ΣΗΜΕΙΩΣΙΣ ''ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': Αποκαλυπτικό το κείμενο του Αγ. Ιωάννη Μαξίμοβιτς!
 Δια τούτο ας προσέχουμε από μεμονωμένους ''ομολογητές'' που θεωρούν ότι αυτοί κατέχουν μόνον 
και απόλυτα την ορθή πίστη και ομολογία....


Αναγνώσαμε παλαιό άρθρο που αναδημοσίευσε το ιστολόγιο ''Πατερική Παράδοσις΄΄ και που φέρει τον τίτλο:  ''Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς, π. Σεραφείμ Ρόουζ και σχισματικός ζηλωτισμός'' (https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/05/blogpost_902.htmlfbclid=IwAR3XWbS5Ur80h76FBtsvUuL0SOTT_eRCV867YrvlnkFsbffNI5UmTDC0Cs).

Θα πρέπει να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας το ποιοί αδελφοί δημοσιεύουν αυτό το κείμενο; Αποτειχισμένοι! Αν το δημοσίευαν μνημονευτές θα είχε και κάποια λογική........

Εκεί αναφέρονται τα εξής:
 «Το τμήμα της ρωσικής Εκκλησίας που βρίσκεται στο εξωτερικό θεωρεί ότι είναι αδιάσπαστο πνευματικά ενιαίο παρακλάδι της Μεγάλης Ρωσικής Εκκλησίας.Δε διαχωρίζει τον εαυτό του από τη Μητέρα Εκκλησία και δεν αυτοπροσδιορίζεται ως αυτοκέφαλο”» (η υπογράμμιση δική μας)]».

«
Γι’ αυτό και, μετά την πτώση του σοβιετικού καθεστώτος,αποκατέστησε την εκκλησιαστική κοινωνία της με το πατριαρχείο Μόσχας, προς απογοήτευσιν σχισματικών «ζηλωτών» στην Ελλάδα και αλλού!»

«Η διαφορά του ημερολογίου δεν προκαλεί πρόβλημα στην εκκλησιαστική κοινωνία των Εκκλησιών αυτών με τις υπόλοιπες Ορθόδοξες Εκκλησίες του πλανήτη, ενώ αντίθετα οι «ζηλωτές» παλαιοημερολογίτες στην Ελλάδα και αλλού έχουν διακόψει αυτή την κοινωνία, με το πρόσχημα ότι οι Ορθόδοξες Εκκλησίες που δέχτηκαν την αλλαγή, αλλά και όσες κοινωνούν με αυτές, έχουν προδώσει την Ορθοδοξία στον πάπα.»

«Όταν το 1945 διακονούσε ως επίσκοπος Σαγκάης, είναι γνωστό ότι μνημόνευε στις ιερές ακολουθίες το νεοεκλεγμένο πατριάρχη Μόσχας Αλέξιο Α΄ μαζί με το μητροπολίτη Αναστάσιο». 

«Όπως είπε στους δημοσιογράφους ο πνευματικός του υιός Μπόρις Μάσενκοφ (ένα από τα [σ.σ. χιλιάδες] ορφανά που είχε φροντίσει κάποτε ο αρχιεπίσκοπος), το μόνο που έκανε ο αρχιεπίσκοπος Ιωάννης ήταν να μνημονεύσει τον πατριάρχη της Μόσχας κατά τη διάρκεια των ιερών ακολουθιών» (π. Δαμασκηνός, ό.π., σελ. 384, η υπογράμμιση δική μας)»

«Κατά τη διάρκεια της δίωξής του, οι οπαδοί των αντιπάλων του είχαν φανατιστεί εναντίον του και πολλές φορές τον προπηλάκιζαν μετά τη λήξη των ιερών ακολουθιών!… Τότε ο άγιος Ιωάννης έκανε μία ακόμη ενωτική πράξη: «Η διαμάχη ήταν τόσο έντονη, ώστε ο αρχιεπίσκοπος Ιωάννης έδωσε την ευλογία του σε πολλά μέλη του ποιμνίου του να πηγαίνουν στην εκκλησία του πατριαρχείου της Μόσχας στο Σαν Φρανσίσκο αντί για τη δική του εκκλησία».

«Ο π. Σεραφείμ έγραψε: «Βλέπουμε την ανάγκη για τη διατύπωση μιας υγιούς τοποθέτησης, η οποία θα δίνει έμφαση στην αληθινή Ορθοδοξία, η οποία σταθερά θα αντιτίθεται στον οικουμενισμό και τον εκσυγχρονισμό, αλλά δεν θα βγαίνει από το πλοίο που είναι η Εκκλησία, ...»


και πολλά πολλά ακόμα....

Στα επιλεγμένα κείμενα αυτά (γι΄ αυτά ομιλούμε διότι υπάρχουν και άλλα που μερικοί δεν τα παρουσιάζουν και έχει δημοσιεύσει μερικώς το ιστολόγιο ''Κρυφό Σχολειό''), διαπιστώνουμε ότι καυτηριάζεται η ''έξοδος'' από την Εκκλησία! Ποιά είναι όμως αυτή η ''έξοδος''; Πότε ''βγαίνει'' κάποιος από την Εκκλησία; Ποιός είναι αυτός που ''αποκαθιστά'' την κοινωνία του με την Εκκλησία και γιατί την αποκαθιστά;

Μάλλον ο σωστός τίτλος του άρθρου θα έπρεπε να ήταν ''
Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς, π. Σεραφείμ Ρόουζ και Αποτείχισις''

Για να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια, σας παραπέμπουμε εδώ και εδώ


8 comments:

  1. Χριστός Ανέστη
    έχει και πολλά ψεύδη αυτό το κείμενο, που χωρίς ντροπή σερβιρουνε στους αναγνωστες τους....οτι η ΡΟΕΔ θεωρουσε Μητερα Εκκλησία το Πατριαρχειο Μοσχας, οτι αποκατεστησε κοινωνια μαζι του μετά την πτώση του σοβιετικού καθεστώτος, ενώ ενώθηκε ένα μέρος της-προδότες κι η ΡΟΕΔ συνεχίζει να υφίσταται, με Ορθή Ομολογία, υπό τον Αρχιεπίσκοπο Τύχων..... κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην γραφεις βλακειες Σταυρο. Απο που κι ως που ειναι οι Τυχωνιτες κανονικοι? Ανηκεις στην Εκκλησια ΓΟΧ υπο τον Αρχιεπισκοπο Καλλινικο εσυ η οχι?

      Διαγραφή
    2. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος αδελφέ!

      Διαγραφή
  2. Aνώνυμε (...) παραθετω την εισηγηση του Σεβασμιωτάτου Φώτιου περί της ενώσεως με Τυχωνιτες.
    Τότε που οι ΓΟΧ πίστευαν κι ομολογούσανε πολύ διαφορετικά πράγματα κι άλλα έπραξαν στην συνέχεια....
    https://sites.google.com/site/asteiacy/home/ekklesiastika-dokimia/peritoudynatoutesenoseosekklgochellados-rosikesgnorthekklesias
    Εκεί ο Σεβασμιώτατος ομολογεί μεταξύ άλλων :
    "Πάντως πρόκειται περί ομολογίας λίαν υπερτέρας καθαρότητος από αυτήν της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς (Ρ.Ο.Ε.Δ.), όταν κατά το παρελθόν, η Εκκλησία μας ήτο ηνωμένη μετ’ αυτής, η όταν ελάβομεν επισκοπικάς χειροτονίας εξ αυτής...."
    όπως και για την πλήρη κανονικότητα των χειροτονιών τους.

    Κι απλά δεν έγινε τελικώς η ένωση (σύμφωνα με άλλο κείμενο του Σεβασμιωτάτου) γιατί :
    Οἱ Ρῶσοι, παρά τάς διαβεβαιώσεις των μέχρι καὶ τόν Μάρτιον τοῦ 2011 ὅτι δὲν ἐπρόκειτο νὰ ἀναμιχθοῦν εἰς τὴν Σερβίαν, παρά μόνον ἐάν προσκληθοῦν ἀπό ἡμᾶς, προέβησαν εἰς τὴν εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονίαν τοῦ ἡμετέρου Σέρβου Ἱερομονάχου Ἀκακίου τὴν 2/15 Αὐγούστου, ἤτοι ἀκριβῶς τὴν παραμονήν τῆς λήψεως ἀποφάσεως ἀπό τὴν Ἱερὰν Σύνοδον τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν περί τῆς προτάσεώς μου. Ὀλίγας ἡμέρας πρὸ τῆς χειροτονίας, ἦλθεν ἐν Ἑλλάδι ἀντιπροσωπεία τῆς Ρωσικῆς συνόδου ὑπό τόν Ἀρχιεπίσκοπον Τύχωνα, ὁμοῦ μετά τοῦ Ἱερομονάχου Ἀκακίου. Κατά τάς συζητήσεις ἐγένετο σαφές εἰς τούτους ὅτι ἐπρόκειτο νὰ συζητηθῇ ὑπό τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου ἐντός τῶν ἑπομένων ἡμερῶν ἡ εἰσήγησίς μου, παρ’ ὅλα ταῦτα ὅμως προετίμησαν νὰ προχωρήσουν εἰς τὴν χειροτονίαν...
    Ἡ πρᾶξις τῶν Ρώσων Ἀρχιερέων κατέστησεν τούτους ἀναξιοπίστους εἰς τούς ὀφθαλμούς τῶν Συνοδικῶν μελῶν καί τοῦτο εἶναι ἐπαρκῆς λόγος διὰ τὴν διακοπήν τῆς διαδικασίας προσεγγίσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tότε μάλιστα είχανε βάλει οι ΓΟΧ κι αυστηρούς (σωστούς) όρους στους Τυχωνίτες, όπως να Βαπτιστούνε όσοι δεν είχανε τις 3 καταδύσεις κ.α.
    Κι εκείνοι δέχτηκαν και συμμορφώθηκαν.
    Και τελικώς οι ΓΟΧ ενώθηκαν με εκείνους που ο Σεβασμιώτατος κατηγορούσε με τα χειρότερα λόγια στην εισήγηση του 2009, χωρίς εκείνοι να μετανοήσουνε (!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τους σημερινούς ΓΟΧ λοιπόν, που κάνουνε αυτά και πολλά άλλα, σαφώς και δεν μπορώ να έχω πια κοινωνία. Υπάρχουνε βέβαια κι αποτειχισμένοι Ιερείς ΓΟΧ (ελαχιστότατοι δυστυχώς) κι όχι μόνο οι Τυχωνίτες στην Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καποιοι άλλοι θεωρούν βέβαια ως κανονικη ΡΟΕΔ εκεινη υπό τον Αγαθάγγελο, ο οποίος ακολουθησε το Πατριαρχείο Μοσχας για αρκετα χρόνια (τα γράφει ο Σεβασμιώτατος με λεπτομέρειες.....) και μετά αποφάσισε τάχα (εξηγώ παρακάτω) να ξεκόψει αλλά και ταυτόχρονα να διαγράψει οσους τοσα χρόνια δεν είχανε (όπως εκεινος) κοινωνια με το Πατριαρχειο και να αυτοανακηρυχθεί ως μοναδικός Επίσκοπος ΡΟΕΔ (!!!) .
    Τέτοιες ταχυδακτυλουργίες δεν κάνουνε ούτε οι Οικουμενιστες.
    Έγραψα τάχα, γιατί γνωστά είναι και τα άλλα Οικουμενιστικά παραστρατήματά του, για τα οποία ουδέποτε ΔΗΜΟΣΙΩΣ μετανόησε-απεκήρυξε.
    Με αυτον έκαναν χειροτονιες οι Κυπριανιτες και μετα ολοι μαζι ενωθηκαν με τους ΓΟΧ-Καλλινίκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι γνωστό σε αρκετούς το ποιος είμαι, αλλά κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται κι ενυπόγραφα

    Σταύρος Τάκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top