1) Θυμάσθε το βίντεο εις την Ασίζη με τον ειδωλολατρικό ύμνο προς την θεότητα ''Ολοκούν'' των Παγανιστών Γιορούμπα; ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ: https://www.youtube.com/watch?v=AtqEsr3RGUc
Αυτοί λοιπόν συμμετείχαν εις την Ασίζη και μάλιστα συμπροσευχήθηκαν μαζί με «ορθοδόξους» παπικούς, μουσουλμάνους κ.λπ. Δείτε την συμπροσευχή πατώντας ΕΔΩ
και κυρίως απο το 2.15 και μετά!
Πως τώρα οι «ορθόδοξοι» συμπροσευχήθηκαν με ανθρώπους που πιστεύουν σε αφρικανικές θεότητες-δαίμονες (Βουντού), και μάλιστα πιστεύουν και σε ζόμπι!!! Ναι καλά διαβάσατε ζόμπι!
Ας δούμε μερικές πληροφορίες δια τα ''πιστεύω'' αυτών!
Το Βοντούν (Βουντού) είναι ένα περίπλοκο δόγμα που ακολουθείται από περίπου 60 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο.
Τον πυρήνα της λατρείας αποτελούν οι θρησκευτικές πεποιθήσεις και τελετουργίες που έφεραν μαζί τους οι σκλάβοι στην Αμερική το 17ο αιώνα.
Πρόκειται για ενα κράμα διαφόρων αφρικανικών και (παπικών) χριστιανικών στοιχείων που οργανώνονται σε διάφορες μορφές πνευματοληπτικών τελετουργιών με στόχο την επικοινωνία με κάποια πνεύματα (λόα). Ο ρυθμικός χορός και τα άσματα κάτω απο τους ήχους των τυμπάνων οδηγούν σταδιακά τοους συμμετέχοντες σε κατάσταση καταληψίας, οπότε και το πνεύμα εισέρχεται ''ιππεύει'' το σώμα τους και ομιλεί δια του στόματός τους! Τα πνεύματα είναι διάφορες αφρικανικές θεότητες, πρόγονοι, χριστιανοί άγιοι και λοιπά πνεύματα που εμφανίζονται συνεχώς και εμπλουτίζουν το πάνθεο των διαφόρων λατρειών.
Το 1996 αναγνωρίστηκε ως η επίσημη θρησκεία του Μπενίν (τέως Βασίλειο της Δαχομέης, που βρίσκεται στη δυτική Αφρική) και είναι επίσης η επίσημη θρησκεία στην Αϊτή. Εξασκείται επίσης στην Δομινικανική Δημοκρατία, στην Γκάνα και στις μεγάλες πόλεις του καθεαυτού αμερικανικού Νότου, όπως στη Νέα Ορλεάνη.
Η Βοντούν ανιχνεύεται στον λαό των Γιορούμπα, που ζουν σε τμήματα των χωρών που σήμερα είναι γνωστές ως Μπενίν, Νιγηρία και Καμερούν. Κατά τη διάρκεια του 18ου αιώνα, οι κάτοικοι των περιοχών Γιορούμπα καταλήφθηκαν από Γάλλους αποικιοκράτες και στάλθηκαν ως σκλάβοι στις φυτείες του νησιού Ισπανιόλα της Καραϊβικής. Οι Γάλλοι προσπάθησαν να τους προσηλυτίσουν στον ρωμαιοκαθολικισμό, αλλά οι σκλάβοι εξακολούθησαν να εξασκούν με μυστικότητα την πατρώα θρησκεία τους. Η σύγχρονη Βοντούν ωστόσο, εμπεριέχει στοιχεία καθολικισμού.
Δηλαδή υπάρχουν αναμεμιγμένα στοιχεία αφρικανικών θρησκειών (Yorumpa) με πρόσωπα, και αγίους της (παπικής) Θρησκείας. Πρόκειται για μια συγκρητιστική θρησκεία στην οποία αφρικάνικες θεότητες ταυτίζονται με ινδιάνικα πλάσματα και πρόσωπα της Χριστιανικής θρησκείας! Τον δημιουργό «Ολοκούν» (όπου ακούγεται και ο ύμνος στο βίντεο που σας είπαμε), υπηρετούν όλα τα καλά πνεύματα, ενω τον βασιλιά «Εξού» όλα τα κακά πνεύματα.
Στην Αϊτή τα ζόμπι είναι ένα αποδεκτό τμήμα της τοπικής κουλτούρας και κάθε χρόνο αναφέρονται πάνω από χίλιες νέες περιπτώσεις μετάβασης στην κατάσταση ζόμπι. Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο οι μάγοι μετατρέπουν τα θύματά τους σε ζόμπι παραμένει μία ανοιχτή συζήτηση. Ασκώντας ένα γόητρο μυστηρίου, η μετατροπή σε ζόμπι αποτελεί ένα ιδιαίτερα αινιγματικό φαινόμενο.
Ο όρος «Ζόμπι» στην αρχική του έννοια, σημαίνει μια θεότητα με μορφή φιδιού, στη λατρεία Voodoo (Βοντούν=Βουντού) της Αιτής και την δύναμη αυτής της θεότητας, με την οποία μπορούν να ξαναζωντανεύουν οι νεκροί!!
Σύμφωνα με τις δοξασίες και τελετουργίες των ιερέων-μάγων της λατρείας Βουντού, ο θεός φίδι, εισακούοντας τις παρακλήσεις τους (εξορκισμούς), δίνει εξουσία και άδεια στον Πατέρα του θανάτου, κι αυτός με την σειρά του, εντολή στο πνεύμα των νεκροταφείων και των τάφων που φυλάει τις ψυχές μακρυά απο τα σώματα (πτώματα) των πεθαμένων, να επιτρέψει στο πνεύμα ενός πεθαμένου, που έχει ταφεί, είτε να δώσει απαντήσεις σε διάφορα ερωτήματα, είτε να ξαναμπεί στο θαμμένο πτώμα και να ξαναζωντανέψει , για λίγο, προκειμένου ο ζωντανός-νεκρός να εκτελέσει κάποιες επιθυμίες του ιερέα-μάγου!!
Οι γιατροί της Αϊτής από την άλλη μεριά, θεωρούν την μετατροπή σε ζόμπι ως αποτέλεσμα δηλητηρίασης και υπάρχουν αναφορές για μάγους που χρησιμοποίησαν μία λευκή σκόνη που λέγεται 'coupe poudre' η οποία χρησιμεύει στο να μετατρέψουν σε ζόμπι τα θύματά τους.
Από άποψη πολιτισμική, το βουντού πρέπει να θεωρείται ένας από τους κύριους κορμούς διατήρησης των αφρικανικών θρησκευτικών και τελετουργικών παραδόσεων στους πληθυσμούς που απήχθησαν βίαια από τη δυτική Αφρική και μετεγκαταστάθηκαν στην αμερικανική ήπειρο τους αιώνες του δουλεμπορίου (17ος-19ος αι.). Παρά την ανοιχτότητά του σε νέες επιρροές, όλα τα βασικά στοιχεία του είναι δυτικο-αφρικανικά. Κυρίως παρουσιάζει αξιοσημείωτη συνοχή με τις ποικίλες μορφές καλλιέργειας της πνευματοληψίας που έχουν μελετηθεί στην Αφρική πάνω από τον Ισημερινό (όπως η λατρεία των πνευμάτων zar και bori στην Αιθιοπία και στο δυτικό Σουδάν). Οι θεοί-πνεύματα (λόα) τους οποίους λατρεύει και επικαλείται προέρχονται από διάφορα αφρικανικά θρησκευτικά συστήματα: ο Νταμπάλλα, ο θεός των φιδιών της Δαχομέης, ο Λέγκμπα, ο θεός των σταυροδρομιών από τη Δαχομέη, ο Σάνγκο, ο θεός της καταιγίδας των Γιορούμπα, ο Ογκούν, ο θεός του πολέμου των Γιορούμπα, από κοινού με εικόνες ρωμαιοκαθολικών αγίων και της Παναγίας μαζί με ένα πλήθος φετίχ και φυλαχτά. Εμφανώς δεν υπάρχει συγκροτημένο μυθικό ή θεολογικό σύστημα και οι παραδόσεις διαφέρουν από οικογένεια σε οικογένεια και από λατρευτικό κύκλο σε λατρευτικό κύκλο, όπου οι συμφωνίες με τα πνεύματα είναι ατομικές και η παραβίασή τους μπορεί να επιφέρει υλική καταστροφή, αρρώστια ή το θάνατο συγγενών και αγαπημένων. Εκείνο που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι οπωσδήποτε η τελετουργία, στην οποία περιλαμβάνονται αιματηρές θυσίες ζώων (έχουν αναφερθεί και ανθρώπινες θυσίες), εκστατικοί χοροί και μορφές φρενήρους καταληψίας, στη διάρκεια των οποίων τα πνεύματα αποκαλύπτονται και καταλαμβάνουν τους πιστούς. Συνήθως οι λατρευτικοί κύκλοι διευθύνονται από σεβάσμιες ιέρειες που από πολλούς αποκαλούνται "βασίλισσες".
Μ΄ αυτούς λοιπόν ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ οι «ορθόδοξοι» εις την Ασίζη ακούγοντας τους ''ύμνους'' προς τις θεότητες-δαίμονές τους!!!
Άραγε οι ιερείς που έλαβαν την ευλογία τους, μετά απο τα ευτράπελα αυτά της Ασίζης, τα γνωρίζουν αυτά;
2) «ΑΠΑΤΩΜΕΘΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΑΝΩΜΕΝ, ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΩΜΕΝ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΙΣ ΚΑΤΗΛΘΕΝ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΑ» (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ.94)
Έτσι ακριβώς είχε δηλώσει ο Πατριάρχης Αθηναγόρας αλλά και πολλοί άλλοι ομόφρονες με αυτόν και μάλιστα τον Αθηναγόρα τιμούν έως και σήμερα Πατριάρχης Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ! Είναι έτσι όμως; Πως δύναται να είναι έτσι όταν μέλη του Π.Σ.Ε. πιστεύουν στην Μετενσάρκωση, εφαρμόζουν τον Διαλογισμό, Γιόγκα κ.λπ;
Όλες αυτές οι τεχνικές (όταν ασκούνται μεθοδικά) διανοίγουν μια αφύλακτη είσοδο στην Ελεύθερη Βούληση του ανθρώπου για να εισχωρήσει ποιός λέτε; Ο Θεός ή οι δαίμονες; Αυτό σκεφτείτε το εσείς πρός το παρόν, έως να σας δείξουμε τι λέγουν οι ίδιοι!!!
Μ΄ αυτούς λοιπόν που εφαρμόζουν τέτοιες ''τεχνικές'' συμπροσεύχονται οι δήθεν «ορθόδοξοι»!!!
Συμπροσεύχονται ακόμα και με τους Μουσουλμάνους! Δωρίζουν Κοράνια, ονομάζοντάς τα «ιερά» και θεωρούν ότι ο Αλλάχ είναι ο ίδιος ο Θεός απλώς με άλλο όνομα!!!
Ας δούμε όμως και τι αναμένουν οι Μουσουλμάνοι, και τι κοινό έχουμε εμείς με αυτούς!!!
Είναι κοινό το ''ποθούμενο'';;
Αυτοί αναμένουν κάποιον εσχατολογικό ιμάμη που θα επιστρέψει στο τέλος του κόσμου με την θρυλική μορφή του ''Μάχντη'', δηλαδή του σωτήρα και ελευθερωτή!
Κατά την γενική άποψη των μουσουλμάνων είναι ο πρώτος ανανεωτής της πίστης και ελευθερωτής. Θα έρθει κατά τα έσχατα για να αποκαταστήσει την αδικία και να δημιουργήσει ένα σύντομο εσχατολογικό βασίλειο, που θα αποτελέσει την χρυσή εποχή του Ισλάμ (I. Goldzier, Vorlesugen über den Islam, Algier, 1910, σ. 268).
Οι αντιλήψεις για τον αναμενόμενο σωτήρα διαφέρουν στις δύο θρησκευτικές παραδόσεις του Ισλάμ, στους σουννίτες και τους σιίτες. Για τους σουννίτες ο Μάχντη είναι εκείνος που θα κυριαρχήσει στον ισλαμικό κόσμο και θα φέρει την αλήθεια και την βεβαιότητα. Βεβαίως και ο Ιησούς (‘Îsâ) ονομάζεται ανανεωτής (muhtadî), οι άνθρωποι όμως χρειάζονται έναν απόλυτο αρχηγό και ανανεωτή, και αυτός είναι ο Μάχντη. Ο Ιησούς θα είναι ο βοηθός του. Ο Μάχντη θα κυβερνήσει όχι μόνον τους μουσουλμάνους, αλλά και όλους τους χριστιανούς και θα είναι ο τελευταίος και αλάθητος ερμηνευτής της αποκαλύψεως του Κορανίου. O Μάχντη αυτός θα είναι επίσης ο τελευταίος χαλίφης, δηλαδή εκπρόσωπος του Προφήτη.
Για τους σιίτες ο μεγάλος αναμορφωτής του Ισλάμ και σωτήρας είναι ο δωδέκατος ιμάμης, ο οποίος θα επιστρέψει από τον τόπο της απόκρυψής του κατά το πλήρωμα του χρόνου. Επομένως το βαθύτερο νόημα της αποκαλύψεως, του Κορανίου και της σούννα, επιτυγχάνεται μόνον δια του κεκρυμμένου ιμάμη, που τον προστατεύει και τον φωτίζει ο Θεός, και είναι ικανός να ερμηνεύει και να ανακοινώνει στους ανθρώπους την εσωτερική (baṭin) αλήθεια της αποκαλύψεως, διότι είναι αλάθητος (ma‘ṣûm) και αναμάρτητος (‘iṣma). Γι’ αυτό ακριβώς είναι αναγκαία η επιστροφή του και η σύντομη βασιλεία του στη γη κατά τα έσχατα, ώστε να αποκαταστήσει την διασαλευθείσα τάξη του κόσμου.
Ο εσχατολογικός ιμάμης, που ταυτίζεται με τον Μάχντη, είναι το θεμέλιο της πίστης των σιιτών. Ο ιμάμης αυτός είναι για μεν τους Ιμαμήτες ο δωδέκατος, για δε τους Ισμαηλίτες ο έβδομος, ο οποίος κρύφτηκε μυστηριωδώς και έκτοτε παραμένει κρυμμένος και παρακολουθεί από τον κρυφό τόπο της απόκρυψής του την πορεία της κοινότητάς του. Ο κρυμμένος ιμάμης ονομάζεται επίσης qâ’im, ο «υφαρπαγμένος και ενδόξως ιστάμενος», και al-muntazar, o «αναμενόμενος», ο οποίος θα επιστρέψει κατά τα έσχατα και «θα φέρει τη δικαιοσύνη στη γη, η οποία σήμερα είναι γεμάτη από καταπίεση και αμαρτία.
Η πρώτη μεγάλη πηγή της εσχατολογικής αυτής φιλολογίας είναι το Kitâb al-ghayba (Το βιβλίο της απόκρυψης) του ‘Abd Allâh Muhammad « Ibn Abî Zaynab » al-Nu‘mânî (θ. 345H/956)6, έργο που αποτελεί πηγή για όλους τους μεταγενέστερους συγγραφείς. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία για την επιστροφή του «κρυμμένου» ιμάμη ή Μάχντη είναι η γενική κυριαρχία του κακού στη γη. Οι άνθρωποι συνεχώς χάνουν την πίστη και είναι ανάγκη να επιστρέψουν σ’ αυτήν. Ωστόσο η ανθρωπότητα θα χειροτερεύει συνεχώς και ο Θεός θα την εγκαταλείψει σε σημείο που η Κάαμπα θα εξαφανισθεί, τα αντίτυπα του Κορανίου θα μείνουν κενά γραμμάτων και οι λόγοι του Θεού θα σβήσουν από το μυαλό των ανθρώπων. Γι’ αυτό ακριβώς είναι απαραίτητη η επιστροφή του «κρυμένου» ιμάμη, ο οποίος θα συντρίψει τις δυνάμεις του κακού, θα απαλλάξει την ανθρωπότητα από την παγκόσμια βία, την αδικία και την άγνοια, και θα πληρώσει τη γη με δικαιοσύνη. Η απελευθέρωση δεν θα είναι ειρηνική. Θα έρθει βίαια με έναν τρομερό πόλεμο, και ο σωτήρας θα ελευθερώσει όχι μόνον τους καταπιεσμένους της εποχής εκείνης, αλλά και εκείνους που αδικήθηκαν ανά τους αιώνες και θα πάρει εκδίκηση για όλες τις αδικίες που υπέστησαν (Al-Tâ‘âwîdhî, al-Dîwân, D. S. Margoliouth (ed.), Cairo, 1903, σ. 103).
Γενικώς βλέπουμε πως στην εσχατολογική αυτή γραμματεία χρησιμοποιούνται γνωστές εικόνες, παραστάσεις και σύμβολα που απαντούν σε κάθε εσχατολογική και αποκαλυπτική φιλολογία, ιδίως στην χριστιανική, όπως αριθμολογία, κοσμογονικές παραδόσεις, σημεία ελεύσεως των εσχάτων, που συνοδεύονται από φυσικές καταστροφές και κοινωνικούς αναβρασμούς, υπολογισμοί της διάρκειας της επικράτησης του καλού και του κακού στον κόσμο και φοβερές εικόνες, οι οποίες προκαλούν δέος και εξάπτουν την φαντασία του πιστού. (βλ. περιοδικό ''Σύνθεσις'' Θεολογίας Α.Π.Θ.)
Το γιατί όμως ομοιάζουν κάποια γεγονότα με τα στοιχεία της Αποκάλυψης, μας το αναλύει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός λέγοντας: «Από το χρόνο εκείνο και δώθε ξεφύτρωσε σ' αυτούς ψευτοπροφήτης που ονομαζόταν Μωάμεθ, αυτός αφού μελέτησε την Παλαιά και Καινή και συνομιλώντας δήθεν με Αρειανό μοναχό, ίδρυσε δική του αίρεση».
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου