Παρασκευή 16 Ιουνίου 2023

Υπό την σημαία των σοδομιτών...


 Στις 10 Ιουνίου 2023, ο προϊστάμενος της Αρχιεπισκοπής Κωνσταντινουπόλεως στις Ηνωμένες Πολιτείες, Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος, ο οποίος προηγουμένως βάπτιζε παιδιά που υιοθετήθηκαν από σοδομίτες στην Ελλάδα, τέλεσε εσπερινό στον Ιερό Ναό του Αγίου Αποστόλου Βαρθολομαίου της Επισκοπικής Εκκλησίας των ΗΠΑ στο Μανχάταν, αναφέρει η UOJ.

Η λειτουργία, που χρονολογείται να συμπίπτει με την ονομαστική εορτή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, τελέστηκε σε ναό στον οποίο ήταν σκόπιμα αναρτημένη η σημαία της LGBT κοινότητας.

Ταυτόχρονα, η αμερικανική έκδοση του Helleniscope.com σημειώνει ότι η «κανονική» σημαία LGBT άλλαξε πρόσφατα στο ναό με μια νέα, η οποία ονομάζεται All Inclusive, Intersex Progress Pride Flag ή All inclusive Pride Flag, και επίσης υποδεικνύει τρανσέξουαλ.

Το δημοσίευμα σημειώνει επίσης ότι στις φωτογραφίες που δημοσιεύει η Αρχιεπισκοπή του Φαναρίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πιστοί σχεδον δεν φαίνονται, και ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος απεικονίζεται «με ένα κουρασμένο, σκοτεινό και θλιμμένο πρόσωπο».

Ο προϊστάμενος της Αρχιεπισκοπής του Φαναρίου στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με το Helleniscope.com, είναι σε κακή διάθεση γιατί ένας από τους χορωδούς έστειλε email σε όλους τους υπόλοιπους χορωδούς με το μήνυμα ότι «δεν θα έρθει στο βράδυ λόγω της σημαίας και των αποκρουστικών γεγονότων που προωθούνται από αυτή την εκκλησία, ειδικά της σημαίας των LGBT γύρω από τον Τίμιο Σταυρό.»



ΠΗΓΗ


ΠΗΓΗ 2

Περὶ τῆς ἐξουσίας στὴν ἐκκλησία: Συνέντευξη μὲ τὸν π. Ἰωάννη Δρoγγίτη (Απομαγνητοφώνηση ομιλίας ζ΄ μέρος)


π. Πέτρος Heers - Εάν φτάνει κανείς, ένας ιερέας ή ένας Αρχιερέας, να μην ορθοτομεί και να λέει κάτι που ήδη έχει καταδικαστεί από την Εκκλησία, μπορεί να είναι καινοτομία αλλά δεν συμφωνεί καθόλου με την Παράδοση και την Πατερική ομοφωνία. Αυτό το σημείο που κηρύττει ή στέκεται και διδάσκει λανθασμένα αιρετικά, είναι η αρχή της πτώσης ή το τέλος πνευματικά; Είναι καρπός αλλοτρίωσης ή είναι εμφάνιση και ξεκίνημα της αλλοτρίωσης πνευματικά;

π. Ιωάννης Δρογγίτης - Όπως ξέρεις νομίζω, αυτό είναι και τα δυο μαζί, δεν μπορείς να φτάσεις στο σημείο να κηρύξεις κάτι, εκτός και είναι λάθος, κάτι συμβαίνει. Αν δεν έχουμε καταλάβει ότι κηρύττουμε κάτι αντίθετα από το θέλημα του Χριστού στην Εκκλησία, ε δεν σημαίνει ότι κάτι προϋπάρχει;

π. Πέτρος Heers - Ο λόγος που το ρωτάω είναι γιατί εάν βλέπει ο λαϊκός τον κληρικό να φτάσει σε αυτό το σημείο, μετά το θέμα της υπακοής, και το θέμα της εξουσίας πρέπει να..., εάν είναι το ξεκίνημα λες κάνω υποχωρήσεις, αλλά εάν έχει τελειώσει ουσιαστικά, γιατί μόνο έτσι βγαίνει το νόημα των Κανόνων όπως καταλαβαίνω, ότι κηρύττει γυμνή τή κεφαλή, εμμέσως (σ.σ. δεν είναι κατανοητή η φράση, μπορεί να λέει και αμέσως) υπάρχει αντίθεση του σώματος, δεν μπορεί να λέει ''εντάξει θα δούμε'', γιατί πνευματικά είναι παλαιά ιστορία, τώρα φανερώνει, πρέπει να θεραπευθεί αλλιώς είμαστε στο τέλος, κάπως έτσι. Αλλά με ενδιαφέρει ο λαϊκός, τι να καταλαβαίνει και πως να αντιμετωπίζει γιατί πάρα πολλοί είναι σε αυτήν την θέση.

π. Ιωάννης Δρογγίτης - Κοίταξε να σου πω. Σε όλα υπάρχει κίνδυνος. Υπάρχει κίνδυνος ας πούμε ένας άνθρωπος να πάει, να ελέγξει, να το πω έτσι, έναν κληρικό που κατά την γνώμη του παρεκτρέπεται θεολογικά κ.λπ., και να το κάνει με λάθος τρόπο και να είναι ο ίδιος λάθος περισσότερο, συμβαίνει και αυτό αρκετά συχνά, δηλαδή άνθρωποι που δεν ξέρουνε. Αν υπάρχουν όμως τόσο ξεκάθαρες αποκλίσεις. Δηλαδή πολύ σημαντικό πράγμα, δεν μπορούμε ξαφνικά να αλλάξουμε την Εκκλησία ολόκληρη, και ο πιο αδαής, ας το πούμε έτσι, στις λεπτομέρειες και στους Κανόνες κ.λπ., μπορεί να μην ξέρει κανείς... και μπορεί να μην έχουμε, ας πούμε, πολύ γνώση, αλλά στα βασικά όλοι έχουμε γνώση. Ο Χριστιανός δεν έχει ευθύνη να μαθαίνει την πίστη του; Όταν λοιπόν βλέπουν ότι κάποιος δεν την διδάσκει, νομίζω εν πρώτοις, με πάρα πολύ ταπείνωση, και ύστερα με προσευχή, θα πρέπει να γίνεται μία προσπάθεια, αναλόγως τι πρόσωπο είναι, ποιος είναι, πολύ ταπεινά να προσεγγιστεί. Αν δείξει αυτός ότι δεν είναι ''Πατέρας'' τότε αλλάζουν τα πράγματα. Γιατί καμία φορά αμέσως φαίνεται ότι δεν μπορεί να ακούσει τίποτα. Δεν μπορεί να ακούσει ότι: «ξέρεις κάτι πατέρα μου, εδώ κάτι με προβλημάτισε. Είναι έτσι, δεν είναι... να το δούμε. Παιδί σου είμαι».  Πάρα πολύ συχνά αποπέμπονται αυτοί οι άνθρωποι. Μπορεί να λένε κάτι που είναι λάθος, δεν είπα εγώ ότι πάντοτε τα λένε σωστά, αλλά έτσι φέρεται ένας πατέρας, εσύ τα παιδιά σου έτσι τα κάνεις όταν σου λένε κάτι;


                                                                                                                            (Συνεχίζεται)





ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ






 


Βόστρων Τιμόθεος: «Ηθικό έγκλημα» οι προσπάθειες να εκδιωχθούν οι μοναχοί από τη Λαύρα

 bostron timotheos

Οι προσπάθειες να εκδιωχθούν οι μοναχοί της κανονικής Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας από τη Λαύρα των Σπηλαίων του Κιέβου αποτελεί ηθικό έγκλημα και ανάρμοστη για χριστιανούς εκδήλωση μίσους, θεωρεί ο μητροπολίτης Βόστρων Τιμόθεος, έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Κύπρο.

«Δεν γνωρίζω εάν η απόφαση του υπουργού Πολιτισμού της Ουκρανίας επισημοποιήθηκε νομικά, αλλά εξ ηθικής απόψεως είναι έγκλημα, εάν επιμένει ώστε οι μοναχοί να εγκαταλείψουν τα κελιά τους», ανέφερε ο μητροπολίτης, τον οποίο επικαλείται το πρακτορείο ΤΑΣΣ.

Σύμφωνα με τον μητροπολίτη Τιμόθεο, η σχισματική Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας (ΟΕΟ) πράττει το παν για να εκλείψει η δυνατότητα συμφιλιώσεως με τους ιεράρχες της κανονικής Εκκλησίας.

«Η βίαιη κατάληψη ναών και οι διώξεις κατά ιεραρχών, κληρικών και πιστών της ΟΕΟ και τώρα η εκδίωξη των μοναχών από τη Λαύρα, όπου παρατηρείται εμφανής εκδήλωση του μίσους, που δεν αρμόζει καθόλου στους χριστιανούς, συνδράμει στην αύξηση της αποστάσεως μεταξύ της ΟΕΟ και της κανονικής Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αντί να δέχονται όλους τους μοναχούς με αγάπη ως αδελφούς τους και να τους παράσχουν τη δυνατότητα να διακονήσουν στη δική τους μονή, η ΟΕΟ δυστυχώς αποδεικνύει ότι στερείται της αγάπης του Χριστού και πολεμά εναντίον τους», είπε ο μητροπολίτης.

Ο μητροπολίτης Τιμόθεος χαρακτήρισε απαράδεκτο εκβιασμό και καταπιεστικό τα μέτρα, που εφαρμόζει το ουκρανικό κράτος έναντι των μοναχών για να δεχθούν νέα εκκλησιαστική Αρχή.

Υπενθύμισε ότι οι διωκόμενοι τώρα μοναχοί στον καιρό τους κατέστησαν την εγκαταλελειμμένη κατά την εποχή της αθεΐας Λαύρα των Σπηλαίων του Κιέβου «πνευματικό κέντρο προσευχής και καταφύγιο παρηγοριάς όλων των πιστών».


ΠΗΓΗ

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ: ΠΑΛΙΝ ΗΡΩΔΙΑΣ ΜΑΙΝΕΤΑΙ… 'Ω, ΕΛΛΑΣ! ή «γῆ Σοδόμων ἀνεκτότερον ἔσται ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως»,

 

 

                                                                           Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 1//14.6.2023.

                                                              Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς                                                                τοῦ Ὁμολογητοῦ.

                                                                                                                                          ΠΑΛΙΝ ΗΡΩΔΙΑΣ ΜΑΙΝΕΤΑΙ…

 

Ἡ Ἠρωδιάδα, δηλαδὴ ἡ δοτὴ ντόπια κρατικὴ ἐξουσία καὶ ἡ σχεδὸν σύνολη παρατρεχάμενη πολιτικὴ ἠγεσία, κατὰ τίς 10 τρέχοντος μηνὸς Ἰουνίου, ἐξεμάνη, διέρρηξε τὰ ἱμάτια ἑαυτῆς καὶ περιεφέρετο στοὺς δρόμους καὶ τίς ρῦμες τῆς Ἀθήνας, ὡς ἀγυιοπαιδίσκη, ἀλλοπαρμένη (ἀπὸ τὸ πονηρὸ πνεῦμα τῆς σαρκολατρείας), γυμνὴ (ἀπὸ αἰδῶ καὶ τσίπα), φωνασκοῦσα, ἀσχημονοῦσα, γαυριωμένη, βακχευομένη καὶ ἀλαζονευομένη.

Ἀναφερόμαστε στὶς κατ' ἔτος ἐπαναλαμβανόμενες ἐκδηλώσεις τῆς αἰσχύνης, τοῦ ὑπερφίαλου ἐγωϊσμοῦ, καὶ τῆς «ὑπερηφάνειας» στὶς σύγχρονες πόλεις τῆς Ἑλλάδας, τίς μιμήτριες τῶν Σοδόμων καὶ Γομμόρας, τίς ὁποῖες «ὁ Θεὸς τεφρώσας καταστροφὴ κατέκρινεν ὑπόδειγμα μελλόντων ἀσεβεῖν τεθεικῶς» (Πέτρ.Β΄- Β,5) καί  «οἷς ὁ ζόφος τοῦ σκότους εἰς τὸν αἰῶνα τετήρηται» (Ἰούδα, στίχ.13).

Κάθε χρόνο τὸ σκοτάδι ἁπλώνεται, πυκνώνει καὶ καλύπτει τίς καρδιὲς καὶ τὰ μυαλὰ ἐνηλίκων, ἀλλὰ καὶ ἀνηλίκων (ἀπὸ τὴν νηπιακὴ ἡλικία μετὰ τὰ ψευδεπίγραφα ἐργαστήρια δεξιοτήτων, στὴν πραγματικότητα ἐργαστήρια ἐκπόρνευσης καὶ διαφθορᾶς).

Γι' αὐτὸ καταντήσαμε νὰ παρατηρεῖται, ὅπως εἶπε γνωστὸς λόγιος κληρικὸς καὶ πνευματικὸς στὴν Ἀθήνα, παιδάκια Α' Δημοτικοῦ σχολείου νὰ προπαγανδίζουν σὲ συμμαθητές τους ὅτι : ὁ Χριστὸς εἶναι μῦθος, ὅπως ὁ Ἄη Βασίλης !!

Ὁ βρωμερός, δυσώδης, βόρβορος ποὺ κατακλύζει τοὺς δρόμους τῆς Ἀθήνας εἶναι δεινότερος ἀπὸ τίς πλημμύρες στὴν Μάνδρα Ἀττικῆς. Οἱ ἄνθρωποι ὅμως «οὐ μετενόησαν» (Ἀποκ. Ἰωάν. Β΄-20-21 καὶ ΙΣΤ΄,11 καὶ Ματθ. ΙΑ',20).

Ἡ γῆ τῆς Ἑλλάδας καὶ οἱ δρόμοι, ποὺ πατοῦν αὐτὰ τὰ «ἄχθη ἀρούρης», εἶναι ποτισμένα μὲ τὸ ἄλικο αἷμα τῶν πανευφήμων Ἀποστόλων, μαρτύρων, ὁμολογητῶν, νεομαρτύρων, ὁσιομαρτύρων, ἡρώων, κληρικῶν καὶ λαϊκῶν, οἱ ὁποῖοι θυσιάστηκαν γιὰ τὴν ἀλήθεια καὶ τὴν ἐλευθερία τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ καὶ ὄχι γιὰ τὰ δεσμὰ καὶ τὴν δουλεία τῶν παθῶν καὶ τῆς ψυχοκτόνου ἁμαρτίας, μέ τίς θεοστυγεὶς πομπὲς ἐνορχηστρωμένες σὲ κακόφωνη συναυλία ἀπὸ τὸν ἀρχέκακο, χαιρέκακο καὶ ἀνθρωποκτόνο Σατάν, γι' αὐτό καὶ «γῆ Σοδόμων ἀνεκτότερον ἔσται ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως», (Ματθ. ΙΑ', 24).

Δυστυχῶς,  οἱ ἄνθρωποι κατάντησαν «χοῖροι καὶ χείρω χοίρων» κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰωάννη Χρυσόστομο.

Μὲ πολλὴ λύπη σκεπτόμαστε ὅτι τῶν ἀπεχθῶν αὐτῶν πομπῶν προηγήθηκε ἡ ἔξοδος καὶ παραμονὴ στὴν Ἀθήνα τῆς Ἐφεστίας Ἱερᾶς Εἰκόνας τοῦ Ἁγίου Ὅρους «Ἄξιόν Ἐστιν». Εὐωδίασε ὁ τόπος, τῶν καρδιῶν τῶν ἁπλῶν καὶ εὐλαβῶν προσκυνητῶν ἀπὸ τὴν Χάρη, Εὐλογία καὶ Παρηγορία τῆς Πανάχραντης Μητέρας τοῦ Θεοῦ, τῆς Κυρίας Ὑπεραγίας Θεοτόκου.

Παρέστησαν καὶ κάποιοι μεγαλοσχήμονες κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ καὶ γιὰ ἰδιοτελεῖς σκοποὺς (γιὰ ἱεραρχικοὺς προβιβασμούς, ἐκλογικὰ ὀφέλη καὶ ἄλλα ὑλικὰ συμφέροντα). Πολλοὶ ἀπ' αὐτοὺς εἶναι οἱ ἴδιοι ποὺ φανερῶς ἢ ἀφανῶς προωθοῦν τὴν παγκόσμια ἀτζέντα τῶν ΛΟΑΤΚΙ καὶ μαζὶ μέ τούς συμμετέχοντες στὶς θεομίσητες πομπὲς τοῦ πονηροῦ Σατὰν μόλυναν τὸν τόπο μὲ τὴν δυσώδη διαγωγὴ τους καὶ ἡ ἀποφορὰ διεχύθη πολὺ μακριά...

Ὅσο γιὰ τοὺς Ἁγιορεῖτες μοναχούς, οἱ ὁποῖοι συμπλέουν ἀγαστῶς καὶ προσποιοῦνται τὸν μὴ ὑποψιασμένο, θὰ λάβουν μερικὰ ἑκατομμύρια εὐρὼ γιὰ «πράσινη» ἐνέργεια καὶ περιβαλλοντικὴ προστασία...

Ὁ νοῶν νοείτω.

Ὁ Θεάνθρωπος Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός

νὰ μᾶς ἐλεήσει.

Ἀμήν.

 

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ



ΠΗΓΗ


π. Δανιήλ Σισόγιεφ - ''Ουρανοπολίτης''


1. Σχετικά με την προέλευση του όρου

Ο ''Ουρανοπολιτισμός''  (σύνθετη λέξη στα ελληνικά από το "ουρανός" και "πόλη"), είναι μια διδασκαλία που υποστηρίζει την υπεροχή των θείων νόμων πάνω από τους γήινους, την προτεραιότητα της αγάπης προς τον Ουράνιο Πατέρα, και την Ουράνια Βασιλεία του πάνω από όλες τις φυσικές και αμαρτωλές ανθρώπινες επιδιώξεις. Ο Ουρανοπολιτισμός υποστηρίζει ότι η κύρια συγγένεια είναι όχι με βάση το αίμα ή την καταγωγή από μια χώρα, αλλά με βάση τη συγγένεια μέσω του Χριστού.

Παραθέτω μια καλή παρατήρηση από τον А. Люльки - Αφιερωμένο στους γραμματείς και τους φαρισαίους: Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν. (Ματθ, 23:13)

Η λέξη "κοσμοπολίτης" σημαίνει "πολίτης του κόσμου", δηλαδή του υλικού, δημιουργημένου κόσμου. Για έναν Ορθόδοξο Χριστιανό, ο κοσμοπολιτισμός είναι απαράδεκτος, στην Καινή Διαθήκη χρησιμοποιείται η λέξη «ουρανός» - ο πνευματικός ουρανός. Προσευχή «Πάτερ ημών» στα ελληνικά: «Πάτερ ἡμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς, ἁγιασθήτω τὸ ὄνομά σου· ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου· γενηθήτω τὸ θέλημά σου ὡς ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ τῆς γῆς· τὸν ἄρτον ἡμῶν τὸν ἐπιούσιον δὸς ἡμῖν σήμερον· καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν· καὶ μὴ εἰσενέγκῃς ἡμᾶς εἰς πειρασμόν, ἀλλὰ ῥῦσαι ἡμᾶς ἀπὸ τοῦ πονηροῦ». Πατέρα μας - που είσαι στους Ουρανούς «ἄρα οὖν οὐκέτι ἐστὲ ξένοι καὶ πάροικοι, ἀλλὰ συμπολῖται τῶν ἁγίων καὶ οἰκεῖοι τοῦ Θεοῦ» (Εφ. 2.19).

Ποιας πόλης λοιπόν είμαστε συμπολίτες των αγίων;

«καὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν Ἱερουσαλὴμ καινὴν εἶδον καταβαίνουσαν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, ἡτοιμασμένην ὡς νύμφην κεκοσμημένην τῷ ἀνδρὶ αὐτῆς»(Αποκάλυψις, 21.2).

Εμείς - είμαστε συμπολίτες αυτής της ουράνιας πόλης της Ιερουσαλήμ.

Ο πρώτος άνθρωπος επλάσθη και προέρχετο από τη γη, χωματένιος· ο δεύτερος άνθρωπος είναι ο Κύριος ο οποίος κατέβηκε από τον ουρανό (εξ΄ ουρανού). Όποιος είναι ο χωματένιος, τέτοιοι είναι και οι χωματένιοι απόγονοί του· και όποιος είναι ο ουράνιος (ουράνιος), τέτοιοι θα είναι και οι ουράνιοι (ουράνιοι). Και όπως φορέσαμε την εικόνα του χωματένιου, έτσι θα φορέσουμε και την εικόνα του ουράνιου (εικόνα του επουράνιου):

«ὁ πρῶτος ἄνθρωπος ἐκ γῆς χοϊκός, ὁ δεύτερος ἄνθρωπος ὁ Κύριος ἐξ οὐρανοῦ. οἷος ὁ χοϊκός, τοιοῦτοι καὶ οἱ χοϊκοί, καὶ οἷος ὁ ἐπουράνιος, τοιοῦτοι καὶ οἱ ἐπουράνιοι. καὶ καθὼς ἐφορέσαμεν τὴν εἰκόνα τοῦ χοϊκοῦ, φορέσομεν καὶ τὴν εἰκόνα τοῦ ἐπουρανίου» (Α΄ Κορ. 15. 47-49).

 

 

(συνεχίζεται)

 




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



Γιατί γίναμε ο σύγχρονος πύργος της Βαβέλ

 

Ο πύργος της Βαβέλ! Διαβάσατε στην Αγία Γραφή για τον πύργο της Βαβέλ; Έλκος της γης! Έλκος της ανθρωπότητας μετά τον κατακλυσμό του Νώε. Όσο οι άνθρωποι ήταν ανήθικοι πριν τον Κατακλυσμό, τόσο μετά τον Κατακλυσμό ήταν άθεοι. Πότε πρόλαβαν; Πότε πρόλαβαν να ξεχάσουν τον Θεό οι απόγονοι του Νώε; Ο Νώε ήταν ο μοναδικός που σώθηκε από τον Θεό μετά τον Κατακλυσμό, λόγω της πίστης του και της δικαιοσύνης του.

Ο Κατακλυσμός, η τιμωρία του Θεού δεν βοήθησε καθόλου τους απογόνους του Νώε; Βοήθησε κάποιους –ποτέ ο κόσμος δεν ξέμεινε από δίκαιους ανθρώπους– αλλά πολλούς δεν τους βοήθησε.

Τότε αυτοί οι πολλοί αποφάσισαν να χτίσουν τον πύργο της Βαβέλ, για να δοξαστούν, λέγοντας τα εξής: «Ας χτίσουμε για τον εαυτό μας πόλη και πύργο του οποίου η κορυφή θα φτάνει μέχρι τον ουρανό, για να δοξαστούμε προτού διασκορπιστούμε στη γη» (Γέν. 11:4).

Τι σημαίνουν αυτά τα λόγια; Όταν έλεγαν πως θα χτίσουν την πόλη, σημαίνει πως ήθελαν να ρυθμίσουν όλη την προσωπική και την κοινωνική ζωή τους χωρίς την ευλογία του Θεού. Όταν είπαν πως θα χτίσουν πύργο μέχρι τον ουρανό, έδειξαν πείσμα στον ουράνιο Θεό, εμπιστευόμενοι περισσότερο τις δυνάμεις τους παρά Αυτόν.

Όταν είπαν “για να δοξαστούμε”, σημαίνει πως επιθύμησαν να δοξαστούν ανάμεσα στους ανθρώπους, επιθύμησαν να τους θαυμάζουν οι άνθρωποι, επιθύμησαν οι άνθρωποι να υποκλίνονται μπροστά τους. Όταν είπαν να μη διασκορπιστούν, αυτό σημαίνει πως ήθελαν να τακτοποιήσουν τη ζωή τους σύμφωνα με τη θέλησή τους και σύμφωνα με τα σχέδιά τους, μη δίνοντας σημασία στο θέλημα του Θεού και στην πρόνοια του Θεού. Με μία λέξη: Όλα τα έκαναν για τη δική τους δόξα σε πείσμα του Θεού.

Αν θέλετε να ξέρετε τι όψη είχαν αυτοί οι απόγονοι του δίκαιου Νώε, οι οποίοι τόσο γρήγορα ξέχασαν τον Θεό, γυρίστε από την Ανατολή στη Δύση και κοιτάξτε τον σύγχρονο πύργο της Βαβέλ. Οι στόχοι του χτισίματος του ασιατικού πύργου της Βαβέλ και του σύγχρονου πύργου είναι ολόιδιοι. Η ίδια αρρώστια και στους παλιούς και στους σύγχρονους χτίστες: η απομάκρυνση από τον Θεό. Το κίνητρο και στις δύο περιπτώσεις ήταν: προσωπική και εθνικιστική δόξα, εναντίωση στον Θεό και στους ανθρώπους που πιστεύουν στον Θεό. Οι στόχοι του χτισίματος ήταν: να κάνουν τους εαυτούς τους Θεούς, να ρυθμίζουν τα πάντα με τη λογική, χωρίς να δίνουν καμία σημασία στον Δημιουργό τους.

Τέσσερις είναι οι τοίχοι του νέου πύργου της Βαβέλ: ο πρώτος τοίχος είναι η επιστήμη, ο δεύτερος είναι η βιομηχανία, ο τρίτος είναι η πολιτική και ο τέταρτος τοίχος είναι ο εγωκεντρισμός.

Και οι τέσσερις τοίχοι δεν έχουν την ευλογία του Θεού και είναι ενάντια στον Θεό. Είναι σκοτεινοί σαν νύχτα χωρίς αστέρια και φεγγάρι. Σ’ αυτό τον πύργο κατοικούν κάποιοι σκοτεινοί άνθρωποι στους οποίους το σκοτάδι είναι πιο αγαπητό και από το φως. Από οποιαδήποτε πλευρά του πύργου και να σταθείτε, θα ακούσετε να φιλονικούν.

Μπροστά στον τοίχο των επιστημόνων θα ακούσετε παραμύθια για τον κόσμο και τον άνθρωπο και τόση φασαρία, που θα βιαστείτε να φύγετε μακριά.

Αν βρεθείτε στον τοίχο της βιομηχανίας, πάλι θα ακούσετε να φιλονικούν. Θα δείτε την ανοησία που υπάρχει στην αχρείαστη παραγωγή και καβγάδες όσον αφορά την εργασία και την αμοιβή της. Τα αυτιά σας θα πονέσουν.

Αν βρεθείτε μπροστά από τον τοίχο της πολιτικής, πάλι θα ακούσετε να καυγαδίζουν. Θα δείτε την ανοησία του κάθε πολιτικού, που προσπαθεί με αδικίες σε βάρος άλλων κομμάτων να προχωρήσει το δικό του κόμμα και με αδικίες σε βάρος άλλων λαών να δοξαστεί ο λαός του.

Ο καθένας ψάχνει τη δική του ανάσταση πάνω από τον τάφο του άλλου, τη δική του ευτυχία πάνω στην ατυχία του άλλου. Και να μη μιλάμε για τους καυγάδες των πολιτικών. Γι’ αυτούς χρησιμοποιούνται κάθε μέρα βαγόνια χαρτιού για να τυπωθούν εφημερίδες, οι οποίες γράφουν για τις κενοδοξίες, τις υποκρισίες και τους καυγάδες τους.

Στο τέλος, αν πλησιάσετε στον τέταρτο τοίχο, πάλι θα ακούσετε να φιλονικούν. Θα δείτε την ανοησία, επειδή ο εγωκεντρισμός από μόνος του είναι η πιο σκοτεινή ανοησία, η αιτία πολλών καβγάδων μεταξύ των ανθρώπων και των λαών.

Εδώ θα δείτε τον εγωκεντρισμό σ’ όλες τις μορφές του και μ’ όλες τις ονομασίες του: προσωπικός, ομαδικός, βιομηχανικός, πολιτικός, κομματικός και εθνικιστικός. Σκοτάδι χωρίς ούτε μία ακτίνα του ηλίου.

Φιλονικίες χωρίς τέλος. Όλη η ζωή σ’ αυτόν τον πύργο είναι ζωή χωρίς παιδεία, χωρίς χαρά, χωρίς νόημα, χωρίς αγάπη. Έρχεται στον άνθρωπο η επιθυμία να φωνάξει: Φύγετε τρέχοντας από αυτή τη γη που την παράτησε ο Θεός και την καταράστηκε.

Οι χτίστες δεν μπόρεσαν να τελειώσουν τον παλιό πύργο της Βαβέλ. Δεν τους άφησε ο Θεός, τους μπέρδεψε τη γλώσσα και δεν μπορούσαν να καταλάβουν ο ένας τον άλλο. Γι’ αυτό το λόγο παράτησαν τη δουλειά τους και διασκορπίστηκαν σ’ όλο τον κόσμο, όπως το ήθελε ο Θεός. Και έτσι πραγματοποιήθηκε το θέλημα του Θεού και όχι το θέλημα των στενοκέφαλων και σκοτεινών ανθρώπων, των απογόνων του Νώε.

Αδερφοί μου, δεν βλέπετε πως ό Θεός μπέρδεψε τις γλώσσες και στους χτίστες του νέου πύργου της Βαβέλ; Κανένας κανέναν δεν καταλαβαίνει. Καθένας δικαιολογεί μόνο τον εαυτό του και κατακρίνει τούς άλλους. Ό καθένας αντιμάχεται τον Χριστό και τον πλησίον του.

Μπορεί μία τέτοια πόλη να επιβιώσει; Μπορεί ένας τέτοιος πύργος να φτάσει μέχρι τον ουρανό; Με τίποτε. Ό πύργος γκρεμίζεται και η πόλη ερημώνει.

Πραγματοποιείται το θέλημα του Θεού και όχι το θέλημα του ανθρώπου. Όταν ό Θεός θα θελήσει, τότε θα σηκωθούν όλοι οι λαοί του κόσμου εναντίον αυτού του νέου πύργου της Βαβέλ και θα έρθουν να τον καταστρέψουν συθέμελα.

Και όπως όλος ό κόσμος γελάει διαβάζοντας την ιστορία για το χτίσιμο του πρώτου πύργου της Βαβέλ και λέει: «Παρ’ όλο πού είχαν το παράδειγμα του προπάτορά τους, του δίκαιου Νώε, δεν ακολούθησαν το δρόμο του», έτσι θα γελάνε και οι μελλοντικές γενιές με τους λαούς του σύγχρονου πύργου της Βαβέλ και θα λένε: «Είχανε τον Χριστό, το Ευαγγέλιο, την Εκκλησία, τους αγίους ανθρώπους του Θεού, τους προπάτορές τους, αλλά δεν ακολούθησαν το παράδειγμά τους. Αντίθετα, τους γύρισαν την πλάτη και μιμήθηκαν το παράδειγμα των άθεων χτιστών του πρώτου πύργου της Βαβέλ. Έτσι ο Θεός τούς χτύπησε και τους τιμώρησε. Δόξα και αιώνια ευχαριστία. Αμήν».


 

ΠΗΓΗ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ, ''ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Ευρώπη...

 
Η Ευρώπη σήμερα είναι ο τόπος, όπου ο παλαιός Ισραήλ και ο σατανάς πολεμούν εναντίον του Ουράνιου Πατέρα. Η Ευρώπη αυτό δεν το ξέρει. Γι’ αυτό το λόγο η μοίρα των λαών της είναι σκοτεινή και γεμάτη απελπισία. Η Ευρώπη πρώτα από όλα δεν γνωρίζει ποιός είναι φίλος της και ποιός είναι εχθρός της. Δεν γνωρίζει ποιόν να ονομάσει πατέρα της και ποιόν να ονομάσει γιό της. Δεν ξέρει τίποτε, ξέρει μόνο εκείνο, που ο παλαιός Ισραήλ της δίνει ως γνώση. Δεν πιστεύει σε τίποτε εκτός από εκείνο, που την διατάζει να πιστεύει ο παλαιός Ισραήλ. Οι πιο μορφωμένοι γιοι της είναι άθεοι με τη συνταγή του παλαιού Ισραήλ. Οι μεγαλύτεροι επιστήμονές της διδάσκουν πώς η φύση είναι ο πιο σημαντικός Θεός και πως δεν υπάρχει άλλος Θεός εκτός από τη φύση. Και αυτό η Ευρώπη το δέχεται.

Οι πολιτικοί της σαν υπνωτισμένοι μιλούνε για την ισότητα της κάθε πίστης και της απιστίας. Έτσι στην Ευρώπη η θρησκεία του παλαιού Ισραήλ θέλει να κατέχει την ίδια θέση με τον Χριστιανισμό. Ο στόχος του παλαιού Ισραήλ είναι να πιέσει τόσο τον Χριστιανισμό, ώστε αυτός να οπισθοχωρήσει και ο χριστιανοί να γίνουν άθεοι. Όλα τα σύγχρονα σλόγκαν της Ευρώπης τα έχει γράψει ο παλαιός Ισραήλ, εκείνος που σταύρωσε τον Χριστό. Ο παλαιός Ισραήλ έγραψε τα συνθήματα για τη δημοκρατία, το σοσιαλισμό, τις απεργίες, τον αθεϊσμό, την ανοχή σε κάθε πίστη, την επανάσταση σε κάθε τί, τον καπιταλισμό και τον κομμουνισμό. Όλα αυτά είναι εμπνεύσεις του παλαιού Ισραήλ, δηλαδή του πατέρα του παλαιού Ισραήλ, του διαβόλου. Και όλα αυτά τα κάνει με στόχο να υποτιμήσει το Χριστό, να τον υποτιμήσει και στο θρόνο του να βάλει το δικό του Μεσσία, πού χωρίς ο ίδιος να το ξέρει, είναι αυτός ο σατανάς.
Είναι παράξενο πώς οι Ευρωπαίοι δέχονται αυτόν τον αγώνα εναντίον του Χριστού, δέχονται τα ψέματα για αλήθεια, δέχονται τα συνθήματά του. Αυτό πράγματι είναι άξιο απορίας στα χρόνια μας και τίποτε άλλο. Όλα τα υπόλοιπα είναι μικρότερης σημασίας ή ασήμαντα. Το πιο σημαντικό από όλα είναι πώς η χριστιανική Ευρώπη έγινε δούλος του παλαιού Ισραήλ, απομακρύνθηκε από τον Πατέρα του φωτός, οι επιθυμίες της, οι σκέψεις της και τα έργα της δεν είναι ευλογημένα από τον Θεό, αφού δέχτηκε τον διάβολο για πατέρα της.
– Ο Χριστός απομακρύνθηκε από την Ευρώπη, όπως κάποτε απομακρύνθηκε από την χώρα των Γαδαρηνών, επειδή το ζήτησαν οι Γαδαρηνοί. Όμως μόλις απομακρύνθηκε, ήρθε ο πόλεμος, η φτώχεια, η φρίκη, η καταστροφή. Ξανά γύρισε στην Ευρώπη ο προχριστιανικός βαρβαρισμός των Αβάρων, των Ούννων, των Λογγοβάρδων, αλλά σε μέγιστη φρίκη. Τον Σταυρό Του και την ευλογία Του πήρε ο Χριστός και απομακρύνθηκε. Έμεινε το σκοτάδι και η βρωμιά. Εσείς τώρα αποφασίστε με ποιον θα πάτε. Με την σκοτεινή και βρώμικη Ευρώπη ή με τον Χριστό;

***
– Τι είναι η Ευρώπη; Αίρεση; Είναι αίρεση. Αρχικά ήταν παπική αίρεση, στη συνέχεια λουθηρανική αίρεση και μετά καλβινική αίρεση… Το τέλος αυτών των αιρέσεων είναι ο αθεϊσμός, δηλαδή οι ευρωπαίοι άθεοι που δεν υπήρχαν ποτέ μέχρι τώρα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Δηλαδή ο πρώτος γιός είναι αιρετικός και ο δεύτερος γιός είναι άθεος. Πώς μπορεί μια τέτοια πόλη να επιβιώσει; Πως βρέθηκαν ανάμεσα στους ανόητους και οι Σέρβοι; Είναι μία ερώτηση στην οποία είναι δύσκολο να βρούμε απάντηση.

***
– Στενοχωριέμαι για την Ευρώπη, γιατί θα καταστραφεί όπως η Καπερναούμ. Οι περήφανοι πύργοι της θα γκρεμιστούν, θα καταστραφούν και οι λεωφόροι της θα μετατραπούν σε τόπους που θα φυτρώσουν θάμνοι με αγκάθια, όπου θα κάνουν τη φωλιά τους τα φίδια. Στον τόπο που τώρα ακούγονται φωνές εναντίον του Χριστού, θα ακούγονται κραυγές από κουκουβάγιες και ουρλιαχτά από τσακάλια.
Τη στιγμή που η Ευρώπη νόμισε για τον εαυτό της πώς εκπολιτίστηκε, τότε ήταν και που αγρίεψε. Τη στιγμή που νόμισε πως τα ήξερε όλα, τότε ήταν και που παραφρόνησε. Την στιγμή που νόμισε πως απέκτησε μεγάλη δύναμη, τότε ήταν και που έχασε όλη της τη δύναμη.
***
– Η Ευρώπη είναι ο Θάνατος και ο Χριστός η ζωή.
– Ευρώπη είναι ο πάπας και ο Λούθηρος, η κορεσμένη δηλαδή ανθρώπινη απληστία και ο ικανοποιημένος μέχρι έσχατου βαθμού ανθρώπινος νους. Ο πάπας είναι το συνώνυμο της ανθρώπινης απληστίας για εξουσία. Ο Λούθηρος είναι το συνώνυμο της ανθρώπινης θέλησης να ερμηνεύσει, εξηγήσει τα πάντα με τη λογική. Ο πάπας παρουσιάζεται σαν κυβερνήτης αυτού του κόσμου και ο Λούθηρος παρουσιάζεται σαν ο επιστήμονας αυτού του κόσμου.

***
– Η νέα Βαβυλώνα, αυτή είναι η Ευρώπη.


ΠΗΓΗ: ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ, ''ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ