Ἐρώτηση 1η:

ναι θεολογικς ρθόν νά συνδιδάσκονται τό ντίχριστο Κοράνιο καί τό σλάμ, μέ τό Εαγγέλιο καί τόν ρθόδοξο Χριστιανισμό, πό τήν κοινή σκέπη μίας ρθόδοξης Θεολογικς Σχολς, πως ατήν το Α.Π.Θ.;

πάντηση:

-Τά εκόλως ννοούμεα παραλείπονται! Τί μπορομε νά πομε τώρα; «Τίς γάρ συμφώνησις Χριστ πρός Βελίαρ"; Εναι πίστευτο ατό πού γίνεται! Δέν θά μποροσε νά τό φανταστε κάποιος ρθόδοξος πρίν πό 5-10 χρόνια τι θά μποροσε νά συμβε ατό. Τό κοράνι πού μιλάει τόσο βλάσφημα γιά τόν Χριστό, νά διδάσκεται μέ τό Εαγγέλιο;…  Θεολογική Σχολή ποτίθεται τι χει ρθόδοξο-μολογιακό χαρακτρα κι τι πό κε βγαίνουν ρθόδοξοι Θεολόγοι πού θά καθοδηγήσουνε, θά γίνουν κι ατοί μέ τήν σειρά τους καθηγητές καί ερες. Τώρα, ατό εναι τελείως παράλογο.

ρώτηση 2η:

-Τί πιστεύετε τι φταίει, στε ρθόδοξοι Θεολόγοι Πατέρες καί  ερά Σύνοδος τς λλάδος, δέν περιφρουρον τήν Πίστη μας, ετε μέ τήν συνηγορία τους στό πνεμα τς Νεάς ποχς το Οκουμενισμο, ετε μέ τήν σιωπή τους;

πάντηση:

-Δέν χουνε πατερικό πνεμα, χουνε "μεταπατερικό" πνεμα. Ατό εναι  λη πόθεση. Δέν χουν τό κκλησιαστικό φρόνημα. Δέν φρονον τά το Εαγγελίου. χουνε μέν περιβολή εσεβείας, λλά ρνήθηκαν ατήν, ατό πού λέει καί  πόστολος Παλος. Δέν χουνε καμμία σχέση μέ τούς Πατέρες τς κκλησίας. Τό Εαγγέλιο στηρίζεται στό ξς: "στις μέ μολογήσει", λέει  Χριστός. Εναι  μολογία.  Χριστός περιμένει τήν μολογία μας.  μολογία, βέβαια, εναι πάντα σέ διάφορα πίπεδα. Δέν εναι πάντα στό πίπεδο τι πρέπει νά μολογομε πάντα τήν πίστη μας (μέ λόγια), ατό εναι κάτι τό ποο γιά νά συμβε πρέπει νά χεις καί μία πνευματική κατάσταση. μολογομε τόν Χριστό μας κατ' ρχήν στήν ζωή μας, μέ τήν βιοτή μας, μέ τήν συμπεριφορά μας στόν συνάνθρωπό μας, μέ τήν γάπη μας στόν Χριστό καί μέ λες τίς κφάνσεις τς ζως μας. Λοιπόν, ατό τό πργμα δέν συμβαίνει σήμερα. χει χαθε ατό. Δέν πάρχει πνευματική ζωή. Ο πνευματικοί δέν διδάσκουν τά πνευματικά τους τέκνα, πως λεγε κι  Γέρων Παΐσιος, τά φασκιώνουνε. Δουλεύουν γιά τόν αυτό τους. Ατό εναι τό θέμα. τι ο πνευματικοί σήμερα δέν δουλεύουν γιά τόν Χριστό. Οτε ο πίσκοποι δουλεύουνε γιά τόν Χριστό. πάρχουν ξαιρέσεις, μήν τούς βάζουμε λους σέ να καζάνι, λλά δέν πάρχει πατερικό πνεμα. Δέν πάρχει εαγγελικό πνεμα. Ατό εναι τό θέμα.

ρώτηση 3η:

ς βλέπετε τίς πρόσφατες συναντήσεις καί τίς συμπροσευχές το Οκουμενικο Πατριάρχη Βαρθολομαίου καί το Πάπα Φραγκίσκου στά εροσόλυμα καί στό Φανάρι, πού εναι καί τά πιό πρόσφατα;

πάντηση:

-Τέλεια, πολύ ραα! Τί νά σς π...Εμαστε νθουσιασμένοι!...Τέτοια γάπη οτε  πόστολος Παλος εχε, οτε  πόστολος νδρέας, οτε  πόστολος Πέτρος. Κανένας, τίποτε!  γιος Νικόλαος πού γιορτάζει σήμερα, μέ τό δικό μας μερολόγιο, πού χαστούκισε τόν αρετικό, ν ζοσε τώρα θά τόν εχαν φορίσει...Λοιπόν, ντάξει, τί νά πομε; Πάλι θά λεγα τό πρτο, τι τά εκόλως ννοούμενα πρέπει νά παραλείπονται. λλά, δυστυχς, χει πέσει τέτοια δειλία, πού εναι ατό πού επαμε, τι  καθένας φοβται γιά τήν θέση του. Τίς κκλησιαστικές θέσεις δέν τίς χουν πιά ντρες ο ποοι ργάζονται γιά τόν Χριστό, λλά θέλουν νά ργάζονται γιά τόν αυτό τους. ν ργάζονταν γιά τόν Χριστό, θά πρεπε ατούς τούς νθρώπους πού κάνουνε ατά: τίς συμπροσευχές καί λα ατά καί φο "μετά πρώτης καί δευτέρας νουθεσίας...παραιτο" καί φο ατοί δέν παραιτονται πό λα ατά, να τούς βγάλουν ατούς πό τήν κκλησία. φο δέν θέλετε νά κάνετε τά τς κκλησίας μας, μπορετε νά πτε κάπου λλο. Εναι πολύ εκολα, πολύ πλά τά πράγματα. λλά δέν πάρχουν νθρωποι νά τό κάνουν ατό. Ποιός θά καλέσει Σύνοδο σήμερα γιά νά λέγξει καί νά καθαιρέσει λους ατούς τούς οκουμενιστές; ρχίζοντας μέ τόν Πατριάρχη. Κάθε αρεση εναι κακοδοξία, δέν εναι κάτι πλό. Δέν εναι τι κατηγορομε κανένα πρόσωπο, εναι τι  διος βάζει τό κεφάλι του στήν καραμανιόλα. Διότι ατός τά κάνει ατά, δέν τά κάνει λλος κανείς. μς μς κατηγορονε γιατί τά λέμε. Δηλαδή πο φτάσαμε; Ποιό εναι τό στραβό καί γιατί; "Τό λέτε τό στραβό" (τό νά τό λέμε). φο εναι στραβό, τί νά κάνουμε τώρα; Καταλάβατε; 

ρώτηση 4η:

ς σχολιάζετε τήν δήλωση το Πάπα Φραγκίσκου τι " ρθοδοξία εναι σθενής", δηλαδή τό Σμα το Τέλειου Θεο- ρθόδοξη κκλησία Του, καθώς καί τήν δήλωση το Πατριάρχη Βαρθολομαίου τι " κκλησία εναι διαιρεμένη"; Δηλαδή ο αρετικοί δέν ποσχίστηκαν οκειοθελς πό τήν μπελο τς Ζως καί χουν κι ατοί μέρος τς λήθειας;  κκλησία το Χριστο καί  λήθεια δέν εναι Μία;

πάντηση:

- παπισμός εναι να κοσμικό κράτος. Τό σκιαγραφε πάρα πολύ ραα  Ντοστογιέφσκυ στό: « Μέγας εροεξεταστής". Δέν χει καμμία σχέση μέ τόν Χριστιανισμό. Διδάσκει ναν Χριστό λλότριο, ναν Χριστό  ποος δέν χει καμμία σχέση μέ τόν Ορανό λλά μόνον μέ τή γ καί δέν μπορε νά μιλάει γιά τήν ρθόδοξη κκλησία. Λοιπόν, εναι ντροπή μας καί ντροπή το Πατριάρχη μας νά νέχεται νά λέει ατά καί μετά νά τόν φιλάει στό Φανάρι. Νά βρίζει τήν ρθόδοξη κκλησία πού χει λο τό πλήρωμα τς Χάριτος. Καί μόνο στήν ρθόδοξη κκλησία γιάζεται  νθρωπος καί μπορε νά σωθε κι ατό πρεπε νά μολογονε λοι ο πίσκοποι κι χι νά λένε πώς " κκλησία εναι διαιρεμένη".  κκλησία δέν διαιρέθηκε ποτέ, δέν πάρχει διαίρεση. "ησος Χριστός χθές, σήμερον καί Αύτός ες τούς αἰῶνας". Στό πλήρωμα τς κκλησίας, λλο ν ποκόβονται κάποιοι, λλά δέν διαιρεται.  Χριστός δέν διαιρεται. πλς κάποιοι πως ο παπικοί, πως ο προτεστάντες, κάθε νας πού φρονε αρετικά, ποκόβεται πό μόνος του πό τό πλήρωμα τς κκλησίας. Ατή  "νέα κκλησιολογία" το Πατριάρχη εναι ντελς αρετική καί πρέπει νά καταδικαστε πρτα πό τόν λαό τοῦ Θεοῦ.  λαός εναι ατός πού χει τό κριτήριο. ν χάσει  λαός τό κριτήριο τό ρθόδοξο, τότε ποιός θά προβάλλει τήν ντίδραση; Καί φυσικά καί ο μοναχοί.


ρώτηση 5η:

-Πρέπει  κκλησία τς λλάδος νά συνεχίζει νά συμμετέχει στό Παγκόσμιο Συμβούλιο κκλησιν μέ τά συλλείτουργα καί τίς συμπροσευχές, τίς δογματικές κπτώσεις, ν  εαγγελική ντολή, πως επατε καί πρίν, εναι: "αρετικόν νθρωπον μετά μίας καί δευτέρας νουθεσίας παραιτο";

πάντηση:

-Καί ατό εναι ατονόητο. λλά νά σς π τί γίνεται. Κανονικά δέν πρέπει νά πάρχει διάλογος. Δέν πάρχει "διάλογος", νουθεσία πάρχει. Στήν κκλησία μας ποτέ δέν πρχε διάλογος.  κκλησία πάντοτε ταν "κλειστή", μέ τήν ννοια τι δέν δεχότανε τόν καθένα μέσα. Τόν εχε στούς κατηχουμένους, πό κατήχηση καί μετά πό χρόνια φο κρινε τι μπορε νά γίνει Χριστιανός, τόν βαπτίζανε. Δέν δίνανε ο πίσκοποι "τά για τος κυσίν". λλά φο χουμε φτάσει δ πού χουμε φτάσει, γώ προσωπικά χω ατήν τήν θέση, τήν πατερική θέση, δέν κάνουμε διαλόγους, κάνουμε νουθεσία! Δέν διαλεγόμαστε, καί νουθετομε! λλά πετε τι κάνουμε ναν διάλογο μέ σκοπό νά προβάλλουμε τήν ρθόδοξη Πίστη, τσι; ς τό δεχθομε τι γίνεται ατό. ντάξει, λλά μέχρι πότε; φο προβάλλεις τήν ρθοδοξη Πίστη μία φορά καί δεύτερη φορά, διαλογικά καί βλέπεις τι δέν γίνεται τίποτα, τότε πρέπει κατά τόν πόστολο Παλο νά ποτραβηχτες καί νά τούς πες τι ατή εναι  ρθόδοξη Πίστη, δ πάρχει  πληρότητα τς Χάριτος, δ πάρχει σωτηρία. πλά πράγματα. Νά μήν γίνεται κπτωσις στήν Πίστη. Ατό εναι κπτωση, εναι κπτωση!

ρώτηση 6η:

-Μπορον σύγχρονοι Πατέρες-πού δέν νακηρύχθηκαν φυσικά "γιοι"-νά μιλον γιά "μεταπατερική θεολογία", ντιμετωπίζοντας τούς γίους καί Θεοφόρους Πατέρες ς παρωχημένους καί τά λεχθέντα τους ν γί Πνεύματι ς χοντα μερομηνία λήξεως γιά τό παρόν καί τό μέλλον;

πάντηση:

παμε: "ησος Χριστός χθές, σήμερον, Ατός ες τούς αἰῶνας".  δός καθάρσεως, φωτισμο καί θεώσεως,  δός σωτηρίας μας χει καθοριστε π' τούς Πατέρες. Εναι διαχρονικοί ο Πατέρες.  "μεταπατερικότητα" πού τήν χουν υοθετήσει πάρα πολλοί, ο ποοι χουνε καί νομα καί σχύ λόγου, φίσταται πολλά χρόνια, δέν εναι τωρινή. πλς τώρα, χει ρχίσει καί διαδίδεται πιό πολύ μέ τόν (πίσκοπο) Δημητριάδος  ποος τήν χει διαδώσει πιό πολύ. Ατό δέν μπορε νά σχύει, δέν γίνεται ατό. μες χουμε ατά πού χουμε παραλάβει π' τούς Πατέρες μας. Πρέπει νά εμαστε "πόμενοι τος γίοις Πατρσι". Εναι πλά τά πράγματα. Δέν μπορομε νά καινοτομομε μέσα στήν κκλησία. ποιος καινοτομε μέσα στήν κκλησία, ς πάει νά τό κάνει κάπου λλο. Γι' ατό κι μς πολλές φορές μς λένε: δογματίζετε. Μά δέν δογματίζουμε. Ατά πού χουν δογματίσει ο Πατέρες προσπαθομε νά λέμε καί προσπαθομε νά συνεχίσουμε. Τίποτε παραπάνω, τίποτε λιγότερο! ποιος κάνει κάτι παραπάνω  ποιος κάνει κπτωση, βρίσκεται κτός ρθοδόξου Πίστεως. Καί μπορε σέ ατήν τήν ζωή νά μήν τόν φορίσουνε καί ποτίθεται νά εναι "ρθόδοξος", λλά στήν λλη ζωή  Κύριος δέν θά τά δεχθε ατά τά πράγματα. 

ρώτηση 7η:

-Θεωρετε σκόπιμη τήν σύνταξη το "ντιρατσιστικο" νόμου-καί σως καί σέ μία τέτοια χρονική συγκυρία-καί ν ναί, ποιά διακρίνετε τι εναι τά δύναμά του σημεα;

πάντηση:

-Κοιτάξτε νά δετε, να πργμα πού μς δείχνει τι εμαστε σέ ντίχριστες ποχές καί σέ ποχή ντιχρίστου, εναι ατό τό πργμα: τι καταλύεται ,τιδήποτε πάρχει χριστιανικό. Καί ρχεται τώρα νας νόμος,  ποος μς παγορεύει κόμη καί νά μιλμε γιά τόν Χριστό, μς παγορεύει νά λέμε:  μοναδική λήθεια βρίσκεται μέσα στήν ρθόδοξη κκλησία! Ατόν τόν σκοπό χει  "ντιρατσιστικός" νόμος: νά μήν μπορομε νά μολογομε τόν Χριστό! Δέν χουμε λευθερία κφρασης! Δηλαδή ν π γώ τι κατέχω τήν λήθεια, θά μέ βάλουν μέσα; Ατό εναι ρατσιστικό. Ρατσιστικό εναι νά μισ τόν συνάνθρωπό μου, τό χρμα του, τήν φυλή του, ν εναι πό κάποια λλη θρησκεία...Μπορε τήν θρησκεία το σλάμ, γιά παράδειγμα, νά μήν τήν δέχομαι, λλά σέβομαι τό δικαίωμα το λλου νά πιλέγει ,τι θέλει. Λοιπόν, ατοί γιατί δέν σέβονται τό δικαίωμα τό δικό μας νά μολογομε ατά πού πιστεύουμε στήν Πίστη μας; Δέν τό σέβονται! Αύτό εναι ρατσισμός! χι ατό πού λένε ατοί. Ατό εναι ρατσισμός! 

ρώτηση 8η:

-Γιατί  σύγχρονη πορεία τς κκλησίας τς λλάδος δίνει διαίτερη βαρύτητα στήν λική λεημοσύνη (μερικές φορές καί μετά διαφημίσεως) καί λιγότερο στήν ρθή δογματική κατήχηση (καί πό μβωνος) το ποιμνίου της, καθώς καί στό ζωντανό παράδειγμα τν Ποιμένων της, τήν στιγμή μάλιστα πού  πνευματική ποστασία μας εναι στό ζενίθ καί κινδυνεύουμε πνευματικς καί θνικς;

πάντηση:

-Γιατί χουν υοθετήσει τήν "μεταπατερική θεολογία". Γιατί χουν υοθετήσει μίαν λλη "θεολογία", χι τήν Θεολογία τής καθάρσεως, το φωτισμο καί τς θεώσεως. Δέν πάρχει Πατερική Θεολογία. Φεύγουμε πό τά τν Πατέρων καί πηγαίνουμε στά το κόσμου. Ατό εναι. Εναι πολύ πλά τά πράγματα. Δέν πάρχει πατερικό πνεμα στούς ερες. Φυσικά ατό δέν συμβαίνει σέ λους. πάρχουν ξιόλογοι ερες φυσικά καί πίσκοποι γωνιστές πάνω σέ ατό. λλά δυστυχς πάρχουν ατοί μέ τήν κκοσμίκευση. Πολλοί λένε πώς δέν εναι κακό  κκοσμίκευση.  κκοσμίκευση εναι κόσμος.  κόσμος νήκει στόν κοσμοκράτορα το αἰῶνος τούτου, δηλαδή ργάζονται λλοι πίσω πό ατόν καί δυστυχς ο δικοί μας εράρχες ζητον ατές τίς μεθόδους πού εναι ντιχριστιανικές. 

ρώτηση 9η:

-Τήν πόμενη Σύνοδο,  εραρχία τς κκλησίας τήν νομάζει "Πανορθόδοξη". Θά ἀνακηρύξουν τήν 8η καί 9η Οἰκουμενική Σύνοδο γιά νά διασφαλιστεῖ τό "ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατρᾶσιν"; Θά συζητηθεῖ ὡς μεῖζον θέμα "ἡ παναίρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ";

πάντηση:

 Σύνοδοι ταν Οκουμενικές, λλά δέν χουν νακηρύξει τήν 8η καί τήν 9η Οκουμενικές, το Μεγάλου Φωτίου καί το γίου Γρηγορίου το Παλαμ. Στήν κάθε Σύνοδο πού γινόταν, δέν κάνανε συνάντηση ο Πατέρες γιά νά πιονε καφέ, ντε νά κάνουμε μιά Σύνοδο τώρα, νά πομε καί κάτι… Γινότανε γιατί πρχε να πρόβλημα. Λοιπόν, γιά νά λυθε ατό τό πρόβλημα γινόταν μία Τοπική Σύνοδος, () μία Οκουμενική Σύνοδος, θέτοντας πί τάπητος τά προβλήματα, μέ σκοπό φυσικά νά σωφρονίσουν ατόν πού ταν αρετικός. χι γιά νά τόν ποκόψουνε. Νά το ποδείξουνε τά λάθη του καί νά τόν κερδίσουν. λλά ν δέν τό καταφέρναν ατό, προέβαιναν στό νά τόν ποκόψουν πό τό Σμα τς κκλησίας γιά νά μήν μεταδοθε  σθένεια στό πόλοιπο γιές πλήρωμα τς κκλησίας. Λοιπόν, γι' ατό γινότανε Σύνοδος. Γι' ατό γινότανε σύγκληση μίας Συνόδου. Τώρα, ατό δέν πάρχει. Δηλαδή κι ν θά πρεπε νά γίνει, θά πρεπε νά γίνει γιά τόν Οκουμενισμό. Γιά ποιόν λόγο θά κάνουν σύγκληση; ρα θέλουνε νά λλάξουν τά τν Πατέρων. Γιατί πως χουμε πληροφορηθε γιά τά θέματα πού θά ὑπάρχουνε, τά θέματα εναι δευτερεύοντα. Γιά τή νηστεία καί γιά κάποια λλα θέματα δευτερεύουσας σημασίας. Γιατί νά μήν γίνει Σύνοδος γιά νά καταδικαστε  Οκουμενισμός; Ατό ἐπιβάλλεται νά γίνει. πως καί γιά τήν κκοπή το μνημοσύνου, χρησιμοποιονε πατερικούς ρους, γιά νά πονε τι ποιοι κόβουν τό μνημόσυνο βγαίνουν κτός κκλησίας. Καί γιά νά διαστρέψουν τά τν Πατέρων καί γιά τόν 15ο Κανόνα πού μιλάει γιά τήν κκοπή το μνημοσύνου. Χρησιμοποιον ρους πατερικούς, λλά μέ τήν δική τους ρμηνεία! 

ρώτηση 10η:

ς βλέπετε τό μέλλον τς λλάδος μέ λα ατά καί τς ρθοδοξίας μας; Τί μς συμβουλεύετε νά κάνουμε καί πς νά πορευθομε πό δ καί πέρα;

πάντηση:

-Κανένας Πατέρας ποτέ, γιατί ,τιδήποτε λέμε καί τό λέμε βασιζόμενοι στήν Πατερική Θεολογία, στούς Πατέρες μας, στήν Πατερική Παράδοση, κανένας γιος καί κανένας Πατέρας δέν σχολήθηκε μέ θνη καί μέ πορεες λαν. λλά σχολήθηκαν σέ προσωπικό πίπεδο. Γιατί  κάθε ψυχή εναι νεπανάληπτη καί  σωτηρία της εναι ατή πού χει σημασία. Λοιπόν, ατό πού πρέπει νά κάνουμε, ν θέλουμε νά πμε καί ὡς ἔθνος καλά καί  καθένας προσωπικά, εναι τι πρέπει νά κοιτάξουμε σέ προσωπικό πίπεδο νά νέλθουμε. Ατό χει σημασία. Δηλαδή νά προσπαθήσουμε νά κάνουμε πνευματική ζωή. Νά γίνουμε πνευματικοί νθρωποι. Ατό λείπει σήμερα. ν  κάθε νθρωπος προσπαθοσε νά λθει σέ παφή μέ τόν Χριστό, νά χει μετάνοια καί νά κοιτάξει τόν αυτό του καί νά εναι συνειδητοποιημένος τι εναι προσωρινή  ζωή μας κι τι μπορε καί σήμερα-αριο-μεθαύριο νά φύγουμε π' ατή τή ζωή κι τι μς περιμένει  αώνιος ζωή   αώνιος κόλαση, ναλόγως μέ τίς πράξεις μας καί τήν πορεία μας, τότε ατομάτως λος  κόσμος θά γινόταν καλύτερος. Πρέπει σέ προσωπικό πίπεδο νά σχοληθομε. Γι' ατό καί σέ προσωπικό πίπεδο πρέπει νά σχοληθομε μέ τήν σωτηρία μας καί μέ τήν κάθαρση, νά καθαρίσουμε τόν αυτό μας, νά δεχθομε τήν Θεία Χάρη καί τόν φωτισμό το Χριστο. Τότε θά μπορέσουμε νά βοηθήσουμε καί τήν κκλησία καί τούς συνανθρώπους μας, χι λικά, πως σέ μία προηγούμενη ρώτηση πού μο κάνατε γιά τήν κκλησία πού σχολεται μέ τήν λική βοήθεια. Σκοπός τς κκλησίας δέν εναι νά θρέψει, εναι νά σώσει! Λοιπόν, ατό πού ζητ  Χριστός εναι ατό πού λέει: νά μήν μεριμνήσετε τί θά φτε καί τί θά πιετε. Κοιτάξτε τή σωτηρία σας! Ατό. "Ζητετε τήν Βασιλεία τν Ορανν... καί τατα πάντα προστεθήσεται μν". Ατό πρέπει νά κάνουμε. Νά κοιτάξουμε τήν προσωπική μας σωτηρία. Τή μετάνοια μας. Καί γιά λα ατά τά θέματα τά δογματικά καί γιά ατή τήν ποστασία πού πάρχει σήμερα,  περισσότερος κόσμος εναι διάφορος γι' ατόν τόν λόγο: γιατί δέν σχολεται μέ τά πνευματικά! ν πρχε πνευματική ργασία στόν κάθε νθρωπο, τότε καί  νθρωπος πού θά ργαζότανε πνευματικά, λα ατά πού συμβαίνουν θά "τόν χτυπούσανε", δέν θά μποροσε νά τά νεχθε. Κάποιος πού γαπάει τόν Θεό καί ργάζεται πνευματικά καί θέλει τήν σωτηρία του, θά θεωροσε λα ατά πού συμβαίνουν ες βάρος τς Πίστεως πρωτεύοντα πράγματα. Καταλάβατε; Τό θνικό ζήτημα πάρχει, διότι σέ προσωπικό πίπεδο χουμε κπέσει. Γι' ατό χει κπέσει καί  χώρα μας. πλά φαίνεται τό σύνολο, γιατί  προσωπική μας κατάσταση δέν εναι ατή στήν ποία πρεπε νά εμαστε. πότε, πως καί μία ποδοσφαιρική μάδα χει 11 θλητές, ν δέν εναι καλοί παχτες, ατό πηρρεάζει λη τήν μάδα. Δέν μπορε νας παίχτης νά σώσει τήν μάδα. 

ρώτηση 11η: 

ς ο Οκουμενιστές βλέποντας τίς κακές πρωτιές τς λλάδας (στίς κτρώσεις, στά ναρκωτικά, στήν διαφθορά κλπ) πού προφανς καταδεικνύουν τι ο λληνες ὡς μονάδες δέν πορευόμαστε καλά, πς λοιπόν θεωρονε πώς θά μπορέσουμε νά "γαπηθομε" καί νά "εμαστε καλοί" μέ λους τούς λαούς καί νθρώπους πού  καθένας πιστεύει ,τι θέλει;

πάντηση:

-σον φορ ατό, νά πμε λίγο πιό βαθειά, δέν εναι παράλογο. Εναι να σχέδιο! Εναι να σιωνιστικό σχέδιο πού λοποιεται μέσ τς Μασονίας. Πού δυστυχς κόμη καί κκλησιαστικοί νδρες χουν σχέση καί δουλεύουν γιά τήν Μασονία καί δέν ξέρω καί γιατί δέν τό λένε. Τί φοβονται; Καί λα ατά δουλεύουνε γιά τόν ντίχριστο. Δηλαδή σο πλησιάζουμε πρός τά σχατα, τόσο θά γίνονται καί χειρότερα πράγματα. Εἶναι γιά νά λθει  νομος, πού μς λέει  πόστολος Παλος, γιά νά διαλυθον λα...καί διαλύονται! Καί εδικά στόν χριστιανικό κόσμο πάρχει ατή  ποστασία.  πόστολος Παλος μιλάει καί σκιαγραφε πς θά εναι  κόσμος ργότερα. Δέν μιλάει γιά τούς θνικούς, γιά τούς χριστιανούς μιλάει. Κι ατό μς τό λένε κι ο Πατέρες. Βλέπουμε τώρα τι ατά τά πράγματα, ατά πού λέγανε ο γιοι Πατέρες καί εναι προφητευμένα, βγαίνουνε σήμερα. πάρχει ατή  πύκνωση πρός τά σχατα καί λα δουλεύουνε γιά νά φέρουνε ατοί τόν δικό τους "Χριστό". Τόν "Χριστό" τς Νέας ποχς. Γι' ατό κι μες πρέπει νά εμαστε πάντα ποψιασμένοι καί πρέπει νά γνωρίζουμε στε νά μς βοηθάει ατό στήν πνευματική μας ζωή. Νά χουμε τήν μνήμη το θανάτου πάνω π' λα, νά βλέπουμε τι ντως πλησιάζουμε. Εμαστε σέ σχατα, ζομε στούς σχάτους καιρούς. Γι' ατό καί πάρχει ατή  ποστασία πό τήν Πίστη. Γι' ατό καί  πόστολος Παλος λεγε τι ταν θά φύγω γώ θά λθουν νδρες πού θά μιλνε διαστραμμένα καί θά εναι λύκοι βαρες. Ατό συμβαίνει σήμερα. Καταλάβατε;

ρώτηση 12η:

-μες πάτερ, ο πλοί λαϊκοί πού γαπομε τόν Χριστό, πού κκλησιαζόμαστε, πού θέλουμε νά εμαστε "πόμενοι τος γίοις πατρσι", νά τηρονται τά δόγματα, νά προασπίζεται  Πίστη, εσπράττουμε τήν χθρα χι πό τούς κτός ρθοδοξίας, λλά πό τούς "ντός τν πυλν", πού πολλές φορές εναι ρασοφόροι καί μάλιστα σέ ψηλά στάμενες θέσεις. Βλέποντας καί τίς διώξεις ρθοτομούντων ερέων, λαϊκν πως  είμνηστος Σωτηρόπουλος καί μοναχν, εσπράττουμε τήν χθρα πό τούς δικτες μας πού εναι ποτιθεται ρθόδοξοι! Μένουμε κπληκτοι καί δέν ξέρουμε πς νά τό διαχειριστομε ατό. Τί χετε νά πετε;

πάντηση:

τό δέν λεγε  γιος ωάννης  Χρυσόστομος; "Οδένα δέδοικα ς τούς πισκόπους πλήν λίγων". Ατό εναι ντως πολύ λυπηρό. κε πού θά περιμένεις νά σέ βοηθήσουνε, δέχεσαι πίθεση. Σο λένε τι εσαι φανατικός μέ ατά πού κάνεις κλπ. Ατό ντιμετωπίζεται πάλι, πως επαμε, μέ τήν πνευματική ζωή.  πνευματική ζωή χει πολύ μεγάλη σημασία. πιστρέφουμε πάλι κε, γιατί  Χριστιανός  ποος δέν ὁπλίζεται μέ τήν πνευματική ζωή καί μέ τήν παφή του μέ τόν Χριστό, μέ τήν προσευχή κυρίως καί μέ μιά σωστή πνευματική καθοδήγηση, δέν μπορε νά σταθε σ' ατά. Γι' ατό βλέπουμε καί στούς μακαρισμούς τήν μολογία,  ποία εναι κάτι πολύ ψηλό καί ρχεται κατόπιν μεγάλου πνευματικο γνα. Πρέπει νά εμαστε σέ πολύ καλή πνευματική κατάσταση γιά νά μπορομε νά γωνιστομε πέναντι σέ ατά τά θέματα. Δέν βγάζουμε τήν ορά μας ξω καί λέμε τι μες δέν μπορομε νά μιλήσουμε γι' ατά, λλά προσπαθομε νά μιλμε γι' ατά, χοντας τή σωστή τοποθέτηση καί κατάρτιση. Τό πρτο πργμα πού πρέπει νά κάνουμε μέ ατά, γιά νά μπορέσουμε νά ντέξουμε, εναι νά εμαστε προσευχόμενοι. Γιατί μέσα πό τήν προσευχή καί μέσα πό μία σωστή καθοδήγηση ρχεται  γάπη γιά τόν Χριστό. Κι ταν λθει  γάπη γιά τόν Χριστό πάρχει καί  ταπείνωση μέσα,  γάπη γιά τόν συνάνθρωπό μας κι πάρχει λη ατή  πνευματική κατάσταση πού μπορομε νά γωνιστομε πνευματικά καί νά μολογήσουμε τόν Χριστό. Ατό εναι τό πρτο. Λοιπόν, τό λλο τώρα εναι τι θά πρέπει μες νά πιέζουμε τούς πισκόπους καί εδικά σες ο λαϊκοί ξω, γιατί τόν πόλεμο πού δέχεστε σες τόν δεχόμαστε κι μες μέσα πό τούς διους τούς συμμοναστές μας. Καί μς λένε: μή μιλτε. Καί τούς λέμε γιά ποιόν λόγο νά μή μιλμε;  σιωπή κατά τόν γιο Γρηγόριο τόν Παλαμ εναι τό τρίτο εδος τς θεΐας. Εναι κπτωσις πό τήν Πίστη. Λοιπόν, δέν μπορομε νά μή μιλήσουμε. Μιλμε. Θά λέμε, θά κοιτάζουμε τήν πνευματική μας κατάσταση γιατί πατνε σ' ατό καί λένε: ν' σχολεστε μέ τά πνευματικά σας. Μά, ατό δέν εναι πνευματικό; Νά χάσεις τήν Πίστη σου δέν εναι πνευματικό; Τί εναι; Λοιπόν, γι' ατό καί λεγε  γιος ωάννης  Χρυσόστομος τι δέν φελε  σωστός βίος ν δέν χεις τά σωστά δόγματα! σες τώρα ὡς λαϊκοί πού εσαστε καί ὡς μέλη τς κκλησίας, φείλετε νά πιέζετε τούς πισκόπους σας καί νά τούς λέτε: σες εσαστε κε γιά νά πισκοπετε μς καί νά διαφυλάττετε τήν Πίστη. Τί κάνετε; Θέλουμε πό σς ργα! Καί βλέποντας ο πίσκοποι τήν διαφορία το λαο, γι' ατό τά κάνουν λα ατά.  Πατριάρχης μετράει ντιδράσεις, το κλήρου καί το λαο. Κι ταν βλέπει τι δέν πάρχουνε, προχωράει. ταν βλέπει τι πάρχουν ντιδράσεις, παντάει. 


ρώτηση 13η (καί ποερωτήματα):

-ρα, γιά νά τό καταλάβει  πολύς κόσμος, τό νά μή μιλμε διακρίτως, ν πάρχουνε θέματα προδοσίας τς Πίστεως, εναι φάμαρτο;

πάντηση:

ναι κπτωση πό τήν Πίστη. Φυσικά καί εναι μαρτία. 

-Δηλαδή οσιαστικά γίνεσαι θεομάχος;

-Φυσικά. Τό νά μή μιλς γιά τήν Πίστη σου...ταν λθει κάποιος καί κατηγορήσει τήν μητέρα σου καί τόν πατέρα σου, τούς βρίσει, σύ θά πες ντάξει; 

-Τό ρωτμε ατό γιατί πολλές φορές καί πίσκοποι λλά καί Πνευματικοί σο λένε "μή μιλς", "χει  Θεός", "θά τό λύσει  Θεός", λλά χωρίς μολογία γίνεται;

- μολογία εναι ὑψίστης σημασίας μέσα στό Εαγγέλιο. Εναι ὑψίστης σημασίας, γι' ατό ν δες τούς μακαρισμούς, μέ τήν νάλυση πού κάνουν ο Πατέρες, ξεκινον "μακάριοι ο πτωχοί τ πνεύματι"...δέν θυμμαι τή σειρά, χουν μως μία κλίμακα. Στό τέλος λοιπόν, φτάνει  "μακάριοί στε ταν νειδίσωσιν μς κα διώξωσι κα επωσι πν πονηρν ῥῆμα καθ᾿ μν ψευδόμενοι νεκεν μο.  χαίρετε κα γαλλισθε, τι  μισθς μν πολς ν τος ορανος· οτω γρ δίωξαν τος προφήτας τος πρ μν". Γιά νά μολογήσεις λοιπόν, πρέπει νά χεις περάσει π' λα ατά τά στάδια (τν μακαρισμν). Νά χεις καθαρθε, νά εσαι πνευματικός νθρωπος πιά, γιά νά μπορες νά μολογες. Εναι τό ζητούμενο γιά τόν Χριστιανό. Ατά τά πράγματα δέν μπορον νά τά λένε. Ατά τά πράγματα εναι κυρα. Δέν μπορον νά προφασίζονται "προφάσεις ν μαρτίαις" καί νά λένε "μή μιλτε". Κι ν δέν μιλμε μες, πέστε τους, μιλστε σες! Γιατί σες δέν μιλτε; φο δέν εμαστε μες ντεταλμένοι, μιλστε σες πού εσαστε ο πνευματικοί, φο μες δέν εμαστε πνευματικοί. Ατό μπορετε νά τούς πετε: τότε γιατί σες δέν μιλτε; 

τοί θά πονε μιλμε, λλά δέν κοτε ατά πού λέμε μες...

-Μά δέν μιλνε. δ εναι τό θέμα.


ΤΕΛΟΥΣ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ
(ἕπεται συνέχεια...)


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top