13:16-17 «Καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δῶσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγορᾶσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ».

Ὅλοι ὅσοι προσκυνήσουν τον Αντίχριστο θά φέρουν «ἕνα σημάδι στο δεξί τους χέρι ἤ στα μέτωπά τους», ἀκριβῶς ὅπως οἱ σκλάβοι στήν ἀρχαιότητα ἔφεραν σημάδια χαραγμένα στα μέτωπά τους καί οἱ στρατιῶτες στα χέρια τους.

«Θα προσπαθήσει να χαράξει σέ ὅλους τό καταστροφικό ὄνομα τοῦ ἀποστάτη στο δεξί τους χέρι ὥστε νά μήν πράττουν το σωστό και καμιά καλή πράξη και στα μέτω πά τους ὥστε νά τούς καθοδηγεῖ στήν ἀπάτη καί τό σκοτάδι. Αλλά ὅσοι ἔχουν σφραγιστεί στο πρόσωπό τους μέ τό θεῖο Φῶς δέν θά δεχτοῦν τό χάραγμα αυτό, τό ὁποῖο θά ἐξαπλωθεῖ παντοῦ καί στίς ἀγοραπωλησίες, ὥστε ἐκεῖνοι πού δέν θά τό φέρουν θά ἔχουν φριχτό θάνατο λόγω παντελοῦς ἔλλειψης ἀγαθῶν» (Αγ. Ανδρέας, κεφ. 37).

13:18 «Ωδε ἡ σοφία ἐστὶν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ὁ ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστὶ καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄».

Ἕνα ἀσυνήθιστο μυστήριο τυλίγεται γύρω ἀπό τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου καί τόν «ἀριθμό τοῦ ὀνόματός του». Ἔχουν γίνει πολλές προσπάθειες, ἀκόμη καί στήν ἀρχαιότητα, ὥστε νά λυθεῖ ὁ γρίφος γιά τήν ἔννοια τῶν λέξεων αὐτῶν, ἀλλά καμιά δέν κατέληξε σε κάποιο θετικὸ ἀποτέλεσμα. Οἱ πιό συχνές ἀπόπειρες εἶναι ἐκεῖνες κατά τίς ὁποῖες γιά νά βρεθεῖ τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου, συνδυάζονται γράμματα πού ἔχουν ἀριθμητική ἀξία. Σέ διάφορες ἀλφαβήτους, για παράδειγμα, σύμφωνα μέ τήν ἐκδοχή τοῦ Ἁγ. Εἰρηναίου, ὁ ἀριθμός τοῦ θηρίου σχηματίζεται ἄν συνδυαστεῖ ἡ ἀριθμητική ἀξία τῶν γραμμάτων τῆς λέξης «Λατίνος» ἤ «Τιτάν». Ορισμένοι ἔχουν βρεῖ τόν ἀριθμό τοῦ θηρίου στό ὄνομα τοῦ Ἰουλιανοῦ τοῦ Παραβάτη· ἀργότερα, στον τίτλο του Πάπα τῆς Ρώμης, Vicarius Filii Dei, δηλαδή Αντιπρόσωπος τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ· ἐπίσης, στό ὄνομα τοῦ Ναπολέοντα κ.λπ. Οἱ αἱρετικοί στη Ρωσία προσπάθησαν να βροῦν τό 666 στό ὄνομα τοῦ Πατριάρχη Νίκωνα. Ὁ Ἅγ. Ανδρέας λέει σχετικά μέ αὐτό: «Αν ἦταν ἀνάγκη νά γνωρίζουμε αὐτό τό ὄνομα, ὁ Ἅγ. Ἰωάννης, πού εἶδε ὅλα τά μυστήρια, θά τό εἶχε ἀποκαλύψει. Αλλά ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ δέν ἐπιθυμοῦσε νά γραφτεῖ στό Θεόπνευστο Βιβλίο το φρικτό αὐτό ὄνομα». Κατά τη γνώμη τοῦ Ἁγ. Ἱππολύτου, ἐξετάζοντας τις λέξεις μποροῦμε νά βροῦμε πληθώρα ὀνομάτων και τίτλων στα ὁποῖα ἀντιστοιχεῖ ὁ ἀριθμός αυτός. «Η προσεκτική ἐξέταση τοῦ ἀριθμοῦ, ἀλλά καί ὅλων ὅσων ἔχουν γραφτεί σχετικά μέ τό θηρίο, θά τό ἀποκαλύψει τήν ὥρα τῆς δοκιμασίας σ' ἐκείνους που σκέφτονται σοφά καί ἀγρυπνοῦν γιά τόν ἐρχομό της» (Αγ. Ανδρέας, κεφ. 38).




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top