(φώτο από το παρανοικό ιστολόγιο του Λεοντίου)


Κυκλοφορεί ένα απόσπασμα που αποδίδεται στον Άγιο Ιωάννη της Κροστάνδης. Εκεί αναφέρεται το εξής:

«όποιος υποστηρίζει ένα αντίχριστο σύστημα συντασσόμενος μαζί του, αυτο-προσδιοριζόμενος πλέον μέσα από αυτό, θεωρείται σφραγισμένος ασχέτως αν δεν έχει λάβει το τελικό σφράγισμα!»

Ερευνώντας τα σχετικά που αφορούν το επίμαχο απόσπασμα, δεν βρήκαμε καμία πηγή του αποσπάσματος αυτού. Αυτό που βρήκαμε ήταν το ''συμπέρασμα'' ενός μοναχού, ο οποίος ονομάζεται Λεόντιος, και σε όλα τα άρθρα του ''ερωτοτροπεί'' με προφητείες, το χάραγμα και τον αντίχριστο.

 Ο ίδιος ο Λεόντιος αναφέρει ότι (οι υπογραμμίσεις δικές μας):

«
Όπως έχει γραφεί και στο όραμα του Αγίου Ιωάννου της Κροστάνδης όποιος υποστηρίζει ένα αντίχριστο σύστημα συντασσόμενος μαζί του, αυτο-προσδιοριζόμενος πλέον μέσα από αυτό, θεωρείται σφραγισμένος ασχέτως αν δεν έχει λάβει το τελικό σφράγισμα!»

μόνο που στο όραμα δεν υπάρχει το παραπάνω απόσπασμα! Είναι αυθαίρετη τοποθέτηση του ίδιου του Λεοντίου και μόνον!
Επίσης μία πηγή που παρουσιάζουν και που αφορά το όραμα του Αγίου, είναι κάποιο: 
«Voronezh Eparchy Messenger " #11,1992. Εμείς δεν το βρήκαμε όσο και αν ψάξαμε.....

Επανερχόμαστε λέγοντας ότι όσοι έχουν λάβει το παραπάνω απόσπασμα, όλοι το έλαβαν ως πηγή από τον ίδιο τον μοναχό αυτόν που διαχειρίζεται την σελίδα https://www.imdleo.gr/. Η σελίδα αυτή ασχολείται μόνο με προφητείες και εσχατολογικά ζητήματα με παρανοϊκό τρόπο θα λέγαμε...

Επίσης κάτι σημαντικό. Το 2004 είχε κυκλοφορήσει μία oγκώδης έκδοση που αποδιδόταν στον Άγιο Ιωάννη της Κροστάνδης υπό τον τίτλο: ''Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης. Η αρχή και το τέλος του γήινου κόσμου μαςΗ εμπειρία των προφητειών της Αποκάλυψης» σε πέντε εκδόσεις. Το έργο αυτό κακώς αποδιδόταν στον άγιο διότι ο ίδιος στο ημερολόγιό του είχε αναφέρει:

«22 июля. Согрешил я пред Тобою, Господи, испытующий сердца и утробы, позавидовал автору сочинения «Начало и конец видимого мира,» что он, светский человек, более меня, академика и священника, сведущ в богословии и составил свое сочинение премудро, глубокомысленно, просто!»

«22. Ιουλίου. Αμάρτησα ενώπιόν σου, Κύριε, διότι ζήλεψα τον συγγραφέα του δοκιμίου «Η αρχή και το τέλος του ορατού κόσμου», ότι αυτός, ένας κοσμικός άνθρωπος, ήταν πιο γνώστης θεολογίας από εμένα, ακαδημαϊκός και ιερέας, και συνέθεσε το έργο του σοφά, στοχαστικά, απλά!» (Απομνημονεύματα Επισκόπου Αρσενίου (Ζαντανόφσκι), ''Ημερολόγια του Αγίου και Τιμίου Ιωάννου της Κροστάνδης'', Μέρος 3ο 1904-1907).

αλλά και στις εκδόσεις που κυκλοφόρησαν π.χ. όπως του 1900–1901, 1904, 1914 δεν παρουσιάζεται ο συγγραφέας.

Οπότε αναμένουμε από όσους παρουσιάζουν το επίμαχο απόσπασμα, να μας υποδείξουν την πηγή.

Υ.Γ. Το ακριβώς ίδιο έγινε και με την περίπτωση του Αρχιεπισκόπου Αβερκίου. Είχαμε γράψει:

«Στο διαδίκτυο κυκλοφορεί ένα κείμενο που αποδίδεται στον Αρχιεπίσκοπο Αβέρκιο, το οποίο διαδίδεται δίχως να παρουσιάζουν την πηγή. Εμείς διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει τέτοιο κείμενο. Στην έρευνα που κάναμε βρήκαμε αντίθετα λεχθέντα του Αρχιεπισκόπου Αβερκίου, τα οποία θα δημοσιεύσουμε προσεχώς.

Περιμένουμε να δοθεί η πραγματική πηγή (αν υπάρχει....) του συγκεκριμένου αμφιλεγόμενου κειμένου που αποδίδεται στον ίδιο, και επειδή έχουμε προηγούμενη εμπειρία που αφορά τη διαστρέβλωση και παρουσίαση ψευδών κειμένων από διαφόρους κύκλους....., θα ήταν συνετό να είστε επιφυλακτικοί όσον αφορά δημοσιεύσεις που κυκλοφορούν και δεν παρουσιάζουν τις πηγές τους. Αν δεν δώσουν την ''πηγή'', τότε η αισχύνη δική τους!»

Μία «απάντηση» ελάβαμε, από όσους αναδημοσίευαν το απόσπασμα διότι οι υπόλοιποι έκαναν τους στρουθοκάμηλους...., και αυτή ήταν: «Τι να σας πω πράγμα σύνηθες ψευδή διασπείρουν οι πάντες ..οι καλοί πολιτικοί... Τώρα για τα κείμενα του Αβερκιου εγώ βλέπω εκεί βαδίζουμε ολοταχώς.... Αν είναι η δεν είναι το κείμενο δικό του λέει αυτά που θα ζήσουμε....αλλά και να μην είναι δε λέει κάτι που δε γίνεται τώρα...».

Kαι πως άραγε γνωρίζει, αν δεν το έγραψε κάποιος του σήμερα, δια τούτο και φαίνεται ως να ''λέει κάτι που γίνεται'' και το απέδωσε αυτός ο κάποιος.... ως κείμενο του Αβερκίου για να έχει κύρος τύπου: ''ορίστε η απόδειξις, το ηλ. έγγραφο είναι σφράγισμα''! ;

Από την στιγμή που δεν υπάρχει πηγή, το κείμενο είναι αδιάφορο ως να μην υπάρχει. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για την περίπτωση του Αγίου Ιωάννου της Κροστάνδης.


 

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top