Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Περί Παϊσίου.....



ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΜΕΣΩ FACEBOOK:

Κατωτέρω ἀντιγράφω χειρόγραφον τοῦ Ὁσίου Παϊσίου, διατυπωμένον εἰς τὸ βιβλίον του «Ἐπιστολαί».
Ἡ Ἁγία Γραφὴ μᾶς ἐπισημαίνει ὅτι «Ἀγαθὸς ἀνὴρ πιστεύει πάντα λόγον», ἀλλὰ καὶ ὁ Χριστὸς προειδοποιεῖ τοὺς Μαθητάς Του λέγοντάς τους:
«ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω ὑμᾶς ὡς πρόβατα ἐν μέσῳ λύκων· γίνεσθε οὖν φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις καὶ ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί. Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ἀνθρώπων...» (κατὰ Ματθαῖον Ι΄ 16-17).

Λοιπόν, ἂς προσέχωμε τί διαβάζουμεν, ἰδιαιτέρως αὐτὰς τὰς ἡμέρας, διότι ἡ παραπληροφόρησις, ὅσον ἀφορᾷ τὰς προφητείας, φαίνεται ὅτι δὲν προέρχεται πάντοτε ἀπὸ καλοπιστίαν, ἀλλὰ εἶνε ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΗ!!!
Ἰδοὺ το ἀπόσπασμα τῆς Διαθήκης τοῦ Ὁσίου:

«Το ίδιο Ησυχαστήριον του Ευαγγελιστού Ιωάννου της Σουρωτής, έχει το δικαίομα να εκδόση όσα ανέκδοτα τετράδια έχω, είτε επιστολές έστελνα κατά καιρούς, είτε σημειώσεις που κρατούσαν οι αδελφές από συνάξης που κάναμε. Όλα λοιπόν αυτά τα ανέκδοτα από το 1967 μέχρη τώρα το 1988 και μέχρη θανάτου μου, Μόνον η Συνοδεία της Γερόντισσας Φιλοθέης που μένη στο Ιερό Ησυχαστήριο του Ευαγγελιστού Ιωάννου της Σουρωτής έχει τα άνω δικαιώματα που ανέφερα. Οι άλλες αδελφές που είχαν φύγη στην Αλεξανδρούπολη με τον Παπα‐Πολύκαρπο, δεν έχουν δικαιώματα, διότι δεν μου άκουσαν την συμβουλή μου, και όπως φαίνεται δεν βοηθήθηκαν απ’ όλα αυτά, και που νουθετούσα ολόκληρα χρόνια. Δι’ αυτό εις το εξείς εύχομαι μόνον, να της βοηθήση ο Χριστός. Αμήν.»


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Εκμετάλλευση του π. Ιακώβου Τσαλίκη;


σ.σ. Δύο βίντεο κυκλοφόρησαν πρόσφατα σε σχέση με τον Άγιο Ιάκωβο (Τσαλίκη) τα οποία μας σκανδαλίζουν και μας προβληματίζουν. Το πιο πρόσφατο είναι αυτό με τον οικουμενιστή Ελπιδοφόρο ο οποίος ευρισκόμενος στην Μονή του Οσίου Δαυίδ περιέγραψε μία «εμπειρία» που είχε με τον Άγιο Ιάκωβο. [ΕΔΩ] Το βίντεο, όπως αναμενόταν, κυκλοφορεί και στα αγγλικά από την Αρχιεπισκοπή Αμερικής [ΕΔΩ]. Για αυτό το βίντεο παραθέτω τον σχολιασμό που έκανε το vasilinos.wordpress. Το δεύτερο βίντεο που παρουσιάζω τραβήχτηκε λίγο νωρίτερα, πάλι στην Μονή του Οσίου Δαυίδ κατά τις εορταστικές εκδηλώσεις της αγιοκατατάξεως του Αγίου Ιακώβου, παρουσία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου. [ΕΔΩ]. Για αυτό το δεύτερο βίντεο δεν χρειάζεται καν σχολιασμός! Το απομαγνητοφωνώ και σας αφήνω να βγάλετε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας


Oι παλαιοί Άγιοι άραγε συμφωνούν;
Το να προσκυνάς, να ασπάζεσαι την δεξιάν, να λαμβάνεις την ευχή του αιρεσιάρχη Πάπα, να προωθείς την αίρεση του οικουμενισμού και στη συνέχεια όλο αυτό το πνεύμα να επενδύεται με την δήθεν επικρότηση και την επιβράβευση ενός σύγχρονου αγιοποιημένου Γέροντα, απλώς με ξεπερνά!
Διερωτώμαι: Άραγε οι παλαιοί ανθενωτικοί άγιοι (Αγ. Μάρκος ο Ευγενικός, Μέγας Φώτιος, Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός, αγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς, το πλήθος των Αγιορειτών οσιομαρτύρων μοναχών που ομολόγησαν και μαρτύρησαν επί Πατριάρχου Βέκκου κ.α.), συμφωνούν εκεί πάνω με όλα αυτά; (αν φυσικά και ο σύγχρονος άγιος Γέροντας συμφωνεί, επικροτεί και δεν χρησιμοποιείται για αλλότριους –της ορθοδοξίας και ορθοπραξίας- σκοπούς και αλλότρια συμφέροντα… Κάτι μου φαίνεται ότι δεν πηγαίνει καθόλου καλά.
«Τη των οσίων πληθυί γνώμη μία, υπέρ πατρώων δογμάτων τεθνηκέναι» (Από το Συναξάρι των επί Βέκκου μαρτυρησάντων Αγιορειτών Πατέρων).
vasilinos.wordpress.com

«Μετά τον Θεό στη γη ο Πατριάρχης!»

Απόσπασμα προσφώνησης του Ηγούμενου της Ι.Μ. Οσίου Δαυίδ Ευβοίας Αρχιμ. Γαβριήλ προς τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

«Ενθυμούμαι Παναγιώτατε όταν στις 30 Σεπτεμβρίου του 1990 έστειλε ο Όσιος Γέρων ημών, ο Όσιος Ιάκωβος, αντιπροσωπεία της Μονής μας τον πατέρα Σεραφείμ, μακαριστό ήδη, και τον πατέρα Νικόδημο στα Άγια Μετέωρα ως αντιπροσώπους κι εσείς με την αγάπη σας προσαγάγατε στον αείδημο Παναγιώτατο Πατριάρχη Δημήτριο για να λάβουν την ευχή του, εκείνος, αφού τους έδωσε την ευχή του, ύψωσε και ένα αντίδωρο στο όνομα του Γέροντος Ιακώβου… Όταν οι πατέρες επέστρεψαν, αφηγήθηκαν στον Άγιο Γέροντα ότι είδαν τον Παναγιώτατο απαστράπτοντα, κι εκείνος τους είπε: «δεν ξέρετε παιδιά μου ότι μετά τον Θεό στη γη είναι ο Πατριάρχης;» Αυτόν τον μετά τον Θεό στην γη Παναγιώτατο Πατριάρχη υποδεχόμεθα σήμερα όλοι εδώ και σας ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνατε, την ανταπόκρισή σας στην πρόσκληση του Σεβασμιωτάτου πουμενάρχου μας, την αγάπη την έμπρακτη αγάπη σας που επιδεικνύετε πάντοτε στην Ιερά Μονή μας. Και θεωρούμε μεγάλη τιμή να αισθάνεσθε, όπως έχετε δηλώσει δημοσίως, ότι θεωρείτε τον εαυτόν σας επίτιμο αδελφό της Ιεράς Μονής του Οσίου Δαυίδ.»




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΗ ΜΕ ΒΛΑΒΗ;


«Υπάρχουν κάποιοι χριστιανοί (μοναχοί, ιερείς και λαϊκοί) που έχουν ευλάβεια ανακατεμένη με βλάβη...».  π. Παΐσιος.


Δυστυχώς δια άλλην μίαν φορά αλλά και κάθε φορά που συμβαίνει κάποιο γεγονός ιδιαίτερο, βλέπουμε και πάλι στο προσκήνιο τις διάφορες «προφητείες»! 

Έτσι λοιπόν διαβάζουμε:



Καθηγούμενος Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου: Τι μου κατέθεσε ο Άγιος Παΐσιος για τα μελλούμενα στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)

Ομιλία του καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους Αρχιμανδρίτου π. Χριστοδούλου στο πλαίσιο των ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ 2016. «Τι μου κατέθεσε ο Άγιος Παΐσιος για τα μελλούμενα στην Ελλάδα».
Μου είπε ο Άγιος Παΐσιος 3 βδομάδες πριν κοιμηθεί όταν τον επισκέφτηκα στο Μοναστήρι της Σουρωτής.
Μου είπε ότι η Ελλάδα θα περάσει μια μεγάλη πείνα, μια μεγάλη δοκιμασία αλλά στο τιμόνι της Ελλάδος είναι η Παναγία. Και θα την βοηθήσει. Μας μίλησε λοιπόν για μια σύρραξη που θα έχουμε με την Τουρκία. Είπε ότι τότε θα βοηθήσουνε οι Ρώσοι και η Ελλάδα δεν θα πάθει ζημιές. Μετά από αυτό μας μίλησε για τη μεγάλη Ελλάδα. Και το εξήγησε. Δεν σας λέω λεπτομέρειες γιατί είναι λεπτά θέματα. Αντιλαμβάνεστε ότι είναι εθνικοί λόγοι. Και δεν χρειάζεται στη φωτιά να ρίχνουμε λάδι, πετρέλαιο και βενζίνη.
Πάντως με βάση αυτά που μου είχε πει σε εμένα πολλά πράγματα έχουν τακτοποιηθεί. Τα έχουμε περάσει!
Οι Τούρκοι έχουν τα κόλλυβα τους στο ζωνάρι! Πάντως στο χάρτη δεν θα υπάρχει Τουρκία! Πάντως οι κρυπτοχριστιανοί θα ξεφυτρώσουν σαν τα μανιτάρια.
Ελπίζουμε ότι αυτό που είχε πει ο Άγιος Παΐσιος: Θα επιχειρήσουν να κάνουν την Ελλάδα ένα άθεο κράτος. Δεν θα προλάβουν…


hd1080

hd720

large

medium

small

tiny

auto

small

tiny


2

1.5

1.25

normal

0.5

0.25





00:00/00:00



Να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια. Στην ενότητα  όλες οι περαιτέρω λεπτομέρειες....

Κατά Αυδιανών και Τρικαμηνικών



 Δυστυχώς για άλλη μια φορά βρισκόμαστε στην θέση να προβούμε διαδικτυακώς (και όχι εκ του σύνεγγυς, όπως έχει ζητηθεί πολλάκις από τον διαχειριστή του "Εν Τούτω Νίκα") σε απάντηση της νέας επιθέσεως του, γνωστού τοις πάσι πλέον, π. Ευθυμίου Τρικαμηνά, ο οποίος μετά την ατυχή χρησιμοποίηση εκ μέρους του των Αγίων Χρυσοστόμου και Νικοδήμου (βλ. εδώ), επιστρατεύει  εναντίον μας αυτήν την φορά τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό (βλ. εδώ).
Και πρώτα από όλα γνωμοδοτεί ότι "οἱ Γ.Ο.Χ. δι’ οὐδὲν ἄλλο ἐνδιαφέρονται, τίποτε ἄλλο δὲν θεωροῦν ἀδιαπραγμάτευτο εἰς βαθμὸν δογμάτων πίστεως καί, βέβαια, τίποτε ἄλλο δὲν θεωροῦν ὅτι ἀποτελεῖ τὸν μεταξύ τους ἀδιάσπαστο συνδετικὸ κρίκο, ὅσο τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο". Βεβαίως η γνώμη του αυτή αποδεικνύεται εντελώς εσφαλμένη από το γεγονός πως οι Γ.Ο.Χ. δεν έχουν κοινωνία όχι μόνο με τις Τοπικές Εκκλησίες που ακολουθούν το Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσολύμων, Σερβίας κλπ.) - επειδή το θέμα του Οικουμενισμού είναι σημαντικότερο του ημερολογίου -, αλλά ούτε και μεταξύ τους (οι ορθοφρονούντες και με Αποστολική Διαδοχή Γ.Ο.Χ. δεν έχουν κοινωνία με τις ομάδες των ακραίων και αμφιβόλου Αποστολικής Διαδοχής αποκαλούμενους "Γ.Ο.Χ.").
Θυμηδία επίσης προκαλεί η "αγωνία" για προσχώρηση των πολλών στους Γ.Ο.Χ., ενός προσώπου ο οποίος δεν αναγνωρίζει κανέναν Ορθόδοξο Επίσκοπο επί της γης! Και μόνο αυτό είναι αρκετό για να πείσει τους πολλούς ότι το πρόσωπο αυτό έχει πλανηθεί...
Προχωρώντας στο κυρίως θέμα ο π. Ευθύμιος προσπαθώντας να κατανοήσει τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό, αναρωτιέται πως είναι δυνατόν ο Άγιος να θεωρεί τους Αυδιανούς κατά πάντα Ορθόδοξους, αφού αθετούσαν τον Όρο του Πάσχα. 
Εδώ έχουμε μία διαστροφή πρώτου μεγέθους, χαρακτηριστική βέβαια της γνωστής διαστρεβλωτικής σκέψης που μας έχει συνηθίσει. Δεν αναρωτήθηκε άραγε ο π. Ευθύμιος γιατί αν το να εορτάζει κανείς το Πάσχα μετά των Ιουδαίων δεν ήταν μεμπτό το αναφέρει ο Άγιος; Επίσης γιατί αναφέρει πως "ἔχουσι δὲ καὶ ἰδιωτικόν τι καὶ φιλόνεικον τὸ “κατ' εἰκόνα” ξηρότατα ἑρμηνεύοντες"; Μήπως και σε αυτό είναι "κατά πάντα Ορθόδοξοι"; Αντιθέτως αναρωτιέται: "Πῶς λοιπὸν συμβαίνει ὁ ὅσιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς νὰ θεωρῆ κατὰ πάντα Ὀρθόδοξους αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι ἀθέτησαν ἀποφάσεις Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ ἱερῶν Κανόνων, ὅσον ἀφορᾶ τὸν ἑορτασμὸ τῆς μεγίστης τῶν ἑορτῶν". Πρώτον, δεν γράφει ο Άγιος ότι οι Αυδιανοί είναι "κατά πάντα Ορθόδοξοι" -αυτό θα ήταν παραλογισμός-, αλλά ότι "ἴσην δὲ κατὰ πάντα πίστιν ἔχοντες, ὡς ἡ καθολικὴ ἐκκλησία", δηλαδή ότι συμφωνούν στα θέματα Πίστεως, δηλαδή στα Δόγματα, με την Εκκλησία.
Επειδή όμως ο π. Ευθύμιος αποδέχεται την αιρετική θέση πως ότι δεν είναι δόγμα, επιτρέπεται να το μεταβάλλουμε, καταλήγει σε τέτοια απαράδεκτα συμπεράσματα, όπως δηλαδή το να θεωρεί τους Γ.Ο.Χ. ως πλανεμένους και τους Αυδιανούς ως "κατά πάντα" Ορθοδόξους, προσθέτοντας ακόμη έναν Πατέρα της Εκκλησίας στη χορεία εκείνων που παρερμηνεύοντάς τους θα βρει ενώπιόν του εν τη Ημέρα της Κρίσεως.
Είναι κρίμα όμως που ο παντολόγος αλλά παντοπλανής κατήγορός μας δεν ανέτρεξε να διαβάσει περί των Αυδιανών τα όσα γράφει αναλυτικότατα ο Άγιος Επιφάνιος Κύπρου, για να διαφωτιστεί και να κατανοήσει καλύτερα και τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό, ο οποίος βασίστηκε στον πρώτο (βλ. ΕΠΕ 109, 14). Σε αναλυτικό κεφάλαιο του έργου του "Κατά αιρέσεων" με τίτλο "Περί του σχίσματος των Αυδιανών" (P.G. 42, 340-373) διαβάζουμε μεταξύ άλλων και τα εξής από τον Άγιο Επιφάνιο, ο οποίος μάλιστα με αφορμή την ανυπακοή των Αυδιανών στην Εκκλησία θίγει και το ζήτημα της εορτολογικής συμφωνίας, απαντώντας στους σημερινούς υπερμάχους της "διορθώσεως" τάχα (διορθώσατε τους Αγίους Πατέρες, π. Ευθύμιε;) του ημερολογίου:







Περαιτέρω προβαίνει σε ακόμη μία συκοφαντία πως τάχα έφθασαν "οἱ Γ.Ο.Χ. νὰ θεωροῦν ἀπὸ τὸ 1924 μέχρι σήμερα αἱρετικοὺς αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι ἄλλαξαν ἢ καλίτερα διώρθωσαν τὸ Ἡμερολόγιο". Δεν γνωρίζουμε τί μπορεί να έχουν ισχυριστεί ΚΑΠΟΙΟΙ  αποκαλούμενοι Γ.Ο.Χ. (και κατά την προσφιλή του αήθη τακτική να γενικεύει ο π. Ευθύμιος και να ζητά από εμάς να απολογούμαστε για άλλους), αλλά αν δεν θέλει να στιγματιστεί για άλλη μια φορά ως κοινός συκοφάντης, ας μας υποδείξει που εμείς ισχυριστήκαμε ότι το 1924 έγιναν αιρετικοί οι ακολουθούντες το νέο ημερολόγιο. 
Το ότι μάλιστα γενικεύει και "τσουβαλιάζει" -κατά το κοινώς λεγόμενο- όλους τους αποκαλούμενους "Γ.Ο.Χ.". φαίνεται και από το γεγονός ότι τοποθετεί στην ίδια μοίρα τον διωχθέντα και εξορισθέντα μέγα θεολόγο και ποιμένα με ορθόδοξη εκκλησιολογία Άγιο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο Καβουρίδη με τον Ματθαίο Καρπαθάκη, που τόσο πολύ του μοιάζει στο φρόνημα περί "μοναδικού ορθοδόξου επί της γης"...