Στὸ
ἄρθρο μας ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ! εἴχαμε
δημοσιεύσει ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ βιβλίο ''ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ''. Ἐκεῖ παρουσιάζονται οἱ στόχοι τῶν καινοτόμων περὶ τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου
καὶ ὄχι μόνο. Εἰς τὰ σχέδιά τους ἦταν καὶ ἡ ἀλλαγὴ τοῦ Πασχαλίου, ὅμως
λόγω τῆς ἀντιδράσεως τοῦ λαοῦ (τότε) ἐματαιώθη , ἀλλὰ τὸ σχέδιο συνεχίζεται ἕως
καὶ σήμερα.
Ὁ Πάπας καὶ πάλιν
ἐζήτησε τὸν Κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα, ὅπως δημοσιεύσαμε στὴν σημερινὴ ἀνάρτηση (Κοινό εορτασμό του Πάσχα με ορθόδοξους & προτεστάντες προτείνει ο Πάπας).
Τί εἴχαμε ἀναγνώσει ὅμως τὸ 1922;
Ὅπως βλέπετε τὰ πρόσωπα ἔχουν ἀλλάξει, τὰ
σχέδια ὅμως ὄχι!
Ποιοὶ ἀντέδρασαν τότε εἰς τὰ σχέδια αὐτῶν;
Οἱ συκοφαντικῶς ὀνομαζόμενοι ''παλαιοημερολογίτες''!
Ἃς προσέξουν καλὰ σήμερα ὅσοι τοὺς
κατηγοροῦν ὡς δῆθεν «χρονολάτρες», ὅταν ἔλθει ἡ ὥρα νὰ γίνει ἡ ἀλλαγὴ τοῦ
Πασχαλίου μὴν ὀνομασθοῦν οἱ ἴδιοι ''Παλαιοπασχίτες'! ὅταν ἀποφασισθεῖ διὰ τῆς ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ἡ
ἀλλαγή, παρομοιάζοντας αὐτοὺς μὲ τοὺς Πρωτοπασχίτες οἱ ὁποῖοι δὲν εἶχαν
συμμορφωθεῖ μὲ τὴν ἀπόφαση τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου!
Ἃς προσέξουν καλὰ μὴν τοὺς παρουσιάσουν
ἐπιχειρήματα ὅπως:
«Τί ἐννοεῖ ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ
Χρυσόστομος εἰς τὴν ὁμιλία του μὲ τίτλο: ''Εἰς τούς τά πρῶτα Πάσχα
νηστεύοντας''; »
«Παντοῦ λοιπόν σέ ὅλη τήν ὁμιλία ὁ ἅγιος διδάσκει ὅτι
δέν πρέπει νά διασπᾶται ἡ ἐκκλησιαστική ἑνότητα γιά θέματα ἑορτολογικά».
«Ἀλλὰ τίς ὁ σοφὸς αὐτῶν λόγος, ὅταν
ταῦτα αὐτοῖς ἀντιλέγωμεν; Ὑμεῖς, φησίν, οὐ ταύτην ἐνηστεύετε τὴν νηστείαν
πρότερον; Τοῦτο οὐ σόν ἐστιν εἰπεῖν πρός με, ἀλλ' ἐμὲ δίκαιον ἂν εἴη πρὸς σὲ
λέγειν, ὅτι καὶ ἡμεῖς οὕτως ἐνηστεύομεν πρότερον, ἀλλ' ὅμως προετιμήσαμεν τὴν
συμφωνίαν τῆς τῶν χρόνων παρατηρήσεως» (ΕΠΕ 34,168,25)».
καὶ
«Ἐδῶ βλέπομε καθαρά ὅτι “ἡ
παρατήρησις τῶν χρόνων”, κατά τόν Χρυσόστομο, ἦτο ἡ ἐμμονή στήν παλαιά συνήθεια
τῆς νηστείας καί τοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα καί ἡ “μή
παρατήρησις” εἰς τό νά ἀκολουθήσουν
τήν ἀπόφασι τῆς Ἐκκλησίας. Ὡς “συμφωνία” ἐδῶ ἐννοεῖται ἡ ἐκκλησιαστική κοινωνία ἀπό τήν ὁποία
εἶχαν ἀποσχισθῆ οἱ Πρωτοπασχίτες, λόγῳ τῆς ἐμμονῆς των εἰς τήν παλαιάν
συνήθεια»
διότι
τότε τί ἐπιχειρήματα οἱ ἴδιοι θὰ παρουσιάσουν;
Εὐελπιστοῦμε νὰ παραμεριστεῖ ἡ ἐμπάθεια,
ἀμφοτέρων τῶν μερῶν, διὰ νὰ ὑπάρξει κοινὸς ἀγώνας κατὰ τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν! Εὐχόμαστε, ὅταν κατανοήσουν πραγματικὰ ποιὸς ὁ ἀγώνας τῶν συκοφαντικὰ ὀνομαζόμενων παλαιοημερολογιτῶν, νὰ μὴν εἶναι ἀργὰ!
Ἃς θυμοῦνται ὅτι οἱ «σχισματικοί» του
μέλλοντος (ὅπως θὰ τοὺς ὀνομάσουν οἱ Οἰκουμενιστὲς), θὰ εἶναι οἱ συκοφαντικῶς
ὀνομαζόμενοι ''Παλαιοπασχίτες''!
Παλαιοπασχίτες θα υπήρχαν αν δεν υπήρχε ο Οικουμενισμός.Ο λαός του Αγίου Θεού έχει διακόψει την κοινωνία με τους Οικουμενιστές.Οι εορτές θα γιορτάζονται, απο τους αποτειχισμένους αντι-Οικουμενιστες, σύμφωνα με την Α'Οικουμενική Σ.Γιατί η τοπικές Εκκλησίες που ακολουθούν το Νέο Ημερολόγιο δεν αλλάζουν το εορτολόγιο των ακινήτων εορτών κατά 13 ημέρες;Γιατί έτσι βολεύει τον διάβολο!Αν γίνει αυτό τότε θα ονομάζεσται αποτειχισμένοι αντι-Οικουμενιστές.Υπάρχει Άγιος που να έχει φτιάξει Σύνοδο σε περίοδο αιρέσεως;Ουδείς!Ακολουθείτε μια καινοτομία σχεδόν 80 χρόνια.Θα αποτειχίζονταν και θα χειροτονούσαν ιερείς οι Επίσκοποι σας όταν ο Οικουμενισμός ήταν φανερός ή όταν η τοπική Εκκλησία της Ελλάδος εντάχθηκε στο Π.Σ.Ε.Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.Σηκωθείτε (απο την πλάνη του δόγματος του Ημερολογίου)και φύγετε(απο την παράνομη "Σύνοδο" των Γ.Ο.Χ. Ελλάδος)πρίν είναι αργά.Δεν είναι λόγος δικαιοσύνης η αλλαγή του Ημερολογίου ΟΥΤΕ και του Πασχαλίου,σύμφωνα με τον Χρυσορήμων Άγιο.Δεν κάνει λάθος ο Χρυσόστομος,ο οποίος γνώριζε την Α'Οικουμενική Σ.,το λάθος είναι αυτών που έκαναν το Σχίσμα στην Εκκλησία του Χριστού.Σχίσμα κάνει αυτός που διακόπτει την εκκλησιαστική κοινωνία για κάποια ζητήματα εκκλησιαστικά και ευκολοϊάτρευτα(όπως η αλλαγή του Ημερολογίου).Δηλαδή αν η Εκκλησία αλλάξει την αγαμία των Επισκόπων,θα κάνουμε νέα Σύνοδο για να έχουμε άγαμους Επισκόπους;Δεν σας αρκεί που αποχωρήσαμε απο το Π.Σ.Ε. και το ότι δεν μνημονεύουμε Οικουμενιστές(και όσους τους μνημονεύουν).Αν δεν "διαλύσετε"την Ψευτοσύνοδο σας δεν υπάρχουν περιθώρια για ένωση.Η Εκκλησία έχει φύγει στην έρημο ,οι Αντίχριστοι Οικουμενιστές άλωσαν τους Ναούς Της.Η Σύνοδος είναι πολυτέλεια!Η αλλαγή του Ημερολογίου δεν είναι θέμα δικαιοσύνης για να υπάρξει αποτείχιση απο την Σύνοδο της τοπικής Εκκλησίας της Ελλάδος(ο Χρυσόστομος λέει: Όχι διακοπή κοινωνίας για θέματα εορτολογικά.Τέλος!).Για δώστε απάντηση στον Π.Ευθύμιο Τρικαμηνά!Ο κ.Κωνσταντίνος Γεωργίτσης τουλάχιστον προβληματίστικε όταν διάβασε τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο(σου λέει κάτι δεν πάει καλά με την στάση που κρατάω απέναντι στον Π.Ε.Τρικαμηνά).Εσείς μόνο ειρωνεία σαν τον "Αμέθυστο";
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητὲ Α.Π. συγχωρᾶ μὲ ἀλλὰ τὰ γράφεις ὀλίγο μπερδεμένα καὶ μᾶλλον δὲν παρακολουθεῖς τὰ γραφόμενα τουλάχιστον εἰς αὐτὴν τὴν σελίδα.
ΔιαγραφήΧρονολάτρες ἠσαν αὐτοὶ ποὺ μὲ τὴν βία ἄλλαξαν τὸ ἑορτολόγιον τῆς Ἐκκλησίας διότι αὐτοὶ ὡς ''ἐκκλησιαστικοὶ ἀστρονόμοι'' ἀσχολήθηκαν μὲ τὰ ἄστρα καὶ τὴν σελήνη ψάχνοντας δῆθεν διὰ ἕνα τελειότερο ἡμερολόγιο τὴν ὥρα ποὺ οἱ ἐμμένοντες εἰς τὰς παραδόσεις προσπαθοῦσαν νὰ γλυτώσουν ἀπὸ τοὺς ὑποκοπάνους τῶν χωροφυλάκων!
Σχίσμα κάνει αὐτὸς ποὺ χωρίζεται ἀπὸ τὴν ΕΚΚΛΗΣΙΑ διὰ ζητήματα εὐκολοιάτρευτα ὄντως. Ὅταν λέγουμε Ἐκκλησία ὅμως, δὲν ἐννοοῦμε τὶς πέτρες, τὰ κτίσματα, καὶ τοὺς θρόνους!
Ἐκκλησία σημαίνει σύναξη ὁμονοούντων ἀνθρώπων ποὺ εἶναι ἐσωτερικὰ ἑνωμένοι μέσω τῆς κοινῆς πίστης καὶ τῆς κοινῆς ὁμολογίας, καὶ ὄχι ἑνότητα κοινῆς ὑποταγῆς σὲ κάποια ἐκκλησιαστικὴ ἐξουσία μὲ ὑποβόσκουσα ἐσωτερικὴ διάσπαση! Ἐκκλησία, μᾶς λέγει ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος: «οὐ τοῖχος καὶ ὄροφος, ἀλλὰ πίστις καὶ βίος» (P.G. 52.495).
῾Η Ἑνότης εἶναι Θεολογικὰ καὶ Ἁγιοπατερικά, στὴν οὐσία της, Ἑνότης Πίστεως. Δέν εἶναι ἑνότης διοικητική. Διότι τέτοια ἑνότητα ἔχουν καὶ οἱ Φράγγοι καὶ ἀναγνωρίζουν ὡς σημεῖο τῆς ἐξωτερικῆς τους διοικητικῆς ἑνότητος καὶ ἀναφορᾶς τους τὸν αἱρεσιάρχη Πάπα. Ὅμως δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας καὶ βρίσκονται στὴν αἵρεσι καὶ στὴν πλάνη, ἐκτός Ἐκκλησίας.
Σχίσμα λοιπὸν ἐποίησαν αὐτοὶ ποὺ διέσπασαν τὴν ἐξωτερικὴ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, καὶ σήμερα ποὺ ὁ Οἰκουμενισμὸς ἁλωνίζει δὲν ὑπάρχει οὔτε καὶ ΚΟΙΝΗ ΠΙΣΤΗ διότι ὑπέπεσαν πλέον καὶ ἐπίσημα εἰς τὴν μισητὴ ἀπὸ τὸν Θεὸ αἵρεση!
Εἰς τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ ἐδοθησαν ἀπαντήσεις ἀλλὰ μᾶλλον δὲν ἠθέλησε νὰ ἀπαντήσει καὶ εἶναι ἀποκλειστικό του δικαίωμα.
Ἀγαπητὲ σήμερα δὲν μποροῦμε νὰ ὁμιλοῦμε διὰ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ ἡμερολογίου-ἑορτολογίου ἀλλὰ διὰ τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Τὰ πράγματα ἔχουν προχωρήσει ἀρκετά!
Μὲ λίγα λόγια: http://entoytwnika1.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2797.html