Ἀναγνώσαμε ἀπὸ τὸ ἰστολόγιο ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ τὴν ἑξῆς εἴδηση:


Είδηση για Οικουμενιστικό Συλλείτουργο του Πατριάρχη Αντιοχείας Ιωάννη με τον Κόπτη “Πατριάρχη” Αντιοχείας Ιγνάτιο - Εφραίμ!!! (Φωτογραφίες)
(Μετάφραση Katanixis.gr)
Ο Κόπτης “Πατριάρχης” Αντιοχείας Ιγνάτιος - Εφραίμ, μαζί με αντιπροσωπεία από την Κοπτική Συραϊκή Εκκλησία, έγινε δεκτός από τον Ορθόδοξο Πατριάρχη Αντιοχείας Ιωάννη και συλλειτούργησαν στις 18 Αυγούστου, στο Βυζαντινό Ελληνικό Ορθόδοξο Μοναστήρι του Αγ. Γεωργίου του Αντιοχέα, παρουσία του κυβερνήτη της Homs.
Επρόκειτο για μια ιστορική συνάντηση και λειτουργία με την παρουσία πολλών πιστών από την Ανατολή για πρώτη φορά, αλλά και παιδιών που εγκαταλείφθηκαν εξαιτίας της κρίσης στην περιοχή.
Ο Κόπτης Πατριάρχης Ιγνάτιος μίλησε για την ανάγκη για Ειρήνη στην περιοχή και ευχαρίστησε τον Ορθόδοξο Πατριάρχη Ιωάννη για την υποδοχή και φιλοξενία. Ο κυβερνήτης Ταλαλ αλ Μπαραζι μίλησε για θρησκευτική ανοχή, για συμφιλίωση που έχει επιτευχθεί σε κάποιους τομείς και την τεράστια προσπάθειά που πρέπει να γίνει για να διατηρηθεί η ιστορία κι ο πολιτισμός της Συρίας.
Μετά την λειτουργία ακολούθησε συμπροσευχή των δυο Ιεραρχών για την ειρήνη.

Eastern and Oriental Orthodox Patriarchs of Antioch on a historic meet at the ‘Valley of Christians’: Patriarch Ignatius Aphrem II Celebrates Divine Liturgy at the Eastern Orthodox Monastery of St George
Homs: His Holiness Patriarch Ignatius Aphrem II of Antioch & All East along with a high level delegation from the Universal Syraic Orthodox Church were received by His Beatitude John X of Antioch and all East at the historic St George Anthiochian Orthodox Monastery located at ‘Valley of the Christians’ in the town of Meshtaye in Northwestern Syria on 17 August 2014.
On 18th August Divine Liturgy was celebrated by Patriarch Ignatius Aphrem II in the presence of John X of Antioch. The Liturgy was also attended by large number of Orthodox faithful particularly several children who were abandoned due to the crisis in the area. His Excellency Talal al-Barazi, the Governor of Homs was also present for the auspicious occasion. After the Liturgy a joint prayer for peace was made by the two Orthodox hierarchs.
The meeting is considered to be historic, as the Byzantine Greek Orthodox Monastery and the Primate of the Greek Church of Antioch has hosted the Oriental Orthodox Primate of Antioch were he celebrated the Divine Liturgy with participation of Eastern and Oriental Orthodox faithful after several decades.
Patriarch Ignatius Aphrem II stressed the need for peace in the area and also thanked Patriarch John X for the historic reception. Governor Talal al-Barazi spoke on the importance of the values religious tolerance also on the details of reconciliation that has been achieved in many areas. He concluded that there needs immense effort from all sides to preserve the history and civilization of Syria.


Διαπιστώσαμε ὅτι μερικοὶ καὶ πάλιν προσπαθοῦν νὰ δικαιολογήσουν τὸ γεγονὸς λέγοντας ὅτι αὐτοὶ ποὺ τὰ γράφουν εἶναι ἀκραῖοι, δὲν ὑπήρχε Κοινὸ Ποτήριο κ.λπ. Ἃς ὑπενθυμίσουμε λοιπὸν κάποια γεγονότα (ὄχι διότι αὐτοὶ θὰ τὰ ἀποδεχτοῦν), διὰ ὅσους ἔχουν καλὴ προαίρεση καὶ ἀντιλαμβάνονται τὸν τρόπο ποὺ κάποια πράγματα θέλουν μερικοὶ νὰ μᾶς τὰ περάσουν πλαγίως καὶ ὄχι εὐθέως διὰ νὰ μὴν ὑπάρξουν ΟΛΙΚΕΣ ἀντιδράσεις!

Διαβάζουμε τὸ 1990:




Η ''ΚΟΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ'' ΣΤΟ ΣΑΜΠΕΖΥ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ




ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ 


Ἥ Ἁγία Σύνοδος τῆς Ἀντιοχείας ἀπεφάσισε τά ἑξῆς:

 1. Τόν πλήρη καί ἀμοιβαῖο σεβασμόν τῶν δύο ἐκκλησιῶν ὡς πρός τό τελετουργικόν των, τήν πνευματικότητα, τήν κληρονομίαν καί τούς ἁγίους πατέρας καί τήν πλήρη προστασίαν τῶν λειτουργικῶν πράξεων καί τῆς Ἀντιοχείας καί τῆς Συρίας.

2. Τήν ἐνσωμάτωσιν τῶν πατέρων καί τῶν δύο ἐκκλησιῶν καί τῆς παραδόσεως τῶν γενικῶς εἰς τά χριστιανικά ἐπιμορφωτικά προγράμματα καί τήν θεολογίαν καθηγητῶν καί μαθητῶν.

3. Τήν ἀποφυγήν τοῦ νά δέχωνται μέλη μιᾶς ἐκκλησίας εἰς τήν ἄλλην, ὅποιοι καί ἄν εἶναι οἱ λὀγοι.

4. Τήν διοργάνωσιν συνάξεων τῶν δύο Συνόδων ὁποτεδήποτε ὑπάρξει ἀνάγκη

5. Νά παραμείνει κάθε Ἐκκλησία ὡς σημεῖον ἀναφορᾶς διά τά μέλη της εἰς θέματα ἀφορῶντα γάμον, διαζύγιον, υἱοθεσίαν κλπ.

6. Ἐάν δύο ἐπίσκοποι δύο διαφορετικῶν ἐκκλησιῶν συναντηθοῦν διά πνευματικήν τελετήν, θά προῒσταται ἐκεῖνος πού θά ἔχει τό μεγαλύτερον ποίμνιον. Ἀλλά ἄν εἶναι εἰς τό μυστήριον τοῦ γάμου, θά προῒσταται ὁ ἐπίσκοπος τῆς ἐκκλησίας τοῦ νυμφίου.

7. Ὅτι ἔχει ἀναφερθῆ προηγουμένως δέν ἰσχύει κατά τόν συνεορτασμόν Ἐπισκόπων εἰς τήν Θείαν Λειτουργίαν.

8. Ὅτι ἔχει λεχθῆ εἰς τό ὑπ’ ἀριθμ.6 ἄρθρον, ἰσχύει διά τούς κληρικούς καί τῶν δύο ἐκκλησιῶν.

9. Ἐάν ἕνας ἱερεύς μιᾶς ἐκ τῶν δύο ἐκκλησιῶν τύχη νά εἶναι εἰς κάποιαν περιοχήν, θά τελέση τά θεῖα μυστήρια διά τά μέλη καί τῶν δύο ἐκκλησιῶν, συμπεριλαμβανομένης καί τῆς Θείας Λειτουργίας καί τοῦ μυστηρίου τοῦ γάμου. Ὁ ἴδιος ἱερεύς θά κρατήση ἀνεξάρτητον ἀρχεῖον καί διά τάς δύο ἐκκλησίας καί θά μεταφέρη τήν καταγραφήν τῶν μελών τῆς ἀδελφῆς ἐκκλησίας εἰς τήν πνευματικήν της ἐξουσίαν.

10. Ἐάν δύο ἱερεῖς καί τῶν δύο ἐκκλησιῶν τύχη νά εὐρίσκωνται εἰς κάποιαν κοινότητα, θά ἐναλλάσσονται, καί εἰς περίπτωσιν συνεορτασμοῦ θά προῒσταται ἐκεῖνος μέ τό μεγαλύτερον ποίμνιον.

11. Ἐάν ἐπίσκοπος ἀπό μίαν ἐκκλησίαν καί ἕνας ἱερεύς ἀπό τήν ἀδελφήν Ἐκκλησίαν τύχη νά συνεορτάζουν, θά προῒσταται, ὅπως εἶναι φυσικόν, ὁ ἐπίσκοπος, ἀκόμη καί ἄν εὑρίσκεται εἰς τήν κοινότητα τοῦ ἱερέως, ἐφ’ ὅσον θά ὑπάρχουν λαϊκοί καί ἀπό τάς δύο ἐκκλησίας.

12. Χειροτονίαι εἰς τούς βαθμούς τής ἱερωσύνης γίνονται ἀπό τήν πνευματικήν ἀρχήν τῶν ὑποψηφίων εἰς κάθε ἐκκλησίαν, κατά προτίμησιν, μέ τήν παρουσίαν ἀδελφῶν ἀπό τήν ἄλλην ἀδελφήν Ἐκκλησίαν.

13. Ἀνάδοχοι καί μάρτυρες γάμου ἐπιτρέπεται νά ἐπιλέγωνται ἀπό τά μέλη καί τῶν δύο ἐκκλησιῶν χωρίς διάκρισιν.
14. Εἰς ὅλας τάς κοινάς ἑορτάς θά προῒσταται ὁ ἀρχαιότερος τῆ τάξει ἱερεύς.

15. Ὅλοι οἱ ὀργανισμοί τῶν δύο Ἐκκλησιῶν θά συνεργάζωνται εἰς ὅλα τά θέματα, μορφωτικά, παιδείαν καί κοινωνικά διά τήν ἀνάπτυξιν τοῦ ἀδελφικοῦ πνεύματος.

Σᾶς ὑποσχόμεθα, μέ αὐτήν τήν εὐκαιρίαν, ὅτι θά συνεχίσωμεν νά ἐνισχύωμεν τήν σχέσιν μας μέ τήν ἀδελφήν Ἐκκλησίαν καί ὅλας τάς ἄλλας Ἐκκλησίας μέ σκοπόν νά γίνωμεν ὅλοι μία κοινότητα κάτω ἀπό ἕνα Ποιμένα

(Γιά τό κείμενο τῆς ἐγκυκλίου τοῦ πεπτωκότος πατριαρχείου τῆς Ἀντιόχειας βλ. περιοδικόν ˝Ὀρθόδοξη Μαρτυρία˝, τεῦχος 79ον και τήν σειρά τῶν ἄρθρων στόν ˝Ὀρθόδοξο Τύπο˝, ἀναφορικά μέ τήν προδοτική συμφωνία τοῦ Σαμπεζύ)

Εἴπαμε, πάντοτε θὰ ὑπάρχουν αὐτοὶ ποὺ θὰ ρίχνουν ''στάχτη στὰ μάτια'' τοῦ κόσμου ἀποτρέποντας αὐτὸν νὰ ἀντιδράσει στὰ Οἰκουμενιστικὰ σχέδια, ὅπως δυστυχῶς ἔκανε καὶ ὁ ὑπερασπιστὴς τῶν Καινοτόμων π. Βασίλειος Παπαδάκης δικαιολογώντας τὴν Ἐγκύκλιο λέγοντας:

«Oι Γ.Ο.Χ. εκμεταλλεύονται και την αναμφίβολα αντικανονική συμφωνία μεταξύ του Ορθοδόξου και του Συροϊακωβιτικού πατριαρχείου Αντιοχείας (1991) και επιμένουν να υποστηρίζουν, ότι « το πατριαρχείον της Αντιοχείας ήδη έχει και επισήμως ενωθεί με τους Μονοφυσίτες κατόπιν σχετικής συνοδικής αποφάσεως», καθώς και ότι «το Πατρ/χείον Αντιοχείας συλλειτουργεί με τους Μονοφυσίτας».
Οι Γ.Ο.Χ. όμως δεν έχουν δίκαιο, καθώς η ανωτέρω συμφωνία δεν ομιλεί ούτε για ένωσι ούτε για κοινό ποτήριο και συλλειτουργίες. Επιτρέπει μόνο την εκατέρωθεν παροχή μυστηρίων και την από κοινού τέλεσι ορισμένων μυστηρίων, εκτός φυσικά της Θείας Λειτουργίας και των χειροτονιών. Βέβαια και οι δύο ανωτέρω πράξεις είναι τελείως αντικανονικές, πιστεύουμε όμως ότι δεν συνιστούν λόγο διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας για τους εξής λόγους: Πρώτον, επειδή, όπως γνωρίζουμε, εφαρμόζονται πολύ περιορισμένα, και δεύτερον, επειδή οι μεμονωμένες περιπτώσεις παροχής θείας κοινωνίας η άλλων μυστηρίων σε ετεροδόξους και το αντίστροφο, καθώς και οι μικτοί γάμοι είναι παρανομίες, οι οποίες συνέβαιναν σχεδόν πάντοτε στην Ιστορία της Εκκλησίας».

Μάλιστα!!! Λυπόμαστε π. Βασίλειε καὶ ὅσοι γράφουν παρόμοια,  ἀλλὰ σήμερα δὲν εἶναι οἱ ΓΟΧ ποὺ τὰ λέγουν, ἀλλὰ αὐτοὶ ποὺ ΞΥΠΝΗΣΑΝ τὸν ὕπνο ποὺ ἐσεῖς τόσα χρόνια τους δίνατε μὲ τὶς ἀστεῖες δικαιολογίες σας! Ἐὰν εἶναι Γιάννης ἡ Γιαννάκης, νομίζουμε ὅτι δὲν εἶναι καὶ μεγάλη ἡ διαφορά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top