Είναι, άραγε, ψευδώνυμος γνώση καί η καθ' ημάς πίστη ; Είναι φύσει αδύνατον οι πιστοί καί φοβούμενοι τόν Θεόν, κάθε φορά νά προστρέχουν πρός επίσκεψη πνευματικού, προκειμένου νά τού εκθέτουν τούς, περί πίστεως, λογισμούς γνώσεως αυτής, εφόσον βέβαια έχουν καί τό σχετικό ενδιαφέρον, καί αναζητούν απαντήσεις στήν Αγίαν Γραφή και στούς πατέρες τής Εκκλησίας. Νομίζω δέ, επιπλέον, ότι η "συμφωνία πατέρων" έχει αμάρτυρον βοηθό τά γεγραμμένα στήν Παλαιά καί τήν Καινή Διαθήκη. Τέλος, κάθε "ιδία γνώσις" οφείλει νά τίθεται πρός συζήτηση, πρίν αρχίσει αυτοβούλως νά διαδίδεται urbi et orbi.
Και η απαραίτητη υστερόγραφη παρένθεση. Σέ επίσκεψη τού γράφοντος σέ πνευματικό, τού έθεσα μερικούς "ίδιους λογισμούς" περί θεμάτων (γνώσεως) πίστεως. Η απάντηση που έλαβα - πασίγνωστος καί περιζήτητος Ν/Η πνευματικός - ήταν :
"Έχεις κάτι άλλο νά εξομολογηθείς εκτός από αυτά που μέ ρωτάς ;". Απάντησα όχι. Τότε κι εκείνος μού είπε : "Αυτά νά τά κουβεντιάσεις μέ κανένα θεολόγο. Η εξομολόγηση δέν είναι γιά τέτοια". Έφυγα.
Αγαπητέ Κέ Κυπριανέ για τολμήστε και ρωτήστε τους υψηλά ιστάμενους της Συνόδου των ΓΟΧ ΘΝΠ, για το εάν αρμόζει σε Ορθοδόξους να κάνουν εγγραφή στο τμήμα των ετεροδόξων προκειμένου να στηρίξουν το αντίχριστο οικοδόμημα των ΘΝΠ, και μετά εάν έχετε το θάρρος της γνώμης, δημοσιεύσατε παρακαλώ πολύ την απάντηση για να γίνει διάλογος. Έτσι για να δείτε μια άλλη παράμετρο μιας άλλης ψευδώνυμος γνώση Συνοδικής αυτή τη φορά και όχι ατομικής, πού μας έχει ρουφήξει την ελευθερία της Πίστεως. Η αλήθεια Κέ Κυπριανέ θέλει καταρχήν να είσαι ελεύθερος.
Είναι, άραγε, ψευδώνυμος γνώση καί η καθ' ημάς πίστη ; Είναι φύσει αδύνατον οι πιστοί καί φοβούμενοι τόν Θεόν, κάθε φορά νά προστρέχουν πρός επίσκεψη πνευματικού, προκειμένου νά τού εκθέτουν τούς, περί πίστεως, λογισμούς γνώσεως αυτής, εφόσον βέβαια έχουν καί τό σχετικό ενδιαφέρον, καί αναζητούν απαντήσεις στήν Αγίαν Γραφή και στούς πατέρες τής Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω δέ, επιπλέον, ότι η "συμφωνία πατέρων" έχει αμάρτυρον βοηθό τά γεγραμμένα στήν Παλαιά καί τήν Καινή Διαθήκη.
Τέλος, κάθε "ιδία γνώσις" οφείλει νά τίθεται πρός συζήτηση, πρίν αρχίσει αυτοβούλως νά διαδίδεται urbi et orbi.
Και η απαραίτητη υστερόγραφη παρένθεση.
Σέ επίσκεψη τού γράφοντος σέ πνευματικό, τού έθεσα μερικούς "ίδιους λογισμούς" περί θεμάτων (γνώσεως) πίστεως. Η απάντηση που έλαβα - πασίγνωστος καί περιζήτητος Ν/Η πνευματικός - ήταν :
"Έχεις κάτι άλλο νά εξομολογηθείς εκτός από αυτά που μέ ρωτάς ;". Απάντησα όχι. Τότε κι εκείνος μού είπε : "Αυτά νά τά κουβεντιάσεις μέ κανένα θεολόγο. Η εξομολόγηση δέν είναι γιά τέτοια". Έφυγα.
Αγαπητέ Κέ Κυπριανέ για τολμήστε και ρωτήστε τους υψηλά ιστάμενους της Συνόδου των ΓΟΧ ΘΝΠ, για το εάν αρμόζει σε Ορθοδόξους να κάνουν εγγραφή στο τμήμα των ετεροδόξων προκειμένου να στηρίξουν το αντίχριστο οικοδόμημα των ΘΝΠ, και μετά εάν έχετε το θάρρος της γνώμης, δημοσιεύσατε παρακαλώ πολύ την απάντηση για να γίνει διάλογος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι για να δείτε μια άλλη παράμετρο μιας άλλης ψευδώνυμος γνώση Συνοδικής αυτή τη φορά και όχι ατομικής, πού μας έχει ρουφήξει την ελευθερία της Πίστεως.
Η αλήθεια Κέ Κυπριανέ θέλει καταρχήν να είσαι ελεύθερος.
"31 Έλεγεν ούν ο Ιησούς πρὸς τοὺς πεπιστευκότας αυτώ Ιουδαίους· εὰν υμείς μείνητε εν τώ λόγω τώ εμώ, αληθώς μαθηταί μού εστε, 32 καὶ γνώσεσθε τὴν αλήθειαν καὶ η αλήθεια ελευθερώσει υμάς"(Ιν. η').
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αλήθεια θέλει κατ' αρχήν εμμονή "εν τώ λογω τώ εμώ", ακολουθεί η γνώσις τής αληθείας καί, τέλος, έπεται η ελευθερία.
Τό αρκτικόλεξο ΘΝΠ, που ακολουθεί το ΓΟΧ, δέν ξέρω τι σημαίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφή