Μυθεύματα και κατασκευάσματα της φαντασίας ορισμένων κύκλων χαρακτηρίζει, με δήλωσή του στο Amen.gr o Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, τις πληροφορίες που αναφέρουν ότι κατά τη 10η Γενική Συνέλευση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ), τον περασμένο Οκτώβριο στο Πουσάν της Κορέας, αποφασίσθηκε, μεταξύ άλλων, η άρση του αβάτου του Αγίου Όρους και η διεξαγωγή κοινών Ακολουθιών μεταξύ Χριστιανικών Εκκλησιών. Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας που ήταν επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Πουσάν κάνει λόγο για κύκλους που «διαστρέφουν την αλήθεια» και «χαϊδεύουν την ψυχοπαθολογική ορθοδοξολαγνεία κάποιων» ενώ ξεκαθαρίζει πως «ουδεμία υποχωρητικότητα έγινε από μέρους των Ορθοδόξων Αντιπροσώπων στο Πουσάν».
Σε ό,τι αφορά το θέμα του αβάτου ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, τονίζει πως «οι υποκινούντες όλη αυτή την αντίδραση στηρίζονται ανοήτως σε μεταφραστικά λανθασμένα κείμενα»!

Ακολουθεί η δήλωση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου στο Amen.gr :

Ν.Π.:Σεβασμιώτατε, πως σχολιάζετε τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και  κυκλοφορούν στο διαδίκτυο πως στη Γενική Συνέλευση του ΠΣΕ, τον περασμένο Οκτώβριο στο Πουσάν, αποφασίσθηκε η άρση του αβάτου στο Άγιο Όρος και η διεξαγωγή κοινών ακολουθιών με ετεροδόξους;  

Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος: «Τα όσα αναφέρονται και γράφονται κατά καιρούς για τα λαβόντα χώρα στο Porto Allege και στο Busan  ακόμα και για τα εκδοθέντα επίσημα ανακοινωθέντα, τις δηλώσεις και τα κείμενα εργασίας είναι μυθεύματα και κατασκευάσματα της φαντασίας ορισμένων κύκλων οι οποίοι ως πλανώντες και πλανώμενοι αρέσκονται να χαϊδεύουν την ψυχοπαθολογική ορθοδοξολαγνεία κάποιων για να αναγνωρίζονται και αυτοί ως κατέχοντες την έξωθεν καλή μαρτυρία!
Ξεχνούν όμως ότι το «ουαί» περί του σκανδαλισμού και της υποκρισίας αγγίζει πρώτα αυτούς όταν διαστρέφουν την αλήθεια και παραθεωρούν την ειλικρίνεια.
Ουδεμία υποχωρητικότητα έγινε από μέρους των Ορθοδόξων Αντιπροσώπων στο Πουσάν.
Κανένα κείμενο θεολογικό – εκκλησιολογικό υπεγράφη από τους Ορθοδόξους αντιπροσώπους.
Καμία κοινή δήλωση ενότητας δεν έγινε αποδεκτή.
Το αφελές και το ασύνετο της μανιακής αυτής ψυχικής κατάστασης των κατά καιρούς κρινόντων τα θέματα και τα κείμενα του Πόρτο Αλέγκρε και του Πουσάν επιβεβαιώνεται και από την σύγχυση που εκφράζουν λέγοντες ότι απεφασίσθη η κατάργηση των αβάτων των χριστιανικών Εκκλησιών σε διάφορα μέρη του πλανήτη συμπεριλαμβανομένου και του Αγίου Όρους.
Μια τέτοια θέση ουδέποτε συζητήθηκε, ούτε καν τέθηκε ως θέμα προς συζήτηση στα συλλογικά όργανα. Απλά οι υποκινούντες όλη αυτή την αντίδραση στηρίζονται ανοήτως σε μεταφραστικά λανθασμένα κείμενα όπου τονίζεται ότι οι Χριστιανικές Εκκλησίες σε ορισμένα μέρη πρέπει να αποκτήσουν ανοικτότητα-εξωστρέφεια και να πάψουν πλέον να είναι κλειστές κοινότητες-κοινωνίες.
Επίσης, λυπάμαι πολύ για την θλιβερή εικόνα την οποίαν προσπαθούν να δημιουργήσουν  ορισμένοι μοναχοί του Αγίου Όρους οι οποίοι λειτουργούν διασπαστικά και ικανοποιούν ιδεολογικές κατευθύνσεις και παρεκκλησιαστικές-αντορθόδοξες επιδιώξεις».



ΠΗΓΗ AMEN.GR''

1 comments:

  1. Η διάψευση του μ. Μεσσηνίας

    " ... οι υποκινούντες όλη αυτή την αντίδραση στηρίζονται ανοήτως σε μεταφραστικά λανθασμένα κείμενα όπου τονίζεται ότι οι Χριστιανικές Εκκλησίες σε ορισμένα μέρη πρέπει να αποκτήσουν ανοικτότητα-εξωστρέφεια και να πάψουν πλέον να είναι κλειστές κοινότητες-κοινωνίες "

    κχ
    Αυτά μας είπε ο μ. Μεσσηνίας και απορούμε, τι άραγε να σημαίνει αυτή η "ανοικτότητα"; Ο μ. Μεσσηνίας μας λέει ότι αυτό σημαίνει "μερικές χριστιανικές εκκλησίες να πάψουν να είναι κλειστές κοινότητες-κοινωνίες, να γίνουν εξωστρεφής". Προτίμησε να μας μιλήσει για "ανοικτότητα", αν και θα μπορούσε να κάνει λόγο για "εξωστρεφικότητα", για να πάψει η υφιστάμενη "εσωστρεφικότητα". Φυσικά, απέφυγε τα δύσκολα. Μίλησε αόριστα για "μερικές χριστιανικές εκκλησίες ( με κλειστότητα, δικό μου αυτό ) σε ορισμένα μέρη". Σε δεύτερη φάση και σε άλλο διαθρησκειακό πλέον Συνέδριο, περιμένουμε με ανυπομονησία να ακούσουμε για την ανοικτότητα (sic) και των άλλων δρόμων-θρησκειών, που οδηγούν στον ένα θεό. Προς το παρόν, η ανοικτότητα ζητήθηκε μόνο από τις χριστιανικές, και αδελφές, εκκλησίες. Δεν γνωρίζουμε από ποίες.

    Γράφω δευτερευόντως με πολλά λήγοντα σε -οτητα, επειδή προσπαθώ να αποφύγω μεταφραστικά λάθη.

    Ρωτάμε λοιπόν το αφελές ερώτημα : Η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία έχει εντός του κόλπου της την Μοναστική Κοινωνία του αγίου Όρους ; Τι υπάρχει εκεί ; Κοινωνία ή Κοινότητα ; Και πως υπάρχει αυτή η κοινότητα-κοινωνία ; Σε κλειστότητα ή σε ανοικτότητα (sic) ;

    Λοιπόν, περιμένουμε τον πάνσοφο μητροπολίτη να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Πρώτον, να μας πει αν η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία έχει "επί τα εντός" αυτής την Κοινότητα (ή Κοινωνία) του αγίου Όρους και δεύτερον, να μας κάνει τη διάκριση, αν υπάρχει και γνωρίζει ποια είναι αυτή, μεταξύ κοινότητας ή κοινωνίας του αγίου Όρους και κοινότητας ή κοινωνίας της παραπαίουσας ελλαδικής επικράτειας μετά της επισήμου αυτής Εκκλησίας ; Μένουμε συντονισμένοι, περιμένουμε απάντηση.

    Υστερόγραφο
    Εγώ τα λέω, εγώ τα ακούω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top