Αρκετές φορές έχουμε δει να δωρίζονται Κοράνια από διάφορους Επισκόπους, να συμπροσεύχονται με τους Μουφτήδες στο Π.Σ.Ε. και λοιπά άλλα, και ίσως κάποιος που δεν γνωρίζει μπορεί να συλλογισθεί ότι «όλοι σε Έναν Θεό πιστεύουμε, δεν υπάρχουν διαφορές»......
Ας απολαύσουν λοιπόν οι συμπροσευχόμενοι μία σημαντική διδασκαλία των Μουσουλμάνων και θα θέλαμε να μάθουμε σήμερα εν έτει 2018, τι γνώμη έχουν αυτοί οι Επίσκοποι και τελικά σε ποιόν Θεό συμπροσεύχονται όταν συμπροσεύχονται μαζί τους;
ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ;
Σύμφωνα με το Ισλάμ η σάρκωση είναι μια ειδωλολατρική αντίληψη περί Θεού και ιδιότητα, η οποία πέρα που δεν αρμόζει στον Θεό τον Παντοδύναμο, δεν καταγράφεται στον αποκεκαλυμμένο λόγο Του.
Ο Θεός δεν γίνεται άνθρωπος διότι η σάρκωση δεν αποτελεί ιδιότητα του Υψίστου. Δεν καταγράφεται στο Κοράνι ούτε στα χαντίθ. Το Κοράνι αρνείται τις ανθρώπινες αδυναμίες που προσάπτονται στον Θεό και τονίζεται ρητά ότι ο Θεός δεν εισέρχεται σε αυτές. Σύμφωνα με το Ισλάμ δεν ταιριάζει στο μεγαλείο του Θεού να γίνεται άνθρωπος και να αποκτά ανθρώπινα χαρακτηριστικά, μιας και το τέλειο δεν μπορεί να υποβαθμιστεί στο ψεγάδι και το άκτιστο δεν του αρμόζει να γίνει κτιστό.
Επιπλέον, η Ισλαμική διδασκαλεία περί Ασμαά ουα Σιφάτ αναιρεί την σάρκωση. Ποιο συγκεκριμένα, ο Θεός δεν γίνεται άνθρωπος διότι αυτό εναντιώνεται στις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά Του που τον χαρακτηρίζουν ως Θεό αδημιούργητο. Η Ισλαμική δογματική αναφέρει ότι ο Θεός είναι έτσι όπως περιγράφει τον Εαυτό του, στο Κοράνι και στην Σούννα, και απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε ονομασία (τίτλου) η περιγραφή (ιδιότητας) προς την Ουσία του η οποία δεν αναφέρεται ρητά από τον Ίδιο και τον Προφήτη του.
Στα Ασμαά ους Σιφάατ, που καταγράφονται στο Κοράνι και στην Σούννα, δεν προκύπτει η ιδιότητα της σάρκωσης, τουναντίον, αναιρείται με βάση των επιβεβαιωμένων ονομασιών και ιδιοτήτων του Κυρίου, όπως: Ο Παντοδύναμος (Αλ Καουί – Αλ Αζίζ), Αλ Μουχίτ (Αυτός που περικλείει τα πάντα και τίποτα δεν τον περικλείει), Αλ Μουκτάντιρ (ο Ικανός των πάντων), Αλ Ουίτρ (αυτός που όμοιος του δεν υπάρχει), Αλ Χάιη (ο αιώνιος ζωντανός), και πολλές άλλες ονομασίες και ιδιότητες του Υψίστου οι οποίες αντιφάσκουν με την ανθρώπινη φύση και ακυρώνουν κάθε αντίληψη ενανθρώπισης. Δες και τα εξής Κορανικά εδάφια: {Κοράνι, 25:58 – 18:49, 35:44, 42:11, 112:4, 19:91-92, 44:38, 50:38}.
Η ενσάρκωση αναιρείται και δεν γίνεται αποδεκτή, με ρητή αναφορά, από το γεγονός ότι ο Αλλάχ (η ουσία Του) δεν εισέρχεται στο δημιούργημα του ούτε γίνεται κομμάτι του. Επομένως δεν γίνεται άνθρωπος, μιας και οι ιδιότητες Του δεν μοιράζονται με αυτές του ανθρώπου. Αυτό αποτελεί βασική δογματική διδασκαλεία του Ταουχίντ (Μονοθεϊσμού). Επιπλέον, όταν ο Αλλάχ λέει στο Κοράνι ότι εγκαταστάθηκε πάνω από τον Θρόνο Του (ααλαλ αρς ιστάουα) αυτό κατανοείται από την Ισλαμική Ορθοδοξία ότι ο Ύψιστος είναι ξέχωρα και εκτός της Δημιουργίας Του, βρίσκεται πάνω από τον Θρόνο Του, (αλ Ουλού) και δεν εισέρχεται στην κτίση, ούτε ενώνεται με το ανθρώπινο στοιχείο. Δες τα Κορανικά εδάφια: Τα Χα (20:5), Φάτιρ (35:10), Μούλκ (67:16-17) και άλλα παρόμοια τα οποια αποδεικνύουν ότι ο Ύψιστος είναι πάνω από τον θρόνο του και ξέχωρα από την κτίση.
Τέλος, να πούμε ότι η σάρκωση, σύμφωνα με το Ισλάμ, είναι μορφή ανθρωπομορφισμού ο οποίος καταδικάζεται στην Ισλαμική ορθόδοξη δογματική. Ο Ιμάμης Ίμπν ουλ Κάγιεμ είπε:
«Ποτέ δεν αποδίδουμε ανθρώπινα χαρακτηριστικά στον Αλλάχ και όποιος το κάνει αυτό είναι ειδωλολάτρης. Και όποιος αποδίδει ανθρώπινα χαρακτηριστικά στον Αλλάχ τότε είναι όμοιος (στην θεολογία) με τους Χριστιανούς».
Ο Νουαίμ Ιμπν Χαμμάντ, ο διδάσκαλος του Ιμάμη αλ Μπουχάρι, είπε:
«Όποιος συγκρίνει τον Αλλάχ με την κτίση Του και τον παρομοιάζει με αυτήν έχει απιστήσει (κούφρ)»
Κατά συνέπεια, η ενανθρώπιση και η σάρκωση είναι μια ειδωλολατρική και παγανιστική θεολογία η οποία δεν σχετίζεται με την αποκάλυψη του Υψίστου και το μήνυμα των Προφητών Του.
Πηγή: Σαχίχ αλ Ιτικάντ, του Σέηχ Σάλιχ αλ Φαουζάν, σελ. 157
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ἀσφαλῶς, ἐφόσον οἱ Μουσουλμᾶνοι δέν δέχονται τόν Τριαδικόν Θεόν, δέν δύνανται νά καταλάβουν τό ἄπειρον ἔλεός Του καί τήν ἀγάπην Του γιά τόν ἄνθρωπον, ἐξ αἰτίας τῆς ὁποίας ἔφθασεν εἰς τοιοῦτον βαθμόν κενώσεως, ὥστε νά λάβῃ μορφήν δούλου, προκειμένου νά σώσῃ τόν πεπτωκότα ἄνθρωπον. Ἐπειδή αὐτοί πιστεύουν οὐσιαστικῶς στόν Διάβολον, φαντάζονται τόν Θεόν ὄχι ὡς ἐλεήμονα μέχρι τοῦ βαθμοῦ νά γίνῃ ἄνθρωπος διά νά τόν θεώσῃ, ἀλλά μέ μάχαιραν! Ὦ τῆς μεγίστης πλάνης, τῆς ἀγούσης εἰς τήν ἀπώλειαν!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Ιωάννη,
Προς ενημέρωσή σου :
Σήμερα κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας (στο διάστημα μετά τη Θεία Κοινωνία και πριν το Δι'ευχών) ο +Γερόντιος έκανε παράκληση στην Υπεραγία Θεοτόκο και ζήτησε από το εκκλησίασμα να προσευχηθεί για τη σωματική σωτηρία των ανθρώπων που έχουν παγιδευτεί κάτω από τη γη στην Ταϊλάνδη.
Οι άνθρωποι αυτοί είναι δαιμονολάτρες και ζητήθηκε από Επίσκοπο κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας να προσευχηθούμε γι'αυτούς !
Περαστικά μας !
«Συ γαρ είπας, φιλάνθρωπε, δια του Προφήτου σου (Ιεζ. 18,23), ότι ου θελήσει θέλω τον θάνατον του αμαρτωλού, ως το επιστρέψαι και ζήν αυτόν...»
ΔιαγραφήΤι δουλειά έχει ο αμαρτωλός Ορθόδοξος Χριστιανός ( ο εν δυνάμει σεσωσμένος ) για τον οποίο λέγεται και το απόσπασμα που ανέφερες, με τον δαιμονολάτρη και φυσικά εκτός εκκλησίας Ταϊλάνδό ?
ΔιαγραφήΤο χρονικό διάστημα που ανέφερα πιο πάνω, Θεία Κοινωνία έως το Δι'ευχών , ανήκει στην Λειτουργία των Πιστών όπου απουσιάζουν ευχές ακόμη και για τους Κατηχούμενους. Πόσο μάλλον για ΔΑΙΜΟΝΟΛΆΤΡΕΣ !
Περαστικά μας !
Δεν ήξερα ότι την εποχή του Ιεζεκιήλ υπήρχαν Ορθόδοξοι Χριστιανοί.... Το έμαθα και αυτό....
Διαγραφή
ΔιαγραφήΑν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποίησες ένα κομμάτι από το κείμενο της Θείας Λειτουργίας, που περιλαμβάνει αυτό που είπε ο Ιεζεκιήλ και όχι το εδάφιο της παλαιάς διαθήκης . Έτσι δεν είναι ?
Η Θεία λειτουργία και μάλιστα η Λειτουργία των Πιστών για ποιους τελείται ? Μήπως για τους ΔΑΙΜΟΜΟΛΑΤΡΕΣ ?
Κοίτα κατάματα τον καθρέφτη Ιωάννη και πες μου τι βλέπεις ?
Κύριε Κυριακο επειδή θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε και έχουν πονέσει να μυαλά μας πολυ καιρό τώρα....
Διαγραφή1. Ηταν όπως είπατε παράκληση στην Θεοτόκο δηλαδή άλλη ακολουθία και όχι μνημόνευση αλλόθρησκων σε Θεία Λειτουργία και έγινε σε εκείνο το σημείο γιατί όλοι μας γνωρίζουμε πολυ καλα ότι αν γινόταν άλλη στιγμή μόνο ο Επίσκοπος θα ηταν μιας και δεν είμαστε ικανοί όπως βλέπω και απο τα σχόλια σας να προσευχηθούμε για κανέναν εκτός απο την πάρτη μας....
2 Θα έπρεπε αφού τα ξέρετε όλα να γνωρίζετε ότι αιρετικοί σχησματικοι αλλόθρησκοι και νεκρά μέλη της ορθόδοξης εκκλησίας εν ζωή η όχι δεν μπορούν να μνημονευθούν σε μυστήρια της εκκλησίας δλδ στην Αγία προσκομιδή και ´Αγιο Ευχέλαιο επισης και στην ακολουθία του μνημοσύνου για κεκοιμημένους
Για όλες τις παραπάνω κατηγορίες η Ορθόδοξη εκκλησία εχει λύση την κατιδιαν προσευχή και την Ιερα παράκληση με την επιφύλαξη ότι μαλλον χρειάζεται να ειναι εν ζωή όσοι ανήκουν σ αυτές τις κατηγορίες δεν το γνωρίζω ακριβώς αυτό το τελευταίο
3 Όλοι οι νεομάρτυρες Αγιοι της Εκκλησίας μας προσευχονταν για τους δήμιους τους συκοφάντες τους τους δικαστές τους εκτελεστές τους οι οποίοι ηταν αντίχριστοι μωαμεθανοί τουρκοι.... και όλα αυτά για να τους δώσει τις ευκαιρίες ο Κύριος ημων Ιησούς Χριστός για να σωθούν επιστρέφοντας η ανακαλύπτοντας την Ορθή Πίστη !
Ακόμα και Άγιοι θαυματούργησαν σε αλλόθρησκους και αιρετικούς σώζοντας τους απο αρρώστιες θανατηφόρες απο καταστάσεις σίγουρος θανάτου(όπως αυτή στην Ταϊλανδή) για να έρθουν σε επίγνωση αληθείας!
Επίσης οι ορθόδοξοι μοναχοί προσεύχονται για όλο τον κόσμο όπως ειναι γνωστό
Τέλος να ξέρετε ότι το τελευταίο σας σχόλιο λεει πολλα και για όλα σχεδόν τα προηγούμενα σε σχέση με τους Αρχιερείς της Εκκλησίας μας.
Γιατί βασανιζεστε; αν δεν αναπαύεσται μην τους ακολουθείτε και αν δεν τους ακολουθείτε να ξέρετε ότι ο Χριστός σώζει και δεν μπορείτε να γίνετε σωτήρας κανενός . Αν παρόλα αυτά πιστεύεται ότι ειμαι ετσι όπως νομίζεται κάντε καταγγελία για αίρεση για τον Επίσκοπο επώνυμη και τελείωσε το θέμα.
Με συγχωρείτε και εγω σας συγχωρώ γιατί ίσως το παρακάνατε ομως τα βλέπουν κ άλλοι και ίσως τους σκανδαλισετε χωρίς λόγο...και αυτός ειναι και ο λόγος που απάντησα. Με αγάπη και ειλικρίνεια όσο το δυνατόν
Ο εν Χριστώ ελάχιστος αδερφός σας Γεώργιος!
Αγαπητέ Κυριάκο ομιλείς με έναν περίεργο τρόπο για ένα τραγικό γεγονός που αφορά συνανθρώπους μας, και ειδικά παιδάκια, που λόγου του τρόπου αυτού αδυνατώ να απαντήσω στην τοποθέτησή σου διότι είναι επιεικώς παράλογη. Ο τρόπος που έγραψες για το εν λόγω γεγονός είναι παράλογος.
Διαγραφή
ΔιαγραφήΚύριε Γεώργιε :
Επαναλαμβάνω ότι κατά τη διάρκεια της Λειτουργίας των Πιστών μπήκε σφήνα παράκληση, κάτι που από πλευράς τυπικού δεν είναι σωστό. Ένα το κρατούμενο.
Δεύτερο κρατούμενο : Επίσκοπος ζήτησε κατά το παραπάνω διάστημα (μετά τη Θεία Κοινωνία και πριν το Δι'ευχών) από το εκκλησίασμα να προσευχηθεί για ΔΑΙΜΟΝΟΛΑΤΡΕΣ.
Στην κατ'ιδίαν προσευχή σας και στο κομποσχοίνι σας μπορείτε να βάλετε όποιον θέλετε (αλλόδοξους, αιρετικούς, κτλ). Κατά τη Λειτουργία των Πιστών όμως δεν αναφέρονται ούτε οι κατηχούμενοι. Γιατί άραγε ?
Ιωάννη :
Μπορεί να είμαι παράλογος κατά τη γνώμη σου, αλλά έχε κατά νου ότι καμία φορά μπορεί ο Κύριος να χρησιμοποιεί όχι μόνο παραλόγους αλλά και άλογα ζώα για να πει κάποια πράγματα.
Σημειώστε επίσης ότι το κήρυγμα μετά την ανάγνωση του Ευαγγελίου έχει σταματήσει να γίνεται στο Ναό που εκκλησιάζομαι εδώ και τουλάχιστον 1 μήνα. Και φυσικά σήμερα που είχαμε και Επισκοπική παρουσία, πάλι δεν υπήρξε κήρυγμα !
Αυτά προς ενημέρωση και προβληματισμό.
O Κύριος μπορεί και χρησιμοποιεί τα άλογα ζώα (και όχι μόνο), πολύ σωστά, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΜΩΣ! Γνώριζε επίσης, ότι θα μπορούσαν να είχαν δημιουργηθεί οι συνθήκες να βρίσκεσαι εσύ σε κείνο το σπήλαιο, όμως δεν βρίσκεσαι διότι δεν ήταν δική σου επιλογή, ούτε δική σου επιλογή ήτο το να είσαι Έλληνας και να γεννηθείς σε Ορθόδοξη Χώρα. Έχε το νου σου λοιπόν και τα χαρίσματα που σου δόθηκαν από τον Κύριον (επειδή είσαι Ορθόδοξος) μην τα χρησιμοποιείς με λάθος τρόπο κάνοντας κακή χρήση αν δεν θες να είσαι στον ίδιο τόπο με τους ''δαιμονολάτρες'' (τα παιδάκια κατ΄ εσέ), ή καλύτερα σε κατώτερο-χειρότερο επίπεδο απ΄ αυτούς. Και οι Πρωτόπλαστοι είχαν χαρίσματα, και ο Εωσφόρος επίσης, κάνοντας όμως κακή χρήση αυτών όχι μόνο δεν τους εμπόδισαν από το να εκπέσουν αλλά τους βοήθησαν περισσότερο!
ΔιαγραφήΕνώ παραδέχεστε ότι είχε τελειώσει η Θεία Κοινωνία επιμένετε να λέτε ότι ηταν μέσα στην Θεία Λειτουργία επειδή δεν είπε δι ευχών...ακόμα κ ετσι να ειναι ομως να ξέρετε ότι φυσικώς παρόντος του Επισκοπου το τυπικό δύναται να αλλάξει
ΔιαγραφήΣας απαντησα στα 2 πρώτα
3ον εφόσον συμφωνούμε ότι η Θεία Λειτουργία ξεκινάει με το " Ευλογημένη η Βασιλεία..." στην Θεία λειτουργία υπάρχουν ευχές των κατηχουμενων πριν βγουν τα Άγια ... αν δεν συμφωνούμε σε αυτό και πιστεύετε και επιμένετε ότι η "λειτουργία των πιστών" ξεκινάει μετά την Μεγάλη Είσοδο τότε και εγω σας λέω ότι αυτή τελειώνει στο "πάντοτε νυν και αει..." μετά την μετάληψη των πιστών που τα Άγια τοποθετούνται στην προσκομιδή για την μετάληψη απο τον ιερέα ο λόγος που δεν φεύγουμε τότε πριν το δι έχων δλδ ειναι γιατί μπορεί να υπάρχει κ άλλη ιερουργία πριν , δλδ όπως τα κόλλυβα των Αγίων της μέρας κάποιο τρισάγιο αλλα και παράκληση για να παρευρίσκονται όσο το δυνατόν περισσότεροι πιστοί σ αυτά αλλα βεβαίως και για να πάρουμε μετά το διετών το αντίδωρο
Αν στα παραπάνω δεν συμφωνούμε η έστω δεν γίνονται κατανοητά τότε εχει χαθεί η κοινή λογική και με συγχωρείτε αλλα δεν μπορώ να συνεχίσω και μάλιστα με αδερφό ο οποίος ενώ δεν κατανοεί απλά πράγματα πιστεύει για τον εαυτό του ότι τον εξέλεξε ο Θεός για να αποκαλύψει την αλήθεια στον κόσμο πιστεύει δλδ ότι ειναι "σκεύος εκλογής "....
ΔιαγραφήΌλα στο Φώς αγαπητέ Ιωάννη.
Λαμβάνω το ρίσκο :
Αν έχω άδικο τότε θα καταδικαστώ αιωνίως ως ιεροκατήγορος και συκοφάντης Ορθοδόξων Επισκόπων. Και θα πάω ακριβώς εκεί που περιγράφεις.
Τι γίνεται όμως αν έχω δίκαιο και δεν προσπαθώ να συγκαλύψω τίποτα ?
Έχεις να πεις κάτι για την αργία του Ευαγγελικού κηρύγματος ?
Για να είναι ''στο Φώς'' η ''ενήμερωση''που παρέθεσες, θα έπρεπε προηγουμένως να ήταν στο ''σκότος'', δηλαδή το γεγονός που περιέγραψες να γινόταν εν τω κρυπτώ. Όμως ήταν δημόσιο. Οπότε για ποιό ''Φώς'' ομιλείς που μάλιστα έφερες και στην επιφάνεια;
ΔιαγραφήΛυπάμαι που με τόση αφέλεια λέγεις ότι παίρνεις ''ρίσκα'' που αφορούν την σωτηρία της ψυχής και μάλλον δεν έχεις κατανοήσει ακόμα για το τι ομιλείς.
Το αν έχεις δίκιο ή άδικο, την σήμερον ημέραν είναι καθαρά ζήτημα υποκειμενικό. Από την στιγμή που (για μερικούς) εξέπεσαν οι πάντες, λυπάμαι, σε τούτον τον κόσμο δεν θα βρείς το αν έχεις δίκιο ή άδικο.
Σε όσες ενορίες μεταβαίνω δεν έχω δει καμία ''αργία Ευαγγελικού κηρύγματος'' αλλά το αντίθετον.
ΔιαγραφήΗ κατήχηση στο ΓΟΧ εκκλησίασμα είναι απειροελάχιστη.Το ημερολόγιο να κρατάμε και δεν βαριέσαι....όλοι στον ίδιο θεό πιστεύουμε!!!
Επομένως έχουν ματιά και δεν βλέπουν και αυτιά και δεν ακούν (νέοι και μεγάλοι). Η γεροντολατρία δε πάει σύννεφο.
Και οφθαλμοί υπάρχουν και ώτα. Η διαφορά είναι ότι δεν βλέπουν και δεν ακούν με τον τρόπο που βλέπεις και ακούς εσύ.
Διαγραφή
ΔιαγραφήΣωστά ο,τι πει ο Γέροντας. Έτσι θα βλέπουμε και θα ακούμε όλοι ο,τι βλέπει και ακούει ο Γέροντας.
Ξεχνάμε όμως το :
Ματθ. 15,14 .....ὁδηγοί εἰσι τυφλοὶ τυφλῶν· τυφλὸς δὲ τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῇ, ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Γεώργιο :
Η πιθανολογία σας δεν έχει όρια. Ρωτάτε και απαντάτε μόνος σας (εκ μέρους μου), στις ερωτήσεις που ο ίδιος θέσατε.
Και όχι μόνο αυτό αλλά ισχυρίζεστε ότι είπα ότι είμαι ο εκλεκτός του Θεού που θα αποκαλύψει την Αλήθεια στον Κόσμο. Δεν ξέρετε κύριε ότι η Αλήθεια έχει ήδη αποκαλυφθεί δια του Ευαγγελικού κηρύγματος των Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων?
Στο δια ταύτα η Λειτουργία των Πιστών ξεκινάει μετά την αναχώρηση των κατηχουμένων :
" Όσοι κατηχούμενοι, προέλθετε. Μη τις των κατηχουμένων."
" Όσοι πιστοί, έτι και έτι εν ειρήνη του Κυρίου δεηθώμεν."
Το αντίδωρο κανονικά δεν διανέμεται μετά το Δι'ευχών αλλά :
Είτα ο Ιερεύς, ευλογών τον λαόν λέγει :
Η Αγία Τριάς διαφυλάξει πάντας υμάς.
Και διανέμει ο Ιερεύς τω λαώ το αντίδωρον , λεγομένου του ψαλμού Ευλογήσω τον Κύριον, λέγων ενί εκάστω :
Ευλογία Κυρίου και έλεος έλθοι εφ'υμάς.
Περατώσας την διανομήν του αντιδώρου επιλέγει :
Τη αυτού χάριτι και φιλανθρωπία, πάντοτε, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.
Πληρωθέντως δε του ψαλμού , στραφείς προς ανατολάς, λέγει :
Δι'ευχών ......
Επομένως ο ισχυρισμός σας ΔΕΝ είναι έγκυρος.
Σχετική βιβλιογραφία :
Ιεραρικόν Ά Η Θεία Λειτουργία Ιωάννου Χρυσοστόμου
Έκδοση Ιεράς Μονής Σίμωνος Πέτρας - Άγιον Όρος
Εχει χαθεί και η επικοινωνία αποτι βλέπω αλλα και κάθε επαφή με την πραγματικότητα....
Διαγραφήδεν εχω να πω τπτ άλλο γιατί γίνεται χειρότερο...
ΔιαγραφήΝα παρακαλάτε το Θεό να έχω άδικο (και εγώ ο ίδιος το εύχομαι).
Ξέρετε, κατά βάθος δεν είμαι ούτε ανώμαλος, ούτε παράλογος.
Στον Ιερό Ναό πηγαίνω για να προσευχηθώ εν αλήθεια και αγάπη στον Κύριο (και όχι μόνο για την πάρτη μου) . Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.
Δεν έχω, ούτε είχα, ποτέ καμία διάθεση για αντιπαράθεση με κανένα. Αλλά όταν βλέπω περίεργα πράγματα στη Θεία Λειτουργία , υπάρχει πρόβλημα.....
Ενδεικτικά σας αναφέρω για ποιους ανθρώπους προσευχηθήκαμε κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας μέσα σε Ορθόδοξο Ιερό Ναό :
Σύμφωνα με την τελευταία απογραφή (2000) το 94,6% Ταϊλανδών είναι Βουδιστές της παράδοσης Θεραβάντα.
Μουσουλμάνοι είναι η δεύτερη θρησκευτική ομάδα στην Ταϊλάνδη κατά 4,6%. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι Μαλαισιανοί και είναι συγκεντρωμένοι κυρίως στο νότο, όπου διαμορφώνουν μια ισχυρή πλειοψηφία σε τέσσερις επαρχίες.
Παπικοί, αντιπροσωπεύουν το 0,75% του πληθυσμού, ενώ υπάρχουν 3.810 Μάρτυρες του Ιεχωβά και 18.071 Μορμόνοι της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού των Αγίων των Τελευταίων Ημερών.
Μια μικροσκοπική αλλά επιδρούσα κοινότητα Σιχ και κάποιοι Ινδουιστές επίσης ζουν στις πόλεις της χώρας.
ΥΓ: Ανεξάρτητα από όσα ειπώθηκαν σας ευχαριστώ για την αμερόληπτη δημοσίευση των σχολίων.
Κυριάκο έχεις δίκιο. Όταν ένας ΓΟΧ Μητροπολίτης όπως ο Κος Γερόντιος που ψευδώς φέρθηκε και έχωσε τα πνευματικοπαίδια του στο τμήμα των αντιχρίστων του Υπουργείου Παιδείας, για να ιδρυθεί και να έχει υπόσταση η κρατική θρησκευτική κοινότητα, ουδένα ενδιαφέρον υπάρχει για τα υπόλοιπα παιδιά της Ταυλανδης. Της μακρυάς υποκρισίας την μαύρη ουρά είναι γεννήματα, και όχι της αληθούς εν Χριστώ αδελφοσύνης. Φυσικά εύχομαι όλοι στην Ταυλάνδη και στην κάθε Ταυλάνδη να γνωρίσουν το Φώς Τού Χριστού. Μόνο έτσι έχει νόημα η ζωή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά ἀπαγορεύεται ἡ μνημόνευση πάντως αἱρετικού καί ἀλλοπίστου ἀκόμη καί σέ παράκληση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο κομποσχοίνι.
Κατ' οικονομία, νεοημερολογίτες μόνο στήν παράκληση.
Ἐπίσης, διά τούς ἠμερολογίτας, αἱρετικούς καί ἀλλοπίστους, προσθέτοντας μπροστά τό "Ὑπέρ ὑγείας καί φωτήσεως"
ΑπάντησηΔιαγραφή