Μας έστειλαν email για ένα άρθρο που έχει δημοσιεύσει η Πατερική Παράδοση και φέρει τον τίτλο: ''Το Μυστήριο του Άγίου Ευχελαίου''.  Όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι, το Ευχέλαιο είναι ένα από τα επτά Μυστήρια της Εκκλησίας. Στο εν λόγω άρθρο όμως διαβάζουμε το εξής σημαντικό: 

«Οἱ Λατίνοι τὸ μυστήριο τοῦ Εὐχελαίου τὸ κάνουν μόνο σὲ ὅσους εἶναι βαριὰ ἀσθενεῖς καὶ ἑτοιμοθάνατοι. Ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι τὸ κάνουμε πάντοτε, καὶ σὲ ἐλαφρὲς ἀκόμη ἀσθένειες, καὶ μάλιστα τὴ Μεγάλη Τετάρτη τὸ ἀπόγευμα γιὰ ὅλους τούς πιστούς, ἀσθενεῖς καὶ ὑγιεῖς, καὶ ὅλοι χριόμαστε ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς μας μὲ τὸ ἅγιο ἔλαιο “εἰς ἴασιν ψυχῆς καὶ σώματος”.....»

Μάλιστα! Οι Λατίνοι δηλαδή έχουν Μυστήρια; Δεν είδε η Π.Π. ότι το εν λόγω άρθρο και στην συγκεκριμένη παράγραφο - εμμέσως -  αναγνωρίζει το «Μυστήριο» του Ευχελαίου που τελούν οι Λατίνοι;  

Έγραψε ο θεολόγος κ. Πανταζής τα εξής:

«Στο Ιστολόγιο “Αποτείχιση και Πατερική  Παράδοση” διάβασα απαράδεκτο, βλάσφημο και αιρετικό άρθρο ότι οι Παπικοί έχουν έγκυρα μυστήρια. 
 https://paterikiparadosi.blogspot.com.au/2018/04/blog-post_32.html?m=1#comment-form
 Επειδή όμως αρνούνται να δημοσιεύουν δικά μου σχόλια, σα “καλοί και δίκαιοι χριστιανοί” που είναι, το αναρτώ λοιπόν στην αγάπη σας εδώ.
Έγραψα:
“Το παρόν ανώνυμο βλάσφημο κείμενο, στην τελευταία παράγραφο διδάσκει αίρεση!
“Οἱ Λατίνοι τὸ μυστήριο τοῦ Εὐχελαίου τὸ κάνουν μόνο σὲ ὅσους εἶναι βαριὰ ἀσθενεῖς καὶ ἑτοιμοθάνατοι.”
Προϋποθέτει και αποδέχεται ως έγκυρο “το μυστήριο του Ευχελαίου” στους Παπικούς, με μόνη διαφορά  τον χρόνο τελέσεως!
Είναι μεγάλη ντροπή και κατάντια να ανεβάζει τέτοια αιρετικά άρθρα η αιρετίζουσα “πατερική παράδοση” που μόνο “πατερική” δεν είναι.
Ας μας υποδείξει ΠΟΙΟΣ Αγιος Πατέρας διδάσκει ότι οι αιρετικοί έχουν έγκυρο “Ευχέλαιο”…
Όσο για τον “Μάνο” ο οποίος και αυτός διδάσκει ότι είναι “Κατ οικονομίαν έγκυρα”, ας φροντίσει να μετανοήσει πριν είναι αργά και βρεθεί και αυτός να κοιμηθεί σε κοινωνία με αιρετικούς, ραντισμένος από “ευχέλαιο” – δαιμονέλαιο!».



Οι σχολιαστές της Π.Π. ενώ μας έχουν ζαλίσει ότι οι Παλ/τες de facto δεν έχουν Μυστήρια, - ειδικά τις τελευταίες ημέρες - αναγνωρίζουν ''κατ΄ οικονομία'' τα «Μυστήρια» των αιρετικών Οικουμενιστών!!! (Έτσι εξηγείται και το γιατί έστελνε ο π. Ευθύμιος τα πνευματικά του τέκνα - όπως ομολογούν και οι ίδιοι -  στις Εκκλησίες των Οικουμενιστών, ελλείψει αποτειχισμένων ιερέων, και όχι στις Εκκλησίες των Παλ/των).

Και γιατί αυτό; Διότι λέγουν ''αντικανονικά'' έγιναν οι χειροτονίες τους!!! Σοβαρά; Εφ΄ όσον είναι λάτρεις της ''Κανονικότητος'' τότε η Χάρις και η Αποστολική Διαδοχή έχει χαθεί προ πολλού! 

Παραδείγματα;

1918: Ο Μελέτιος Μεταξάκης διορίζεται ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ Μητροπολίτης Αθηνών, από "Αριστίνδην Σύνοδο" - Αριστίνδην Σύνοδος είναι εκείνη που τα μέλη της έχουν επιλεγεί αυθαίρετα από την Πολιτεία, δηλαδή θεσμός ξένος προς την Ορθοδοξία -, κοσμική εξουσία χρώμενος (η βενιζελική εξουσία τον επέβαλε αργότερα και Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως) κατά παράβαση του Γ΄ Κανόνος της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου.
1923: Ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος διορίζεται ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ Μητροπολίτης Αθηνών, από πενταμελή "Αριστίνδην Σύνοδο" με τρεις ψήφους και ενώ εκρεμμούσαν εναντίον του σοβαρές κατηγορίες.

1938: Ο Χρύσανθος Φιλιππίδης διορίζεται ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, αντί του Δαμασκηνού Παπανδρέου, ο οποίος πλειοψήφησε με 31 έναντι 30 ψήφων. Η μεταξική δικτατορία θεωρώντας ως βενιζελικό τον Δαμασκηνό μεθοδεύει την αντικατάστασή του, επαναφέροντας σε ισχύ τον θεσμό της Αριστίνδην Συνόδου, η οποία εκλέγει τον Χρύσανθο.
1941: Ο Δαμασκηνός Παπανδρέου διορίζεται ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, αφού  "Μείζων Αριστίνδην Σύνοδος", με τις ευλογίες της κατοχικής κυβέρνησης και των Γερμανών, του παραχωρεί τον αρχιεπισκοπικό θρόνο, απόφαση που ο Χρύσανθος δεν αναγνωρίζει. Έτσι ουσιαστικώς από το 1941 έως το 1946 - που ο Χρύσανθος υπέβαλε την παραίτησή του - στην κρατούσα Εκκλησία υπήρχαν δύο Αρχιεπίσκοποι Αθηνών!
Μετά τον διώκτη, νέο Νέρωνα, Σπυρίδωνα Βλάχο (1949-1956), τον ήρεμο Δωρόθεο Κοτταρά (1956-1957), τον εμπλεκόμενο - μετέθεσε σε πλουσιότερους επισκοπικούς θρόνους τους κυριότερους υποστηρικτές του, που τον είχαν ψηφίσει - Θεόκλητο Παναγιωτόπουλο (1957-1962), τον αμφιβόλου ηθικής Ιάκωβο Βαβανάτσο (13/1/1962 - 25/1/1962) και τον - φωτεινή εξαίρεση! - συντηρητικό Χρυσόστομο Χατζησταύρου (1962-1968), φτάνουμε στο
1967: Ο Ιερώνυμος Κοτσώνης διορίζεται ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ Αρχιεπίσκοπος Αθηνών - και ενώ ζούσε ακόμη ο Χρυσόστομος Χατζησταύρου - από οκταμελή (εχθροί του Χρυσοστόμου και οι οκτώ) "Αριστίνδην Σύνοδο" που επανέφερε σε ισχύ ο Αναγκαστικός Νόμος 3/1967 της Χούντας.

1974: Ο Σεραφείμ Τίκας διορίζεται ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, από "Αριστίνδην Σύνοδο", ενώ μετέπειτα προέβη σε καρατόμηση των αντιφρονούντων επισκόπων.

Μήπως είναι παλαιοημερολογίτικες φαντασίες τα παραπάνω; Ας υπενθυμίσουμε τους λόγους του Αμβροσίου Ελευθερουπόλεως:


Αποσπάσματα από ομιλία του Σεβασμιωτάτου κ. Αμβροσίου ενώπιον της Αριστίνδην Συνόδου του 1974 (δημοσιεύθηκε στον "Ορθόδοξο Τύπο" στα φύλλα 202 και 203):


"ΑΡΝΟΥΜΑΙ να μετάσχω της εκλογής δια λόγους συνειδήσεως.
Η παρούσα Σύνοδος είναι αντικανονική ως μη μετεχόντων πάντων των επισκόπων της Ελλαδικής Εκκλησίας...

Οι ιεροί Κανόνες θέλουν και αξιούν όπως υπό πάντων των Επισκόπων εκάστης Εκκλησίας αναδεικνύεται ο Προκαθήμενος και όχι υπό μερίδος αυτών...
Σας ερωτώ, άγιοι Αδελφοί: Είμεθα όντως και απολύτως κανονικοί; Έχομεν άσπιλον κανονικότητα; Απαντώ στεντορείως: ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ! Είμεθα και ημείς αντικανονικοί, πρώτον, διότι όλοι φέρομεν εν εαυτοίς προπατορικόν αμάρτημα αντικανονικότητος, ως προελθόντες, αμέσως ή εμμέσως, εκ της Ιεραρχίας, την οποία εδημιούργησεν η αντικανονική πενταμελής Αριστίνδην Σύνοδος του 1922, η οποία ανέδειξεν Αρχιεπίσκοπον τον Χρυσόστομον Παπαδόπουλον, και μάλιστα διά τριών μόνο ψήφων... δεύτερον, διότι εις την παρούσαν Σύνοδον παρακάθηνται Ιεράρχαι, εκλεγέντες υπό της Αριστίνδην Συνόδου του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού... τρίτον, διότι οι ημίσεις περίπου εκ των Συνέδρων της παρούσης Συνόδου είναι συναυτουργοί των μετά το 1967 γενομένων... τέταρτον, διότι το σύνολον των μελών της παρούσης Συνόδου, ή τουλάχιστον η συντριπτική πλειονότης, έλαβον χειροτονίαν Διακόνου ή Πρεσβυτέρου ή και αμφοτέρας εις ηλικίαν κατωτέραν της υπό των ιερών Κανόνων οριζομένης...

Επαναλαμβάνω τους λόγους των τηλεγραφημάτων μου: 
"Εν τη Εκκλησία της Ελλάδος ουδείς Ιεράρχης ευρεθήσεται καθαρός από ρύπου αντικανονικότητος" και "Εάν αντικανονικότητος παρατηρήσεις εν ημίν, Κύριε, Κύριε, τίς υποστήσεται..."; Προσφυέστατα εγράφη προχθές εις ημερησίαν εφημερίδα των Αθηνών, ότι αν θέλη η Πολιτεία να εύρη Επισκόπους ανεπιλήπτου κανονικότητος, ίνα αυτοί αναδείξουν τον νέον Αρχιεπίσκοπον, μία λύσιν έχει: Να ζητήσει παρά του Θεού όπως στείλει και πάλιν εις την γην τους 12 Αποστόλους!"









Αλλά αυτά είναι ''ψιλά γράμματα'' για τους Τρικαμηνικούς ή ''άλλα ντ΄ άλλων''.....!


Ολόκληρο το άρθρο του κ. Πανταζή εδώ



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ





0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top