Οἱ ἔναντι φρονοῦντες, ἔχουν ἀναφέρει ὅτι ἡ ἀλλαγὴ τοῦ ἡμερολογίου-ἑορτολογίου ἦταν ἕνα ἁπλὸ ζήτημα ἡμερῶν, δὲν ἦταν καινοτομία, καὶ πολλὲς ἄλλες δικαιολογίες τὶς ὁποῖες ἔχουμε ἀναλύσει κατὰ καιρούς.
Τὰ «ἐπιχειρήματα» τῶν καινοτόμων ἔχουν ξαναχρησιμοποιηθεῖ εἰς τὸ παρελθὸν (και ξαναχρησιμοποιοῦνται), ἀλλὰ πάντοτε εἰς τὴν ἐκκλ. ἱστορία οἱ Ὀρθόδοξοι Πατέρες ἀπέκρουαν αὐτά, πιστοὶ εἰς τὴν Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας. Διὰ σημείων ὁ Θεὸς ἔδειξε ὅτι εἶναι σύμμαχος εἰς τὸν ἀγώνα κατὰ τῆς καινοτομίας, ὅταν ἐνεφανίσθη ὁ Τίμιος Σταυρὸς τὸ 1924 παρὰ τοὺς πρόποδας τοὺς Ὑμηττοῦ τὴν ἐποχὴ τοῦ πρώτου διωγμοῦ. Καὶ πάλιν διὰ σημείων ἔδειξε ὅτι δὲν εὐαρεστεῖται εἰς τὴν ἀλλαγὴ αὕτη.
Θὰ σᾶς θυμίσουμε ἕνα θαυμαστὸ γεγονὸς τὸ ὁποῖο ἴσως νὰ τὸ γνωρίζετε. Ὁ ἴδιος (Εὐγένιος Βούλγαρις) δίνει μιὰ ἀπάντηση εἰς ὅσους λέγουν ὅτι διὰ μιὰ ἀσήμαντη καὶ μικρὴ ἀλλαγὴ οἱ παλαιοημερολογίτες δῆθεν ''ἐπαναστάτησαν'' καὶ δημιούργησαν «σχίσμα» εἰς τὴν Ἐκκλησία!
Ὁ Εὐγένιος Βούλγαρις σὲ ἐπιστολή του πρὸς τὸν Πέτρο Κλαίρκιο, ἀναφέρει τὰ ἑξῆς:
Τὸ ἐξαίρετο σχόλιο τοῦ Εὐγένιου Βούλγαρη, ὅτι αὐτὸ τὸ θαῦμα ἦταν ἀναγκαία ἀφορμὴ διὰ νὰ μείνουν τελείως σταθεροὶ οἱ Σέρβοι εἰς τὴν Ὁμολογία τῆς πατροπαραδότου Ὀρθοδόξου Πίστεως, εἶναι πολὺ σημαντικό!
Ὁ Θεὸς τὸ 1924, μὲ τὸ σημεῖο τοῦ Τιμίου Σταυροῦ εἰς τὸν Ὑμηττό ποὺ ἤδη προαναφέραμε, ἤθελε νὰ δείξει καὶ πάλι τὸ ποὺ διακρατεῖται ἡ Ὁμολογία τῆς πατροπαραδότου Ὀρθοδόξου Πίστεως.
Ἐμεῖς διακρατοῦμε τὴν «παλαιὰ ζύμη τῆς εὐσεβείας» τὴν ὁποία παρελάβαμε ἀπὸ τοὺς προγόνους μας καὶ δὲν τὴν μεταβάλουμε ὑποχωρώντας εἰς τὶς κακομεταχειρίσεις, βιαιότητες, αλλά καὶ συκοφαντίες, ὅπως δὲν ὑποχώρησαν καὶ οἱ παλαιοὶ πατέρες μᾶς ὅταν τοὺς δίωκαν διὰ τῶν ὑποκοπάνων τῶν χωροφυλάκων!
Τούτους τοὺς λόγους του μεγάλου πατρός ἃς τοὺς ἐννοήσουν καλά ὅσοι ἀκόμα μετὰ ἐμμονής στηρίζουν τὸ Νέο ἡμερολόγιο καὶ τὸ θεωροῦν ὡς δῆθεν ἀσήμαντο ζήτημα, γράφοντας δικαιολογίες δια νὰ μπερδέψουν τὸν κόσμο!
Δυστυχῶς οὗτοι λόγω ἀρνήσεως τῆς «παλαιᾶς ζύμης τῆς εὐσεβείας»,«μεταζυμώθηκαν» τὴν ἀσέβεια τῆς καινοτομίας, ἡ ὁποία μὲ τὴν σειρὰ τῆς ἐγέννησε τὸν σύγχρονο καὶ ἐπάρατο Οἰκουμενισμό!
Τὸ γνήσιο κείμενο ἀπὸ τὴν ἐπιστολὴ
ΠΗΓΗ: ''EΠΙΣΤΟΛΗ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΕΩΣ ΠΡΟΣ ΠΕΤΡΟΝ ΚΛΑΙΡΚΙΟΝ'', ΑΘΗΝΑΙ 1844, ΣΕΛ. 40-41. Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΟΜΙΛΟΥΜΕΝΗ ΕΓΕΝΕΤΟ ΥΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΡΟΔΟΣΤΟΛΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Η «μεταζύμωση», τηρουμένων τών αναλογιών καί γιά να είμαστε "μέσα στά πράγματα", όπως λένε, αντιστοιχεί μέ γενετική τροποποίηση, πού σημαίνει καί μετάλλαξη. Συνήθως, οι μεταλλάξεις οδηγούν σέ κακοήθη νοσήματα, καθώς γράφουν τά ιατρικά βιβλία.
ΑπάντησηΔιαγραφή