ΓΙΑ ΤΟ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΝ» ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ ΤΟΥ 1923 ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΩΘΙ (https://entoytwnika1.blogspot.com/2018/07/1923.html)



oikoymenikos
Του Θεοδώρου Καλμούκου | Εθνικός Κήρυκας

Η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου έλαβε την ιστορική απόφαση να επιτρέπεται του λοιπού ο δεύτερος γάμος των ιερέων, σε περίπτωση χηρείας τους ή εάν τους εγκαταλείπει η πρεσβυτέρα τους.
Διευκρινίζεται ότι δεν θα ισχύει για όσους εγκαταλείπουν τις πρεσβυτέρες τους και επιθυμούν να νυμφευθούν κάποια άλλη γυναίκα.
Υπογραμμίζεται ότι κάθε περίπτωση θα εξετάζεται χωριστά και θα αποστέλλεται από τον οικείο ποιμενάρχη και θα κρίνεται από την Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Επίσης το μυστήριο του γάμου για τον δεύτερο γάμο των ιερέων θα είναι διαφορετικό, μία απλή προσευχή και σε πολύ στενό οικογενειακό κύκλο.
Εντός των επόμενων ημερών θα αποσταλεί επίσημο Γράμμα από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο με λεπτομέρειες και κατευθύνσεις.
Τονίζεται ότι ο «Εθνικός Κήρυκας» έχει αρθρογραφήσει κατά διαστήματα υπέρ του δεύτερου γάμου των ιερέων, σε περίπτωση χηρείας τους ή εγκατάλειψης τους από τις πρεσβυτέρες τους.


ΠΗΓΗ: http://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio/23626-apofasi-tou-oikoumenikou-patriarxeiou-gia-deutero-gamo-iereon

2 comments:

  1. Τώρα μας λείπει μόνο η πολυγαμία - εμπρός! Θά γίνουν καί πολύ Τούρκοι παπάδες καί Θά υπάρχει μεγάλη προκοπή στόν οικουμενιστικό αγώνα! Αλληλούια !!!
    Στα Γερμανικά υπάρχει αυτό τό άρθρο καί άλλα κείμενα γιά τήν Ορθοδοξία εδώ:

    http://heiligeorthodoxie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οφείλουμε συγχαρητήρια στη φωτισμένη ιεραρχία της Ι. Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου, που μπόρεσε να ξεπεράσει τη νομικίστικη θέαση των εκκλησιαστικών κανόνων (από τους οποίους εν παρενθέσει οι ευσεβιστές –για να μπορέσουν να τους παρουσιάσουν αμετάβλητους, σαν δόγματα- αποσιωπούν όσους με το πέρασμα των αιώνων έπαυσαν στην πράξη να εφαρμόζονται). Οι κανόνες δημιουργήθηκαν για τους ανθρώπους και όχι οι άνθρωποι για τους κανόνες. Γι’ αυτό και σήμερα ο δεύτερος γάμος των κληρικών -αν ως κριτήριο θέσουμε τον άνθρωπο-κληρικό και όχι τον τύπο- επιβάλλεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top