(Αποδεικτικός αντί-λόγος για τα τρία δόλια ψέματα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου)

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεολόγου - Θρησκειολόγου


Α΄. ΤΑ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΓΝΩΜΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΛΗΣΤΡΙΚΗΝ ΣΥΝΟΔΙΚΗN ΑΠΟΦΑΣΗ.

Τί ακριβώς έχει αποφασίσει εν Συνόδω η Ιεραρχία της Εκκλησία της Ελλάδος;
Αποφάσισεν βασικά, ότι εγκρίνεται η απόφασις της ΔΙΣ, η οποία απόφασις της ελήφθηκε από τα πορίσματα και τις Συνοδικές επιτροπές που ασχολήθησαν με το Ουκρανικό Ζήτημα.
Τί απόφασιν έλαβεν η ΔΙΣ, και ποιό ήταν το πόρισμα των Συνοδικών επιτροπών;
Οι Συνοδικές επιτροπές έβγαλαν το κακόδοξο και αυθαίρετο συμπέρασμα-πόρισμα, ότι, το οικουμενικόν Πατριαρχείον έχει το κάθε «κανονικό» και «έννομο» δικαίωμα να παρεμβαίνει σε εσωτερικά ζητήματα ετέρας Τοπικής Εκκλησίας. Ότι, έχει το κάθε «κανονικό» και «έννομο» δικαίωμα να παραχωρεί, ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ, και κατά το δοκούν «Αυτοκεφαλίες» χωρίς μάλιστα την σύμφωνη γνώμη Πανορθόδοξης ή Οικουμενικής ομοφωνίας και συμφωνίας. Ότι, έχει το κάθε «κανονικό» και «έννομο» δικαίωμα, δικαίωμα να σου πετύχει, να επαναφέρει και να βαφτίζει -αναλόγως των γεωπολιτικών Ρωσσοφοβικών συμφερόντων του- τους Σχισματικούς Ουκρανούς, ως «Κανονικούς» και «Αυτοκέφαλους», ως μια Νέα και «Κανονική Εκκλησία».
Με απλά λόγια για τους απλούς αναγνώστες/τριες μας: η Ιεραρχία της Εκκλησία της Ελλάδος ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ το «Κανονικό» δήθεν δικαίωμα του οικουμενικού Πατριαρχείου να παραχωρεί «Αυτοκέφαλα» σε ξένες εκκλησιαστικές επαρχίες, να παρεμβαίνει και να αποκαθιστά -δια της αντικανονικής και επιθετικής εισπηδήσεως- ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΟΥΣ και δη πανορθοδόξως Καθαιρεμένους-Αυτοχειροτονήτους και Σχισματικούς χωρίς την σύμφωνη γνώμη της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας αλλά και της Τοπικής Εκκλησίας από όπου και απεκόπησαν.
Με απλά λόγια η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, επευλογεί, την αδικία έναντι των Ρώσσων, υποστηρίζει την παρανομία, αναγνωρίζει την κακογνωμία και την αντικανονικότητα των ενεργειών του Οικουμενικού Πατριαρχείου, καθότι το αναγνωρίζει άκουσον-άκουσον ως «Ανωτέρα Αρχή» του, ενώ κατ΄ουσίαν, εκκλησιολογικώς, η Ανωτέρα Αρχή των Τοπικών Εκκλησιών, είναι μία Αγία Οικουμενική Σύνοδος, και όχι απλά το οικουμενικόν Πατριαρχείον.
Τούτη η θλιβερή απόφασις, πρόκειται κατά την γνώμη μας, για την μεγίστη διαστροφήν και παραχάραξην της ορθοδόξου Εκκλησιολογίας, την αλλοίωσιν της Δογματικής διδασκαλίας της Εκκλησίας. Εξάπαντος, πρόκειται για μια συντονισμένη και οργανωμένη διαστροφήν του Κανονικού Εκκλησιαστικού Δικαίου. Πρόκειται για την επέλασιν του κακοδόξου δόγματος της «Νέας Εκκλησιολογίας» του οικουμενικού Πατριάρχου.
Πάμε να δούμε τώρα, τα ειδεχθή ψέματα, την Ελλαδική προπαγάνδα που συντονίζεται με την Νεοφανριώτικη προπαγάνδα, τις φρικτές πανουργίες και το ξαναγράψιμο της Εκκλησιαστικής Ιστορίας υπό του Ιερωνύμου του νέου Κοπρώνυμου, του κατέχοντι ΑΝΑΞΙΩΣ τον Θρόνον της ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Β΄. ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΛΙΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΑΡΕΣΥΡΑΝ ΤΗΝ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΜΑΣ.

Ποιά είναι τα ψέματα λοιπόν και η ελλαδική προπαγάνδα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου, τα οποία μάλιστα υπερψήφισαν αδαείς, άσχετοι, και δεινώς αθεολόγητοι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος;
Αντιγράφω, επ΄αυτού μια μικρή παράγραφον εκ του ανακοινωθέντος:
«Ακολούθως, ο Μακαριώτατος έκανε σύντομη αναφορά στον συνοδικό θεσμό και την διοικητική οργάνωση της Εκκλησίας, καθώς και στον θεσμό της Αυτοκεφαλίας. Σημείωσε δε ότι η Εκκλησία της Ουκρανίας παρέμενε πάντοτε στην κανονική εκκλησιαστική δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου, το οποίο παραιτήθηκε εκ της κανονικής του δικαιοδοσίας, για να ενταχθεί στην κοινωνία των αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, πράξη την οποία το Πατριαρχείο Μόσχας αποδοκιμάζει ως αντικανονική, σαν να ανήκε κανονικώς σε αυτό».
1ον Ψέμα: «Σημείωσε δε ότι η Εκκλησία της Ουκρανίας παρέμενε πάντοτε στην κανονική εκκλησιαστική δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου».
Η αλήθεια, είναι: Η Εκκλησία της Ουκρανίας ΔΕΝ παρέμενε πάντοτε στην Κανονικήν εκκλησιαστικήν δικαιοδοσία του οικουμενικού Πατριαρχείου, αλλά ότι η Εκκλησία της Ουκρανίας υπάγετο σχεδόν 300 χρόνια στην Εκκλησία της Ρωσσίας.
Η αλήθεια τεκμηρειωμένη, είναι: Σύμφωνα με την γνώμη του καθηγητού Βλάσιου Φειδά, δέχεται γραπτώς, ως έγκριτος ιστορικός και κανονολόγος, ότι με Πατριαρχικήν Συνοδική Πράξη του 1686 το Οικουμενικόν Πατριαρχείον ΥΠΗΓΑΓΕΝ την Εκκλησία της Ουκρανίας (την Μητρόπολιν Κιέβου) στην δικαιοδοσία του Πατριαρχείου της Μόσχας. (ΠΗΓΗ: «ΡΩΣΣΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ», Θ.Η.Ε. 10, 1043, ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ, σσ. 273-274.)
2ον Ψέμα: «Το οποίο (οικουμενικό Πατριαρχείον) παραιτήθηκε εκ της κανονικής του δικαιοδοσίας».
Η αλήθεια είναι: ότι το οικουμενικόν Πατριαρχείον ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕΝ εκ της κανονικής του δικαιοδοσίας στην Εκκλησία της Ουκρανίας από το 1686 με επίσημην Πατριαρχικήν Συνοδικήν Πράξιν όπου ΥΠΗΓΑΓΕΝ την Εκκλησία της Ουκρανίας στην Μόσχα.
Η τεκμηριωμένη αλήθεια είναι, ότι: Το Οικουμενικόν Πατριαρχείον και η Εκκλησία της Ρωσσίας συμπορεύοντο φιλάδελφα και κανονικά 3 ολόκληρους αιώνες, διότι, «μετά την επι της Πολωνίας νίκην των Ρώσσων το 1654 και την ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΙΝ της Ουκρανίας εις την Ρωσσίαν ΣΥΝΕΔΕΘΗ και πάλιν το Κίεβον με την Μόσχαν και ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΑΘΗ η ΕΝΟΤΗΣ με ΕΓΚΡΙΣΙΝ του Οικουμενικού Πατριαρχείου». (Θεοδώρου Ζήση, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΟΣΧΑ, σελ. 31).
3ον Ψέμα: «πράξη την οποία το Πατριαρχείο Μόσχας αποδοκιμάζει ως αντικανονική, ΣΑΝ να ανήκε κανονικώς σε αυτό».
Η αλήθεια είναι, ότι: Η Εκκλησία της Ρωσσίας, έχει απόλυτον δίκαιον σύμφωνα με την Πατριαρχικήν Πράξιν του 1686, και δεν αποδοκιμάζει αδίκως το οικουμενικόν Πατριαρχείον, αλλά το αποδοκιμάζει δικαίως και Κανονικώς, και άρα είναι αυθαίρετη, προπαγανδιστική και ψευδής η μομφή «σαν να ανήκε κανονικώς σε αυτό», αφού σύμφωνα με τα επίσημα Πατριαρχικά Έγγραφα η Εκκλησία της Ουκρανίας ανήκε και συνεχίζει να ανήκει Κανονικώς σε αυτό, δηλ. η Εκκλησία της Ουκρανίας ανήκει στο Πατριαρχείον της Μόσχας.

Γ΄. ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

Με τα πιό πάνω αποδεικτικά στοιχεία και με τις συστηματικές αντιρρήσεις μας για το Ουκρανικό Ζήτημα της αδίκου και αντικανονικής παραχωρήσεως «Αυτοκεφαλίας» στους Σχισματικούς της Ουκρανίας, βγαίνουν τα καθόλου αυθαίρετα τρία (3) συμπεράσματα, ότι:
1. Η αυθαίρετη και υπερόρια Συνοδική απόφασις του οικουμενικού Πατριαρχείου, να αποκαταστήσει άρδην τους κατεγνωσμένους πανορθόδοξα ουκρανούς Σχισματικούς, είναι ληστρική Συνοδική απόφασις, και άρα καθίσταται άκυρην, αφού σύμφωνα με το Κανονικόν Δίκαιον, καμία Τοπική Εκκλησία δεν έχει αρμοδιότητα να παρεμβαίνει δια εισπηδήσεως σε εσωτερικά ζητήματα μιας άλλης εκκλησιαστικής δικαιοδοσίας, πλήν μιάς Αγίας Πανορθόδοξης, Καθολικής και Οικουμενικής Συνόδου.
2. Η απόφασις της Ιεραρχίας της Συνόδου Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι αυθαίρετη, άδικη και ληστρική, αφού ακολουθεί -ελέω ελλαδικού Εθνοφυλετισμού- τα ταυτόσημα αντικανονικά-κακόγνωμα-κακόδοξα διολισθήματα και βήματα του οικουμενικού Πατριάρχου.
3. Οι εν λόγω δύο ληστρικές Συνοδικές αποφάσεις, κατά της Εκκλησίας της Ρωσσίας, πρέπει να συνδέονται, λογικά, ιστορικά και εκκλησιολογικά με την μεγίστη ληστρικότητα που επισυνέβει στην σύγχρονη Εκκλησιαστική Ιστορία μας, με την γνωστή σε όλους μας Ληστρικήν «Πανορθόδοξη» Σύνοδον της Κρήτης (Κολυμπάριον 2016), την δήθεν «Μεγάλη και Αγία Πανορθόδοξη Σύνοδο» των Οικουμενιστών, εις την οποίαν ετέθησαν τα ιδεολογικά και σαθρά θεμέλια, τόσον του Δογματικού Σχίσματος όσον και του ετεροχρονισμένου και εν εξελίξει Κανονικού Σχίσματος, μεταξύ Ελλήνων και Σλάβων.
Η εξ ελλάδος εθνοφυλετική καραμέλα, ότι ευθύνεται κυρίως η Εκκλησία της Ρωσσίας, που δεν κατέβηκε στο Κολυμπάριον, για το γράφοντι, δεν περπατά ως καλό και ισχυρό επιχείρημα, διότι οι αψευδείς πληροφορίες μου έλεγαν ότι η Μόσχα ήτο πανέτοιμη να κατέβει...
Και όλα αυτά τα προπαγανδιστικά ιδεολογήματα και την σχισματικήν τάσιν, την προτηγάνισεν και την εμαγείρεψεν, αριστοτεχνικώς και δολίως, η «Μητέρα Εκκλησία» μας, εκείνη του οικουμενικού δήθεν πατριαρχείου της Κωνσταντινουπόλως.
Συνεπώς τί μέλλει γενέσθαι, αδελφοί/ές και πατέρες;
Κύριος οίδεν!...


apologitika@gmail.com / panagiotisnounis@gmail.com 
Διαχειριστής του Ιστολογίου «Απολογητικά»



0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top