Πέμπτη 24 Αυγούστου 2023

«πόσες μέρες πρέπει να δουλέψουμε; Χωρίς τέλος, συνεχώς, είναι η απάντηση..»



[Το άρθρο που ακολουθεί γράφτηκε το 1938 από τον πρωτοπρεσβύτερο Mikhail Polsky, έναν από τους συνεργάτες του Πατριάρχη Μόσχας αγίου Τύχωνα (1865-1925).]


Ανάμεσα στους πιστούς των ευρέων μαζών της μπολσεβικοκρατούμενης Ρωσίας, η προσδοκία της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού γνωρίζει μια  εξαιρετικά πλατιά διάδοση. Πολλοί άνθρωποι ασχολούνται με την ερμηνεία της Αποκάλυψης. Όλα τα μέρη των αποκαλύψεων του Ιωάννη εφαρμόζονται στην παρούσα στιγμή. Τα γεγονότα που έχουν ήδη περάσει ερμηνεύονται έξυπνα. Περασμένα στάδια και νέα βήματα σημειώνονται επιμελώς, ακολουθώντας το ιερό βιβλίο.

Συναντήσεις με απλούς μοναχούς και κληρικούς διαφορετικών θέσεων και κατάστασης και πολλές συνομιλίες με τους πιστούς, πρόσφερνανστον συγγραφέα συνεχώς υλικό, για τον Αντίχριστο και τους έσχατους καιρούς. Οι άνθρωποι ωθούσαν τον εαυτό τους να μελετούν τον Λόγο του Θεού ειδικά προς αυτήν την κατεύθυνση.  Η εξοικείωση ωστόσο με τη μαρξιστική-μπολσεβίκικη ιδεολογία, έπεισε οριστικά τον συγγραφέα, ότι καμία ενιαία ιδεολογία δεν έρχεται περισσότερο από τούτη εδώ σε αντίθεση με τον Χριστιανισμό. Ο Σατανάς δίνει πραγματικά την «τελευταία και αποφασιστική μάχη», όπως το λέει και ο ύμνος της Διεθνούς. Και γνωρίζει, ότι το τραγούδι του τραγουδιέται και είναι εξοργισμένος που του έχει μείνει λίγος χρόνος.

Αλλά παρ’ όλ’ αυτά, δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα, ότι το «τέλος του κόσμου» θα έρθει σύντομα. Και αν υπήρχε, αυτό θα ήταν πηγή χαράς για τους πιστούς χριστιανούς. Επιπλέον, το έργο της σωτηρίας είναι αρκετό μπροστά τους και δεν έχουν κανένα λόγο να πανικοβάλλονται. Γιατί, έχει άραγε καμιά σημασία υπό ποιες συνθήκες θα κερδίσει κανείς την αιώνια ζωή; Αν το τέλος του θα έρθει από μια παγκόσμια καταστροφή, ή θα τον βρει ήρεμο στο κρεβάτι του; Θυμηθείτε το έργο της σωτηρίας της δικής σας και των συνανθρώπων σας…

Κάπως έτσι ο συγγραφέας διεξήγαγε μια συζήτηση για το θέμα αυτό, καθώς ως επί το πλείστον, τη ενασχόληση με την εσχατολογία την τροφοδοτούσε η περιέργεια, ώστε να ξεχνιέται έπειτα το θέμα της σωτηρίας του προσώπου. Ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός «θεολογικών» προσπαθειών συγκεντρώνονταν, φυσικά, στον αριθμό του Θηρίου, το 666. Στη σλαβονική γλώσσα[2], καθώς και στην ελληνική και την εβραϊκή, τα γράμματα του αλφαβήτου σημαίνουν επίσης και αριθμούς. Το να βρείτε ένα όνομα, του οποίου τα γράμματα έχουν αριθμητική τιμή 666, γίνεται ο σκοπός αυτών των ερευνών.

Καθώς η αρχαία πατερική εποχή βρήκε πολλά διαφορετικά προσωπικά και αρνητικά ονόματα για τον Αντίχριστο, ακολουθώντας τη μέθοδο αυτή και βλέποντας ότι αυτά τα ονόματα χαρακτηρίζουν πέρα από κάθε αμφιβολία τον Αντίχριστο, το πνεύμα του και τις δραστηριότητές του, είναι αδύνατο να δεχθεί κανείς ότι αυτή η μέθοδος στερείται νοήματος. Ωστόσο, ο λόγος του Θεού είναι τόσο βαθύς και πολυ-επίπεδος, που αν η έρευνα περιοριζόταν μόνο σ’ αυτή τη μέθοδο θα σήμαινε την παραμόρφωσή του. Επιπλέον, πρέπει να αναγνωρίσουμε, ότι η χρήση αυτής της μεθόδου στις ρωσικές συνθήκες (όπου σηματοδοτεί ακόμα και τα ονόματα των ηγετών των μπολσεβίκων, ως εκείνο του Αντίχριστου) δεν είναι ικανοποιητική. Φυσικά, ενισχύει την αντίσταση στη σατανική κυβέρνηση, αλλά ο επιφανειακός χαρακτήρας της είναι ξεκάθαρος, χώρια που δεν αποκαλύπτει την ουσία του προβλήματος.

Όπως είναι γνωστό, η Αποκάλυψη του αγίου Ιωάννη είναι γεμάτη εικόνες και έννοιες, οι οποίες λαμβάνονται από τα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης. Από πού έλαβε ο προφήτης της Καινής Διαθήκης αυτόν τον αριθμό για να σηματοδοτήσει το Θηρίο; Πρέπει πριν απ’ όλα να δούμε τι γράφει ο άγιος Ιωάννης:

«Και υποχρέωσε (το δεύτερο Θηρίο, ο ψευδοπροφήτης του Αντιχρίστου) όλους, μικρούς και μεγάλους, πλούσιους και φτωχούς, ελεύθερους και δούλους, να έχουν ένα σημάδι χαραγμένο στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπό τους, ώστε να μη μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά εκείνος που έχει το χαραγμένο σημάδι, δηλαδή το όνομα του Θηρίου ή τον αριθμό του ονόματός του. Εδώ είναι η αναγκαία σοφία. Εκείνος που έχει νόηση ας λογαριάσει τον αριθμό του Θηρίου. Είναι αριθμός ανθρώπου και ο αριθμός του είναι 666». (Αποκάλυψη 13: 16-18)[3].

Αυτός ο αριθμός βρίσκεται στη Βίβλο μόνο δύο φορές. Είναι ο αριθμός των χρυσών ταλάντων στο ετήσιο εισόδημα του βασιλιά Σολομώντα. Αυτό είναι το σύνολο του ετήσιου εισοδήματός του σε χρυσό. Τα υπόλοιπα (ασημένια, πολύτιμα πετράδια και άλλα πολύτιμα αντικείμενα) δεν υπολογίζονται. «Τώρα το βάρος του χρυσού που ερχόταν στον Σολομώντα κάθε χρόνο ήταν 666 τάλαντα χρυσού». (Γ’ Βασιλειών 10:14. 2 Χρονικών 9:13).

Ο συγγραφέας της Αποκαλύψεως, επιθυμώντας να χαρακτηρίσει την ουσία και τη δύναμη της εξουσίας του Αντιχρίστου, πρέπει να θυμήθηκε ακούσια όλο το μεγαλείο του βασιλιά Σολομώντα, επισημαίνοντας σ’ αυτή του την εξουσία μόνο ένα περιγραφικό χαρακτηριστικό για την ουσία της δύναμης ή της αλήθειας του ονόματος του Θηρίου. Το όνομά του είναι ο χρυσός. Αυτό είναι το μυστήριο, το μυστικό και η δύναμη της εξουσίας και της επιρροής του Θηρίου.

Έτσι, ο θεμελιώδης κανόνας της ερμηνείας της Αγίας Γραφής, που είναι ο συσχετισμός του συγκεκριμένου κειμένου της Αποκάλυψης με άλλους, παράλληλους τόπους, μας έδωσε μόνο δύο, που αναφέρονται στο ίδιο θέμα, δίνοντάς μας ήδη ένα σημαντικό αποτέλεσμα. Επιπλέον, ο κανόνας (να λαμβάνεται υπόψη η συνάφεια με τους προηγούμενους και τους επόμενους στίχους) επιβεβαιώνει πλήρως μια τέτοια ερμηνεία του αριθμού του Θηρίου.

Λέγεται, ότι χωρίς αυτό το χάραγμα, χωρίς το ίχνος του ονόματος του Θηρίου, «κανένας άνθρωπος δεν θα μπορούσε να αγοράσει ή να πουλήσει» (Αποκάλυψη 13: 17). Φυσικά, χωρίς χρυσό αντίκρισμα στα χέρια της κυβέρνησης, δεν είναι δυνατή καμιά αγορά και πώληση. Το αποτύπωμα δείχνει ότι η αγοραπωλησία μεταξύ δύο ατόμων που το διαθέτουν, υποστηρίζεται από χρυσό. Για να θεωρείται εγγυημένη η αγοραπωλησία σας, νόμιμη, ικανοποιητική και αξιόπιστη, πρέπει να έχετε το σήμα, το όνομα ή τον αριθμό του ονόματος του Θηρίου. Ο κάτοχος όλων των τιμαλφών και του πλούτου είναι το Θηρίο. Για να αγοράσεις ή να πουλήσεις κάτι, το μόνο που χρειάζεσαι είναι το σήμα του, το όνομά του ή ο αριθμός του.

Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που εμφανίζεται ως η ουσία του ονόματος του Αντιχρίστου είναι ακριβώς ο αριθμός. Ο αριθμός είναι απαραίτητος για τον υπολογισμό του πλούτου. Ο αριθμός είναι το πνεύμα, το νόημα, η ουσία, το σήμα ή το όνομα του Αντιχρίστου. Η ουσία της αποπλανητικής επιρροής ή της δύναμης του στον κόσμο, καθορίζεται από τον υπολογισμό. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον αριθμό για να επισημάνετε τον τεράστιο πλούτο του Σολομώντα και έτσι να καθορίσετε το πνεύμα και τη δύναμη του Αντιχρίστου.

Ο πλούτος είναι η δύναμη του Αντιχρίστου. Η αντιπαράθεσή του με τον Χριστό στο βιβλίο της Αποκάλυψης βρίσκεται σε απόλυτη αρμονία με το πνεύμα και το νόημα ολόκληρης της Αγίας Γραφής. Το Ευαγγέλιο, ο ίδιος ο λόγος του Χριστού, μιλά για τον Μαμωνά και τον πλούτο, που αντιπαραβάλλονται με τον Θεό, ώστε στα μάτια της ανθρωπότητας η δύναμη του χρήματος να εμφανίζεται ισοδύναμη με τον Θεό.:

«Κανείς δεν μπορεί να υπηρετεί δύο Κυρίους, διότι ή τον ένα θα μισήσει και τον άλλο θα αγαπήσει, ή στον ένα θα προσκολληθεί και τον άλλο θα καταφρονήσει. Δεν μπορείτε να υπηρετείτε τον Θεό και τον Μαμωνά» (Ματθαίος 6: 19-24).

Είτε η καρδιά σας είναι στον ουρανό, με τον Θεό (στον οποίο βρίσκεται το σύνολο του πλούτου και της τελειότητας), είτε η καρδιά σας είναι στη γη, στις δελεαστικές απολαύσεις και τα πλούτη της.

Τι είναι άραγε τα αγκάθια που «πνίγουν τον λόγο» του Θεού «και γίνεται άκαρπος»; Είναι «η κοσμική μέριμνα και η παραπλάνηση του πλούτου» (Ματθαίος 13: 1-23).  Ποιο είναι εκείνο το ένα πράγμα, που έκανε τον νεαρό, που ως εκείνο το σημείο είχε κρατήσει τη διαθήκη του με τον Θεό, να εγκαταλείπει τον Χριστό με θλίψη στην καρδιά του; Ήταν η μεγάλη του περιουσία του, για την οποία ο Χριστός του είπε: «πήγαινε και πούλησε όσα έχεις και μοίρασέ τα στους φτωχούς, και θα έχεις θησαυρό στους ουρανούς και έλα ακολούθησέ με» (Κατά Ματθαίον 19: 16-30).

Για ποιους άραγε λόγους οι προσκεκλημένοι αρνούνταν να έρθουν στο δείπνο του Κυρίου; Λόγω πλούτου και γήινων αγαθών: ο ένας επειδή «αγρόν ηγόρασε», ο άλλος επειδή «αγόρασε βόδια» και ο τρίτος επειδή «γυναίκα έγημε» (Λουκάς 14: 16-24). Αυτός είναι ο λόγος που ο Απόστολος είπε ότι «η φιλοχρηματία είναι η ρίζα όλων των κακών» (1 προς Τιμόθεο 6: 6-10, 17-14).

Χρυσός και πλούτος είναι ένα και το αυτό, ως σύμβολο-σημάδι του πλούτου. Είναι το είδωλο του σύμπαντος, αντικείμενο θεοποίησης και προσκύνησης.  Πιστεύεται ακράδαντα ότι η δύναμή του εξασφαλίζει κάθε τι το επιθυμητό.  Ο χρυσός αγοράζει τα πάντα: τα χέρια, το μυαλό, τη συνείδηση, την ψυχή και το σώμα. Ενθουσιάζει τα κατώτερα πάθη. Δελεάζει με μια πληθώρα απολαύσεων. Διαστρέφει τη δικαιοσύνη. Γελάει με την αρετή. Δεν αναγνωρίζει την αλήθεια. Είναι ξένος προς το έλεος και καταδιώκει την πίστη. Στα χρόνια του Αντιχρίστου, θα πάψει να είναι βοηθητικό μέσο και θα γίνει ο αποπλανητής πάντων.

Η απάτη του πλούτου συνίσταται στο γεγονός ότι, πρώτον, θα πρέπει να θεωρηθεί ως μέσο για τη θεραπεία όλων των κακών της ζωής, και, δεύτερον, ότι η εξουσία του πλούτου πρέπει να εμπεδωθεί στο μυαλό πάντων. Η ιδιοκτησία όλων των πραγμάτων, που στην πραγματικότητα κατέχονται από λίγους, θα κηρυχθεί δίκαιη. Έτσι, η εξουσία τους θα καταστεί κυρίαρχη πάνω σ’ όλα τα πλούτη. Είναι πιθανόν οι ίδιες οι μάζες να συγκεντρώσουν όλα τα πλούτη στα χέρια μιας κυβέρνησης (την οποία θα θεωρήσουν δική τους), στερώντας εαυτούς και αλλήλους από όλα τα πλούτη και από το ελάχιστο των απολαύσεών τους, προκειμένου να αφιερώσουν τον εαυτό τους εξ ολοκλήρου στη διασφάλιση αυτής της κυβέρνησης. Μόνο, ως αποτέλεσμα της εν λόγω συγκέντρωσης των αγαθών στα χέρια ενός θεσμικού οργάνου, θα έχει σημασία για τη διατροφή των ανθρώπων ένα ενιαίο χάραγμα-σήμα ή σφραγίδα της εν λόγω εξουσίας.

Ωστόσο, αν οι αποκαλύψεις δεν αποκαλούν άμεσα το Θηρίο με το όνομα του Μαμωνά, του πλούτου ή του χρυσού, αυτό συμβαίνει επειδή ο αριθμός έχει μεγαλύτερο νόημα και η σημασία του είναι ευρύτερη.

Η απλή κατοχή του συγκεντρωμένου πλούτου δεν είναι αρκετή για όσους επιθυμούν να είναι πραγματικά πλούσιοι. Δεν είναι μόνο σημαντικό να ξοδεύετε πλούτο, αλλά και να συνεχίσετε να τον συγκεντρώνετε. Για να επιτευχθεί αυτό, είναι σημαντικό να κατέχει κανείς την ίδια τη δύναμη, την ίδια την πηγή που παράγει τον πλούτο: την ανθρώπινη εργασία. Η εξουσία πάνω στην εργασία είναι η αληθινή εξουσία πάνω στον πλούτο και η εγγύηση της σταθερότητας της κατοχής του πλούτου.

Αυτό ήταν και το μυστικό του πλούτου του Σολομώντα. Ανέθεσε εργατικά καθήκοντα σ’ ολόκληρο το λαό του (Α’ Βασιλέων 5: 27-31). Δεκάδες χιλιάδες άνδρες εργάζονταν ταυτόχρονα στην κατασκευή ενός έργου συστηματικού και παρατεταμένου χαρακτήρα. Πράγμα που οδήγησε τελικά τους ανθρώπους να ζητούν από τον κληρονόμο του Σολομώντα: «Ο πατέρας σου έβαλε βαρύ ζυγό πάνω μας. Αν τώρα εσύ ελαφρύνεις τον ζυγό της σκληρής δουλειάς που μας επιφόρτισε ο πατέρας σου, τότε θα σε υπηρετούμε» (1 Βασιλέων 12: 4).

Αυτή είναι η κατάλληλη θέση για την ακόλουθη ερώτηση: γιατί, προκειμένου να χρησιμεύσει ως βάση για τον ορισμό του πλούτου, επιλέχθηκε ο αριθμός έξι επαναλαμβανόμενος τρεις φορές; Επειδή είναι ο αριθμός του έργου που δημιουργεί όλα τα πλούτη: δείχνει το θεμέλιο του πλούτου, το ίδιο το έργο, γιατί έχει ειπωθεί ότι: «Έξι μέρες θα εργάζεσαι και θα κάνεις όλες τις εργασίες σου. Αλλά η έβδομη μέρα είναι μέρα ανάπαυσης, αφιερωμένη σ’ εμένα, τον Κύριο τον Θεό σου» (Εξοδος 20: 9-11).

Ο αριθμός του Θηρίου δείχνει, ωστόσο, ότι κάποιος δεν πρέπει να εργάζεται έξι ημέρες, αλλά έξι εκατόν εξήντα έξι …. Η συχνή επανάληψη ενός αριθμού δείχνει την αιωνιότητα στη βιβλική γλώσσα. «Κύριε, πόσες φορές να συγχωρήσω τον αδελφό μου, εάν εξακολουθεί να μου κάνει κακό; Έως επτά φορές;». Ο Ιησούς του απαντά: «ως εβδομήντα φορές το επτά» (δηλαδή, άπειρες φορές) (Κατά Ματθαίον 18: 21-22).

Και στην περίπτωσή μας: πόσες μέρες πρέπει να δουλέψουμε; Χωρίς τέλος, συνεχώς, είναι η απάντηση. Η κυβέρνηση δεν συγκεντρώνει μόνο τον πλούτο, αλλά όλες τις δουλειές σας. Παίρνει τα χέρια σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο λέγεται ότι «θα σημαδευτούν στο δεξί τους χέρι». Η σφραγίδα είναι ένα σημάδι της εξουσίας πάνω σ’ εκείνους που είναι στη δούλεψή της. Το δεξί χέρι είναι ένδειξη εξουσίας. Σας παίρνουν όλη τη δουλειά και σε αντάλλαγμα σας τρέφουν. Δημιουργείτε πλούτο και λαμβάνετε ως αντάλλαγμα ό, τι χρειάζεστε για να επιβιώσετε.

Ωστόσο, ο αριθμός έξι καθορίζει το χρόνο που αφιερώνεται στην εργασία: είναι ο αριθμός των εργάσιμων ημερών, των έξι ημερών. Σας αφαιρείται όλος ο χρόνος σας αποκλειστικά και μόνο για να δουλεύετε και να δημιουργείτε πλούτο.  Δεν μένει τίποτα, ούτε μια μέρα για τον Κύριο. Η έβδομη ημέρα υπεξαιρείται εντελώς. Δεν υπάρχει ο Θεός αλλά ο Μαμωνάς, για τον οποίο θα δουλεύετε στο διηνεκές. Όλα γίνονται για να ξεχαστεί ο Θεός και να προσελκυστεί ο άνθρωπος σε μια αιώνια-αδιάκοπη (ροή) φασαρίας, σκέψεων και ενεργειών. Μ’ αυτόν τον τρόπο η εργασία, οι καρποί της εργασίας, ή ο πλούτος και ο χρόνος, έχουν παρθεί μακριά από τον άνθρωπο. Και μαζί τους, το μυαλό του και ο Θεός.

Λέγεται: «Θα σημαδευτούν στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπό τους». Δηλαδή οι φυσικοί και ψυχικοί εργάτες, θα έρθουν κάτω από την εξουσία του Θηρίου. Δεν θα αφορά μόνο στους μυς, αλλά και στο μυαλό, στη γνώση και στις πεποιθήσεις του ανθρώπου. Η σφραγίδα του Αντιχρίστου θα σφραγίζει τα μυαλά, μαζί με τις ιδέες και τις πεποιθήσεις των ανθρώπων. Εκεί όχι μόνο δεν θα έχουν χρόνο για προσευχή και για τα έργα του Θεού, αλλά ούτε καν χώρο γι’ Αυτόν στις ψυχές τους.

Η εργασία θα γίνει ο νέος θεός του ανθρώπου, ο οποίος (σύμφωνα με τον κοινό άνθρωπο) θα δημιουργήσει τα πάντα. Αυτή η εργασία προσομοιώνει τον άνθρωπο με τον Θεό. Ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο σε έξι ημέρες, ο άνθρωπος θα δουλέψει έξι εκατοντάδες εξήντα έξι, επ’ άπειρον. Θα αναδημιουργήσει εκ νέου τον κόσμο κατά τα γούστα του. Αυτός είναι ο συλλογισμός εκείνων των οποίων τα μυαλά έχουν σφραγιστεί με τη σφραγίδα του Αντιχρίστου.

Μπορούμε να αντλήσουμε ένα συμπέρασμα απ’ αυτό: ακόμα κι ο τετριμμένος υλισμός με την πίστη του στη δύναμη του πλούτου, την αφοσίωση στην εργασία, πέρα από τις κινήσεις της αλαζονείας και της δυστυχίας (τις μη αναγκαίες) και την αδιαφορία για την ημέρα της Ανάστασης και την υπηρεσία προς τον Θεό, διαμορφώνουν ήδη ανθρώπους όλο και πιο κοντά στη σφραγίδα του Αντιχρίστου, προετοιμάζοντάς τους γι ‘αυτή. Κατά την εποχή του Αντιχρίστου, αυτοί θα είναι πρόθυμοι υπηρέτες του.

Παρόλο που στην ερμηνεία μας για τον αριθμό του Θηρίου, ακολουθήσαμε αποκλειστικά το κείμενο της Αγίας Γραφής και εξηγήσαμε τα συμπεράσματά μας σύμφωνα με το πνεύμα και το νόημά της, παραμένει σαφές, ότι ήταν η Σοβιετική πραγματικότητα που έστρεφε τις σκέψεις μας σε μια τέτοια ερμηνεία της Γραφής. Ο πλούτος των πλουσίων αξιολογείται από τον σοσιαλισμό, ως πανάκεια στα χέρια του προλεταριάτου, το οποίο, αναζωογονημένο από το πνεύμα της φιλοχρηματίας, της ζήλιας και του μίσους, λεηλατεί τα πάντα και μεταφέρει το πλιάτσικο στα χέρια της κυβέρνησης. Αλλά αυτή η κυβέρνηση δεν είναι κυβέρνηση του προλεταριάτου, αλλά κυβέρνηση πάνω στο προλεταριάτο, η οποία αναγκάζει τις μάζες σε βασανιστική, ακούσια, ατελείωτη εργασία.

Ο σοσιαλισμός είναι η συγκέντρωση όλου του πλούτου στα χέρια μιας ομάδας. Στην πραγματικότητα δεν είναι παρά κρατικός καπιταλισμός. Είναι μια μορφή καπιταλισμού που έχει συγκεντρώσει και σταθεροποιήσει όλες τις αρνητικές μορφές του αστικού καπιταλισμού, και μεγεθύνεται από χιλιάδες μορφές δουλείας, εκμετάλλευσης, ανομίας και φτώχειας. Η δικτατορία της σοσιαλιστικής θεωρίας δεν ξεκίνησε μόνο ως πνευματικό αποτύπωμα, αλλά ως ένα ολοκληρωμένο «σφράγισμα». Η λέξη «σφράγισμα» (χάραγμα) μεταδίδει καλύτερα την έννοια της θεωρίας, της ιδεολογίας και της συστηματικής γνώσης που δοξολογείται σαν να ήταν μια κορυφή[4]: επιστήμη, εντελώς άτρωτη και με ένα μοναδικό δικαίωμα στην κυριαρχία και την εξουσία. Έτσι, αυτή η δύναμη που εντυπώνεται στο ανθρώπινο μυαλό, μπορεί να χαρακτηριστεί ως κανόνας της γνώσης πάνω στον πλούτο και την ανθρώπινη εργασία. Αυτή η δύναμη της ψεύτικης γνώσης ή του σοσιαλισμού, περιγράφεται καλά από τον αριθμό, γιατί είναι η στατιστική και η λογιστική, που αποτελούν τον άγριο κυρίαρχο άξονα του σοσιαλισμού, έναν άξονα που είναι ανελέητος απέναντι στην ανθρώπινη ζωή και την προσωπικότητα.

Ο σοσιαλισμός όχι μόνο αγνοεί τον άνθρωπο, ως μια ζωντανή, ελεύθερη προσωπικότητα, χωρίς την οποία τίποτε δεν χτίζεται στον κόσμο, αλλά πιστεύει επίσης ότι μπορεί να νικήσει και να επιβεβαιωθεί με τη βία και την υποδούλωση του μυαλού των ανθρώπων. Αλλά θα αποτύχει πλήρως, και ολοκληρωτικά, να διαστρεβλώσει την εικόνα του Θεού και να τη μετατρέψει σε εικόνα του Θηρίου. Και ακριβώς σ’ αυτό είναι εδραιωμένη η αναπόφευκτη καταστροφική πτώση του.

Μετάφραση από τα αγγλικά Θ. Ι. Ζιάκας

[1] Πηγή: http://thesaker.is/the-number-of-the-beast/ Μετάφραση από τα ρωσικά στα αγγλικά: Edvin Buday. Και από τα αγγλικά στα ελληνικά: Θ.Ι.Ζιάκας. (Αξίζει να διαβαστεί σε συνάφεια με το άρθρο του L. Guyénot: Ποιός είναι ο άρxων του κόσμου τούτου; )

[2] Αυτή είναι μια αναφορά στην εκκλησιαστική σλαβονική, τη λειτουργική γλώσσα των σλαβικών Ορθoδόξων Eκκλησιών.

[3] Οι μεταφράσεις βιβλικών αποσπασμάτων στο αγγλικό κείμενο προέρχονται από τη Βίβλο του βασιλιά James (Σημ. Edvin Buday). Εδώ, στα ελληνικά, προέρχονται από την αντίστοιχη μετάφραση της Βιβλικής Εταιρείας (προκειμένου για την Π.Δ.) και από την έκδοση της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (προκειμένου για την Κ.Δ.). (Σημ. Θ.Ι.Ζ.)

[4] Ελληνικά στο ρωσικό πρωτότυπο (σημ. ΘΙΖ).


ΠΗΓΗ: ''Ο αριθμός του θηρίου'', Mikhail Polsky, 1938

ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΏΝ ΝΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ

 

Να βάλουμε κάποια πράγματα στην θέση που πρέπει.

—————————————————————————————————————

Ξανά για μία ακόμα φορά στην επικαιρότητα του ορθόδοξου κόσμου, το παλιό από τα 80s και περιβόητο ζήτημα των νέων αστυνομικών ταυτοτήτων. Δεν θα κάνουμε »ιστορική αναδρομή» των διαμαρτυριών,(άν και θα άξιζε), αλλά για λόγους συντομίας θα μπούμε αμέσως στο θέμα.

Ο πυρήνας των αντιδράσεων των αδελφών μας, εναντίων των νέων ταυτοτήτων, είναι διπολικός, και συγκεκριμένα βασίζεται στην »ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ» και περισσότερο στο λεγόμενο »ΧΑΡΑΓΜΑ» το οποίο και θεωρούν ότι θα λάβει χώρα για κάθε βαπτισμένο, από την αποδοχή των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων.

Ας ξεκινήσουμε από τον πρώτο πόλο. Την »ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ» που θα προκύψει από την πολύ υψηλή τεχνολογία των νέων ταυτοτήτων, η οποία θα καταγράφει τα βιομετρικά μας στοιχεία, τα λοιπά μας στοιχεία, την παρακολούθηση μας όπου και να βρισκόμαστε.

ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ επίσης ότι θα μπορούν να μας τα αλλάξουν σε μία ΑΚΡΑΙΑ ΕΚΔΟΧΗ και ΣΕΝΑΡΙΟ, τα στοιχεία μας, προκειμένω να ενοχοποιήσουν εμάς, για αθωώσουν έναν εγκληματία. Το άκουσα και αυτό το τελευταίο, αλλά θα το δεχτώ ώς δυνατότητα της νέας ταυτότητας. Καμία ειρωνεία.

Όλα αυτά όμως τα σατανικά, ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ;

ΚΑΘΟΛΟΥ. Είναι η απάντηση…

Από την εποχή της Π. Διαθήκης ακόμα, πχ, από την εποχή των Αγίων Τριών Παίδων επί του τύπου του Αντιχρίστου Ναβουχοδονόσωρα, τα μέλη της Εκκλησίας ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΝ από τους τότε υπηρέτες του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

Αργότερα, με τους διωγμούς των πρώτων χριστιανικών αιώνων, με τους επόμενους τύπους του Αντιχρίστου Ρωμαίους Αυτοκράτορες, μέχρι και προσφάτως στον περασμένο αιώνα , με την επικράτηση του αθεϊστικού κομουνιστικού καθεστώτος στις Χώρες τις Ανατολικής Ευρώπης.

Ειδικά στην σύγχρονη ιστορία των χριστιανικών διωγμών στα κομμουνιστικά καθεστώτα, έχουμε ΑΠΙΘΑΝΕΣ περιπτώσεις μεθόδων παρακολούθησης των χριστιανών που μάλιστα αγίασαν.

Με τα μέσα της κάθε εποχής λοιπόν, ο απλός κοσμάκης, ακόμα και οι μή χριστιανοί , ΟΛΟΙ ήταν »ΦΑΚΕΛΩΜΕΝΟΙ» , και αυτό θα συμβαίνει μέχρι το τέλος ιστορίας, σύμφωνα και με το του Κυρίου

» οἱ βασιλεῖς τῶν ἐθνῶν κυριεύουσιν αὐτῶν, καὶ οἱ ἐξουσιάζοντες αὐτῶν» κτλ (Λουκάς ΚΒ 25)

Όσο σατανικά και να είναι όμως τα εφευρήματα για την κατάργηση των ανθρωπίνων ελευθεριών, εμείς δεν έχουμε εμείς ΕΥΘΥΝΗ, αλλά και καμία πνευματική ΠΤΩΣΗ. Την ευθύνη και την αμαρτία την έχουν οι νομοθέτες. Εμείς το μόνο που οφείλουμε να πράττουμε σε θέματα που δεν ΑΠΤΩΝΤΑΙ του ΔΟΓΜΑΤΟΣ, (όπως η υποδούλωση των ατομικών ελευθεριών περί ού και το θέμα μας), είναι να διαφωνούμε με τον λεγόμενο ΜΑΡΤΥΡΙΟ της ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ . Αυτό θα το κάνουμε, και αυτό ΑΡΚΕΙ, αφενός μεν για να μας προστατέψει πνευματικά, αλλά αφετέρου, και για να μας διαχωρίσει από την άλλη κατηγορία των εκκοσμικευμένων χριστιανών.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ και ΑΜΑΡΤΙΑ δεν προκύπτει από την αποδοχή μας να μας ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ,(νέες ταυτότητες κ.α), αλλά ΜΟΝΟ όταν αιρετίζουμε ατομικά, ή συγκαλύπτουμε αιρετικές ομάδες, ή αιρετίζοντα στελέχη της Εκκλησίας, όταν αμαρτάνουμε κρυφά ή φανερά με ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ αμαρτία, και τέλος όταν ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΥΜΕ τους υπολοίπους με τα προαναφερόμενα, που θα παρασύρουν ενδεχομένως και εκείνους σε όμοιες πτώσεις.

Επομένως, ΜΟΝΟ σε αυτές τις περιπτώσεις έχουμε ΠΤΩΣΗ και ΑΜΑΡΤΙΑ, και ΟΧΙ όταν ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΜΕΝΟΙ τα όσα θεσπίζουν οι ΙΣΧΥΡΟΙ της γής που εξουσιάζουν με την Κρατική ΙΣΧΥ τους υπηκόους των Χωρών τους, όπως ομολογουμένως θα συμβεί με την χειρότερη δυνατή εξέλιξη, και από τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες που ΟΛΟΙ θα υποχρεωθούμε να πάρουμε σε μία διετία, και στην δική μας Χώρα (Σε άλλες Χώρες υπάρχουν ΗΔΗ οι ηλεκτρονικές ταυτότητες εδώ και 10-15 χρόνια).

Και εδώ με την ευκαιρία, να σχολιάσουμε και την ενέργεια κάποιων αδελφών μας, που με τόση »σπουδή» σπεύδουν να εκδώσουν την παλιά ακόμα ταυτότητα που είναι σε ισχύ!

Δηλαδή δεν το καταλαβαίνω αυτό! Εκείνοι οι χριστιανοί που θα πράξουν έτσι, θα είναι οι »ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ» πολίτες που δεν θα μπορεί να τους αγγίξει το Κράτος επειδή θα έχουν φροντίσει να εκδώσουν την παλαιού τύπου σε ισχύ, ταυτότητα; …Δηλαδή θα δεχτεί το Κράτος πολίτες δύο κατηγοριών, η μία κατηγορία ΕΚΕΙΝΩΝ που θα είναι στο »ΑΠΥΡΌΒΛΗΤΟ» μόνο και μόνο επειδή ΕΣΠΕΥΣΑΝ να εκδώσουν την παλαιού τύπου σε ισχύ, ταυτότητα, και όλοι οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ που θα εκδώσουν τις ηλεκτρονικές, μόνο εκείνους θα μπορεί να εξουσιάζει το Κράτος;;!

Πέραν των άλλων που θα μπορούσαμε να σκεφτούμε για την »πρακτική» για των αδελφών μας που ενεργούν έτσι, είναι και ΑΝΥΠΑΚΟΗ προς το Κράτος, διότι όταν οι νέες ταυτότητες θα γίνουν υποχρεωτικές, »ΕΚΕΊΝΟΙ» οι χριστιανοί που θα αρνηθούν να λάβουν την ηλεκτρονική ταυτότητα, δεν θα έχουν σε ισχύ ταυτότητα, άρα θα είναι πολίτες ΑΝΕΥ ταυτότητας! Άρα θα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ πολίτες, πέρα από το ότι δεν θα μπορούν να διενεργήσουν καμία πράξη και συναλλαγή. Κάτι και εντελώς ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ, ΑΦΟΥ:

Ο Κύριος επάνω στο θέμα της οφειλόμενης ΥΠΑΚΟΗΣ στους Νόμους του Κράτους, όσο ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ και να είναι ένα ΚΡΑΤΟΣ που διαβιούν χριστιανοί, είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ και μας λέει:

“(Απόδοτε ουν) τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.” Λόγοι του Ιησού προς τους Φαρισαίους (Ματθ. 22.21)

Και αυτό δεν αφορούσε μόνο την υποχρέωση πληρωμής των κρατικών φόρων, αλλά ΟΛΑ όσα νομοθετεί ο ΚΑΙΣΑΡΑΣ. ΟΛΑ….(ΤΑ του ΚΑΙΣΑΡΟΣ μας λέει ο Χριστός)

Η λέξη »ΑΠΟΔΟΤΕ» που χρησιμοποίησε ο Κύριος, δεν σημαίνει ΗΘΙΚΗ »ΑΠΟΔΟΧΗ» των διαβολικών ενεργειών του Καίσαρα (καθ ότι ο Καίσαρας λογίζεται από τους Πατέρες ώς ΤΥΠΟΣ του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ), αλλά ΥΠΑΚΟΗ στους υποχρεωτικούς για ΟΛΟΥΣ, Νόμους του Κράτους, όπως εν προκειμένω είναι η έκδοση δελτίου ταυτότητας που απασχολεί την δική μας εποχή.

Και εδώ ακριβώς από αυτήν την παρερμηνεία της λέξεως »ΑΠΟΔΟΤΕ» προκύπτει το λάθος των αδελφών μας που αντιδρούν, αφού νομίζουν ότι το »ΑΠΟΔΟΤΕ» στις μέρες μας μετεξελίχθηκε ΔΗΘΕΝ και σε »ΗΘΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ» ενός αντίχριστου Νόμου.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.

Άν τώρα, οι σημερινοί ΚΑΙΣΑΡΕΣ θεσπίζουν και νόμους που προκαλούν τον Θεό, όπως εκείνοι υπέρ των ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ πχ, μιά τέτοια ΥΠΑΚΟΗ, ασφαλώς και δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ και ασφαλώς ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΕΙ στο »ΑΠΟΔΟΤΕ» που είπε ο Κύριος. Είναι ΑΛΛΟ ΠΡΆΓΜΑ οι βλάσφημοι νόμοι (όπως τέτοιους είχε εκδώσει και ο ιστορικός Καίσαρας στην εποχή του), και ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ οι ΝΟΜΟΙ που διέπουν την ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ενός ΚΡΑΤΟΥΣ, όπως η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ αστυνομική ταυτότητα περί ού και το θέμα μας.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ακόμα και άν υποτεθεί ότι η νέα ηλεκτρονική ταυτότητα έχει »κρυμμένο» το 666, ακόμα και τότε, δεν θα υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΠΤΩΣΗ για τον Χριστιανό, διότι θα χρησιμοποιούμε την ταυτότητα ΜΟΝΟ ώς υποχρεωτικό ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑ του διαβολικού »ΚΑΙΣΑΡΑ» , προκειμένου να κάνουμε τις απαραίτητες συναλλαγές μας, και όχι ως έγγραφο ΔΗΘΕΝ »ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ» όπως πάλι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ισχυρίζονται ορισμένοι, ότι και η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ έχει ισχύ και προσωπικής ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ.

ΚΑΝΕΝΑ Κρατικό έγγραφο δεν είναι δυνατόν να μας χαρακτηρίζει ώς ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΥΣ χριστιανούς, ΟΣΟ επίσημο και άν είναι. Όλα αυτά σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είναι ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΆ, αλλά ΣΧΕΤΙΚΑ, και ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ στο »ΠΛΑΙΣΙΟ» των σχέσεων ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ, όπως πολύ πετυχημένα διατυπώνονται στο δημοφιλές επίμαχο απόσπασμα της »ΠΡΟΣ ΔΙΟΓΝΗΤΟΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ» στο οποίο περιγράφεται μεταξύ άλλων ότι οι χριστιανοί ΥΠΑΚΟΥΝΕ και εκείνοι (όπως και οι ειδωλολάτρες), στους νόμους του Κράτους που ζούνε, χωρίς όμως να ΣΥΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ούτε με τους Κρατικούς Νόμους, ούτε φυσικά και με τους ειδωλολάτρες συμπολίτες τους , κτλ όμορφα που αναφέρονται εκεί από τον Ιερό Συγγραφέα.

Το ότι ΔΕΝ ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΜΕ αν η νέα ταυτότητα περιέχει τελικά, το 666, φάνηκε και στο πρόσφατο παρελθόν από ένα ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ που χρησιμοποίησαν ΟΛΟΙ οι χριστιανοί, που ΠΕΡΙΕΙΧΕ το 666 το βάθος του αναγλύφου του. Το χαρτονόμισμα των ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΔΡΑΧΜΩΝ, (το πεντοχίλιαρο).

Οι παλαιότεροι επίσης θυμόμαστε και το περιβόητο πείραμα με το εν λόγω χαρτονόμισμα, που όταν το έβαζες να καθρεφτίζεται απέναντι σε ένα τσίγκινο κουτί από το γάλα ΝΟΥΝΟΥ, φαινόντουσαν άν θυμάμαι καλά, ΚΕΡΑΤΑ, ή το 666. (Δεν θυμάμαι ακριβώς). ΚΑΙ ΟΜΩΣ, το νόμισμα αυτό, ΩΣ ΔΙΑΒΟΛΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ και εκείνο, το χρησιμοποιήσαμε ΟΛΟΙ στις συναλλαγές μας χωρίς να ´»ΔΙΑΒΟΛΟΠΟΙΗΘΟΎΜΕ»…

Είτε λοιπόν επρόκειτο για το ΑΞΙΟΓΡΑΦΟ τραπεζογραμμάτιο »ΠΕΝΤΟΧΙΛΙΑΡΟ», είτε τώρα, για το ΑΞΙΟΓΡΑΦΟ της νέας ηλεκτρονικής αστυνομικής ταυτότητας, άν υποτεθεί ότι θα περιέχει το 666 και η νέα ταυτότητα, όπως είπαμε, δεν χαρακτηρίζει ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΑ έναν χριστιανό κανένα επίσημο έγγραφο, παρά ΜΟΝΟ το βάπτισμα που έλαβε.

Θα χρησιμοποιούμε λοιπόν και την νέα ταυτότητα που θα εκδοθεί, ΜΟΝΟ ώς Κρατικό υποχρεωτικό »ΕΡΓΑΛΕΙΟ» του »ΚΑΙΣΑΡΑ», και μόνο για τις συναλλαγές μας, και ΤΙΠΟΤΑ περισσότερο δεν θα προσδώσουμε στην συνείδηση μας για αυτό το πλαστικό έγγραφο. Τα πράγματα είναι πολύ απλά.

ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ άρνηση της Πίστεως που θα επιφέρει ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, θα υπάρξει ΜΟΝΟ με το σφράγισμα στο ΣΩΜΑ μας, και (ΟΧΙ ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ), όπως αναφέρει το Ιερό Βιβλίο της Αποκαλύψεως για τα γεγονότα των ΕΣΧΑΤΩΝ.

Επίσης είναι ΛΑΘΟΣ και η άποψη ότι η νέα ταυτότητα απότελεί δήθεν, ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΌ »ΠΡΟΣΦΡΑΓΙΣΜΑ» πρίν το ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ στο ΣΩΜΑ μας που αναφέρει η Αποκάλυψη. Αυτό είναι μία ακόμα ΠΛΑΝΗ. Όσα προδρομικά διαβολικά »εφευρήματα» και να προκύψουν στην Ιστορία της Εκκλησίας από τους εχθρούς της, κανένα από αυτά δεν προκαλεί ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΠΤΩΣΗ για τον χριστιανό, και ετούτο αποδεικνύεται και ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ώς ακολούθως:

(ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ) Άν ένας μη-χριστιανός αποδέχεται τον Τριαδικό Θεό ώς τον μόνο αληθινό, αποδέχεται το Ευαγγέλιο, την λοιπή διδασκαλία της Εκκλησίας, τους Ιερούς Κανόνες, τους Πατέρες κλτ, αλλά για κάποιον τεχνικό λόγο ΔΕΝ ακόμα ΕΙΝΑΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ, ένας τέτοιος άνθρωπος είναι μέλος της Εκκλησίας; Ασφαλώς ΟΧΙ, διότι όσο καλή διάθεση και άν έχει, επειδή ΔΕΝ έχει λάβει ακόμα βάπτισμα στο ΣΩΜΑ του, Η αγαθή διάθεση του δεν δύναται να τον κατατάξει στο σώμα της Εκκλησίας άν δεν βαπτιστεί.

Το ΙΔΙΟ ακριβώς εκ του ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ τώρα, ισχύει και για το θέμα μας. Δηλαδή, η ΑΠΟΔΟΧΗ από ανωτέρα βία, όλων των »ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ» εφαρμογών του Αντχρίστου μέσα στο φάσμα της ιστορίας, ΔΕΝ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ, ούτε ώς μή αναστρέψιμος ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΜΟΛΥΣΜΟΣ, διότι αυτά, ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ το ΣΩΜΑ, όπως θα το αγγίξει στο τελικό ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ στα χρόνια των εσχάτων.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ »ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ» ΚΑΙ »ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ» ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ.

1. ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΡΕΘΑ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓ. ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ ΓΙΑ »ΠΡΟΧΑΡΑΓΜΑ» ΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.

Κατ’ αρχάς ο Αρέθας Καισαρείας ΔΕΝ είναι Άγιος της Εκκλησίας, αλλά ερμηνευτής. Λανθασμένα λοιπόν τον αποκαλούν ΑΓΙΟ. Υπάρχει Άγιος Αρέθας, μάρτυρας, αλλά δεν είναι ο Αρέθας ο Επίσκοπος Καισαρείας.

Έπειτα, οι ερμηνείες και των δύο ανδρών για το επίμαχο σημείο, ΔΕΝ είναι δεσμευτικές για την Εκκλησία, γι αυτό και ουδέποτε η Εκκλησία στην ερμηνευτική της για την Αποκάλυψη, αποδέχτηκε »ΙΣΟΤΙΜΙΑ» σφραγίσματος σε αντικείμενο, με ΕΚΕΙΝΗΝ του ΤΕΛΙΚΟΥ ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣ επι του ΣΩΜΑΤΟΣ.

Επομένως τα επίμαχα αποσπάσματα δεν έχουν καμία σχέση με τις ηλεκτρονικές ταυτότητες της εποχής μας.

Προφανώς ο Άγιος Εφραίμ και ο Αρέθας, αναφέρονται σε »ΠΡΟ-ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ» ενέργειες ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΧΑΡΑΓΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΑΘΕΙ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΗΓΕΤΗΣ.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΩΡΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ. Άλλωστε αυτό φαίνεται και χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες »αναλύσεις»

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΩΝ »ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΩΝ»: Όλοι οι Γέροντες (λένε), είναι εναντίον των νέων ταυτοτήτων από πολλά γραπτά τους που έχουμε, και προτρέπουν τον κόσμο να μήν τις πάρει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Κατ’ αρχάς πρέπει να ξεχωρίσουμε τους ΓΕΡΟΝΤΕΣ από τους ΣΥΓΧΡΩΝΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ.

Οι διάφοροι ΓΕΡΟΝΤΕΣ, όσο καλοί και αν είναι, είναι ΑΓΑΜΟΙ. ..

Δεν έχουν οικογένειες, παιδιά, οικονομικές υποχρεώσεις, σχολεία, φροντιστήρια παιδιών, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ κτλ κτλ…Έχουν ΜΟΝΟ το ρασάκι τους και την αγία άσκηση τους.

Επι της διαβιώσεως όμως, ο μήνας για εκείνους »ΕΧΕΙ ΕΝΝΙΑ»…

Δεν το λέμε φυσικά με κάποια ειρωνεία, αλλά για να ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ στην κατανόηση της επιχειρηματολογίας για το θέμα των ταυτοτήτων.

Άν λοιπόν εκείνοι οι σεβαστοί άγαμοι Γέροντες μπορούν να πάνε στα βουνά και τις σπηλιές ,επειδή θα αρνηθούν τις νέες ταυτότητες που θα γίνουν υποχρεωτικές στα δύο επόμενα χρόνια, ΑΓΙΑ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ. Μπορούν όμως αυτό να το κάνουν οι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ;

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΏΡΑ

Να πάρουμε τους Οσίους Παϊσιο, Πορφύριο, Ιάκωβο.

Οι αγιασμένοι αυτοί άνθρωποι, παρόλο που ήταν ΔΟΧΕΙΑ του Αγ. Πνεύματος, παρόλα αυτά, ήταν »ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΙ» Άγιοι. Δηλαδή διατηρούσαν και καλές σχέσεις με το »ΣΥΣΤΗΜΑ» ,δηλαδή την Πολιτεία. Δεν έδειχναν τον ζηλωτισμό λχ του »ΠΑΤΕΡΑ ΚΛΕΟΜΕΝΗ» … Απόδειξη ότι τους επισκέπτονταν ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ κ..α αξιωματούχοι Κρατών.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Ο Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης είχε νοσηλευτεί μαζί με έναν μεγάλο πολιτικό ΔΙΑΒΟΛΟ της Χώρας μας, τον Ανδρέα Παπανδρέου, και του είχε φερθεί τόσο όμορφα στο νοσοκομείο μέσα όπως αναφέρουν τα σχετικά περιστατικά,.

Παρόλο που ο Άγιος γνώριζε ότι ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ είχε νομοθετήσει εναντίον του Ευαγγελίου με τον πολιτικό γάμο και την αποποινικοποίηση της μοιχείας….Και πολλά άλλα παραδείγματα θα μπορούσαμε να αναφέρουμε για την ‘ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΤΗΤΑ» των σύγχρονων Αγίων απέναντι στους άθεους Κυβερνώντες.

ΕΡΩΤΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ:

ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ , ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΌ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΕΠΕΙΔΉ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΤΟ 666 (Ας δεχτούμε ότι θα το έχουν), ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΌΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΠΛΈΟΝ ΝΑ ΣΥΝΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΖΟΎΣΑΝ ΠΡΙΝ;

ΘΑ ΕΥΛΟΓΟΥΣΑΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΎΓΧΡΟΝΟΙ ΆΓΙΟΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ;

Ασφαλώς ΟΧΙ…

Ακόμα το το 666 να είχαν, ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΜΙΑ »ΦΟΡΜΟΥΛΑ» ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ:

»ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΨΥΧΡΗ ΜΟΝΟ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΟΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΤΥΨΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ ΣΑΣ »ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ» ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ.»

Έτσι θα συμβούλευαν τον κόσμο οι τρείς σύγχρονοι Άγιοι αν ζούσαν σήμερα, διότι πολύ απλά ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΧΑΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ, όπως αναφέραμε αναλυτικά και με επιχειρημάτα

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ:

Όποιος θέλει να αντιδρά εναντίον των νέων ταυτοτήτων από μία καθαρά »ΑΚΤΙΒΙΣΤΙΚΗ» διάθεση, δηλαδή επειδή οι νέες ταυτότητες καταργούν γενικά, τις ελευθερίες των ανθρώπων κτλ κτλ, αυτό ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ, και δεν είναι ΕΚ ΔΕΞΙΩΝ ΑΜΑΡΤΙΑ.

Άν όμως αντιδρούμε και το χειρότερο ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ( ειδικά τώρα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης), ότι με την αποδοχή της νέας ταυτότητας, υπάρχει τάχα, »ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΟΛΥΣΜΟΣ» ή πρόκειται για »ΙΣΌΤΙΜΟ» με το τελικό »ΧΑΡΑΓΜΑ» και τα όμοια πλανεμένα που ακούμε και διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες, τότε να γνωρίζουμε ότι ΑΜΑΡΤΑΝΟΥΜΕ εκ ΔΕΞΙΩΝ 100%,

Και μάλιστα πέρα από την εκ δεξιών αμαρτία μας, προκαλούμε στα μάτια του Θεού και μία »ΑΛΓΕΙΝΗ» ΕΝΤΥΠΩΣΗ ώς προς το ομολογιακό σκέλος, διότι στο τέλος, ακόμα και ΕΚΕΙΝΟΙ που αντιδρούν και τώρα κάνουν τους »ΠΑΛΗΚΑΡΑΔΕΣ» βεβαιώνοντας ότι δεν θα πάρουν ποτέ τις νέες ταυτότητες, στο ΤΈΛΟΣ, προκειμένου να μην πάνε στα ΒΟΥΝΑ και τις ΣΠΗΛΙΕΣ (αφού χωρίς ταυτότητα δεν θα μπορούν να ζήσουν στις κοινωνίες) , στο ΤΕΛΟΣ και εκείνοι θα υποχωρήσουν και θα αναγκαστούν να τις πάρουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ, και τότε ο Θεός θα τους πεί τρόπον τινά: »Που πήγε η λεβεντιά σας»;

Μεγάλη μπουκιά λέει ο λαός μας, φάε, μεγάλο λόγο ΜΗΝ ΠΕΙΣ…

Είναι ΚΑΙ αυτό που πρέπει να σκεφτούμε…

Γι αυτό λοιπόν πολύ προσοχή σε ότι ακούμε και διαβάζουμε για τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες, από διάφορους πνευματικούς κύκλους.

Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.



ΠΗΓΗ

Πυρκαγιές και ταυτότητες στη συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου

 Πυρκαγιές και ταυτότητες στη συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου

Με βασικό θέμα την πύρινη λαίλαπα που προκάλεσε τεράστιες καταστροφές στο φυσικό περιβάλλον, στα έμβια όντα αλλά και στα μνημεία ανάμεσά τους και θρησκευτικά συνεδριάζει και αύριο Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023, για δεύτερη ημέρα, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Το Ανώτατο Διοικητικό Όργανο της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά την τελευταία συνεδρίασή του – με την τρέχουσα σύνθεση – αναμένεται να ασχοληθεί και με το έτερο φλέγον θέμα αυτό των ταυτοτήτων το οποίο έχει προκαλέσει αναστάτωση σε εκκλησιαστικούς κύκλους και πιστούς.

Και για τα δύο θέματα αναμένεται να υπάρξει ανακοινωθέν.

Σημειώνεται ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος επικοινώνησε εχθές Τετάρτη με τον Μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας κ. Γεώργιο προκειμένου να ενημερωθεί για την φωτιά που περικύκλωσε την Ιερά Μονή του Οσίου Λουκά στη Βοιωτία.

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ενημερώθηκε για τη φωτιά στην Ι.Μ του Οσίου Λουκά

Η σύνθεση της τρέχουσας ΔΙΣ είναι η εξής:

Πρόεδρος: Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος

Μέλη:

  • Ζιχνών και Νευροκοπίου Ιερόθεος
  • Ελευθερουπόλεως Χρυσόστομος
  • Σερβιών και Κοζάνης Παύλος
  • Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
  • Χίου, Ψαρών και Οινουσσών Μάρκος
  • Σταγών και Μετεώρων Θεόκλητος
  • Μάνης Χρυσόστομος
  • Φθιώτιδος Συμεών
  • Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμος
  • Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Ιερώνυμος
  • Περιστερίου Γρηγόριος

Αρχιγραμματεύς:

Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Ωρεών κ. Φιλόθεος

 

Και η νέα που ΔΙΣ ξεκινά τη θητεία της τον Σεπτέμβριο (167η Συνοδική Περίοδος) είναι η ακόλουθη:

Πρόεδρος: Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος

Μέλη:

  • Ο Καρυστίας και Σκύρου Σεραφείμ
  • Ο Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευστάθιος
  • Ο Μαντινείας και Κυνουρίας Αλέξανδρος
  • Ο Νικοπόλεως και Πρεβέζης Χρυσόστομος
  • Ο Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αρδαμερίου Θεόκλητος
  • Ο Μαρωνείας και Κομοτηνής Παντελεήμων
  • Ο Κίτρους και Κατερίνης Γεώργιος
  • Ο Ιωαννίνων Μάξιμος
  • Ο Ελασσώνος Χαρίτων
  • Ο Θήρας Αμοργού και Νήσων Αμφιλόχιος
  • Ο Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Νικηφόρος
  • Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας Δαμασκηνός

Αρχιγραμματεύς:

Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Ωρεών κ. Φιλόθεος

 

Η πρώτη συνεδρίαση της νέας ΔΙΣ αναμένεται να γίνει από τις 4 έως τις  6 Σεπτεμβρίου.




π. Δανιήλ Σισόγιεφ - ''Ουρανοπολίτης'' (21ο)


Στο μεσοδιάστημα του Ιουνίου, ο Στεφάν μεταφέρθηκε από τη φυλακή της ΓΠΣ σε κοινό κελί της φυλακής Butyrka. Στις 25 Ιουνίου, απέστειλε μια δήλωση στον ανακριτή της ΓΠΣ:

«Κυβερνήτες της Ρωσικής γης, σας ζητώ να δώσετε την προσοχή στον λαό σας, πώς στενάζει ο εαυτός τους. Κάθε άνθρωπος πρέπει να σκεφτεί, δεν είναι φόβος αυτός που ελέγχει τον άνθρωπο; Και ο φόβος αυτός είναι φόβος της αδικίας. Μήπως το ψεύδος είναι πιο ισχυρό από την αλήθεια; Σε καμία περίπτωση, επειδή το ψεύδος κυριαρχεί πάνω στον άνθρωπο όσο υπάρχει σε αυτήν τη γη, αλλά όταν ο άνθρωπος πεθαίνει - τότε και το ψεύδος πεθαίνει. Ας είμαστε με την αλήθεια, διότι μεγάλη είναι η δύναμη της αλήθειας. Εάν κάποιος ζει με την αλήθεια, τότε ανεξάρτητα από το αν διώκεται, καταπιέζεται, κατατροπώνεται, υποβάλλεται σε βία, αντιμετωπίζει ασθένειες... και τελικά αν θανατωθεί, θα παρατηρήσετε πώς αντιμετωπίζει όλα αυτά με χαρά! Γιατί; Διότι η αλήθεια, με την οποία έζησε, δεν πεθαίνει. Η αλήθεια νικά και τον θάνατο, επειδή έχει την Βασιλεία και τη δύναμη εις τους αιώνες των αιώνων. Αμήν. Ο χρόνος είναι κοντά για την υλοποίηση της αλήθειας, και δεν θα περάσει απαρατήρητη, επειδή έρχεται η ώρα του θερισμού, που προανέφερε ο Ιησούς Χριστός... Και γι' αυτό σας παρακαλώ, κυβερνήτες της Ρωσικής γης, να σταματήσετε να καταπατάτε τη γη... Στραφείτε προς τον Χριστό και ανακαλύψτε τη ζωή μέσα σε Αυτόν... Επίσης, σας παρακαλώ, αν είναι δυνατόν, να με μεταφέρετε μόνο μου και να μου επιτραπεί να έχω λίγα χαρτιά και μελάνι...»

Μετά από ένα μήνα, ο αρμόδιος της 6ης ενότητας του μυστικού τμήματος της ΓΠΣ Καζάνσκι, στον οποίον έφτασε η δήλωση, διέταξε να εκπληρωθεί το αίτημα του Στεφάν - να μεταφερθεί από το κοινό κελί σε μοναχικό κελί και να του παρασχεθούν μελάνια και χαρτιά. Λαμβάνοντας το χαρτί και την ελευθερία να γράφει ελεύθερα, ο Στεφάν περιέγραψε συνοπτικά τη βιογραφία του, και στη συνέχεια έγραψε: «Ήρθα να ανακοινώσω στους ηγέτες ότι ο Κύριος έρχεται με τους αγγέλους του για να κρίνει τη γη, και αν οι λαοί δεν μετανοήσουν για τις ανομίες τους, ο Κύριος θα τους τιμωρήσει βαρύτατα. Και εγώ αμαρτωλός είμαι, αγαπώ την οικογένειά μου, αλλά ως ζηλωτής του Θεού, αγαπώ περισσότερο τον Θεό, και έχοντας λάβει πνεύμα κηρύγματος, δεν μπορούσα πλέον να παραμείνω στο σπίτι, και στις 10 Απριλίου το βράδυ, σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και έφυγα, εμπιστευόμενος το θέλημα του Θεού. Ήρθα στη Μόσχα στις 24 ή 25 Μαΐου και προσευχόμουν στον Θεό να μου δείξει πώς και τι να κάνω, πώς να προσεγγίσω τους ηγέτες, και πως να εκφράσω τον λόγο του Θεού. Δεν υπάρχει προσωπική φιλοδοξία για τον ερχομό μου στη Μόσχα, παρά μόνο για να αποκαλύψω τον λόγο του Κυρίου στους ηγέτες... Και μέχρι να τα πω όλα, δεν σας έδωσα τη διεύθυνσή μου, αλλά όταν τελείωσα, τότε αποκάλυψα τη διεύθυνσή μου. Τώρα δεν ξέρω εάν είμαι ένοχος ενώπιον κανενός, αν δικαιολογείται η τιμωρία μου για τον λόγο του Θεού, αλλά εκπλήρωσα το χριστιανικό μου καθήκον, γιατί ο ζήλος για τον Θεό με έκανε να αφήσω πίσω μου τον πατέρα, τη μητέρα, τη σύζυγο και την κόρη μου. Σκεφτείτε τα λόγια μου και κρίνετε μόνοι σας».