Πρέπει νὰ διευκρινησθῆ ὅτι ἡ ἐπιστολὴ τοῦ π. Επιφανίου περὶ «Βεελζεβούλ καὶ Ε.Κ.Α.Μ», που ἰσχυρίζονται πὼς ἔρχεται σὲ ἀντίθεση μὲ τὰ γραφόμενά μου, ἐγράφη γιὰ νὰ καθησυχάση τὰ πλήθη, ἀλλὰ χωρὶς (ὅπως ὁ ἴδιος γράφει) «νὰ διαπραγματεύεται τὸ θέμα περὶ ἀντιχρίστου ἢ περὶ τοῦ ἀριθμοῦ 666 κ.τ.τ.». Ἐγράφη μὲ χιούμορ, διακωμωδώντας ούσιαστικὰ τὴ φασαρία, ποὺ εἶχε ξεσπάσει τότε, ὅπως καὶ τώρα. Ἡ διατύπωσή του εἶναι ἐνδεικτική:
«Οἱ ἁρμόδιοι κρατικοὶ Λειτουργοί, ἐσκέφθην, θὰ ἔπρεπεν, ὅλοι, πρῶτον μὲν νὰ εἶνε συνειδητοί
σατανολάτραι, δεύτερον δὲ νὰ πάσχουν ἐκ κρετινισμοῦ. Διότι μόνον συνειδητοί
σατανολάτραι θὰ ἔθετον τοιαῦτα σχήματα εἰς τὰ δελτία ταυτότητος καὶ μόνον
πάσχοντες ἐκ κρετινισμοῦ ήδύναντο νά πιστεύσουν ὅτι θὰ εὑρεθοῦν Ὀρθόδοξοι
Χριστιανοί, ποὺ θὰ ἐδέχοντο νὰ λάβουν δελτία ταυτότητος μὲ τὴν εἰκόνα τοῦ
Βεελζεβούλ! Καί, νὰ πάρῃ εὐχή!, εἶνε ὀλίγον δύσκολον νὰ συμπέσουν ἀμφότεραι αἱ
ἰδιότητες (σατανολατρία καὶ κρετινισμός) εἰς μίαν δεκάδα, τουλάχιστον, ανωτάτων
στελεχῶν Δημοσίων Υπηρεσιῶν καθὼς καὶ εἰς τοὺς ἁρμοδίους Υπουργοὺς καὶ
Υφυπουργούς. Λογικῶς λοιπὸν θὰ ἔπρεπε νὰ ἀποκλεισθῆ παντελῶς τοιοῦτον
ἐνδεχόμενον, δηλαδὴ ἐκτύπωσις δελτίων ταυτότητος μὲ σατανικὰς μορφάς.
Ἐπειδὴ ὅμως τίποτε δὲν ἀποκλείεται εἰς τὴν
ὡραίαν αὐτὴν Χώραν, οπού θάλλει ή φαιδρά πορτοκαλέα, δὲν εἶνε δυνατόν νά
άποκλεισθῆ οὔτε αὐτό. Ἂν λοιπόν πράγματι εἰς τὰ νέα δελτία ταυτότητος ἔχη
αποτυπωθῆ ἔστω καὶ ὑποψία τῆς μορφῆς τοῦ Βεελζεβούλ, ἀσφαλῶς οἱ πιστοὶ ὄχι
μόνον δὲν θὰ παραλάβουν τὰ διαβολοδελτία αὐτά, ἀλλ ̓ οὔτε κἂν θὰ τὰ ἐγγίσουν!»
Ἄς ἔρθουμε, λοιπόν, στὰ χειρόγραφα:
Ἐὰν κάποιος ἰσχυρισθεῖ πώς ὁ π. Ἐπιφάνιος στὴν ἐπιστολή του άποκαλεῖ τὸ 666 σύμβολον τοῦ Ἀντιχρίστου, ἐνῶ ἐγὼ γράφω ὅτι δὲν εἶναι σύμβολο, διότι τὰ σύμβολα εἶναι ἀμετάτρεπτα, θὰ τοῦ ἀντείπω ὅτι τὸ ἴδιο ὑπεστήριζε καὶ ὁ π. Ἐπιφάνιος καὶ γι' αὐτὸ στὶς φράσεις τοῦ χειρογράφου μου «Ποιός ἔκαμε αὐτὴ τὴν ἐπιλογὴ καὶ ἀπεφάνθη ὅτι μόνο ὁ ἀραβικὸς ἀριθμὸς 666, ὄχι μόνο ὡς ἀριθμὸς ἀλλὰ καὶ ὡς σχῆμα (γιατί αὐτὸ σημαίνει σύμβολο) θὰ χρησιμοποιηθῆ, ἀπὸ τὸν Ἀντίχριστο.;», μου προσέθεσε, πρὶν ἀπὸ τὴ λέξι «σχῆμα», τὸ ἐπίθετο «συγκεκριμένο» καὶ μετὰ προσέθεσε την παρενθετική φράσι «(δηλαδὴ τρία 6)». Ὅπως καὶ παρακάτω, ποὺ ἔγραφα «Τὸ σύμβολο ἔχει ὡρισμένο σχῆμα, ὅπως ὁ Τίμιος Σταυρός. Δὲν εἶναι δυνατὸν τὸ Σημεῖο τοῦ Χριστοῦ νὰ ἀποτυπωθῆ διαφορετικά. Μὲ ἄλλα σχήματα», ὁ π. Ἐπιφάνιος μοῦ πρόσθεσε τὴ φράση, «ποὺ δὲν δηλώνουν Σταυρό».
(συνεχίζεται)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Γ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Δ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (E΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (ΣΤ΄ Μέρος)
Περί της επιστολής του π. Παϊσίου: «Σημεία των καιρών» (Ζ΄ Μέρος)
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου