Η Πατερική Παράδοση  αναδημοσίευσε άρθρο - είδηση που αφορά το Κοινό Πασχάλιο αλλά και το Ουκρανικό ζήτημα. Διαφωνούν προς κάτι;  Καλύτεροι υπερασπιστές από τους Τρικαμηνικούς είναι αδύνατον να υπάρξουν! 


Θα δώσουμε ένα παράδειγμα. Υποθέστε λοιπόν ότι έχει γίνει η ποθητή αλλαγή του Πασχαλίου - η οποία σημειωτέον ετοιμαζόταν από το 1923 - και υπάρχουν αυτοί οι οποίοι διαφωνούν. Τι θα απαντούσαν οι υπερασπιστές του Νέου Πασχαλίου;


Απολαύστε ποικίλα «επιχειρήματα»:


«Από το 1054 που έγινε το σχίσμα με την Δύση μέχρι το 1582 που εισήχθη το Γρηγοριανό ημερολόγιο στη Δύση, δηλαδή επι 528 χρόνιαοι Ορθόδοξοι είχαν κοινό εορτολόγιο και Πασχάλιο με τους αιρετικούς παπικούς! Αυτή η εορτολογική συμπόρευση των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς παπικούς δεν ενόχλησε κανέναν άγιο αυτών των αιώνων ώστε να δημιουργήσει σχίσμα. Ούτε διέρρηξε κανείς άγιος τα ιμάτια του γιατί  τάχα αυτή η εορτολογική συμπόρευση μας ενώνει με την αίρεση» 


«Βέβαια, ο άγιος Νικόδημος στην ερμηνεία του Ζ΄ Αποστολικού κανόνα, στην πρώτη υποσημείωση δείχνει να έχει αντιδιαμετρικά αντίθετη θέση λέγοντας: «Το να κάνει τις το Πάσχα μετά της 21ην  Μαρτίου ως κάμνομεν εμείς οι Γραικοί ή μετά την 11ην  Μαρτίου ως κάμνουν οι Λατίνοι δεν είναι έγκλημα. Το να σχίση όμως την Εκκλησίαν είναι αμάρτημα ασυγχώρητον»».

«Ο Μ. Αθανάσιος σύνεδρος και πρωταγωνιστής της Α΄ Οικουμενικής, στις Εορταστικές Επιστολές του, τις οποίες έστελνε επι 45 χρόνια(328-373) στις εκκλησίες για την ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα πάντα έγραφε: «Εσείς που είστε σε εκείνες τις χώρες θα το εορτάσετε στις τόσες του μηνός του δικού σας ημερολογίου, και εσείς που είστε σε εκείνες τις χώρες θα το εορτάσετε στις τόσες του μηνός του δικού σας ημερολογίου…κ.λ.π.». Και ο ίδιος όταν ήταν στην Αλεξάνδρεια το εόρταζε στις τόσες του μηνός Φερμουθί του Αιγυπτιακού ημερολογίου, ενώ όταν ήταν εξόριστος στη Γαλλία, το εόρταζε στις τόσες Απριλίου του λατινικού ημερολογίου». 


«Τρείς αιώνες περίπου μετά την Θεία Ανάσταση του Κυρίου μας (μέχρι το 325 μ.Χ.), η Εκκλησία πορεύθηκε χωρίς  κοινή συμφωνία για τον χρόνο εορτασμού του Πάσχα, αλλά συνεπώς και χωρίς πάντα κοινό εορτολόγιο. Σε αυτά τα χρόνια ο αμπελώνας του Κυρίου μας φωταγωγήθηκε από χιλιάδες θεόπτες Πατέρες, ποτίστηκε από τα ζωογόνα ύδατα  της Πατερικής διδασκαλίας και κοσμήθηκε από την πορφύρα των αιμάτων ένδεκα περίπου εκατομμυρίων αγίων Μαρτύρων και Ομολογητών της Πίστεως στους σκληρότατους διωγμούς. Η απουσία του κοινού εορτολογίου, κοινού εορτασμού του Πάσχα, και η χρήση διαφόρων ασύμφωνων μεταξύ τους ημερολογίων δεν εμπόδισε να σωθούν «οι θέλοντες σωθήναι».


«Στις Οικουμενικές Συνόδους Α΄, Γ΄, Ε΄, ΣΤ΄, Ζ΄ (δηλ. σε όλες πλην της Β΄και Δ΄), οι Πατέρες Ανατολής και Δύσης παρακάθονταν και συναποφάσιζαν ώς μέλη της ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ και ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ενώ εόρταζαν την μεγάλη εορτή του Πάσχα σε διαφορετικές ημερομηνίες και προφανώς οι κινητές εορτές που συνδέονται με το Πάσχα, εορτάζονταν και αυτές σε διαφορετικές ημερομηνίες!»


«Τί ἐννοεῖ ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος εἰς τὴν ὁμιλία του μὲ τίτλο:  ''Εἰς τούς τά πρῶτα Πάσχα νηστεύοντας''»

«Παντοῦ λοιπόν σέ ὅλη τήν ὁμιλία ὁ ἅγιος διδάσκει ὅτι δέν πρέπει νά διασπᾶται ἡ ἐκκλησιαστική ἑνότητα γιά θέματα ἑορτολογικά».

«Ἀλλὰ τίς ὁ σοφὸς αὐτῶν λόγος, ὅταν ταῦτα αὐτοῖς ἀντιλέγωμεν; Ὑμεῖς, φησίν, οὐ ταύτην ἐνηστεύετε τὴν νηστείαν πρότερον; Τοῦτο οὐ σόν ἐστιν εἰπεῖν πρός με, ἀλλ' ἐμὲ δίκαιον ἂν εἴη πρὸς σὲ λέγειν, ὅτι καὶ ἡμεῖς οὕτως ἐνηστεύομεν πρότερον, ἀλλ' ὅμως προετιμήσαμεν τὴν συμφωνίαν τῆς τῶν χρόνων παρατηρήσεως» (ΕΠΕ 34,168,25)».

«Ἐδῶ βλέπομε καθαρά ὅτι “ἡ παρατήρησις τῶν χρόνων”, κατά τόν Χρυσόστομο, ἦτο ἡ ἐμμονή στήν παλαιά συνήθεια τῆς νηστείας καί τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα καί ἡ “μή παρατήρησις” εἰς τό νά ἀκολουθήσουν τήν ἀπόφασι τῆς Ἐκκλησίας. Ὡς “συμφωνία” ἐδῶ ἐννοεῖται ἡ ἐκκλησιαστική κοινωνία ἀπό τήν ὁποία εἶχαν ἀποσχισθῆ οἱ Πρωτοπασχίτες, λόγῳ τῆς ἐμμονῆς των εἰς τήν παλαιάν συνήθεια»

Με λίγα, απλά, και κατανοητά λόγια αδελφοί, κατά τους Τρικαμηνικούς όποτε και να εορτασθεί το Πάσχα δεν συμβαίνει και κάτι, πάντα όμως κατά τον τρόπον που ερμηνεύουν τα Πατερικά λόγια και παρουσιάζουν την εκκλ. ιστορία! 

Αν η Εκκλησία αποφασίσει την αλλαγή μας θυμίζουν τους Πρωτοπασχίτες. Μην εμμένουμε και στην παλαιά συνήθεια.....

Αν εορτάσουν οι Ορθόδοξοι με τους Παπικούς το Πάσχα μας θυμίζουν ότι επι 528 χρόνιαοι Ορθόδοξοι είχαν κοινό εορτολόγιο και Πασχάλιο με τους αιρετικούς παπικούς! Αυτή η εορτολογική συμπόρευση των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς παπικούς δεν ενόχλησε κανέναν άγιο αυτών των αιώνων ώστε να δημιουργήσει σχίσμα. 

κ.λπ. κ.λπ.....

Δεν είναι λοιπόν καθόλου περίεργο που αναρωτιέται και ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς:

«Πῶς γίνεται νὰ εἶναι κατὰ πάντα Ὀρθόδοξοι οἱ Αὐδιανοί, τὴν στιγμὴ ποὺ ἀθετοῦσαν τὸν ὅρο καὶ τὴν ἀπόφασι τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου εἰς τὸ θέμα τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα;

Πῶς λοιπὸν συμβαίνει ὁ ὅσιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς νὰ θεωρῆ κατὰ πάντα Ὀρθόδοξους αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι ἀθέτησαν ἀποφάσεις Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ ἱερῶν Κανόνων, ὅσον ἀφορᾶ τὸν ἑορτασμὸ τῆς μεγίστης τῶν ἑορτῶν... 

Διότι εἰς  αὐτὴν τὴν περίπτωσι, δὲν ἔπρεπε νὰ τοὺς χαρακτηρίση ὡς ἔχοντας ἴσην πίστι μὲ τοὺς Ὀρθοδόξους καὶ μάλιστα «κατὰ πάντα», ἀλλὰ αἱρετικούς».

η απάντηση εδώ

Σημειώστε επίσης ότι σας παρουσιάσαμε δείγμα από τα γραφόμενα τα οποία χρησιμοποιήθηκαν κατά των Παλ/των! Υπάρχουν αρκετά τα οποία πολύ εύκολα μπορούν να τα δανειστούν και οι Οικουμενιστές για να δικαιολογήσουν την μελλοντική αυτή αλλαγή που ετοιμάζουν εδώ και πολλά έτη. Άν τα παραθέσουμε όλα, τότε θα διαπιστώσετε ότι οι Τρικαμηνικοί είναι - ευχόμαστε άθελα - οι καλύτεροι υπερασπιστές του επερχομένου Νέου Πασχαλίου! 



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top