Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

''ΟΙ ΔΥΟ ΥΙΟΙ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΕΚ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΕΚ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΑΝ Ο ΜΕΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ Ο ΕΤΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΔΥΣΗ''



Ένα λίαν επίκαιρο και αρκούντως αυθεντικό δοκίμιο του λόγιου Μοναχού και δεινού κήρυκα Κοσμά Φλαμιάτου, που μέσα από την ξενόδουλη ανασύσταση του -εν τη γενέσει του- Ελληνικού Κράτους, την διαβλητή εγκατάσταση της Βαυαροκρατίας, την δόλια, ως και ωφελιμιστική παρείσφρηση της Αγγλογαλλικής δυναστείας και τις πρώτες εμφυλιακές, μισερές ''καρατομήσεις'' αδούλωτων μαρτύρων προσφέρει στον αναγνώστη την γνησιότητα της Πίστης και την αληθινή Φιλοπατρία. Το πηγαίον και η γνησιότητα του λόγου μοιάζει σαν να ''τυπώθηκε'' μόλις τώρα, με διαφορετικούς ή και ίδιους ευρωπαικούς ''εθνοσωτήρες'', τους ίδιους όμως πάντοτε ασύμμαχους ''συμμάχους'', αυτούς άλλωστε, που οριοθέτησαν και τον πολιτικό ''χρωματισμό'' των πρώτων νεότοκων και πολιτικά εξαρτημένων κομμάτων στην Ελλάδα: το αγγλικό, το γαλλικό και το ρωσικό. Σαν να μην άλλαξε τίποτε. Ραγιαδισμός, υποτακτικότητα και δουλοφροσύνη υπό τον σκιερό ''μανδύα'' του Εθνικού Συντάγματος και της εγκατεστημένης Βασιλείας, που εισήγαγαν στους απονήρευτους Ρωμιούς, ξένα ήθη και νοσηρές, ''διαφωτιστικές'' διδαχές, ώστε να αναγκάσουν ακόμη και αυτόν τον Μακρυγιάννη να γράψει στη διαθήκη του, μιλώντας για ''απατεώνες της πατρίδας του''! Και όπως έγραψε και ο καθηγητής Αλέξιος Παναγόπουλος στο βιβλίο του ''ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ'': ''Οι ''ψευτοδιαφωτιστές'', που φραγκεμένοι δίδασκαν το πνεύμα της εσπερίας, αναγκάζουν τους πρωτομάρτυρες να καταγγείλουν δημόσια τους ηθικούς αυτουργούς, που κρύβονταν πίσω από τις ύποπτες αναθεωρήσεις του περιβάλλοντος του ρωμαιοκαθολικού Βασιλέα της προτεστάντισσας Βασίλισσας και του ανθέλληνα αντιβασιλέα Μάουερ''. Εύχεσθε!



Γιώργος  Δ. Δημακόπουλος
Δημοσιογράφος





''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''



Εκ του προηγούμενου

Τούτου ένεκα τόσον τα εκ της αρετής βραβεία και οι μισθοί, όσον και η εκ της ανομίας ενοχή και κατάκρισις των κληρικών και μάλιστα της ιεραρχίας, έχει πολλήν και μεγίστην διαφοράν ως προς εκείνα των λαικών.

Τούτο επίσης θεωρείται τόσον και εις τους εξ αυτών διά της αρετής γεννωμένους Φωστήρας, όσον και εις τους εξ αυτών  διά της αμαρτίας γεννωμένους υιούς της ανομίας, ως μετ' λίγον οφθήσεται η τούτου απόδειξις οπωσούν εναργέστερον.

Καθώς δε οι εκ της αρετής του κλήρου γεννώμενοι φωστήρες φέρουσι γενικήν και μεγάλην ειρήνην, σωτηρίαν, ευδαιμονίαν και δόξαν, κατά σειράν, ωσαύτως και οι εκ της αμαρτίας αυτού γεννώμενον υιοί της ανομίας φοβερά και μεγάλα κακά φέρουσιν εις όλον τον κόσμον, πνευματικά τε και σαρκικά, κίνδυνον, και ταραχήν εις την Εκκλησίαν.

Την διαφοράν τούτων των δύο υιών της ανομίας, των γεγεννημένων τον μεν εκ της αμαρτίας του λαού, τον δε εκ της αμαρτίας του κλήρου, έδειξεν ο Κόσμος υπέρ ουδέποτε άλλοτε εναργέστερον εις τούτους τους καθ΄ ημάς εσχάτους αιώνας τον μεν πρώτον εις την Ανατολήν, τον δε δεύτερον εις την Δύσιν.

Εις την Ανατολήν η ανομία του λαού και προ πάντων των αυτοκρατόρων του Βυζαντίου, διά την εξ αυτών ενίοτε πλαγίως και εμμέσως εις τα της Εκκλησίας εν μέρει επέμβασιν΄

εγέννησεν την έκτασιν της Μωαμεθανικής πλάνης, ήτις έφερεν εις προκοπήν και εις τον καταρτισμόν της κακίας τους Αγαρηνούς γενομένους τιμωρία, μάστιγες και δήμιοι κατά του ημαρτηκότος λαού.

Εις την Δύσιν η ανομία του κλήρου και προ πάντων των Πάπων της Π. Ρώμης, έρριψεν αυτούς και τους υπ' αυτούς εις καινοτομίας και εις διάφορα είδη της πλάνης, και αύτη δε πάλιν έφερεν αυτούς εις περισσοτέραν προκοπήν της ανομίας.

Ταύτα δε ερχόμενα έτι εις προκοπήν εγέννησε μύρια άλλα ολεθριώτερα είδη αιρέσεων, έως ου έφθασεν εις τον έσχατον βαθμόν του σκοτασμού και της πτώσεως, τουτέστιν εις την πλάνην της υλοφροσύνης του θεισμού και της αθείας.


Αναλόγως εις την προκοπήν της πλάνης, εγένετο και εκείνη της ανομίας. Αύτη δε η προκοπή της πλάνης και της ανομίας της Δύσεως έφερεν εις τοιαύτην προκοπήν δόλου, υποκρίσεως, πονηρίας και πάσης Σατανικής κακίας, την πολιτικήν της Αγγλίας, οποία ουδέποτε άλλοτε ανεφάνησαν εις τοιούτον βαθμόν.

Ούτος ο υιός της ανομίας της Δύσεως απ' αρχής επιβουλεύεται και πολεμεί δολίως τον κλήρον ως εκ της ανομίας αυτού γεννηθείς, και επομένως από τότε ταράττεται, κλονείται και κινδυνεύει όλος ο Κόσμος εξ αυτού.

Εις τον υιόν της ανομίας της Ανατολής, επειδή εγεννήθη εκ της του λαού ανομίας, ουδεμία υπόκρισις, ή δόλος εις αυτόν υπήρχεν, αλλ' όλη η κακία αυτού ην ανακεκαλυμμένη΄ άγριος μεν αιμοβόρος και τυραννικός αλλ' υποτρέφει και αισθήματα τινά, φιλανθρωπίας και μεγαλοδωρίας΄ όλος μεν αφοσιωμένος εις την φιληδονίαν και εις υλικά συμφέροντα, αλλ' ευαπάτητος, ως οι κύνες και απλούς.

Εις τον υιόν της ανομίας της Δύσεως επειδή και εγένετο ο καταρτισμός αυτού εκ της ανομίας του κλήρου, όλη η σοφία, και η δύναμις υφίσταται εις τον δόλον, εις την υπόκρισιν και εις την ραδιουργίαν.

Η κακία αυτού υπάρχει όλη αδιάλλακτος και ανέκφραστος, όμως ου μόνον εστίν όλη κεκρυμμένη, αλλ' υπό το πρόσχημα της φιλίας και της ευεργεσίας, καθώς και εις τους προπάτορας ο νοητός Σατανάς, παρέσυρε και παρασύρει τόσας μυριάδας εκ των χριστιανικών λαών, εις την πτώσιν της πλάνης, του θανάτου και της απωλείας, και υπενεργεί και φέρει τόσα μεγάλα και γενικά ναυάγια εις όλα τα χριστιανικά Κράτη.

Ο υιός της ανομίας της Ανατολής επειδή και εγεννήθη εκ των ανομιών του λαού, κατ' αυτού ανεφάνη άγριος τιμωρητής, εις τον κλήρον όμως παρεχώρησεν όλην την ελευθερίαν και ανεξαρτησίαν, ου μόνον καθ' όλα τα θεία και τα Εκκλησιαστικά, αλλά και ως προς αυτά τα πρόσκαιρα και τα κοσμικά, ως προς την πρόνοιαν του ορθοδόξου λαού.

Ο υιός της ανομίας της Δύσεως επειδή και εγεννήθη εκ της ανομίας του κλήρου, κατ' αυτού ανεφάνη απ' αρχής και διατελεί μέχρις ώρας αντίπαλος και εχθρός αδιάλλακτος και κατ' αυτού διεγείρει συνωμοσίας, τόσον εκ των αρχών, όσον και εκ του λαού.

Και τούτου το παγκόσμιον μίσος, την κατάργησιν και την υπό τας Κοσμικάς αρχάς υποδούλωσιν, καθ' όλα τα θεία και ιερά μυριοτρόπως, αδιαλείπτως και δολίως παρασκευάζει και υπενεργεί. 

Ο υιός της ανομίας της Ανατολής επειδή και αναλόγως εις την ανομίαν του λαού εξ ης εγεννήθη, η κακία αυτού ην ανακεκαλυμμένη, έδιδεν αφορμήν και νύξιν εις τον υπ' αυτόν τυραννούμενον λαόν ίνα αποστρέφηται και μισή τον τύραννον, αυτός δε ίνα συνέρχηται εις αρχικήν και αμοιβαίαν ομόνοιαν και αγάπην, και ίνα λαμβάνη ως εκ τούτου μέριμναν περί των κοινών συμφερόντων και περί της εξ αυτού ελευθερίας.

Ο υιός της ανομίας της Δύσεως, επειδή και έχει όλως υποκεκρυμμένην την ιδίαν αυτού κακίαν, αναλόγως εις την ανομίαν του κλήρου εξ ης εγεννήθη, και ως εκ τούτου υποκρινόμενος τον φίλον και ευεργέτην προς τους υπ' αυτού επιβουλευομένους λαούς, σχίζει αυτούς τεχνικώς τε και συστηματικώς πάντοτε εις αντιφερόμενα και εχθρικά κόμματα διαδίδωσιν αυτοίς το πνεύμα του μίσους, του δόλου, της διαφθοράς, της πλάνης, της αποστασίας, της αναρχίας και πάσης κακίας, κινεί αυτούς εις τόσας φρικτάς και γενικάς προδοσίας και δι' αυτών ενεργεί και φέρει εις έργον την τούτων απώλειαν και τον αφανισμόν και συγχρόνως εις όλα τούτα υποκρίνεται τον απλούν θεατήν, και τον φίλον.

Ο υιός της ανομίας της Ανατολής, αν και όλος έκδοτος εις τα έργα της διαφθοράς και της φιληδονίας, όμως κατά θείαν οικονομίαν εγένετο άγρυπνος επιτηρητής και φύλαξ της σωφροσύνης και της καθαρότητας προς τον υπ' αυτόν χριστιανικόν λαόν.

Ο υιός της ανομίας της Δύσεως, αν και κατά το φαινόμενον υποκρίνεται σωφροσύνην, αλλ' όμως ενεργεί δολίως και συστηματικώς εις τους υπ' αυτού επιβουλευομένους λαούς, όλα τα είδη της ακαθαρσίας και της διαφθοράς και την πολυτέλειαν, επί σκοπώ ίνα εισάξη δι' αυτών ευστοχώτερον την γενικήν καταστροφήν και απώλειαν.

Ο υιός της ανομίας της Ανατολής, ου μόνον είχε μίαν τοιαύτην κακόδοξον θρησκείαν της οποίας το αίσχος και η πλάνη, ήσαν φανερά, ουδέν δελεαστικόν ή απατηλόν έχουσα εις σκάνδαλον πτώματος του χριστιανικού λαού, ου μόνον ην όλος αφοσιωμένος εις αυτήν και ως εκ τούτου έδιδε παράδειγμα οικοδομής εις τον χριστιανικόν λαόν, ως προς την ιδίαν αυτού αληθινήν θρησκείαν, αλλά και εστηλίτευε και απεστρέφετο οποιονδήποτε εκ τούτου έβλεπε καταφρονητήν της πατρώας αυτού θρησκείας, και ως εκ τούτου έδιδεν αιτίαν εις τον ορθόδοξον λαόν ίνα διατελή όλος αφοσιωμένος εις την οδόν της αληθείας και της ζωής.

Ο υιός της ανομίας της Δύσεως προβαίνει κατά πρώτον υπό το όνομα του χριστιανισμού και φέρει επί στόματος και επί χείρας, νενοθευμένας, και παρεξηγημένας τας Θείας Γραφάς, καθώς και όλοι οι προ αυτού απ' αρχής αιρετικοί.

Διά σκάνδαλον όμως των επιβουλευομένων, ου μόνον ενεργεί και βραβεύεται και αναβιβάζεται εις όλας τας θέσεις, η πλάνη και η διαφθορά, και φέρει διά της ραδιουργίας και της κοινής φήμης, μίσος γενικόν και αποστροφήν κατά του χριστιανικού κλήρου, και καθ' όλων εκείνων οίτινες διατηρούσιν ειλικρινώς της θρησκείας το πνεύμα, πολλά δε και ολέθρια σκάνδαλα εις πτώσιν πολλών.


Συνεχίζεται

Εκ του βιβλίου του Μοναχού Κοσμά Φλαμιάτου:
''ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ
ΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗΣ, ΕΙΣ ΟΡΘΟΦΡΟΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ. ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ''
Αθήνα 1849, σελ. 123-126.
Μεταφορά στο διαδίκτυο, στο μονοτονικό σύστημα, με την Γραμματική τάξη της εποχής, επιμέλεια, παρουσίαση ΑΓΙΟΚΥΠΡΙΑΝΙΤΗΣ.










ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




























































Πάπας: ''Στον τάφο του Αγίου Πέτρου ένιωσα την εγγύτητα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου''

pope barht1
Για την Romfea.gr | Κορίνα Σαντοριναίου

Τις εγκάρδιες ευχές του απέστειλε ο Πάπας Φραγκίσκος προς Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με αφορμή τον εορτασμό των Αγίων Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου.
Ο Πάπας Φραγκίσκος στο τηλεγράφημά του, εκφράζει την πνευματική εγγύτητα προς τον αδελφό Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, καθώς η πανδημία του Covid-19 εμπόδισε οι αντιπροσωπείες να πραγματοποιήσουν τις παραδοσιάκές επισκέψεις τους.
Να αναφερθεί πως η Ρ/Καθολική Εκκλησία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο, κάθε χρόνο ανταλλάζουν παραδοσιακά αδελφικές επισκέψεις κατά την εορτή των Ιδρυτών των δύο Εκκλησιών
Έτσι φέτος λόγω του Covid-19 το Οικουμενικό Πατριάρχειο δεν έστειλε για πρώτη φόρα επίσημη Αντιπροσωπεία στη Ρώμη.
Επίσης ο Ποντίφικας χαρακτήρισε "όμορφη παράδοση" την ανταλλαγή αντιπροσωπειών, λέγοντας ότι "αυτό τον ενώνει με έναν ιδιαίτερο τρόπο με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο".
"Όταν επισκέφθηκα τον τάφο του Αποστόλου Πέτρου, ένιωσα στην καρδιά μου την εγγύτητα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου" - τόνισε χαρακτηριστικά ο Πάπας.
Σε άλλο σημείο ο Πάπας Φραγκίσκος, εξέφρασε την ελπίδα ότι οι αμοιβαίες επισκέψεις θα επαναληφθούν το συντομότερο δυνατό.


ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ ...ΞΑΝΑ


Νέα ενημέρωση για την Ι. Μ. Εσφιγμένου.

Αυτήν την στιγμή το μοναστήρι βρίσκεται σε επιφυλακή διότι υπάρχουν πληροφορίες ότι αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονται ήδη στο Άγιον Όρος και το σχέδιο τους είναι πρώτα να "νεκρώσουν" τα τηλέφωνα για να μην υπάρχει επικοινωνία με τον έξω κόσμο και μετά να χτυπήσουν.

Διακοπή δημόσιας λατρείας σε εκκλησίες της Μελβούρνης, λόγω κρουσμάτων.....



Οι δυσάρεστες εξελίξεις των τελευταίων ημερών σχετικά με την αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού στη Μελβούρνη, κατέστησαν αναγκαία τη λήψη αυστηρών μέτρων για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας. Στο πλαίσιο αυτό, με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης, ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ.κ. Μακάριος ανακοινώνει τη διακοπή της δημόσιας λατρείας σε επτά Ορθόδοξες Εκκλησίες, οι οποίες βρίσκονται στις περιοχές κινδύνου. Πρόκειται, συγκεκριμένα, για τις Εκκλησίες:
1. Αγία Τριάδα Footscray,
2. Αγία Παρασκευή St Albans,
3. Άγιος Δημήτριος Ascot Vale,
4. Παναγία Σουμελά East Keilor,
5. Άγιος Βασίλειος Brunswick,
6. Άγιος Ελευθέριος Brunswick,
7. Άγιος Νεκτάριος Fawkner.

Με σχετική Εγκύκλιο, που απευθύνεται στον Αρχιεπισκοπικό Επίτροπο Μελβούρνης, Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Δέρβης κ. Ιεζεκιήλ, και στον Αρχιεπισκοπικό Επίτροπο Νορθ-Κόουτ, Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη κ. Ευμένιο, ο Σεβασμιώτατος διευκρινίζει πως οι συγκεκριμένες εκκλησίες θα μείνουν κλειστές για τους πιστούς, αλλά θα τελούνται κανονικά όλες οι Ακολουθίες, οι μνήμες των Αγίων και οι Θείες Λειτουργίες από τον ιερέα και τον ψάλτη. Όσον αφορά στα μυστήρια και τις κηδείες, προτείνεται, εφόσον είναι δυνατόν, να τελούνται σε άλλους ναούς - διαφορετικά, να τελούνται σε αυστηρά στενό οικογενειακό περιβάλλον.

«Σας προτρέπω να εναρμονιστείτε με τις συγκεκριμένες οδηγίες καθοδηγώντας καταλλήλως τους ιερείς μας και τα Διοικητικά Συμβούλια των ανωτέρω Ιερών Ναών και παράλληλα σας παρακαλώ θερμώς να εντείνετε τις προσευχές σας προς τον δωρεοδότη Θεό, του Οποίου την παρέμβαση αναμένει όλη η ανθρωπότητα», αναφέρει καταληκτικά ο Αρχιεπίσκοπος κ.κ. Μακάριος.  





Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

Αεροδρόμια: Στοχευμένα τεστ σε τουρίστες με «barcode» από την 1η Ιουλίου





Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, καταργούνται οι «πράσινες» και «κόκκινες» χώρες, ενώ από τους δειγματοληπτικούς ελέγχους θα περάσουμε στους στοχευμένους, βάσει ενός ειδικού λογισμικού, που θα υπολογίζει ποιοι επισκέπτες έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι φορείς του κορωνοϊού


Με νέα, στοχευμένα τεστ στους τουρίστες θα ανοίξουν από την 1η Ιουλίου οι πύλες του ελληνικού τουρισμού σε 27 αεροδρόμια της χώρας, που θα υποδέχονται πτήσεις και από 18 προορισμούς εκτός ΕΕ. Επίσης, ανοίγουν επτά λιμάνια και έως άλλοι τόσοι συνοριακοί σταθμοί, όπου ο έλεγχος θα γίνεται με «έξυπνα» barcode.

Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, τα σύνορα θα παραμείνουν κλειστά για πτήσεις από ΗΠΑ, Ρωσία, Βρετανία, Τουρκία και άλλες οκτώ χώρες. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, καταργούνται οι «πράσινες» και «κόκκινες» χώρες, ενώ από τους δειγματοληπτικούς ελέγχους θα περάσουμε στους στοχευμένους, βάσει ενός ειδικού λογισμικού, που θα υπολογίζει ποιοι επισκέπτες έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι φορείς του κορωνοϊού.


Όπως είπε ο αναπληρωτής Καθηγητής Επιδημιολογίας ΕΚΠΑ και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, Δημήτρης Παρασκευής, «με αυτόν τον αλγόριθμο θεωρείται ότι η πλειονότητα των εισαγόμενων κρουσμάτων θα μπορέσουν τελικά να ανιχνευθούν με αυτή τη διαδικασία». Έως και 48 ώρες πριν αναχωρήσουν για την Ελλάδα, οι ταξιδιώτες υποχρεωτικά θα συμπληρώνουν στον υπολογιστή ή μέσω εφαρμογής στο κινητό μία φόρμα με τα στοιχεία τους και δεδομένα, όπως για παράδειγμα τη χώρα προέλευσής τους, από ποιες άλλες χώρες πέρασαν, που βρίσκονταν το τελευταίο 15ήμερο.

Οι πληροφορίες αυτές θα συγκεντρώνονται σε μία βάση δεδομένων και, μέσω της ανάλυσής τους, κάθε ταξιδιώτης θα λαμβάνει ένα ειδικό «barcode», βάσει του οποίου οι ελληνικές αρχές θα γνωρίζουν με την άφιξη του εάν πρέπει να ελεγχθεί ή όχι. «Τα τεστ ανά πύλη εισόδου θα μοιράζονται ανάλογα με τον κίνδυνο που θα εκτιμάται ανά επιβάτη. Για παράδειγμα, εάν έχουμε 1.000 τεστ την ημέρα για το Ελευθέριος Βενιζέλος, τα 1.000 αυτά τεστ θα γίνονται με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η δυνατότητα ανίχνευσης των θετικών των κρουσμάτων ανά ημέρα και ανά πύλη εισόδου» είπε ο κ. Παρασκευής.


Από την 1η Ιουλίου ανοίγουν πλέον 27 αεροδρόμια της χώρας για πτήσεις από το εξωτερικό: 20 μεγάλα, ανάμεσα στα οποία το Ηράκλειο, τα Χανιά, η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Μύκονος, αλλά και επτά μικρότερα σε Ιωάννινα, Σητεία, Λήμνο, Κύθηρα, Σκύρο, Πάρο και Χίο.

Από την Τετάρτη, Πάτρα και Ηγουμενίτσα θα ξεκινήσουν να δέχονται πλοία από Ιταλία, ενώ τα λιμάνια σε Πειραιά, Ρόδο, Κέρκυρα, Βόλο και Κατάκολο θα ανοίξουν για την κρουαζιέρα, χωρίς όμως προς το παρόν να έχουν προγραματιστεί ταξίδια.

Οδικώς, εκτός από τον Προμαχώνα, θα ανοίξει από την 1η Ιουλίου και ο συνοριακός σταθμός των Ευζώνων.

Προσωπολατρεία! Ο Πνευματικός είναι όργανο για να μας οδηγήσει στον Νυμφίο Χριστό και όχι ο Νυμφίος Χριστός!


Ένα μεγάλο λάθος στο οποίο πέφτουν πολλοί Χριστιανοί (κυρίως γυναίκες λόγω πλουσιώτερου συναισθηματικού κόσμου, αλλά και άντρες κυρίως για τα «πρωτεία» στα διακονήματα), είναι να αγωνίζονται να αρέσουν στον Πνευματικό σαν άνθρωπο και όχι στον Χριστό και Θεό!
Έτσι, η προσωπολατρεία ύπουλα εισβάλλει στην καρδιά τους, δίνοντας ένα μεγάλο κομμάτι υπαρξιακού της χώρου στο πρόσωπο του Πνευματικού (ένα είδος αρρωστημένης αγάπης) και δεν φθάνουν να αγαπήσουν πραγματικά, ανυπόκριτα και ολοκληρωτικά ποτέ τον Χριστό!
Ενδέχεται μάλιστα κάποιοι Πνευματικοί να τρέφουν μία τέτοια κατάσταση, είτε άθελά τους γιατί δεν την διέκριναν εγκαίρως ή καθόλου (κακώς βέβαια, αλλά άνθρωποι είναι κι αυτοί), είτε γιατί πέφτουν σε κενοδοξία και φιλαρέσκεια (μη γένοιτο).
Και βέβαια τέτοιες καταστάσεις, δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για ανώφελες ή επιζήμιες αντιζηλείες και ανταγωνισμούς μέσα σε κοινόβια, αδελφότητες και ανάμεσα σε πνευματικά αδέλφια, για διαβάλματα, κατηγορείες, συκοφαντίες, ψέμματα κι άλλα εμετικά, που εισχωρούν ακόμη και μέσα στα εξομολογητήρια, προκειμένου να επηρρέασουν γνώμες και συναισθήματα Πνευματικών, ώστε να «κατακτηθεί» υστερόβουλα η αγάπη τους!
Αυτός ο αποπροσανατολισμός όμως, από το το Πρόσωπο του Χριστού κι από την ανόθευτη πνευματική αγάπη και την αλήθεια, διαλύει κάθε πνευματικό κόπο απ’ όποιον κι αν προέρχεται και χαροποιεί ιδιαίτερως τον διάβολο, τον πατέρα του μίσους και όχι της αγάπης, του ψεύδους και όχι της αλήθειας και της διάσπασης και όχι της ενότητας. 
«Εκ του καρπού το δένδρον γιγνώσκεται». (Ματθ. ιβ’ 33)…
Ο Κύριος είπε: «υιέ μου δος μοι σην καρδίαν» και η πρώτη εντολή λέει: «αγαπήσεις Κύριον τον Θεό σου εξ όλης της καρδίας σου…».
Ο Θεός μας ζητά ολόκληρη την καρδιά μας και εξ’ ολοκλήρου την αγάπη μας, όχι κατακερματισμένα κομμάτια μιας «σπασμένης σε θρύψαλα» καρδιάς, μοιρασμένα από δω κι από κει σε διάφορα πρόσωπα και πράγματα!
Μέχρι πότε θα δίνουμε τα περισσεύματα (δηλαδή τα ψίχουλα) στον Κύριο σαν τους κύνες της παραβολής που ζητιανεύουν τροφή κάτω από τα πλούσια τραπέζια; Εμείς είμαστε οι κύνες που αδιαλείπτως πρέπει να ζητιανεύουμε το έλεος του Θεού και να Του δώσουμε ακόμη και την ζωή μας!
Όλα αυτά ας μην παρεξηγηθούν σας παρακαλώ, δεν σημαίνει πως δεν θα αγαπάμε τους συνανθρώπους μας κι όλα τα κτίσματα και βέβαια τον αγαπητό μας Πνευματικό. Αντίθετα, το ν’ αγαπάμε ολοκληρωτικά τον Θεό, μας οδηγεί και μας διασφαλίζει στο να αγαπάμε με υγιή τρόπο τους πάντες. Και ο Κύριος μας λέγει πως θα γίνουμε «αγαπώντες Αύτόν»: «ο έχων τας εντολάς μου και τηρών αυτάς, εκείνός εστιν ο αγαπών με…». (Ιωάν. 14, 21).
Επομένως, όποιος τηρεί τις εντολές του Θεού και Πατρός μας, θα αγαπά όχι μόνον Αυτόν με τον σωστό τρόπο, αλλά και όλα τα παιδιά Του, διότι οι ίδιες εντολές  ισχύουν για όλους μας ισότιμα και δίκαια.
Επίσης στην πρώτη εντολή του Θεού, ρητά αναφέρεται: «εγώ ειμί Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ οίκου δουλείας. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλην εμού. ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμί Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοίς  αγαπώσι με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου» (Έξοδος, Παλαιά Διαθήκη).
Τα είδωλα και τα ομοιώματα, δεν φτιάχνονται μόνο από ξύλο, πηλό, μέταλλο ή οποιοδήποτε άλλο υλικό. Φτιάχνονται και από την ανθρώπινη φαντασία στο νου και μπορούν ύπουλα και κρυφά να λατρεύονται στο θυσιαστήριο της καρδιάς αντί του Θεού!
Ομοιώματα, είδωλα και εικόνες πραγμάτων και προσώπων, μπορούν να έχουν αντικαταστήσει μέσα στο κέντρο της υπάρξεώς μας τον Θεό κι εκεί, να διαπράττεται «πνευματική μοιχεία». Να πως γινόμαστε ειδωλολάτρες εσωτερικά, ενώ εξωτερικά μπορεί να εμφανιζόμαστε ως ευλαβείς και υπάκοοι Χριστιανοί (κληρικοί και λαϊκοί).
Όσον αφορά ειδικότερα την αγάπη προς τον Πνευματικό, αν την δούμε να σταματά στο πρόσωπό του και να μην ανεβαίνει προς τον Θεό, οφείλουμε άμεσα και άκρως επισταμένως να το ψάξουμε! Η προσωπολατρεία εν κατακλείδει, ισούται με ειδωλολατρεία! Είναι κατάφορη καταπάτηση της πρώτης εντολής. Προκαλεί επικίνδυνα για την ψυχή μας την υγιή ζηλοτυπία του Κυρίου, την γεμάτη από φλογερώτατο θείο έρωτα για τα τέκνα του. Προκαλεί την δική Του άπειρη αγάπη προς εμάς, αυτήν που τον έκανε να ταπεινωθεί και μας δώσει την ανθρώπινη ζωή Του και Αυτόν τον ίδιον και Θεόν μαζί με όλα τα άπειρα αγαθά Του, προσκαίρως και αιωνίως και σ’ αυτήν την ζωή και στην άλλη!
Εφόσον διαπιστωθεί προσωπολατρεία, πρέπει να παύσει άμεσα, αν επιθυμούμε φιλότιμα και ειλικρινά να αγαπήσουμε τον Κύριο και να έχουμε ελπίδα σωτηρίας! Ο Χριστός είναι ο Νυμφίος της κάθε ψυχής. Σε Αυτόν αρμόζει να θρονιάσει και να αναπαυθεί στην παστάδα της και να μας ελεεί αιώνια από κει.

Δυστυχώς, όλοι είμαστε τρεπτοί και προς τα κρείττονα, αλλά και προς τα χείρωνα και κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή από τα πάθη μας. Θέλει μεγάλη προσοχή. Ο Θεός να μας ελεήσει και να μας φωτίσει προς το ευάρεστον θέλημά Του.

Ἡ νέα κανονικότητα!


Ἡ νέα κανονικότητα!

Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

Ὥς τώρα, καλοί μου φίλοι, ἐκεῖνο ποὺ ἀκούγαμε πολὺ καὶ μὲ ἔμφαση ἦταν ἡ λεγόμενη «νέα ἐποχή». Στὶς μέρες μας ἦρθε νὰ προστεθεῖ καὶ κάτι ἀκόμη. Ἡ λεγόμενη «νέα κανονικότητα»!

Ἡ νέα κανονικότητα ἔχει νὰ κάνει μὲ τὸν κορωνοϊό. Γι’ αὐτὸ καὶ εἶναι ἐντελῶς καινούργια ὁρολογία. Ποὺ σημαίνει ἐπιστροφὴ στὴν κανονικότητα, δηλαδὴ ἐκείνη ποὺ ἦταν πρὸ τοῦ κορωνοϊοῦ. Ὅμως ἂν προσέξουμε θὰ δοῦμε ὅτι δὲν λέει «ἐπιστροφὴ στὴν κανονικότητα», ἀλλὰ λέει ἐπιστροφὴ στὴ «νέα κανονικότητα»! Καὶ ποιὰ εἶναι ἡ διαφορά; Θὰ πεῖτε. Ἀλλ’ ἂς πάρουμε τὰ πράγματα μὲ τὴ σειρά τους…
* * *
Ἐκεῖνο ποὺ προηγήθηκε τῆς «νέας κανονικότητας» εἶναι βέβαια ἡ κρίση. Ἡ κρίση τοῦ κορωνοϊοῦ. Καὶ δὲν μπορεῖ αὐτὴ νὰ μὴ ἦταν κρίση, ὅταν ἔκλεισαν καὶ ἀδρανοποιήθηκαν τὰ πάντα, γεγονὸς πρωτοφανὲς στὴν ἱστορία. Τὸ ἂν αὐτὸ ἦταν δικαιολογημένο ἢ ὄχι, προσχεδιασμένο ἢ μή, εἶναι θέμα χρόνου νὰ ἀποδειχθεῖ. Ἤδη καθημερινὰ ἔρχονται πάρα πολλὰ στὸ φῶς …
Τόσο πολὺ πάγωσε κάθε μας δραστηριότητα (lockdown), ποὺ ἦταν πλέον ἐπιβεβλημένη ἡ ἐξασφάλιση τῆς κυβερνητικῆς ἄδειας, γιὰ νὰ κάνουμε κάτι ἐκτὸς σπιτιοῦ! Ἦταν ἑπόμενο πλέον οἱ ἐπιπτώσεις νὰ εἶναι πολὺ μεγάλες καὶ ἀνυπολόγιστες στὴν οἰκονομία, στὶς δουλειές, στὶς ζωὲς καὶ στὸ μέλλον μας.
Ἡ ἔμφαση στὸ πρόβλημα εἶναι πάρα πολὺ μεγάλη καὶ ἐν πολλοῖς ὑπερβολική. Ὅπως καὶ τὰ μέτρα ποὺ ἐλήφθησαν. Κι αὐτὸ γιὰ νὰ εἶναι καὶ ἡ κρίση ἀνάλογη, βλέπετε. Ἔφθασαν στὸ σημεῖο νὰ τὴν παρουσιάζουν (ἢ νὰ ἐπιδιώκουν νὰ γίνει;) σὰν αὐτὴ τοῦ Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου! Ἐκείνου ποὺ πραγματικὰ ἄλλαξε τὸν ροῦ τῆς ἱστορίας. Μάλιστα ἡ φράση «γιὰ πρώτη φορά μετὰ τὸ Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο» ἀκούστηκε πάρα πολὺ καὶ μὲ ἔμφαση ἐπίσης!
Μόνο ποὺ ἡ κρίση τοῦ Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου δὲν μπορεῖ νὰ συγκριθεῖ μὲ τὴν λεγόμενη «πανδημία» τοῦ κορωνοϊοῦ, ἀφοῦ ἐκείνη ἰσοπέδωσε τὰ πάντα (οἰκονομίες, ἔθνη, ἀνθρώπινες ζωὲς κ.λπ.), πέραν τοῦ ὅτι οἱ πολεμικὲς συγκρούσεις του διήρκεσαν ἕξι χρόνια!
Ἐπιπλέον δὲν μπορεῖ νὰ συγκριθεῖ οὔτε καὶ μὲ τὴν κρίση τῆς ἱσπανικῆς γρίππης τοῦ 1919, τὴν ὁποία ἐπίσης ἐπικαλοῦνται.
Οὔτε δὲ καὶ μὲ τὸ οἰκονομικὸ κρὰχ τοῦ 1929, ποὺ μὲ ἔμφαση παρουσιάζουν, γιὰ τὸν ἁπλούστατο λόγο ὅτι οἱ μέθοδοι, τὰ συστήματα καὶ τὰ ἐξελιγμένα «ἐργαλεῖα» ποὺ διαθέτουμε σήμερα σὲ οἰκονομικὸ ἐπίπεδο, δὲν ὑπῆρχαν τότε.
Καὶ γιατί γίνονται καὶ λέγονται ὅλα αὐτὰ σήμερα; Μὰ γιὰ νὰ χαλιναγωγηθεῖ ὅσο γίνεται καλύτερα τὸ παρὸν καὶ τὸ μέλλον μας. Ἀκόμη δὲ καὶ αὐτὲς οἱ στιγμὲς τῆς καθημερινότητάς μας. Νὰ ὁδηγηθοῦμε, ἔτσι, σὲ μία «ἄλλη ζωή». Ἐλεγχόμενη καὶ καθοδηγούμενη ἀπὸ τὶς κυβερνήσεις καὶ τὶς εἶδε πέραν αὐτῶν! Καὶ ὅσο μεγάλη καὶ βαθιὰ εἶναι μία κρίση, τόσο ἀποτελεσματικότερος εἶναι αὐτὸς ὁ ἔλεγχος, ἀλλὰ καὶ οἱ ἐπιχειρούμενες ἀλλαγὲς στὴ ζωή μας.
Ἤδη αὐτὰ ποὺ ἀκοῦμε καὶ διαβάζουμε εἶναι τοῦ τύπου «ὁ ἰὸς ποὺ διαμορφώνει τὸν κόσμο», «ἐπιβάλλεται νὰ ξεχάσουμε αὐτὰ ποὺ ξέρουμε», «ὁ κόσμος μας μὲ τὸν κορωνοϊὸ ἀλλάζει», «ὅσοι προσαρμοσθοῦν στὶς ἀλλαγὲς θὰ βγοῦν κερδισμένοι», «ἂν ἀφήσουμε τὰ πράγματα ὅπως ἦταν πρίν, θὰ ὁδηγηθοῦμε στὴν καταστροφή», «οἱ ἀλλαγὲς ποὺ ἔρχονται εἶναι ἀνάγκη νὰ γίνουν ἀποδεκτὲς ἀπὸ τὶς κοινωνίες» κ.λπ. κλπ.!!!
* * *
Στὰ πλαίσια αὐτὰ ἔρχεται ἡ «νέα κανονικότητα». Ὄχι γιὰ νὰ μᾶς φέρει στὴν πρὸ κορωνοϊοῦ ἐποχή, ὅπως νομίζουμε, ἀλλὰ γιὰ νὰ μᾶς ὁδηγήσει σὲ μία ἄλλη κατάσταση καὶ σὲ ἄλλες πραγματικότητες, δηλαδὴ σὲ μία ἄλλη φάση τῆς «νέας ἐποχῆς». Τὸ εἶπε καὶ ὁ κυβερνητικός μας ἐκπρόσωπος: «Τὶς τελευταῖες ἡμέρες ἔγιναν σημαντικὰ βήματα γιὰ τὴ νέα κανονικότητα»!
Ἔτσι …
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ὁρίζει μὲ ἄλλο τρόπο τὴ λειτουργία τῶν καταστημάτων καὶ τῆς ἀγορᾶς, ὅπως καὶ τῆς ἐργασίας καὶ τῶν ἐργασιακῶν μας σχέσεων !
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ὁρίζει πότε καὶ πῶς θὰ βγαίνουμε ἀπ’ τὸ σπίτι μας, πῶς θὰ μετακινούμαστε καὶ πρὸς τὰ ποῦ θὰ πηγαίνουν τὰ βήματά μας !
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ὁρίζει πῶς θὰ γίνεται ἡ ἐκπαίδευση (δηλαδὴ ἡ «νέα ἐκπαίδευση»!) ποὺ θὰ περιλαμβάνει ἀκόμη καὶ κάμερες στὴν τάξη !
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ἀπαιτεῖ τυφλὴ ὑπακοὴ τῶν πάντων στὴν κυβέρνηση καὶ αὐστηρὴ τήρηση τῶν ἐντολῶν της !
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ἐπιβάλλει «νὰ ἀκοῦμε τοὺς εἰδικοὺς» καὶ μόνον αὐτούς! Μόνο ποὺ οἱ εἰδικοὶ αὐτοὶ δὲν συμφωνοῦν μεταξύ τους, πρᾶγμα ποὺ καθημερινὰ τὸ ζοῦμε, καὶ ἄρα τί μένει πλέον νὰ δοῦμε; Μὰ νὰ ἔχουν κι αὐτοὶ ἀπόλυτη ὁμοφωνία !
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ἐπιτάσσει ἀκόμη καὶ αὐτὴ τὴ λειτουργία τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ τὰ τῆς Πίστης μας. Ὅπως καὶ τὰ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς μας. Οἱ ναοὶ ἤδη ἀνοίγουν καὶ κλείνουν κατὰ τὶς ἐντολές της, οἱ πιστοὶ βρίσκονται 1 ἀνὰ 10 τ.μ. στὸν ἱ. Ναὸ (ὄχι ὅμως καὶ στὰ ταξί, τὰ λεωφορεῖα, τὰ ἀεροπλάνα, τὰ τρένα καὶ τὸ μετρό !), κοινωνοῦν ὅποτε αὐτὴ θέλει (καὶ αὔριο μπορεῖ νὰ μὴ θέλει !), ἡ λιτάνευση τοῦ ἐπιταφίου, τῶν ἱερῶν λειψάνων καὶ τῶν ἱερῶν εἰκόνων τὸ ἴδιο (ὄχι ὅμως καὶ τῶν λαϊκῶν ἀοιδῶν) κ.λπ. κ.λπ. Ἔτσι δὲν θὰ ἔχουμε καμμία διαφορὰ μὲ τοὺς αἱρετικούς! Ἢ μήπως αὐτὸς εἶναι ὁ στόχος;
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ἐγκαθιστᾶ στὴ ζωή μας κυρίαρχες τὶς «νέες τεχνολογικὲς πραγματικότητες» (ὥς καὶ στὰ νήπια ἀκόμη !), αὐτὲς γιὰ τὶς ὁποῖες εἴχαμε τὶς ἐπιφυλάξεις μας, τοὺς ἐνδοιασμούς μας, τὶς ἀντιρρήσεις μας ἢ ἀκολουθούσαμε αὐτὰ ποὺ μᾶς ἔλεγαν οἱ ἐπιστήμονες καὶ οἱ εἰδικοὶ (ὅπως γιὰ τὴ χρήση τους ἀπὸ τὰ παιδιά), μόνο ποὺ αὐτοὶ τώρα ὅλοι τους ἐπιδεικτικὰ ἀγνοοῦνται! Βλέπετε τοὺς ἐπιβλήθηκαν οἱ ἄλλοι εἰδικοὶ (δηλ. οἱ τοῦ κορωνοϊοῦ)!
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ὁρίζει ἀκόμη ἄν, πότε καὶ πῶς θὰ γίνονται οἱ συγκεντρώσεις (διαμαρτυρίας βασικά, γιατί οἱ ἄλλες τῆς ἐπιδοκιμασίας τύπου ἐγκαινίων τῆς πλατείας Ὁμονοίας ἐπιτρέπονται)!
Ἡ «νέα κανονικότητα» θὰ φέρει στὴ ζωή μας καὶ τὰ «νέα φάρμακα» καὶ τὰ «νέα ἐμβόλια» μὲ τὰ ὁποῖα… ὅλοι θὰ σωθοῦμε ! Καθένας δὲ ποὺ δὲν θὰ τὰ δεχθεῖ αὐτά, θὰ εἶναι ἀπόβλητος ἀπὸ τὴν κοινωνία (κάτι σὰν τοὺς λεπροὺς τῆς ἀρχαίας ἐποχῆς), γιατί θὰ ἀποτελεῖ κίνδυνο γιὰ τὴ δημόσια ὑγεία (ὅπως καὶ οἱ λεπροὶ ποὺ νόμιζαν τότε)!
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη βάζει καὶ τὰ καλούπια ποὺ θέλει στὶς σχέσεις μας μὲ τὸν διπλανό μας, ἀπὸ τὴν ἀπόσταση ποὺ θὰ πρέπει νὰ ἔχουμε ἀπ’ αὐτὸν μέχρι καὶ τὸν τρόπο ποὺ θὰ ἐμφανιζόμαστε σ’ αὐτόν, ὅπως μὲ τὶς μάσκες γιὰ παράδειγμα (ὡς ἕνα ἄλλο εἶδος μπούρκας!) προκειμένου νὰ μὴ φαίνεται καλὰ τὸ πρόσωπό μας (καὶ ὁπωσδήποτε τὸ χαμόγελό μας)!
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη βάζει καὶ τοὺς κανόνες ὥς καὶ σ’ αὐτὴν ἀκόμη τὴν ἐπαφὴ τῶν παιδιῶν μὲ τοὺς παπποῦδες καὶ τὶς γιαγιάδες τους (τὴν τόσο ἀπαραίτητη καὶ εὐεργετικὴ καὶ γιὰ τὶς δύο πλευρές)!
Ἡ «νέα κανονικότητα» ἤδη ἐγκαθιστᾶ γιὰ τὰ καλὰ στὴ ζωή μας καὶ τὸν ἀποκαλούμενο ἀπὸ τοὺς εἰδήμονες «καπιταλισμὸ τῆς ἐπιτήρησης». Ἄλλο τεράστιο κεφάλαιο κι αὐτὸ!
Ἀνάλογα δὲ πῶς θὰ παρουσιάζονται οἱ τυχὸν μεταβολὲς καὶ ἐκφάνσεις τῆς κρίσης αὐτῆς τοῦ κορωνοϊοῦ, θὰ ἐξελίσσεται καὶ ἡ «νέα κανονικότητα»!
Καλὰ εἶπαν ὅτι ἡ κρίση αὐτὴ εἶναι τελικὰ «ὁ νέος ἐπιταχυντής»! Αὐτὸς ποὺ ἐπιταχύνει τὰ πάντα σὲ μία ἄλλη κατεύθυνση …
* * *
Ὅπως εἶναι γνωστό, καλοί μου φίλοι, μὲ τὴ μάσκα ξεκίνησε «ἡ νέα κανονικότητα». Μὲ τὴ μάσκα συνεχίζει τὴ δουλειά της. Ὡστόσο εἶναι θέμα χρόνου νὰ μείνει ἡ ἴδια χωρὶς μάσκα! Ἤδη σιγὰ – σιγὰ τῆς τὴν ἀφαιρεῖ ἡ πραγματικότητα, δηλαδὴ ἡ ἀλήθεια, ποὺ βοᾶ…