Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ


Ἀναγνώσαμε ἀπὸ φιλοοικουμενιστικοὺς κύκλους τὴν ἀγανάκτησή τοὺς διὰ τόν Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο ὅσον ἀφορᾶ τὰ λεγόμενά τοῦ διὰ τὸν κ. Μπουτάρη! Οἱ δικαιολογίες τοὺς ὅμως εἶναι πτωχές! Δίχως νὰ θέλουμε νὰ ὑπερασπιστοῦμε τὸν κ. Ἀμβρόσιο θὰ ἀναφέρουμε μερικὰ σχόλια διὰ τὶς κουτὲς δικαιολογίες τῶν φιλοοοικουμενιστῶν! Δυστυχῶς ἔχουν γίνει οἱ ''ὑπερασπιστὲς'' τῶν αἱρετικῶν, τῶν φιλελεύθερων, τῶν ἀντιπαραδοσιακῶν κ.λπ. καὶ δὲν θὰ μᾶς φανεῖ καθόλου περίεργο ἐὰν σὲ λίγο καιρὸ τοὺς δοῦμε καὶ ὑπερασπιστὲς τῶν ἀθέων καὶ ὄχι μόνο! Ὁ Σεβ. Καλαβρύτων ὄντως ὑπῆρξε ὑπερβολικὸς ὡς πρὸς τὶς ἐκφράσεις τοῦ, δίχως ὅμως νὰ σημαίνει ὅτι δὲν εἶχε δίκιο εἰς τὰ λεγόμενά του. Ἀναφερόμενοι οἱ φιλοοικουμενιστὲς εἰς τὰ λεγόμενα διὰ τὸ ''σκουλαρίκι'' λέγουν τὰ ἑξῆς:

 « ....ο Χριστός ως βρέφος, αλλά και άγιοι φέρουν σκουλαρίκι! Το γιατί θα πρέπει να ψάξει και να το μάθει ο άγιος Καλαβρύτων. Να μαθαίνει και κάτι μετά από 40 χρόνια αρχιερωσύνης»

Οἱ φιλοοικουμενιστὲς δικαιολογοῦν ΜΟΝΟ τὴν ὑπερβολικὴ δήλωση τοῦ Καλαβρύτων διὰ τὸ σκουλαρίκι. Τὰ ὑπόλοιπα ποὺ ἀναφέρει καὶ εἶναι ἀλήθεια δὲν τὰ δικαιολογοῦν, ὅπως:

·         ότι προΐσταται του κύκλου των ομοφυλοφίλων.

·            ότι ο άνθρωπος αυτός κάθε χρόνο στο χώρο της δημαρχιακής του ευθύνης  διοργανώνει παρέλαση των ομοφυλοφίλων.

καὶ πὼς νὰ τὰ δικαιολογήσουν ἒφ΄ ὅσον εἶναι ἀληθές τα λεγόμενα! Ἔτσι ἐστάθησαν ἁπλῶς καὶ μόνο εἰς τὴν ὑπερβολικὴ δήλωσή του ὅτι τὸ σκουλαρίκι εἶναι ''δείγμα τῶν ἠθικὰ ἀνωμάλων τύπων''.

Οἱ φιλοοικουμενιστὲς ἀπήντησαν ὅπως ἀνωτέρω δημοσιεύοντας σχετικὲς ἁγιογραφίες δύο ἀγίων ἀλλὰ καὶ τοῦ Χριστοῦ μὲ σκουλαρίκι. Τί γνωρίζουμε ὅμως καὶ πὼς διαστρεβλώνουν μὲ ἀτυχὲς καὶ πτωχὲς δικαιολογίες τὰ πράγματα;

Στην αγιογραφία της Παναγίας της Αρακιώτισσας, όπου άγγελοι δεόμενοι στα δεξιά και στα αριστερά της με συγκλονισμό κρατούν τα σύμβολα του πάθους, τον Σταυρό, τον σπόγγο και τη λόγχη. Πρόκειται για πρώιμη απεικόνιση της Παναγίας του Πάθους. Η Παναγία είναι θλιμμένη και στην κεφαλή φορά ένα βαθύ κόκκινο μαφόριο, το οποίο φτάνει μέχρι τα πόδια. Πίσω από τη Θεοτόκο υπάρχει ένας μεγαλοπρεπής θρόνος με πολλές επιγραφές και προσευχές γραμμένες στους τοίχους.
Τα χρώματα είναι σκούρα, ενώ τα αμυγδαλόσχημα μάτια της είναι τόσο γραμμικά και επιτηδευμένα που η ματιά της Θεοτόκου ενώνεται με τη ματιά του βρέφους Ιησού. Φαίνεται δηλαδή να μη βλέπει εμάς, αλλά να συνομιλεί, ως εκπρόσωπος του ανθρωπίνου γένους, με το βρέφος Ιησού.
Σε αυτή τη βαθυστόχαστη συνομιλία των χρωμάτων και των κινήσεων, υπάρχει και μια λεπτομέρεια που προσδίδει γραφικότητα. Αν προσέξουμε καλά τον Ιησού θα δούμε ότι στο αφτί Του φοράει ένα σκουλαρίκι.Το ίδιο κόσμημα βλέπουμε και στην τοιχογραφία που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από την Παναγία, όπου ο Ιησούς αγκαλιάζεται «χερσί πρεσβυτικαίς» από τον Συμεών. 
 Διότι είναι ο μονογενής Υιός και Λόγος του Θεού και το μοναχοπαίδι της Παναγίας. Κι αυτό παραπέμπει σ' ένα πολύ παλιό έθιμο. Θυμάμαι τη γιαγιά μου τη Μυροφόρα που έζησε 97 χρόνια, που μου έλεγε ότι όταν ήταν νέα στο χωριό της, την Κάτω Ζώδεια, οι πλούσιες οικογένειες είχαν το έθος να βάζουν χρυσό σκουλαρίκι στο δεξί αφτί του μοναχογυιού τους. Όταν το παιδί μεγάλωνε και παντρευόταν του έβγαζαν το σκουλαρίκι και του έλεγαν: «Γυιε μου, τώρα εσύ θα πάρεις γυναίκα με σκουλαρίκι, δεν θα φοράς σκουλαρίκι.»

Όταν τη ρώτησα «γιατί έβαζαν σκουλαρίκι στον μοναχογυιό, γιαγιά;», μου έδωσε μια άκρως παιδαγωγική απάντηση: 
«Του έβαζαν σκουλαρίκι διότι δεν είχε άλλα αδέλφια για να ξεχωρίζει μέσα στο χωριό και έτσι να τον προσέχουμε, να τον φροντίζουμε, να μην τον πληγώνουμε και να τον αγαπούμε περισσότερο. Είχε ανάγκη από ειδική σημασία, αφού δεν είχε αδέλφια και αδελφές για να του τη δώσουν. Κι όταν έβρισκε σημασία και αγάπη από τη γυναίκα του όταν παντρευόταν, έβγαζε το σκουλαρίκι.» (βλ. Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου, Ιερά Μονή Παναγίας του Άρακα, εκδ. «Θεομόρφου», σ. 23-27)

Μήπως ἀγαπητοὶ κ. φιλοοικουμενιστὲς ὁ κ. Μπουτάρης ἔχει ἀνάγκη ἀπὸ αὐτὴν τὴν ''εἰδικὴ σημασία'', ἡ ἀπὸ ''περισσότερη ἀγάπη''; Πρὸς τί ἡ παρουσίαση τῆς εἰκόνος δικαιολογώντας τὰ ἀδικαιολόγητα;

Ὅσον ἀφορᾶ τὰ σκουλαρίκια ποὺ φέρουν οἱ δύο ἅγιοι ποὺ παρουσιάζουν, γνωρίζουμε ὅτι τὸ σκουλαρίκι στὸ Βυζάντιο ὀνομαζόταν σχολαρίκιον καὶ τὸ φοροῦσαν οἱ μαθητὲς τῆς Στρατιωτικῆς Σχολῆς Κωνσταντινουπόλεως για νὰ διακρίνονται, ἀφοῦ προορίζονταν γιὰ μέλη τῆς αὐτοκρατορικῆς φρουρᾶς. Επειδή ὀνομάζονταν σχολάριοι, τὰ ἐνώτια ποὺ ἔφεραν ὡς διακριτικό τους γνώρισμα ὀνομάστηκαν σχολαρίκια. Ἔτσι, ἀπὸ τὸ σχολάριον φτάσαμε στὸ σημερινὸ σκουλαρίκι. Πρὸς τί λοιπὸν ἡ φθηνὴ δικαιολογία παρουσιάζοντας τοὺς δύο ἀγίους; Τί σχέση μπορεῖ νὰ ἔχει τὸ σκουλαρίκι τοῦ κ. Μπουτάρη μὲ τὶς ἐξαιρέσεις ποῦ ἀναφέραμε εἰς τὶς ἁγιογραφίες; Ἐπαναλαμβάνουμε ὅτι ὄντως ἦταν ὑπερβολικὴ ἡ δήλωση τοῦ κ. Ἀμβροσίου, ἀλλὰ ἐξίσου ὑπερβολικές καὶ χειρότερες εἶναι οἱ δηλώσεις τῶν φιλοοικουμενιστῶν, παρουσιάζοντας εἰκόνες διὰ νὰ δικαιολογήσουν τὸ σκουλαρίκι τοῦ κ. Μπουτάρη!!!  Τί ἄλλο θὰ δοῦμε πιά! Αίσχος!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top