«Υπάρχουν κάποιοι χριστιανοί (μοναχοί, ιερείς και λαϊκοί) που έχουν ευλάβεια ανακατεμένη με βλάβη...».  π. Παΐσιος.


Δυστυχώς δια άλλην μίαν φορά αλλά και κάθε φορά που συμβαίνει κάποιο γεγονός ιδιαίτερο, βλέπουμε και πάλι στο προσκήνιο τις διάφορες «προφητείες»! 

Έτσι λοιπόν διαβάζουμε:



Καθηγούμενος Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου: Τι μου κατέθεσε ο Άγιος Παΐσιος για τα μελλούμενα στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)

Ομιλία του καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους Αρχιμανδρίτου π. Χριστοδούλου στο πλαίσιο των ΔΗΜΗΤΡΙΩΝ 2016. «Τι μου κατέθεσε ο Άγιος Παΐσιος για τα μελλούμενα στην Ελλάδα».
Μου είπε ο Άγιος Παΐσιος 3 βδομάδες πριν κοιμηθεί όταν τον επισκέφτηκα στο Μοναστήρι της Σουρωτής.
Μου είπε ότι η Ελλάδα θα περάσει μια μεγάλη πείνα, μια μεγάλη δοκιμασία αλλά στο τιμόνι της Ελλάδος είναι η Παναγία. Και θα την βοηθήσει. Μας μίλησε λοιπόν για μια σύρραξη που θα έχουμε με την Τουρκία. Είπε ότι τότε θα βοηθήσουνε οι Ρώσοι και η Ελλάδα δεν θα πάθει ζημιές. Μετά από αυτό μας μίλησε για τη μεγάλη Ελλάδα. Και το εξήγησε. Δεν σας λέω λεπτομέρειες γιατί είναι λεπτά θέματα. Αντιλαμβάνεστε ότι είναι εθνικοί λόγοι. Και δεν χρειάζεται στη φωτιά να ρίχνουμε λάδι, πετρέλαιο και βενζίνη.
Πάντως με βάση αυτά που μου είχε πει σε εμένα πολλά πράγματα έχουν τακτοποιηθεί. Τα έχουμε περάσει!
Οι Τούρκοι έχουν τα κόλλυβα τους στο ζωνάρι! Πάντως στο χάρτη δεν θα υπάρχει Τουρκία! Πάντως οι κρυπτοχριστιανοί θα ξεφυτρώσουν σαν τα μανιτάρια.
Ελπίζουμε ότι αυτό που είχε πει ο Άγιος Παΐσιος: Θα επιχειρήσουν να κάνουν την Ελλάδα ένα άθεο κράτος. Δεν θα προλάβουν…


hd1080

hd720

large

medium

small

tiny

auto

small

tiny


2

1.5

1.25

normal

0.5

0.25





00:00/00:00



Να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια. Στην ενότητα  όλες οι περαιτέρω λεπτομέρειες....

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top