ἁγίου Ἐφραίμ τοῦ Σύρου.
Θεωρεῖται γενικά ὠφέλιμο, ἀφοῦ τὰ πατερικῶς γραφόμενα γεγονότα θὰ συμβοῦν στὸν κόσμο. Με βάση, ποὺ τὸ ὅλο θέμα τοῦ ἐρχομοῦ τοῦ Ἀνόμου εἶναι σὲ ἐξέλιξη, δεν παύει τὸ κείμενο, ποὺ ἀκολουθεῖ νὰ ἔχει τὴν ἐπικαιρότητά του.
ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': Στην συνέχεια παραθέτει ελαφρώς παραλλαγμένα αποσπάσματα από το κείμενο του Αγίου Εφραίμ του Σύρου, το οποίο μπορείτε να το βρείτε στο διαδίκτυο εύκολα: ''Περί της Συντελείας του κόσμου και περί Αντιχρίστου και εις την Δευτέραν Παρουσίαν του Κυρίου μας''.
Πρὸ ἀυτῶν τὶ ἔχει νὰ πεῖ ο π. Β. καὶ κάθε δεχόμενος τὶς θέσεις του;
ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Γ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Δ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (E΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (ΣΤ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Ζ΄ Μέρος)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου