Χαίρετε εν Κυρίω Ιησού π. Ευθύμιε για άλλη μία φορά! 

Είδαμε την απάντησή σας, αν και πέρασαν 6 ολόκληρα έτη. Εμείς προτείνουμε, και είμαστε πρόθυμοι (όπως και την προηγούμενη φορά που αρνηθήκατε), να συνδιαλεχθούμε πρόσωπο με πρόσωπο μαζί σας. Πρώτος και κύριος λόγος είναι να γνωριστούμε. Είμαστε πρόθυμοι να μεταβούμε προς εσάς, αν δεν θέλετε οι 50 σελίδες της απαντήσεώς μας να γίνουν περισσότερες, και αν επίσης δεν θέλετε να γράφουμε τις (όπως τις ονομάζετε) ἥξεις ἀφήξειςκαὶ  ἄλλἀντἄλλων”! Μπορείτε να πείτε ότι χαρακτηρισμούς νομίζετε και θέλετε για εμάς, αλλά το αποτέλεσμα το έχετε αντιληφθεί;

 Όπως ήδη γνωρίζετε «ἕκαστον γὰρ δένδρον ἐκ τοῦ ἰδίου καρποῦ γινώσκεται» (Λουκ. 6,44). Αναλογιστείτε λοιπόν ερωτώντας τον εαυτό σας ότι αν εμείς που γράφουμε  ἥξεις ἀφήξεις” καὶ  ἄλλ’ ἀντ’ ἄλλων”, ενώ εσείς και οι συνεργάτες σας είσθε επί του θέματος με ατράνταχτα επιχειρήματα, τότε πως είναι δυνατόν σύγχρονοι αποτειχισμένοι (και όχι μόνο) να είναι υπέρ μας, όπως πολλές φορές παραπονείται  και ομολογεί και το ιστολόγιο Πατερική Παράδοσις με σωρεία αρθρών κατά όσων μας υποστηρίζουν; Μήπως κάνετε εσείς κάτι λάθος και δεν το αντιλαμβάνεστε η μήπως οι υπόλοιποι που προαναφέραμε δεν αντιλαμβάνονται ορθά τα πράγματα όπως και εμείς;

Η απάντησή μας λοιπόν είναι η ίδια με εδώ. Αναμένουμε να μας ενημερώσετε αν δέχεστε ή όχι.

Σας ευχαριστούμε για τις ευχές και αντευχόμαστε καλό υπόλοιπο στο στάδιο της Μ. Σαρακοστής!

37 comments:

  1. Iωάννη μην κάθεσαι και πολυασχολείσαι μαζί τους, γιατί έτσι δίνεις αξία στις σοφιστείες τους. Αυτο θέλουνε. Χάνουνε κόσμο (οπαδούς στην πλειοψηφία τους) κι ο ηττημένος έχει ελπίδες μόνο στην αναμπουμπούλα, μόνο αν δημιουργήσει κομφούζιο
    Και νομίζω ότι παρασύρονται σ΄αυτη την παγίδα όλα τα ΓΟΧΙκα Ιστολογια
    Είναι ο ίδιος ανθρωπος που έλεγε για τους Μακκαβαίους :
    http://neataksi.blogspot.com/2015/08/h.html
    Ἐμεῖς τί θὰ λέγαμε σήμερα; Γιατί, εἶναι θέμα Πίστεως νὰ φᾶμε κρέας;
    Ναί, ἦταν θέμα Πίστεως. Γιατί; Γιατὶ αὐτὸ ποὺ τοὺς ἐζητεῖτο νὰ παραβοῦν, αὐτὸ ἦταν τὸ θέμα τῆς Πίστεως κι ἐκεῖ ἔπρεπε νὰ ὑπάρχει καὶ ἡ ὁμολογία

    Mετά λοιπόν από τόσους αιωνες εναντίωσης των Πατέρων μας, με τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία (που παριστάνει ότι αγνοεί) θα έπρεπε οι αρνούμενοι την καινοτομία να πάνε πάσο...
    Ο λατρης του Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου (που παράλληλα, σχιζοφρενικώς, θεωρει Αγιους τους Παίσιο, Πορφύριο ... ) κι άλλοτε τεκμηριωτής των ακύρων Μυστηρίων (που τωρα "παντελονάτα" παριστάνει τον ανήξερο και χλευάζει αυτή τη αποψη !!!!), ξεχνάει τα αναθέματα της 7ης Οικουμενικής για την καταπάτηση της Ιεράς Παραδόσεως, τον κανονα της Λαοδικείας που απαγορεύει συμπροσευχή με σχισματικούς, την Ομολογία των ίδιων των καινοτομων λίγα χρόνια πριν, ότι έτσι θα γινοντουσαν Σχισματικοί, καθώς επισης και των άλλων Τοπικών Εκκλησιών που ειχανε την ίδια απόψη, τον 31ο Αποστολικό κανονα, τους τόσους αιώνες εναντιωσης και πολλά άλλα και συκοφαντει Πιστους, ότι εσχισαν την Εκκλησια, κολλημένοι σε 13 μερες κι ημερολόγια...
    Εμας μας αναγνώρισε η ΡΟΕΔ, η οποία έβγαλε πραγματικούς Αγίους και ΔΕΝ είχε κοινωνία με την κρατουσα Ελλαδική
    Οι γνωστες συκοφαντιες, περι τάχα ημερολογίου ως δογματος, ενώ πουθενα η αποκηρυξη του 1935 δεν ομιλει για Αιρετικούς, αλλά αντιθέτως για Σχισματικούς. Ακόμα κι οταν αναφέρεται η λέξη "δόγμα της ενότητας" αναφέρεται στα πλαίσια καταπατήσεως της σχετικής Ιεράς Παραδοσεως, καθώς οι Άγιοι Πατέρες αγωνίστηκαν για την ύπαρξη εορτολογικής ενότητας (ναι, ξεχάσαμε τις μεμονωμένες παρεκτροπές, κάτω από ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ συνθήκες, που τις ανήγαγαν οι σοφιστες σε κανονα..)
    Αντλεί "επιχειρήματα" από την στάση των άλλων Εκκλησιών, που συμπορευτηκαν με την Κρατουσα Ελλαδικη στον Οικουμενισμο, οπότε δεν θα κολλούσανε στα καραγκιοζιλίκια να εορτάζουνε 2 φορές την ίδια γιορτή, αφού κατέλυσαν μετά την πρώτη φορά. Απεραντες σοφιστειες ακουσαμε ακομη, με χρησιμοποιηση ασχετων με το θεμα λογων του Ιερού Χρυσοστομου, ενώ οι Θεοσημείες είναι ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ (νεφέλη Θαβώρ, Θεοφάνεια κ.α.)
    Πολύ ασχολήθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιδέρης Μπουκτάρης( Νάουσα Ημαθίας)31 Μαρτίου 2019 στις 3:55 μ.μ.

      Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ακολουθεί το Ιουλιανό Ημερολόγιο.Αν οι περιοχές του Ιορδάνη ποταμού ακολουθούσαν το Νέο Ημερολόγιο,τότε το θαύμα του Ιορδάνη ποταμού θα γινόταν με το Ν.Η.Το ίδιο και το θαύμα του Αγίου Φωτός.

      Διαγραφή
    2. To θαύμα εμφανισεως του Τιμίου Σταυρού στον ουρανο του Υμηττού, στην Ελλάδα, με ποιό ημερολόγιο έγινε ;

      Διαγραφή
    3. Σιδέρης Μπουκτάρης1 Απριλίου 2019 στις 2:10 π.μ.

      Στο Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο χωριό Μαρκόπουλο,συμβαίνει κάθε χρόνο,από τις 6 εως τις 15 Αυγούστου(ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ)το θαύμα με τα φιδάκια(τα οποία αναχωρούν στις 15 Αυγούστου και όχι στις 28 Αυγούστου).
      Αυτό το θαύμα με τον Σταυρό,στον ουρανό της Αθήνας ήταν μόνο(γιατί δεν έγινε το 1924;);Θα διαβάσω για το θέμα και θα απαντήσω σε λίγες ημέρες(να και μια ερώτηση για τον π.Ε.Τρικαμηνά).

      Διαγραφή
    4. κ. Σιδέρη θαύματα γίνονται ακομα και στους αιρετικούς, ώστε να μην χασει ο λαός την Πίστη του. Δεν μπορώ να γνωριζω τις βουλές του Κυρίου, ώστε να συμβαίνει κατ΄αυτό τον τροπο στην Κεφαλλονιά με τα φίδια, ούτε και γιατι επέλεξε το 1925 για το θαύμα του Τίμιου Σταυρού. Η Κεφαλλονιά, ένα νησι με συνεχη λατινικη επιρροή, το οποίο στον α΄παγκοσμιο κυριευτηκε ολιγον απ τους Γαλλους και στον β΄παγκοσμιο από τους Ιταλους
      Το σίγουρο είναι ότι αν οι χλευαστικως αποκαλουμενοι Παλαιο/τες ήτανε σχισματικοαιρετικοί (όπως κάποιοι μας αποκαλούνε) δεν θα εμφανιζοτατε ο Τίμιος Σταυρός στις 14/27.09.1925

      Διαγραφή
    5. Σιδέρης Μπουκτάρης3 Απριλίου 2019 στις 4:18 π.μ.

      Αφού,αδελφέ,θαύματα γίνονται ακόμα και στους αιρετικούς,τότε το ίδιο θα απαντήση και ένας που ακολουθεί το Νεο Ημερολόγιο για το θαύμα του 1925.Το θέμα είναι γιατί δεν φάνηκε ο Σταυρός σε όλους τους γνήσιους ορθοδόξους,αλλά μόνο σε 2.000 ανθρώπους της Αττικής.Κανονικά έπρεπε να δουν το θαύμα 10.000.0000 άνθρωποι.Οι μαρτυρίες αυτές που διάβασα δεν πείθουν κανένα.Το ημερολογιακό θέμα θα λυθεί με διάλογο πάνω σε Αγιογραφικές,Αγιοπατερικές και Ιεροκανονικές βάσεις.Αν ήταν αρκετό αυτό το θαύμα του Σταυρού για να ενώσει τους Χριστιανούς,αδελφέ Σταύρο,τώρα οι γνήσιοι ορθόδοξοι θα ήταν 2.000.000 στην Ελλάδα.
      Πέραν τούτου,θα ήθελα να ρωτήσω αν θεωρείς(όπως νομίζω ότι πιστεύεις)σωστό αυτό που πιστεύουν αρκετοί γνήσιοι ορθόδοξοι "ότι ο ουρανός εορτάζει( ΜΟΝΟ)με το Ιουλιανό Ημερολόγιο" !!

      Διαγραφή
    6. Ο Σταυρός εμφανίστηκε. Το γιατί δεν εμφανίσθηκε στους πάντες κ.λπ. ερωτήματα... ο Θεός αδελφέ γνωρίζει το πότε θα κάνει θαύμα, το γιατί, σε ποιόν κ.λπ. κ.λπ. Πάντως το θαύμα το απεδέχθη - πλην εμμέσως σαφώς - και η νεοημερολογίτικη εκκλησία αναγκαστικά διότι είχε γίνει σάλος με το εν λόγω θέμα γράφοντας μετά από ένα χρόνο το εξής τραγελαφικό στο τότε περιοδικό της :


      «Τό σημεῖον τούς ἔλεγεν· ὦ ἀνόητοι, δέν γνωρίζετε λοιπόν ὅτι ἐπέρασεν ἡ ἑορτή τοῦ Σταυροῦ; Τόσα ἑκατομμύρια ἀνθρώπων παραδέχονται ὅτι σήμερα εἶναι 26 Σεπτεμβρίου καί σεῖς ἐξακολουθεῖτε νά νομίζετε ὅτι εἶναι ἀκόμη 13 καί παραμονή τῆς ἑορτῆς τοῦ Σταυροῦ; Διατί, ὦ ἄπιστοι, ἑορτάζετε τήν ἑορτήν τοῦ Σταυροῦ εἰς τάς 27 Σεπτεμβρίου ἐνῶ πρέπει νά ἑορτάζετε εἰς τάς 14;»

      Διαγραφή
    7. κ. Σιδέρη λυπάμαι, αλλά δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά που λέτε
      την μία μα λέτε γιατι δεν εμφανιστηκε το 1924 και μετα γιατι δεν εμφανιστηκε σε ολη την Ελλαδα !!!
      πρεπει να ελεγξετε τον Κυριο τοτε για ολα τα θαυματα που κανει, κι ειναι περιορισμενης εμβελειας. Γιατί σε άλλους αναβει μονη της η λαμπαδα με το Αγιο Φως και σε αλλους όχι, γιατι, γιατι, γιατι
      Μπορειτε αν θελετε να πλατιασετε την τελευταια αναφορα μου, επι ασχετων δηλαδη θεματων, ωστε να λοξοδρομησετε την συζητηση....
      Οι γνησιοι Ορθοδοξοι ήτανε πανω από ενα εκατομμύριο παλιότερα, όταν υπηρχανε ΔΙΩΓΜΟΙ. Σημερα, η πνευματική καταπτωση, αλλά και λάθη της ηγεσιας (που εχω καταδειξει πολλάκις) εχουνε μειωσει τον αριθμο των Ορθοδοξων
      Όχι κυριε, δεν θα σας απαντησω στο τι κανει ο Ουρανος, δεν θα σας βοηθησω να πετατε την μπαλα στην εξεδρα και να μπλεκετε-θολώνετε την συζήτηση, οπως κανουνε οι Τρικαμηνικοι. Μας ενδιαφερει τι πρεπει να γινετε στην γη

      Διαγραφή
  2. Με την ίδια σοφιστική μέθοδο, θα μπορούσανε π.χ. οι Παπικοί να "τεκμηριώσουνε" την αγαμία του κλήρου τους, μιας και
    ἐν γὰρ τῇ ἀναστάσει οὔτε γαμοῦσιν οὔτε ἐκγαμίζονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχεδον ρητορικο ήτανε το ερωτημα "αν η αλλαγη ημερολογιου γινοτανε μεσω Πανορθοδοξης, τότε θα το αποδεχομασταν", καθως πάρα πολυ δυσκολα μια Πανορθοδοξη θα αποφασιζε αλλαγη στο Εορτολογιο (νηστειες κ.α.) χαριν της τάχα επιστημονικης ακριβειας. Κι οπως ειδαμε οι υπολοιπες Εκκλησιες απερριπταν την αλλαγη (από πολλά χρόνια πριν), αλλά οι σοφιστες χρησιμοποιουν ως "επιχειρημα" οτι δεν διεκοψαν μαζι τους κοινωνια εκεινοι που ανταμωσαν μαζι τους στον Οικουμενισμο !!!
    Κι οι σοφιστες λοιπόν, πατανε πανω σ΄αυτο το ρητορικο ερωτημα για να διατρανώσουνε τον "ζηλο" τους οι καημενοι...
    Μιλουν για υπακοη σε Πανορθοδοξες εκεινοι που θεωρουν Αγιο τον Γεροντα που συστησε ως ιδανικο Πατριαρχη τον (γνωστο απο δεκαετίες) Βαρθολομαιο. Το δεξι χερι του Δημητριου, που συμμετειχε σε ολα τα Οικουμενιστικα του και μονο τυφλοι και κουφοι δεν γνωριζαν το ποιόν του
    Έτσι εκθετει τον ανθρωπο η πόρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιδέρης Μπουκτάρης( Νάουσα Ημαθίας)31 Μαρτίου 2019 στις 4:08 μ.μ.

      Δεν διάβασες τον διάλογο του π.Ευθυμίου Τρικαμηνά με τον κ.Παπαρρήγα και γι'αυτό δεν κατάλαβες την αντίφαση του κ.Ι.Ν.Π.Ο άγιος Παΐσιος δεν ήταν αλάθητος.Μόνο ο Πάπας Ρώμης είναι αλάθητος!

      Διαγραφή
    2. Για ποιά ''αντίφαση'' αγαπητέ ομιλείς;

      Διαγραφή
    3. Σιδέρης Μπουκτάρης1 Απριλίου 2019 στις 1:46 π.μ.

      Γράφεις κ.Παπαρρήγα:"Οι ίδιοι οι παλαιοημερολογίτες εζήτησαν αρκετές φορές να αποφανθεί Μεγάλη Σύνοδος δια την αλλαγή αυτή αλλά εϊς μάτην!Οι ίδιοι οι παλαιοημερολογίτες εδήλωσαν ότι ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ την Εκκλησία εαν συμφωνήσει είς την αλλαγή αυτή".
      Και γράφει ο π.Ευθύμιος Τ.:"Εδώ,αδελφέ Ιωάννη,νομίζω ότι ΨΕΥΔΕΣΑΙ υπερασπιζόμενος τους Γ.Ο.Χ. Διότι ισχυρίζεσαι ότι,αν όλη η Εκκλησία απεφάσιζε να σας φραγκέψη δια της αλλαγής του Ημερολογίου,εσείς θα ακολουθούσατε"!
      Δηλαδή,κ.Ιωάννη,από την μια λες ότι το Νέο Ημερολόγιο είναι ΠΑΠΙΚΟ και από την άλλη μας λες ότι θα το ακολουθούσες αν το αποφάσιζε η Μεγάλη Σύνοδος!
      Πέραν τούτου,θα ήθελα να ρωτήσω αν πιστεύεις και εσύ αυτό που λένε αρκετοί γνήσιοι ορθόδοξοι(όπως ο κ.Σταύρος Τ.)ότι "ο ουρανός εορτάζει(ΜΟΝΟ)με το Ιουλιανό Ημερολόγιο!!

      Διαγραφή
    4. Aγαπητέ, μα τι κουτές σοφιστείες είναι αυτές που μας λέγεις; Μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι ορισμένα πράγματα και τούτο είναι λογικό με αυτά που σας ''πασάρουν''. Εμάς αγαπητέ δεν μας ενδιαφέρει αν το ημερολόγιο είναι παπικό ή ειδωλολατρικό ή οτιδήποτε άλλο. Εμας μας ενδιαφέρει η ''συμφωνία'' της Εκκλησίας. Η αλλαγή έγινε μονομερώς και αντικανονικώς και τούτο το αναγνωρίζουν όλοι όπως και τον λόγο που έγινε η αλλαγή αυτή.

      Τα επιχειρήματα περί ''Παπικού'' κ.λπ. δεν είναι δικά μου, αλλά αυτά αναφέρουν Γέροντες οι οποίοι διαφωνούσαν προς την καινοτομία όπως π.χ. Φιλόθεος Ζερβάκος, Αυγουστίνος Καντιώτης κ.λ.π. Εσείς μάλλον πρέπει να αποφασίσετε τι πιστεύετε ότι χρησιμοποιείτε. Το Παπικό Γρηγοριανό ή το διορθωμένο Ιουλιανό; Πρόσεξε τι θα απαντήσεις.

      Διαγραφή
    5. Σιδέρης Μπουκτάρης3 Απριλίου 2019 στις 6:06 π.μ.

      Δηλαδή,κ.Ιωάννη,αν δεν γινόταν μονομερώς θα ακολουθούσες(αν ζούσες τότε)την αλλαγή του ημερολογίου.Αφού όμως ήταν παράδοση!Ήταν καταδικασμενο το Ν.Η. από τις Συνόδους του 16ου αιώνα!!Ήταν συνεορτασμός με τους Λατίνους(μας φράγκεψαν)!!!Ήταν ένα ημερολόγιο που εξαφανίζει την νηστεία των Αγίων Αποστόλων!!!!Ήταν προσβολή προς τους Πατέρες που με τόσο κόπο κατάφεραν τον πανορθόδοξο συνεορτασμό!!!!!Ήταν παράβαση του 56ου Ιερού Κανόνα της ΣΤ' Οικ.Συνόδου!!!!!!Ήταν το πρώτο βήμα του Οικουμενισμού(ένωση των Εκκλησιών,αλλά πρώτα συνεορτασμός Ορθοδοξων,Παπικών και Προτεσταντών)!!!!!!!
      Τα ίδια( με τον π.Ευθύμιο Τ.) γράφει και ο κ.Μακρής Π. στο ιστολόγιο του κ.Μάννη το 2013.Το "αντικανονικά" δεν το κατάλαβα!Λίγα χρόνια μετά την αλλαγή του ημερολογίου(και όχι εορτολογίου,οπως γράφει ο κ.Σταύρος Τ.) στην Ελλάδα,αλλάζει και το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας το ημερολόγιο(ο Μελέτιος Μεταξάκης) και ακολουθεί το Νέο Ιουλιανό(μέγα λάθος του π.Ζερβάκου που το ονομάζει στα κείμενά του "ΠΑΠΙΚΟ").Τα λάθη του π.Ζερβάκου και του π.Ρόουζ είναι ανθρώπινα.Μετά όμως βομβάρδισαν τους γνησίους ορθοδόξους με σκληρούς χαρακτηρισμούς.
      Εγώ ακολουθώ και το Παλαιό Ιουλιανό(το ειδωλολατρικό[π.χ.εις το Άγιο Όρος]) και το Νέο Ιουλιανό(μασονικό[π.χ. εις τους Σταγιάτες]).
      Πέραν τούτου,θα ήθελα μια απάντηση στην ερώτηση που έκανα.

      Διαγραφή
    6. Αν κάνεις υποθετική ερώτηση τότε θα λάβεις και υποθετική απάντηση.

      Με ρωτάς:

      «Δηλαδή,κ.Ιωάννη,αν δεν γινόταν μονομερώς θα ακολουθούσες(αν ζούσες τότε)την αλλαγή του ημερολογίου».

      Αν ζούσα αδελφέ τότε και δεν άλλαζε το ημερολόγιο μονομερώς και αντικανονικώς, τότε το επόμενο βήμα που θα έβλεπα εκείνη την εποχή θα ήταν μία Πανορθόδοξη Σύνοδος που ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΟΤΑΝ ούτε την αλλαγή του εορτολογίου και ούτε καν θα συζήταγε για αλλαγή Πασχαλίου που εκείνη την εποχή δεν έγινε λόγω της αντίδρασεως κατά του ημερολογίου. Είναι στα σχέδια τους προσεχώς όμως και αυτό....

      Διαγραφή
    7. Αυτήν ακριβώς τότε την Σύνοδο προσπάθησαν να αποφύγουν Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και Μελέτιος Μεταξάκης. Και τα κατάφεραν.

      Διαγραφή
    8. Και ο λόγος που ήθελαν να την αποφύγουν ήταν η άρνηση των περισσοτέρων Τοπικών Εκκλησιών εις το να αποδεχθούν την αλλαγή.

      Διαγραφή
    9. Δεν είναι αυτή η ερώτησή μου κ.Παπαρρήγα(αφού γνωρίζω ότι γράφεις:"...οι ίδιοι οι παλαιοημερολογίτες θα ακολουθήσουν την εκκλησία(δηλαδή το Νέο Ημερολόγιο)αν συμφωνήσει είς την αλλαγή αυτή")!
      Η ερώτηση μου είναι διατυπωμένη στο σχόλιο 1:46 π.μ.(στο τέλος):"Ο ουρανός εορτάζει ΜΟΝΟ με το Ιουλιανό Ημερολόγιο";;

      Διαγραφή
    10. Η ερώτηση αυτή δεν είναι δική σου. Μάλιστα είναι και ελαφρά ''πειραγμένη''... Αυτά είναι σοφιστικά επιχειρήματα όσων υπεράσπιζαν την Καινοτομία. Ένας από τους υπερασπιστές αυτής ήτο ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ο οποίος ''κράτησε'' πόσο κόσμο εντός της αιρέσεως με τις ''θεωρίες'' του περί αποτειχίσεως κ.λπ.

      Έλαβε την μνημειώδη απάντηση ως εξής:

      https://entoytwnika1.blogspot.com/2018/01/blog-post_70.html

      Διαγραφή
    11. Η αποφαση της Πανορθοδοξης 1583 ήτανε υπο αμφισβητηση απο μερικους, ως προς την γνησιοτητας της, ενω ανεφερε για ταυτοχρονη αλλαγη Πασχαλιου και ημερολογιου. Ως προς το θεμα της γνησιοτητας, τα στοιχεια δειχνουνε οτι ητανε συκοφαντια, αλλα προς το παρον δεν θα πλατιασω εδω (ουτε βεβαια θα συνεχισω την κουβεντα με τον κ. Σιδερη).
      Για αυτο ίσως η Εγκυκλιος 1935 δεν την ανεφερε καθολου κι ο Ομολογητης πρωην Φλωρινης ζητουσε αποφαση νεας Πανορθοδοξης, καθως συμφωνα με τα λογια του (που δεν εχω προχειρα) δεν υπηρχε σχετικο δεδικασμενο για ΑΚΡΙΒΩΣ αυτή την αλλαγη. Ζητουσε νεα Πανορθοδοξη ως προς την εγκυροτητα Μυστηριων Κρατουσας.
      Οι Πατερες μας ομως ανα τους αιωνες, αποτειχιζονταν και καθαιρουσανε Ιερωμενους που διδασκαν νεα αιρεση, πριν αυτη κριθει απο Πανορθοδοξη. Εξεφραζαν την ΕΚΤΙΜΗΣΗ τους οι Πατερες, συμφωνα με την Αγια Γραφη και την Ιερα Παραδοση. ΑΝ ομως, τυχαινε να κανουνε λαθος και μια γνησια (κι οχι νοθα) Πανορθοδοξη, τους κατεδειχνε το λαθος, τοτε θα αλλαζαν σταση
      οταν βλεπεις

      Διαγραφή
    12. Ιωαννη μην τους βοηθας να λοξοδρομουνε/θολωνουνε την συζητηση...αυτο θελουνε
      οταν βλεπεις τετοια πορωση, παραιτου

      Διαγραφή
    13. Πάνω στους Ιερούς Κανόνες που δικαιολογούν/επιβάλλουν την αποτείχιση του 1924 (και τους οποίους ανεφερα εν συντομία στο πρώτο σχόλιο μου), θα μπορούσε να γίνει μια σοβαρή συζήτηση
      Όμως οι Τρικαμηνικοί αρέσκονται στην συκοφαντία ότι τάχα καναμε το ημερολόγιο δόγμα, προσπερνάνε τεκμηριωμενες ενστάσεις ΑΙΩΝΩΝ και θα θελανε να κατσουμε να συζηταμε γιατι εγιναν έτσι τα θαυματα, τι ακριβως γινεται στον Ουρανο, τι θα καναμε ΑΝ μια Πανορθοδοξη αποφασιζε διαφορετικως, αν το νεο ημερολόγιο ονομαζεται Παπικο ή όχι (ενώ το προβλημα είναι στην ουσια της αλλαγής) και ίσως ακομα γιατί...στην Βιλαρουπα πλένουνε με το ταδε υγρο πιατων
      Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από εκεινους που δημοσίευσαν "παντελονάτη" σειρά αρθρων (σκέψεις περι Μυστηρίων), όπου έκαναν κοπτοραπτική ακόμα και στον Αγιο Νικόδημο και το Ιερό Πηδάλιο (σημείωση Νο2, σελ 91), συκοφαντώντας τον Άγιο ότι ἀναγνωρίζει ὡς
      «ἅγια τὰ παρὰ τῶν Λατίνων ἱερουργούμενα»!
      Εκτος από κοπτορατπική (δεν ανέφεραν όλη την παράγραφο, η οποία τους διαψεύδει), παρουσιάστηκαν σαν να μην γνωριζουνε και το τεραστιο κεφαλαιο της Εκκλησιαστικης Ιστοριας, δηλαδή περι Οικονομιας κι ακριβειας στην αποδοχη Βαπτισματος αιρετικων, για το οποίο οι ίδιοι εγραφαν παλιοτερα !!!
      Μαζι κι ενα σωρό άλλα ντ΄άλλα που εμπεριέχονταν σε εκείνα τα άρθρα και προφανως είχα σταματήσει να απαντώ σε τέτοιου επιπέδου τοποθετήσεις, που θελανε είτε να πεισουνε κουράζωντας είτε να εντυπωσιάσουνε ("τυφλούς" οπαδούς) με τον όγκο τους
      Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα για κάποιους...

      Διαγραφή
    14. Ποίος Ιερός Κανών,κ.Τάκα,δικαιολογεί την αποτείχιση των γνησίων ορθοδόξων το 1924;Ποιός Άγιος έκανε αποτείχιση για ημερολόγια;;Που γράφει είς την Αγία Γραφή για πάτρια ημερολόγια;;;
      Δεν μας ενδιαφέρουν αυτά που γράφει ο κ.Σημάτης(που είναι αντίθετα με αυτά που γράφει ο π.Ευθύμιος Τ.)για τα μυστήρια των αιρετικών(όντως τα κάνει θάλασσα)και δεν είμαι "Τρικαμηνικός". Ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς είναι ένας μεγάλος Ομολογιτής,ένας ΜΑΚΑΡΙΟΣ Ορθόδοξος Ποιμένας,ένας άριστος Θεολόγος,ένας έξυπνος άνθρωπος,αλλά κάνει και λάθη.

      Διαγραφή
    15. Ποίος είναι αυτός που γράφει την απάντηση κ.Παπαρρήγα;Δεν γνωρίζει την διδασκαλία του Χρυσοστόμου Αντιοχείας;
      Θα απαντήσω σε 2-3 ημέρες,λόγο φόρτου εργασίας(και στις δυο απαντήσεις).
      Και μια τελευταία ερώτηση κ.Ιωάννη:
      Σχίσμα επέρχεται μόνο με την διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας ή και με άλλους τρόπους;

      Διαγραφή
    16. Ως προς το ημερολόγιο, εχετε ενα θεμα να διαβαζετε πρωτα αυτα που σας γραφουνε, αλλα οι επαναληψεις κι οι μακρυγορίες (που θολώνουνε την συζήτηση) μας τελείωσαν
      Ο π. Ευθυμιος διδασκε γι ακυρα Μυστηρια (και προ Κολυμπαριου)
      https://apotixisi.blogspot.com/2014/10/blog-post_17.html
      https://paterikiparadosi.blogspot.com/2015/01/blog-post_29.html

      Εκει όπου επίσης εγραφε :
      Ἐδῶ πρέπει νά διευκρινισθῆ ὅτι τό νά δεχθῆ ἡ Ἐκκλησία κάτι ὡς ἔγκυρο, ἐνῶ ἐτελεῖτο ἀπό αἱρετικούς, δέν σημαίνει ὅτι ὅταν ἐτελεῖτο ἦτο ἔγκυρο, ἀλλά ὅτι καθίσταται κατ’ οἰκονομίαν ἔγκυρο λόγῳ κάποιας ἀνάγκης ἤ ποιμαντικῆς διακρίσεως τῆς Ἐκκλησίας. Ἐφ’ ὅσον λοιπόν τά ἀνεγνώρισε ἡ Ἐκκλησία, ἀπέκτησαν ἐγκυρότητα καί δέν τά ἀνεγνώρισε διότι ἦταν ἔγκυρα ὅταν ἐτελοῦντο, ἤ γιατί ἡ αἵρεσις ἦταν μικρή κ.λπ.

      Στην συνέχεια, αποφασισε μονος του (ως Σύνοδος !!!), ότι είναι κατ΄οικονομια έγκυρα (τα 6 από τα 7)
      Κι ένας αλλοτε συνεργάτης του, του έγραψε
      http://www.freevolition.gr/apoteixisi+trikaminas.htm
      ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΕΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΠΕΡΙ "ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ" ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΟΦΑΝΗ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ Ο "ΑΛΑΘΗΤΟΣ" ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ… ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ".

      Όμως δυστυχως, προχώρησαν κι ακόμα παραπέρα
      ο κ. Σηματης εβγαλε σειρα άρθρων περι Μυστηριων, όπου όχι μόνο τα θεωρει κατ΄οικονομία έγκυρα, αλλά απλώς έγκυρα, μέχρι καταδίκης των Οικουμενιστων από Πανορθοδοξη. Κι όχι μόνο αυτο, αλλά ειρωνευότανε εκείνους που ακολουθούνε την θέση που είχε άλλοτε ο Πνευματικός του, για την οποία παρίστανε τον ανήξερο. Δεν εξεταζω λοιπόν εδω την ουσια του ζητήματος (για την οποία έχω γράψει εδω
      https://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_71.html
      κι εδώ
      https://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_93.html)
      κι ουτε θα συζητησω εδω επ΄αυτου, λοξοδρομώντας την συζήτηση, αλλά αναφέρω δείγματα χαρακτήρος και Ποιμένος, που εσεις τον εγκωμιάζετε με όλα τα παραπάνω επίθετα
      Μας λετε λοιπόν ότι ο Πνευματικος οδηγος του blog Π.Π. επετρεψε να δημοσιευτούνε όλες αυτές οι αρλούμπες (σε τόσο σοβαρά ζητήματα) και μάλιστα θρασύτατες κι οτι δεν γνωρίζει τίποτα ;
      σαν τον Παϊσιο κι αυτός, που δεν είδε, δεν ακουσε ;
      Κι οταν θα εμαθε (μετα από τοσους μηνες) τί εκανε ως Ποιμένας ;
      εβαλε το blog να ζητησει εστω μια συγνωμη για το θρασος ;
      ή μηπως δεν γνωριζει ακομα (μετα από τοσους μηνες) τα καμια δεκαρια άρθρα που δημοσιευτηκαν τοτε από τον κ. Σημάτη ;
      ειναι δειγματα χαρακτηρος κι Ορθοδοξης συνέπειας αυτα

      Διαγραφή
    17. Καλώς, όταν βρεις χρόνο γράψε - όχι απάντηση - αλλά το σχόλιό σου ώστε να το συζητήσουμε και θα σου πω και γω την άποψή μου σε ότι ερωτάς. Εδω συζήτηση κάνουμε αδελφέ σχολιάζοντας τους προβληματισμούς μας.

      Διαγραφή
  4. Μια χαρά αντιλήφθηκα αυτά τα σοφιστικά "επιχειρήματα". Βεβαίως, δεν αφιέρωσα χρόνο για να διαβάσω όλο το κείμενο του, με τα γνωστά εδώ και χρόνια, εμμονικά "επιχειρήματα"
    Δεν μιλούμε για ένα λάθος απροσεξίας, αγνωσίας του Παίσϊου
    Για δεκατίες είχε συνειδητά κοινωνία με αρχιΟικουμενιστή Δημήτριο κι αργότερα με Βαρθολομαίο. Αν ήτανε Άγιος αυτός ο Γέροντας (κι άλλοι παρεμφερείς), τότε θα κατερρίπτετο όλη η ΑγιοΠατερική διδασκαλία και οι Ιεροί Κανόνες. Αναρωτιόμαστε κιόλας, γιατί δεν τους κάνουνε εκταφή, όπως πρέπει να γίνεται σε όλες τις Αγιοκατατάξεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιδέρης Μπουκτάρης1 Απριλίου 2019 στις 2:20 π.μ.

      Ο Αυγουστίνος Ιππώνος είναι Άγιος για τον κ.Σταύρο Τ.;Ο Επιφάνιος Κυπρου είναι Άγιος για τον κ.Σ.Τ.;;Ο Κύριλλος Αλεξανδρείας είναι άγιος για τον κ.Σταύρο;;;

      Διαγραφή
    2. Αναφέρεσαι σε Αγίους, με πλούσιοτατο αντιαιρετικό έργο, που παράλληλα ενεπλάκησαν σε πολύ λεπτά Θεολογικά ζητήματα, σε πολύ δύσκολες Εκκλησιαστικές περιόδους και δεν γνωρίζουμε και σε τι κατάσταση μετανοίας κοιμηθηκαν και πόσα από αυτα που κατηγορούνται είναι αληθή
      Καμία σχεση δηλαδή με τον Παϊσιο, ο οποίος αυτό το αιρετικό που έβγαζε μάτι κι έλεγε από το 1968 :
      «Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας, Μοναχοί και λαϊκοί, έχουν δυστυχώς αποσχισθή από αυτήν εξ αιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην ότι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζόμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φοράν που θα πταίη ο Πατριάρχης˙ αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία έχει καθήκον ο καθένας ν’ αγωνίζεται με τον τρόπον του"
      αυτο και εφάρμοσε μέχρι να κοιμηθεί
      Κι ακόμα περισσότερο έφτασε στο γνωστό γεγονός να προβάλλει τον (γνωστότατο) Βαρθολομαίο ως ιδανικό Πατριάρχη. Εκεί πέρα το απογείωσε
      Πέραν τις επιστολές του προς Αθηναγόρα, έχετε ΕΣΤΩ καποιες μεταγενεστερες, προσωπικές επιστολες προς Δημητριο & Βαρθολομαιο ;
      Καμια τετοια δεν γνωριζω, όχι ότι με τον χαρτοπολεμο θα Ομολογούσε Ορθοδοξα, αλλά κάτι θα ήτανε κι αυτο. Αναφέρεται εναντιον του Οικουμενισμου μόνο γενικολογα και σε γενικες του επιστολες, όχι δηλαδη προσωπικες προς τον εκαστοτε Πατριαρχη. Ότι κανουνε δηλαδη κι οι συγχρονοι "αντι-Οικουμενιστες"
      Στα ανωτέρω πλαισια, εγώ θα πιστεψω τις μαρτυριες Αγιορειτων που τον έλεγχαν για το θεμα κι εκεινος απαντουσε "και τί να κανουμε ; θα μας διωξουνε...."

      Διαγραφή
    3. Σιδέρης Μπουκτάρης3 Απριλίου 2019 στις 5:13 π.μ.

      Γιατί καμία σχέση με τον άγιο Παΐσιο Εζνεπίδη;Γνωρίζεις πόσα από αυτά που γράφουν για τον άγιο είναι ψέματα;;Ο Οικουμενιστής κ.Μαρτσέλος λέει αλήθεια;;;Ο αδελφός μου άκουσε από τον άγιο ότι όταν φύγει από αυτήν την ζωή θα γράφουν πολλά ψέματα για τον ίδιο.Ένα μήνα νωρίτερα από το 1993(έτος που αιμορραγούσε ο άγιος)ήρθε ο αντίχριστος Βαρθολομαίος στο Άγιο Όρος.Γνώριζε τις πλάνες του Ψευδοπατριάρχη ο άγιος(ένα χρόνο στον Πατριαρχικό θρόνο);Ο άγιος Επιφάνιος Κύπρου που δεν μετανόησε για την αδικία του προς τον Χρυσόστυομο Αντιοχείας,γιατί είναι άγιος και δεν είναι άγιος ο Παΐσιος;Ο Αυγουστίνος Ιππώνος που τα έκανε θάλασσα στα θέματα της Πίστεως,γιατί είναι άγιος και δεν είναι άγιος ο Παΐσιος( και γιατί είναι νόθα τα αιρετικά κείμενά του Αυγουστίνου,αλλά δεν είναι ψέματα αυτά που λέει ο Μαρτσέλος;);Το 1969 εκανε λάθος ο άγιος,αλλά το 1970 διέκοψε την εκκλησιαστικη κοινωνία με τον αντίχριστο Αθηναγόρα.Αν διαβάσεις τα βάσανα του αγίου Παΐσίου θα κλάψεις!Ιούδα χαρακτήριζε τον Χρυσόστομο Άγιο ο άγιος Κύρριλος Αλεξανδρείας,αλλά η Παναγία έκανε το θαύμα της.Αν ο άγιος Παΐσιος ονόμαζε τον Βαρθολομαίο(το 1992)καλύτερο Πατριάρχη,ένα χρόνο μετά έλεγε ότι θα φύγει στο Σινά για να γλυτώσει από αυτόν τον προδότη(ή άκουσε μερικές πλάνες του ή η Παναγία τον φώτισε).

      Διαγραφή
    4. Διαβασα ολες τις απαντησεις σου κι ειναι ολες στο ιδιο μηκος κυματος...
      εσύ διαβασες τα ντοκουμεντα που παρεθεσα ή μπας κι ο Παϊσιος ητανε στο μονος του στην κορυφη του Ορους και δεν ειχε επικοινωνια με κανεναν για δεκαετίες ;
      και πετας και την μπαλα στην εξεδρα,, βαζοντας στην κουβεντα καποιον Μαρτσελο, που ουδεποτε ανεφερα και δεν εχει σχεση με τα ντοκουμεντα που παρεθεσα...φαινοτανε να εχεις ερευνητικη διαθεση, αλλα κολλησες κι εσυ απο την τακτικη των Τρικαμηνικων

      Ολα αυτα που εκανε ο Δημητριος για ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ δεν τα ηξερε ο Παϊσιος ;
      του εστειλε ΕΣΤΩ μια επιστολη διαμαρτυριας ;
      αοριστες καταδικες του Οικουμενισμου εκανε...
      Ολα αυτα που εκανε ο Βαρθολομαιος για ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ήτανε αγνωστα στον Παϊσιο ;
      Βουιζε το Αγιο Ορος....υποτιμας την νοημοσυνη με αυτα που λες, αλλα οι πρωπολατρειες και Γεροντολατρειες αυτα κανουνε
      και τα συγκρινεις αυτα με την αδικια προς τον Αγιο Ιωαννη Χρυσοστομο, οταν τοτε υπηρχανε διαφορες σε λεπτα Θεολογικα ζητηματα, παρεξηγησεις και μας λες μαλιστα οτι γνωριζεις οτι δεν μετανοησε !!!
      αρκουσε να διαβασει μονο τους ενθρονιστηριους λογους τους
      Δεν εχεις εκφρασει σωστα την τελευταια προταση και δεν αντιλαμβανομαι ακριβως το νόημά της, αλλά από οτι καταλάβα, σύμφωνα με εσένα, ενας Αγιος θα εφευγε αλλα δεν θα ελεγχε τον αιρετικο, οταν μαλιστα ειχε κανει ενα τετοιο τεραστιο λαθος !!!

      Βιαζεις ακομα και την λογικη κι εδω ισχυει το "ου με πεισεις καν με πεισεις και δεν εχει νοημα να σου προσθεσω κατι αλλο

      Διαγραφή
  5. Παρακάτω ολίγα για τον τάχα μετριοπαθή Δημήτριο, καθώς και τον Βαρθολομαίο
    Για κάποιους που λένε ότι δεν γνώριζαν....
    Στον ενθρονιστηριο λογο του, το 1972, δηλωσε οτι θα ακολουθουσε τη γραμμη του Αθηναγορα κι απεκαλεσε τον Παπα Παυλο ΣΤ΄ ως πρωτον της καθ΄ολου Εκκλησιας.
    Ο Παραμυθίας Παύλος του έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας-προειδοποιήσεως, αλλά δυστυχώς έμεινε μέχρι εκεί.
    Το 1979, "λειτουργουντος" του Δημητριου στην Κων/πολη, "εχοροστατει" ο Παπας Ιωαννης Παυλος Β΄ και στο αγαπησωμεν αλληλους εξηλθεν εκ του Ιερου ο Δημητριος κι εκανε λειτουργικο ασπασμο με τον Παπα κι εν συνεχεια ο Παπας απηγγειλε το Πατερ ημων. Λειτουργουντος την επομενη μερα του Παπα εις παπικην παρασυναγωγην της Κων/λεως, ο Δημητριος κι η συνοδεια του μετεβησαν προς συμπροσευχη
    Επισκεψη το 1982 στο Φαναρι του ψευδοαρχιεπισκοπου Αγγλικανικης κι επισκεψη στην Αγγλικανικη το 1987 (Παρών κι ο Βαρθολομαιος)....τερατα και σημεια κι εδώ
    Το 1986 στελνει εκπροσωπο στην σατανολατρικη "συμπροσευχη" της Ασιζης
    Επισκεψη του Δημητριου στο Βατικανο το 1987,(τον αποκαλεί Αγιωτατε Παπα, αδελφοι εν Χριστω, μιαρο "συλλειτουργο" στον Αγιο Πετρο και αλλα πολλα..). Παρών κι ο Βαρθολομαιος, ως Φιλαδελφειας τοτε
    Ενα ετος προ του θανατου του, παει στην Αμερικη (μαζί παντα ο Βαρθολομαιος, ως Μητροπολιτης τοτε Χαλκηδονος) κι εκει συμπροσευχηθη όχι μονο με ολους τους αιρετικους αλλα κι αλλοθρησκους κι αποκαλεσε την Μασονια "οικουμενικη δοξολογια ειρηνης". Μίλησε επίσης για την ειρηνικη Τουρκια και τον μεγαλο Αττατουρκ…
    Ο απλός, ταπεινός, καταδεχτικός, εὐαίσθητος, Δημητριος (κατα τον τότε Αρχιμανδρίτη Ιερόθεο Βλάχο, άλλος "αντι-Οικουμενιστης" κι αυτος...) εξαπελυσε και μεγαλο διωγμο εναντιον των αντιδρωντων στο Ορος, αλλα κάποιοι δεν είδαν, δεν άκουσαν....
    Στην κηδεια του παρεστησαν συν"ιεργωντας" εκτος απο ολους τους αιρετικους ακομα και Ραββινοι, ενω μετα την ασπασμο της σωρου ο Βαρθολομαιος κι η συνοδεια του ασπαζονταν τους απεσταλμενους της Αγιας Έδρας, ως δειγμα υποτελειας. Κι ομως εκει παρεστησαν κι Αγιορειτες Ηγουμενοι !!!

    Και μετέπειτα λοιπόν, ο Βαρθολομαιος, ο καθοδηγητης του Δημητριου, όχι μονο δηλωσε εξ΄αρχής οτι θα ακολουθουσε την ιδια γραμμη, αλλα καλεσε στον ενθρονιστηριο λογο του όσους διαφωνουν να εγκαταλειψουν το Αγιο Ορος !!!
    Και μια βδομάδα πριν την ενθρόνισή του δήλωσε τα παρακάτω που δημοσιεύτηκαν από τις εφημερίδες Αυριανή και Ελεύθερη ώρα – 30 Οκτωβρίου 1991
    «Δυστυχώς οι δυο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές».
    Και ξεκινησε αμέσως τους διωγμους, πριν καποιοι τον συναντησουνε και τον συστησουνε ως τον ιδανικο Πατριαρχη….. καθώς κάποιοι υποστηρίζουνε ότι δεν γνώριζαν (!!!!)
    Βούιζε το Άγιο Όρος για δεκαετίες, αλλά ακούμε ότι δεν γνώριζαν, δεν ακουσαν κάποιοι Γέροντες....Αρκούσε να διαβάσουνε απλά τους ενθρονιστήριους λόγους τους, όπως έκαναν οι Ζηλωτές κι αμέσως συνέχισαν την διακοπή κοινωνίας και με Βαρθολομαίο. Το χαρτί ευτυχώς είχε ανακαλυφθεί, κυκλοφορούσανε δεκάδες φυλλάδια και σχετικά περιοδικά στο Όρος, μαζί με τις εφημερίδες Πανελλήνιας κυκλοφορίας και δεν είχανε προνομιακή πρόσβαση μόνο οι Ζηλωτές σ΄αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι ολίγα από έναν "δικό" σας, που φαίνεται είχε κι εκείνος προνομιακή προσβαση στην ενημέρωση...
    Του π. Γεωργίου Καψάνη
    «Πάντα τα ανωτέρω δηλούν ότι το Οικουμενικόν Πατριαρχείον (Δημήτριος) δεν
    θεωρεί πλέον το πάπαν και την Ρωμαιοκαθολικήν Εκκλησίαν ως αιρετικούς, σχισματικούς και πλανωμένους εφόσον δέχεται την μεν παπικήν Εκκλησίαν ως «αγίαν», τον δε επικεφαλής αυτής ως «άγιον», «μακαριστόν», υπέρ ου τελεί και επιμνημόσυνον δέησιν.
    Σημαίνουν επίσης ότι η ένωσις σχεδόν έχει γίνει και απομένει η μεθόδευσις της τελείας μυστηριακής κοινωνίας, προς την οποίαν ολοταχώς βαίνομεν, εφόσον ο Θεολογικός Διάλογος θα παρακάμψη τας δογματικάς και εκκλησιολογικάς διαφοράς και θα ασχοληθή με το κεφάλαιον περί των μυστηρίων, προφανώς δια την επιτάχυνσιν της μυστηριακής κοινωνίας.
    Τα ανωτέρω πρέπει να εκτιμήσωμεν υπό το πρίσμα και των εξής ενεργειών:
    α. Κατʼ επανάληψιν η Α.Θ. Π., ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει χαρακτηρίσει τον αιρετικόν Πάπαν Ρώμης ως «πρεσβύτερον εν Ρώμη και αγαπητόν αδελφόν», ή ως προσφιλέστατον πρεσβύτερον αδελφόν» (Επίσκεψις 139, 10.1. 1976, 28. 29. 159/ 15.12. 1976) την δε Εκκλησίαν της Ρώμης «ως αδελφήν» ( Επίσκεψις 159/ 15.12. 1976, 6 ).
    Έχει δηλώσει ότι ακολουθεί απαρεγκλίτως την ιδίαν τακτικήν του Αθηναγόρα (Επίσκεψις 132/7.10. 1975, σ.2).
    Έχει δεχθή ότι και η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως, όλως και της Ρώμης, ενήργησε μετά το σχίσμα «κακώς», τώρα δε δια της άρσεως του αναθέματος προέβησαν εις «εκκλησιαστικήν πράξιν, αποτελούσαν υποδειγματικήν ενέργειαν νέου εκκλησιαστικοθεολογικού τρόπου προσπελάσεως του θέματος της ενώσεως των Εκκλησιών» ( Επίσκεψις 13.1. 1976, σ. 29)[ Βλ. Ορθόδοξο Τύπο (333) 20.11.1978


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ως προς τους νεοφανείς "Αγίους" (που με την στάση τους, να μην αποτειχιστούν, έγιναν ο καλύτερος σύμμαχος των Οικουμενιστών και η καλύτερη δικαιολογία εκείνων της δυνητικής αποτειχίσεως, δηλαδή ήτανε ολέθριοι) έχω να πω τα εξής (υπάρχουνε αξιόλογες, σχετικές μελέτες, με πολύ περισσότερο υλικό):
    1) Ρώτησαν κάποτε τον Μέγα Αθανάσιο "πώς και τινές αιρετικοί ποιούσι πολλάκις σημεία;" Ο Μέγας πατήρ απάντησε ως εξής: "Τούτο ημάς ουκ οφείλει ξενίζειν. Ηκούσαμεν γαρ του Κυρίου λέγοντος, ότι πολλοί εν εκείνη τη ημέρα ερούσι: "Κύριε, ουκ εν τω σω ονόματι δαιμόνια εξεβάλομεν, και δυνάμεις πολλάς εποιήσαμεν;" και ερεί αυτοίς: "Αμήν λέγω υμίν, ουδέποτε έγνων υμάς, αποχωρείτε απ' εμού, εργάται της ανομίας". Πολλάκις γαρ ουχ η πολιτεία του θαυματουργούντός εστιν η την ίασιν εργαζομένη, αλλ' η προς αυτόν πίστις του προσερχομένου ανθρώπου. Γέγραπται γαρ "Η πίστις σου σέσωκέ σε".

    2) Διδάσκει επίσης ο Χρυσορρήμων και αληθής Πατήρ της Εκκλησίας: «διότι ακριβώς και μέσω του Βαλαάμ ενήργησεν ο Θεός και στον Φαραώ απεκάλυψε τα μέλλοντα και στον Ναβουχοδονόσορα, ακόμη και ο Καϊάφας προφήτευσε χωρίς να γνωρίζει εκείνα τα οποία έλεγε και μερικοί άλλοι έβγαλαν δαιμόνια δίχως να είναι μαζί Του. Επειδή αυτά δεν έγιναν γι’ αυτούς που τα έκαναν αλλά για άλλους, πολλές φορές δε και μέσω αναξίων έγιναν αυτά.» (P.G. 61, 69).

    3) Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος μας λέγει "Πας ο λέγων παρά τα διατεταγμένα, καν αξιόπιστος η, καν νηστεύη, καν παρθενεύη, καν σημεία ποιή καν προφητεύή, λύκος σοι φαινέσθω εν προβάτου δορά προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος"

    4) "Πολλοί γαρ εκ των εμπαθών... εθαυματούργησαν", μας λέγει ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος (Λόγος ΛΑ΄, να΄). Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει "Σοφός γαρ ων και ευμήχανος ο Δεσπότης, και δι΄ αναξίων πολλάκις συγχωρεί προλέγεσθαι θαυμαστά και μεγάλα πράγματα" "πολλοί γουν και άλλοι τα μέλλοντα είπον, ανάξιοι όντες, ως ο Ναβουχοδονόσορ, ο Φαραώ, ο Βαλαάμ". (Ε.Π.Ε. τ.2, σ. 626 και τ.14, σ. 252). Και ο Ιούδας σημεία εποίησεν, πλήν ο Χριστός είπε το "καλόν ην αυτώ ει ουκ εγεννήθη ο άνθρωπος εκείνος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχουμε ακούσει ομως κι αλλες απίστευτες δικαιολογίες :
    1) Ότι δεν αποτειχίστηκαν αυτοί οι Γέροντες για να μην πάει ο κόσμος στο Πάτριο.
    Εκεί δηλαδη που χρωστάγανε, ζητάνε και τα ρέστα !!!
    Ίσα-ίσα για αυτο έφευγε ο κόσμος από εσας, όπως έγινε και με εμένα....κι αυτοί οι Γεροντες, με την επιρροή τους, θα έκαναν Ιερείς κι Επισκοπους να αποτειχιστούνε και τότε δεν θα πήγαινε ο κοσμος στο Πατριο

    2) Ομιλούν κάποιοι νεο-αποτειχιζόμενοι τάχα για υποχρεωτικό 15ο Κανόνα, αλλά ομιλώντας για την Οικονομία και την ακρίβεια του 15ου Κανόνος, τον αναγάγουνε ουσιαστικό σε δυνητικό, για όλες τις προηγούμενες δεκαετίες (!!!!)
    Απίστευτη σοφιστεία, που θα την ζήλευαν ακόμα κι οι Οικουμενιστές
    Ανάμεσα τους και νεο-αποτειχιζομενοι που θεωρουν ακυρα τα Μυστηρια της Κρατουσας μετα το Κολυμπάρι. Καποιοι μαλιστα δεν ανεμεναν ουτε καν να αναγνωριστει το Κολυμπαρι απο την Δ."Ι".Σ της κρατουσας, αλλά αμέσως μιλησαν για ακυρα Μυστηρια. Μέσα σε μια μερα δηλαδη, τα έγκυρα Μυστηρια, με Αγιαστικη Χάρη για τους παντες (σύμφωνα με εκείνους), έγιναν ακυρα, μιας κι εκεινοι αποφάσισαν τελικώς να αλλάξουνε στάση !!!
    Δικαιολογούν/ωραιοποιούν την πρότερη στάση τους (να μην αποτειχιστούνε) με αυτή την απίστευτη θεωρία (που στηρίζεται στην διαστρέβλωση του Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου και της Επιστολής ΛΘ΄ προς Θεοφίλω ηγουμένω, που φθάνουνε στο σημειο ακόμα και να αλλάζουνε το κείμενο στην μετάφρασή του !!!), η οποία ουσιαστικώς μεταβάλλει τον 15ο Κανόνα από Κανόνα που αφορά την στάση μας απέναντι κυρίως σε Μεμονωμένο Επίσκοπο, σε στάση απέναντι σε Ομάδα Επισκόπων (!!!)
    Καποια στιγμή, Θεού θέλοντος, θα γράψω αναλυτικότερα περί του θέματος, με τίτλο "Περί ειλικρίνειας"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να παει να πει ο αγαπητος Π.Ευθυμιος Τρικαμηνας, στην ηγουμενη που του εχει δωσει το μοναστηρι που μενει, η οποια ειναι του Πατριου ημερολογιου, να της πει λοιπον οτι αυτη δεν κοινωναει σωμα και αιμα Χριστου!!! Να ειναι ειλικρινης απεναντι της! Αν εχει τα κοτσια να παει να της το πει!!! αν δεν το κανει τοτε αυτο ειναι ενδειξη δειλιας ψευτιας και ανανδριας πνευματικης!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top