Η μισή αλήθεια βλάπτει. Αίρεση δέν είναι μόνο τό Κολυμπάρι, είναι τό θεωρητικό του υπόβαθρο : Η εξωτερική ενότητα εκκλησιών μέ κοινές εορτές, αλλά διαφορετικές λατρευτικές εκφράσεις. Ή διαφορετικά, μέ εκκλησιολογικές διαφοροποιήσεις και όχι δογματικές.
Τήν ανωτέρω θέση εξέθεσε - καί εξετέθει - ο εν Αριζόνα γέροντας Εφραίμ, όταν τού ζητήθηκε η γνώμη σχετικά μέ τό ημερολογιακό ζήτημα. Είπε : "Δέν είναι δογματικό πρόβλημα, είναι εκκλησιαστικό", διαχωρίζοντας, έτσι, δόγμα από εκκλησία.
Δογματικό δέν ήταν και τό ζήτημα των Εικόνων, αποδείχθηκε όμως ότι ήταν, διότι ήταν σαθρό τό θεωρητικό βάθρο τών εικονομάχων.
Το ίδιο σάπιο είναι καί τό θεώρημα διαχωρισμού Δόγματος καί Εκκλησίας, ανεξαρτήτως άν είναι κοινή η ιερολογία καί η υμνολογία - λατρευτικές εκφράσεις, κατά την ρήση τού τεθνεώτος επισκόπου Δαμασκηνού Ελβετίας - τής θείας Λατρείας, μεταξύ νέων ημερολογιτών καί παλαιών.
Όσο αυτό αφίσταται τού φρονήματος τών εν Καινοτομία αποτειχιζομένων, φοβάμαι, η "Αγκαλιά τής Παναγίας" θά δηλώσει αδυναμία εύρεσης χώρου.
Ευχόμαστε να αποτειχιστεί ορθά μην αρχίσει τα του ζήση και τα του τρικαμηνά. Δηλαδή φανερός οικονομισμός στη περίπτωση ζήση και κεκαλυμένος οικονομισμός στη περίπτωση τρικαμηνά.
Η μισή αλήθεια βλάπτει. Αίρεση δέν είναι μόνο τό Κολυμπάρι, είναι τό θεωρητικό του υπόβαθρο : Η εξωτερική ενότητα εκκλησιών μέ κοινές εορτές, αλλά διαφορετικές λατρευτικές εκφράσεις. Ή διαφορετικά, μέ εκκλησιολογικές διαφοροποιήσεις και όχι δογματικές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤήν ανωτέρω θέση εξέθεσε - καί εξετέθει - ο εν Αριζόνα γέροντας Εφραίμ, όταν τού ζητήθηκε η γνώμη σχετικά μέ τό ημερολογιακό ζήτημα. Είπε : "Δέν είναι δογματικό πρόβλημα, είναι εκκλησιαστικό", διαχωρίζοντας, έτσι, δόγμα από εκκλησία.
Δογματικό δέν ήταν και τό ζήτημα των Εικόνων, αποδείχθηκε όμως ότι ήταν, διότι ήταν σαθρό τό θεωρητικό βάθρο τών εικονομάχων.
Το ίδιο σάπιο είναι καί τό θεώρημα διαχωρισμού Δόγματος καί Εκκλησίας, ανεξαρτήτως άν είναι κοινή η ιερολογία καί η υμνολογία - λατρευτικές εκφράσεις, κατά την ρήση τού τεθνεώτος επισκόπου Δαμασκηνού Ελβετίας - τής θείας Λατρείας, μεταξύ νέων ημερολογιτών καί παλαιών.
Όσο αυτό αφίσταται τού φρονήματος τών εν Καινοτομία αποτειχιζομένων, φοβάμαι, η "Αγκαλιά τής Παναγίας" θά δηλώσει αδυναμία εύρεσης χώρου.
Ευχόμαστε να αποτειχιστεί ορθά μην αρχίσει τα του ζήση και τα του τρικαμηνά. Δηλαδή φανερός οικονομισμός στη περίπτωση ζήση και κεκαλυμένος οικονομισμός στη περίπτωση τρικαμηνά.
ΑπάντησηΔιαγραφή