ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ
Σε όλο αυτό το εκκλησιαστικό ανακάτεμα που προέκυψε με τον Οικουμενισμό όλοι φέρουν ευθύνη αλλά σε διαφορετικό βαθμό. Πρωτίστως εξαιτίας ο αιρεσιάρχης Βαρθολομαίος, δευτερευόντως οι επίσκοποι που δεν παίρνουν θέση ούτε λόγῳ ούτε έργῳ με αποτείχιση, και στην συνέχεια οι ιερείς και οι μοναχοί που δεν δημιουργούν τις προϋποθέσεις εκείνες που χρειάζονται για να συγκληθεί -εξ αιτίας σκανδαλισμού των συνειδητοποιημένων πιστών για θέμα πίστεως και αντικανονικών ενεργειών με τις οποίες κουκουλώνεται η παναίρεσις- Σύνοδος ορθοδόξων Ιεραρχών που θα καταδικάσει τον Οικουμενισμό. Ευθύνη πολύ μικρότερη, όχι όμως αμελητέα, φέρουν και οι όποιοι αποτειχισμένοι είτε πατέρες, είτε ιστολόγια είτε πρόσωπα ανακατώστρες που παραπληροφορούν ψευδόμενοι ΈΝΕΚΕΝ σκοπιμότητας! Από την αρχή έδειξα τόσα ξεκάθαρα τις θέσεις μου στην αποτείχιση και νομίζω δεν μπορούν να το αμφισβητήσουν ακόμη και οι μεγαλύτεροι εχθροί μου, οι οποίοι όμως προέκυψαν, διότι ακριβώς δεν συμβιβάστηκα μαζί τους. Και δεν συμβιβάστηκα όπως γνωρίζετε με κανέναν! Όλους τους αγαπώ, ενδεχομένως να στεναχώρησα και κάποιους αλλά δεν θα δεχτώ την ανθρώπινη πλανεμένη λογική όταν διαπιστώνω ότι δεν κινούνται σωστά και θεάρεστα όπως οι άγιοι Πατέρες.
Ταχθήκαμε εξ αρχής υπέρ του παλαιού, πιο σωστά του πατρίου εορτολογίου,όπως κανονικά θα πρέπει να το ονομάζουμε και όχι υποτιμητικά παλαιό! Ο λόγος απλός και αυτονόητος το αιωνόβιο αυτό σχίσμα νεοημερολογητών και παλαιοημερολογητών πρέπει να τελειώσει. Μήπως αμαρτάνουμε επειδή δεν θέλουμε να διαιωνίζεται το σχίσμα μέσα στην Εκκλησία; Ένα το κρατούμενο! Υπάρχει η αίρεση του Οικουμενισμού για της οποίας την επικράτηση θεσπίσθηκε το νεό. Κάνω λάθος; Δύο τα κρατούμενα! Έγινε η ψευτοσύνοδος στο Κολυμβάρι και αναγνωρίσθηκαν οι αιρέσεις ως Εκκλησίες. Μπορούμε μόνοι μας χωρίς να ενωθούμε όλοι οι Ορθόδοξοι που δεν θέλουμε τον Οικουμενισμό να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά την αίρεση; Τρία! Δεν γίναμε στο νέο ημερολόγιο οι αποτειχισμένοι περισσότερες παρατάξεις από το Πάτριο; Τέσσερα! Διαφέρουμε σε δογματικά ζητήματα από τους πιστούς του πατρίου; Πέντε τα κρατούμενα! Αφού όλοι θέλουν να διαιρούν και να διαιρούνται είναι κακό, κάποιος να αγωνίζεται να ενωθεί και να ενώσει; ΟΧΙ! Εξι. Όταν λέμε παλαιό ημερολόγιο και Γ.Ο.Χ εννοούμε το ίδιο;ΟΧΙ! Επτά. Όταν κάποιον του παλαιού ημερολογίου δεν τον έχουν κοινωνικό οι Γ.Ο.Χ, επειδή κοινωνεί και με τους πιστούς του νέου ημερολογίου για τον λόγο ότι δεν δέχεται ως άκυρα τα μυστήρια τους, αυτός είναι Γ.Ο.Χ παράταξη; ΟΧΙ! Οκτώ. ‘Οταν κάνουμε αποτείχιση κάνουμε αποτείχιση αυτοκτονίας, χωρίς προοπτική αποκατάστασης της εκκλησιαστικής τάξης; Εννέα! Όταν αγωνιζόμαστε για να βρεί τον δρόμο της η αποτείχιση είμαστε πλανεμένοι; Δέκα!
Όταν γνωρίζουμε ότι κάποια πράγματα δεν θα βρουν λύση αλλά θα επιδεινωθούν πρέπει να περιμένουμε σε κατάσταση Νιρβάνας; Αυτό είναι κισμετισμός(kismetismoς από το kismet) δεν είναι χριστιανισμός! Αν ο επίσκοπος εκάστης Μητροπόλεως θέλει να δώσει λύση μπορεί, φτάνει να στηριχθεί στον Θεό και δεύτερον να μην τον κάνουν ότι θέλουν αυτοί που είναι γύρω του. Τί πρέπει εμείς να κάνουμε να αλλαξοπιστήσουμε για να τα έχει καλά ο κάθε επίσκοπος με τον Βαρθολομαίο ή θα πρέπει να αρχίσουμε να κλαψουρίζουμε για την διακοπή μισθοδοσίας και για το ότι χάνουμε το μοναστήρι μας, στο οποίο είμαστε οι κτήτορες; Και ενώ έχουμε διακοπή μισθοδοσίας πληρώνουμε τα δάνειά του με πολύ δυσκολία από χρήματα πραγματικών φίλων που έδειξαν τέτοια ανωτερότητα που δεν έχουν οι επίσκοποί μας;
Καθένας είναι υπεύθυνος για ότι λέγει, γράφει και κάνει. Εμείς σύμφωνα με την συνείδησή μας βρήκαμε πλέον πνευματικό εκ του πατρίου. Αναογισθείτε όμως εσείς οι μνημονευτές, οι οικονομιστές και τρικαμηνικοί γιατί! Μήπως αμαρτάνουμε που εξομολογούμαστε; Όταν ο πνευματικός δεν έχει εκείνες τις ανόητες απαιτήσεις ορισμένων ζηλωτών να ξαναμυρωθούμε ή να τον μνημονεύουμε υποχρεωτικά ή να δεχόμαστε μόνο πιστούς εκ του παλαιού, όταν μαλιστα γνωρίζουμε ότι έχει αγία ζωή και άγιο γέροντα και δεν είναι απ ‘ αυτούς που όταν παίρνουν παρουσίες να φωνάζει «παρούσα» αμαρτήσαμε που τον κάναμε γέροντα; Όλοι αυτοί που φωνασκούν κάνουν ζημιά μεγάλη και το έλεγα από την αρχή. Καλύτερα παλαιοημερολογήτη πνευματικό παρά οικονομιστή ή μνημονευτή ή ζουρλό με συγχωρείτε!
Όσοι θέλετε ακολουθείτε! Κλείστε όμως τα στοματάκια σας και κάντε προσευχή με πόνο και μετάνοια. Όσοι θέλετε να δημιουργείτε φασαρίες στις συνάξεις που προΐσταμαι θα είμαι αμείλικτος. Είμαι επιεικής στον αμαρτωλό αλλά στον συκοφάντη, στον διαστροφέα της αλήθειας είμαι ξίφος κοφτερό. Όσοι θέλετε να επιστρέψετε ελάτε! Ευλογία για τους Οικουμενιστές αγιορείτες στο Όρος όπου σας σκανδαλίζουν δεν θα σας δώσω να πάτε μέχρι να αποκατασταθεί η Ορθοδοξία. Όσοι θέλετε να φύγετε μην ψάχνετε προφάσεις να μαλώσετε μπορείτε πιο εύκολα, απλά, να απομακρυνθείτε! Δεν έχω όμως την ευθύνη καμμίας ψυχής που θα χαθεί. Όσοι θέλετε να μείνετε πιαστείτε από την προσευχή, λίγα λόγια, πονεμένη καρδιά και ταπεινό φρόνημα. Και μην ξεχνάτε κάνω και εγώ λάθη. Όμως την ώρα της μάχης δεν ασχολούμε με τα κουμπιά στα μανίκια των στρατιωτών αν είναι κομμένα ή ξεκούμπωτα, δεν ασχολούμε με τις βλακίες ορισμένων γυναικαρίων, βλέπω την έκβαση της μάχης. Πρέπει να έχω ανοιχτά τα αυτιά μου στα άνωθεν κελεύσματα και όχι στα ιστολόγια και εκείνους που δεν αναγνωρίζουν την αγιότητητα του Γέροντος Παϊσίου. Φτάνει έως εδώ, άκουσα και το ευχαριστώ!
Όπως είπα το ξαναλέω αδειάστε τις εκκλησίες του νέου γεμίστε τις εκκλησίες των παλαιοημερολογιτών εκείνων που δεν έχουν άρρωστες απαιτήσεις. Δεν περιμένουμε τίποτα πλέον από το νεό ίσως στο παλαιό να γίνει κάτι διότι θα έχουμε την ευλογία του Θεού. Αυτοί στο νέο όλοι μαζί τελικά: οικουμενιστές, μνημονευτές, οικονομιστές και ζουρλωτές θα καταλήξουν στην πλάνη του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ!
ΠΗΓΗ: http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/08/blog-post_3.html
Τά λέει όμορφα καί ορθα, αλλά ποιός τόν ακούει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατέρα Παϊσιε την Ευχή Σας, ήδη έχω γράψει δύο σχόλια σε προγενέστερα άρθρα Σας και αυτό είναι το τρίτο που αποτολμώ παρά την αναξιότητά μου. Χαίρομαι, διότι διαπιστώνω από τα γραφόμενά Σας, ότι όχι απλώς περπατάτε επί της ορθής, κατά την γνώμη μου, σε γενικές γραμμές οδού, αλλά ήδη τρέχετε στον Θεοφιλή αυτό δρόμο. Για το θέμα του Γέροντος Παϊσίου και τις αμφιβολίες που διατυπώνονται, όσον αφορά την Αγιοκατάταξή του, χρήσιμο θα ήταν για την Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων, να σταματήσει αυτή η διαμάχη. Ας αφήσουμε όλοι το θέμα αυτό προς το παρόν και εκείνοι που αποδέχονται την Αγιότητα και εκείνοι που αμφιβάλουν, να λυθεί από την μέλλουσα να συνέλθει Πανορθόδοξη Σύνοδο των Αληθινών Ορθοδόξων, η σύγκλιση της οποίας πρέπει να είναι ο πρώτος και βασικός στόχος όλων μας. Επίσης η Σύνοδος αυτή να αποφανθεί για το ποιός θα είναι εντός ή εκτός Εκκλησίας, μετά την πρόσκληση εκ μέρους της στους φιλαιρετικους για μετάνοια, καθώς και όλα αυτά τα λίαν λεπτά ζητήματα που αφορούν τα θέματα των Μυστηρίων και της Ιερωσύνης, που έχουν διαιρέσει και διαιρούν και σήμερα τους Ορθοδόξους. Μέχρι την Σύνοδο αυτή ο καθένας ας έχει, όχι κατα απόλυτο τρόπο, αλλά ως θεολογούμενο, την άποψή του, χωρίς να επιδιώκει να την επιβάλει στους άλλους. Όσον φορά τις αναμυρώσεις που εκ των πραγμάτων σημαίνουν ότι υπάρχει παραδοχή ακυρότητος Μυστηρίων στην άλλη πλευρά, εάν εξαιρέσουμε αναμυρώσεις που οφείλονται σε άρνηση της Ορθοδόξου Πίστεως που είναι νόμιμες π.χ δεδηλωμένων οπαδών της Αίρεσης του Οικουμενισμού, θα ήταν ίσως σκόπιμο να γίνονται δεκτοί Χριστιανοί σε Κοινωνία από τους ΓΟΧ με μόνο την Ομολογία τους, ότι αποκηρύσσουν τον Οικουμενισμό και φιλοοικουμενισμό. Όσον αφορά την αποδοχή εκ μέρους τους του Πατρίου Εορτολογίου, που ορθά και Σεις θεωρείτε εξαιρετικά χρήσιμη απο ποιμαντικής πλευράς, αυτή η αποδοχή γίνεται με την πράξη και δεν χρειάζεται να εκφωνήσουν Ομολογία για το θέμα αυτό. Εδώ θα ήθελα να προσθέσω, ότι είναι αναγκαίο ποιμαντικό μέτρο σε κάποιες περιπτώσεις να υπάρξη κάποια χρονική αναμονή στην προπτική της αποδοχής του Πατρίου Εορτολογίου σε ατομικό επίπεδο κάποιων Πιστών, σύμφωνα με την διάκριση των Πνευματικών των ΓΟΧ και όσων μελλοντικά Ενωθούν Εκκλησιαστικά μαζί τους. Είναι καιρός το φαινόμενο της Βαβέλ που παρουσιάζεται στο Ορθόδοξο στρατόπεδο, προς χαρά των φιλαιρετικών και ζημία Της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, να αρχίσει να σταματά, όχι στα λόγια αλλά στην πράξη. Η Ευθύνη όλων μας Κληρικών όλων των βαθμών, Μοναχών και Λαϊκών είναι τεράστια. Πρέπει όλοι μας να φανούμε αντάξια πνευματικά παιδιά τόσων Πατέρων και Αγίων. Το Όνειρό Σας Πατέρα Παίσιε για τον Λαό Του Θεού που θα περπατήσει Θεοφιλώς και Ενωμένος εν μέσω τόσων αντιπάλων, που είναι και δικό μου όνειρο, είθε με Την Ευλογία Του Κυρίου μας να γίνει πραγματικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκ μεταφοράς από τήν ιστοσελίδα φέησμπουκ :
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ιωάννης Έλλην καλά τά γράφει. Μή ξεχνάμε τήν Εικονομαχία, όπου αμφότερες οι "ομάδες" είχαν κοινή τήν θεία Λατρεία. Διέφεραν μόνο στίς Εικόνες καί στήν προσκύνηση αυτών. Τό Δόγμα δέν άλλαζε, έπρεπε όμως αυτό ( : η αλλοίωση καί παραχάραξη τού Δόγματος) νά πιστοποιηθεί κατόπιν Συνόδου Οικουμενικής. Οι σημερινές συνθήκες δέν ευνοούν παρόμοια Σύνοδο. Στά ανώτερα κλιμάκια τών Ορθοδόξων πατριαρχείων έχουν εγκατασταθεί Σιωνιστές ιεράρχες. Άρα, τό μόνο πού μπορεί νά γίνει, είναι νά τούς αδειάσουμε τίς εκκλησιές τους, πηγαίνοντας αλλού, "σέ εκείνους που δέν έχουν άρρωστες απαιτήσεις", που δέν μνημονεύουν τούς αμνημόνευτους Σιωνιστές. Η επιστροφή στό Ορθόδοξο Εορτολόγιο είναι εκ τών πραγμάτων επιβεβλημένη καί άς λυσσάξουν οι Σιωνιστές Νεορθόδοξοι : οι πολίτες τού πλανήτη Γή. Πολίτες τής γής είμαστε όλοι, ποίοι όμως είναι οι ουρανοπολίτες ; Οι Σιωνιστές ; Άπαγε.
Συνέχεια, εκ μεταφοράς από ιστοσελίδα φέησμπουκ :
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν γράφω "Ορθόδοξοι Σιωνιστές", συμπεριλαμβάνω καί κάποιους "παλαιορθόδοξους". Αμφότεροι στό πίσω μέρος τής κεφαλής των έχουν πρότυπο τό αρχαϊκό υπόδειγμα τής δικαιοσύνης τού Νόμου καί όχι τό καινό : αυτό τής δικαιοσύνης εκ Πίστεως. Κατ' αυτήν πρέπει νά είμαστε σέ θέση νά γνωρίζουμε ποιά αμαρτία είναι πρός θάνατον καί ποιά είναι μή πρός θάνατον, όπως γράφει ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος (βλ. 1η Καθολική Επιστολή, στ. 6-9).
Οι Σιωνιστές επ' ουδενί πιστεύουν στήν θεία Ενανθρώπηση. Από τήν άλλη δέ, οι μέν Νεορθόδοξοι απλά τήν δέχονται, οι δέ Παλαιορθόδοξοι τήν πιστεύουν, αλλά στήν θέση τής δικαιοσύνης εκ Πίστεως, τοποθετούν τήν δικαιοσύνη τού Νόμου.
Όλα τα λεγόμενα και γραφόμενα για επιθυμητή Ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων, προς όφελος της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, έχουν νόημα και χρησιμότητα με την προϋπόθεση της Ενότητος και συνεργασίας υγειών στο φρόνημα και στα μυαλά δυνάμεων, προερχόμενων από τον Εκκλησιαστικό χώρο του Πατρίου και του Νέου. Η πιθανή τυχόν προσπάθεια συμπερίληψης σε αυτή την Ενότητα περιθωριακών δυνάμεων του Πατρίου ή του Νεου Εκκλησιαστικού χώρου ή ανθρώπων με φανερά πεπλανημένες αντιλήψεις, μόνο ολέθρια αποτελέσματα θα δημιουργήσουν και θα ακυρώσουν την ελπίδα απελευθέρωσης από την αιχμαλωσία των φιλοοικουμενιστών, των εν Χριστώ αδελφών μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς.
ΔιαγραφήΠΑΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει φήμη οτι ο πάτερ Παΐσιος Παπαδόπουλος προσχώρησε σε παράταξη των γοχ.
ΑπάντησηΔιαγραφή