«Ὁ κ. Νικ. Σωτηρόπουλος συμφωνεῖ μὲ τὴν ἀποτείχισι τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστάς».

κ. Ἀντώνιος Μάρκου (ἄτυπος «γραμματέας» τοῦ κ. Σωτηρόπουλου) ἔστειλε χθὲς τὸ πρωΐ στὸ «ΕΛΛΑΣ –ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» τὴν παρακάτω διάψευση, ποὺ τὸ ἱστολόγιο δὲν δημοσίευσε. Τὴν δημοσιεύουμε, ἐπαναλαμβάνοντας τὴν δήλωση, ὅτι μὲ τὴν οὐσία, ὅσων θίγει ὁ κ. Σωτηρόπουλος περὶ τῆς ἀποτειχίσεως, θὰ ἀσχοληθοῦμε μετὰ τὶς γιορτές.


«Κάνετε μεγάλο λάθος, δεν βγαίνει καθόλου αβίαστα ότι μιλάει για την αποτείχησι. Ο κ. Σωτηρόπουλος συμφωνεί με την αποτείχησι του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά από τους Οικουμενιστάς. Εδώ θέλει να τονίσει ότι πρέπει γενικώς οι πιστοί να μετέχουν στα μυστήρια για τη σωτηρία τους. Ποτέ δεν αναφέρεται ο κ. Σωτηρόπουλος στο ζήτημα της αποτειχήσεως για λαϊκούς. Είναι άτοπο. Δεν υφίσταται. Η αποτείχησι σύμφωνα με τον ΙΕ΄κανόνα της Πρωτοδευτέρας αναφέρεται σε κληρικούς. Εσείς διαστρέψεται τον τίτλο βάζοντας εισαγωγικά ότι ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος λέγει ακριβώς αυτές τις φράσεις του τίτλο σου. Δεν είναι τόσο απλή υπόθεσι όπως νομίζετε να βγάζεται συμπεράσματα και να ερμηνεύεται κατά το δοκούν. Επιμένει ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος να ανακαλέσετε την αυθαιρεσία σας, και από δω και πέρα αν θέλετε να αλλάζετε τους τίτλους των άρθρων του να ενημερώνετε πρώτα για να λαμβάνετε έγκριση.


ΣΧΟΛΙΟ '' ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ'': ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο Κ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ Π,. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ. ΠΑΛΑΙΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ  ΤΟΥ Κ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΟΜΩΣ, ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ, ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ; ΑΣ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΘΕΩΣ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ. 

1 comments:

  1. Με πρότυπο το «ἀλλήλους δάκνετε καὶ κατεσθίετε»

    Αντώνιος Μάρκου :
    Ποτέ δεν αναφέρεται ο κ. Σωτηρόπουλος στο ζήτημα της αποτειχήσεως για λαϊκούς. Είναι άτοπο. Δεν υφίσταται. Η αποτείχησι σύμφωνα με τον ΙΕ΄κανόνα της Πρωτοδευτέρας αναφέρεται σε κληρικούς.

    κυπριανός χ :
    Τι είναι ο κ. Σωτηρόπουλος; Λαϊκός ή Κληρικός ; Αν ήταν κληρικός αυτά που έγραψε έπρεπε να τα απευθύνει εσωτερικά με την ένδειξη "Προς Κληρικούς". Είναι όμως λαϊκός και εν είδη κληρικού - ή μήπως όχι; - απευθύνεται προς λαϊκούς. Αν καταχράται των επιστημονικών διαπιστευτηρίων του, ας τον επαναφέρει στην τάξη η Ιεραρχία της Εκκλησίας. Σημείωση, ο οικουμενικός Βαρθολομαίος τον έχει αφορίσει.

    Μήπως νομίζει ο κ. Αντώνιος Μάρκου ότι απευθύνεται σε αφελείς ; Οι ποιμένες δεν "βόσκουσι εαυτούς" αλλά ποίμνιο. Όταν ένας επίσκοπος παύει την αναφορά του ονόματος ενός αιρετίζοντος επισκόπου, επειδή γυμνή κεφαλή κηρύσσει κατεγνωσμένη αίρεση, δεν το κάνει ερήμην του ποιμνίου του. Το κάνει παρρησία και ενώπιον των ποιμαινόμενων πιστών.

    Λοιπόν, αυτός ο διαχωρισμός των μυστικά αποτειχιζόμενων (: ερήμην ποιμνίου) κληρικών από τους φανερά απομακρυνθέντες λαϊκούς κατά τον αδιανόητο τρόπο «άνευ ποιμένος», αν μη τι άλλο, είναι σκανδαλώδης υπεκφυγή.
    Στην περίπτωση του αφανώς φεύγοντος από αιρετίζοντα επίσκοπο ισχύει το του Κυρίου « : 15 Ἐὰν δὲ ἁμαρτήσῃ εἰς σὲ ὁ ἀδελφός σου, ὕπαγε ἔλεγξον αὐτὸν μεταξὺ σοῦ καὶ αὐτοῦ μόνου· ἐάν σου ἀκούσῃ, ἐκέρδησας τὸν ἀδελφόν σου· 16 ἐὰν δὲ μὴ ἀκούσῃ, παράλαβε μετὰ σοῦ ἔτι ἕνα ἢ δύο, ἵνα ἐπὶ στόματος δύο μαρτύρων ἢ τριῶν σταθῇ πᾶν ῥῆμα.17 ἐὰν δὲ παρακούσῃ αὐτῶν, εἰπὲ τῇ ἐκκλησίᾳ·» (Μτ. ιη΄)

    Μετά από αυτό ακολουθεί το :

    «... ἐὰν δὲ καὶ τῆς ἐκκλησίας παρακούσῃ, ἔστω σοι ὥσπερ ὁ ἐθνικὸς καὶ ὁ τελώνης.» (Μτ. ιη΄) και τούτο σημαίνει απομάκρυνση ή αποτείχιση.

    Οι νεωτερικοί ακαδημαϊκοί Κανονολόγοι και θεολόγοι αποδίδουν το "ειπέ τη εκκλησία" διαφόρως. Δηλαδή ερήμην του λαού του Θεού. Αυτό όμως δεν είναι εκκλησία, Είναι η ψευδοεκκλησία του Καίσαρα, δηλαδή των Αγγλικανών, που ανακάτεψαν τον πάπα με τον Λούθηρο, για να τρώγονται αυτοί μεταξύ τους και ως μη όφειλε, κι εμείς : «15 εἰ δὲ ἀλλήλους δάκνετε καὶ κατεσθίετε, βλέπετε μὴ ὑπ' ἀλλήλων ἀναλωθῆτε.» (Γλ. ε΄)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top