ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ



ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο Κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ



ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ Ο ΚΥΘΗΡΩΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΕΞΗΣ:

Υ.Γ. Εὐχαριστοῦμε θερμά τόν σεπτό Οἰκουμενικό Πατριάρχη κ.Βαρθολομαῖο γιά τίς ἀπαντητικές πνευματικές εὐχές Του καί γιά τήν ἰδιόχειρη διαβεβαίωσί του ὅτι «ἔχουσι γνῶσιν οἱ φύλακες». Ὁ Ὀρθόδοξος λαός, ὁ ὁποῖος, κατά τήν κοινή ὁμολογία τῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχῶν εἶναι ὁ φύλαξ τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως, αὐτό ζητεῖ ἐν τοῖς πράγμασι καί ὄχι μόνο στή θεωρία ἀπό τούς Ὀρθοδόξους Ποιμένας του. Νά ἱστάμεθα ἐπί σκοπόν ὡς ἄγρυπνοι φρυκτωροί τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καί τῆς Παραδόσεως, πιστοί θεματοφύλακες τῆς Δογματικῆς διδασκαλίας καί τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας. «Φύλακες» δέν λογίζονται ἀσφαλῶς μόνον οἱ Προκαθήμενοι τῶν ἐπί μέρους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἀλλά καί ὅλοι οἱ Ἐπίσκοποι τῆς Ἀνατολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καί ἐν Συνόδῳ καί ἐν ταῖς Θεοσώστοις Ἐπαρχίαις αὐτῶν. Ὅμως, τό πνευματικό αἰσθητήριο τοῦ εὐσεβοῦς καί Ὀρθοδόξου λαοῦ, Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καί Ἐπισκόπων (καί ὅταν αὐτοί δέν ἐκφράζονται ἐπισήμως) ὄχι μόνο δέν ἱκανοποιεῖται, ἀλλά καί ἐξανίσταται ὅταν καταφώρως καί ἀπροκαλύπτως παραβιάζεται ἡ δογματική καί ἡ ἱεροκανονική παράδοσις τῆς Μιᾶς Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας καί παρατηρεῖται νοθεία καί πνευματική ἀλχημεία διά θεολογικά καί ἐκκλησιολογικά θέματα, ὅσον ἀφορᾷ εἰς τήν θέσιν καί ὑπόστασίν της ἔναντι τῶν ἑτεροδόξων ὁμολογιῶν καί τῶν ἑτεροθρήσκων. Ἐδῶ προσμένει τό Ὀρθόδοξο Χριστεπώνυμο Πλήρωμα, Παναγιώτατε Δέσποτα, τήν ἰδική Σας ἐπαγρύπνησι ὡς Πρωθιεράρχου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀλλά καί πάντων ἡμῶν τῶν Ὀρθοδόξων Ἐπισκόπων. Μᾶς θέλουν ἰχνηλάτας καί συνεχιστάς τῆς Ἁγιοπνευματικῆς διδαχῆς καί τῆς φωτεινῆς πορείας τῶν Μεγάλων Πατέρων μας: Ἁγίου Ἀθανασίου Πατριάρχου Ἀλεξανδρείας, τῶν Ἁγίων Τριῶν Ἱεραρχῶν, Μεθοδίου Πατριάρχου Κων/πόλεως τοῦ Ὁμολογητοῦ, Μεγάλου Φωτίου Πατριάρχου Κων/πόλεως, Γρηγορίου Ἀρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης τοῦ Παλαμᾶ, Μάρκου Ἐφέσου τοῦ Εὐγενικοῦ, Γρηγορίου τοῦ Ε' Πατριάρχου Κων/πόλεως κ.λπ., ἀλλά καί τῶν μή Ἐπισκόπων Ἁγίων Πατέρων μας : Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ, Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου κ.ἄ.
Ἄς φωτίση ὅλους τούς Ὀρθοδόξους Ποιμένας τό Πανάγιον Πνεῦμα εἰς ἐγρήγορσιν καί προσευχήν, ἀλλά καί τούς ἐν πλάνῃ καί αἱρέσει ἐκτός Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εὑρισκομένους εἰς ἀνάνηψιν καί ἀληθινήν θεογνωσίαν κατά τό Καινοδιαθηκικό χωρίο˙ «γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς» (Ἰωάν. 8, 32).

† ὁ Κ.Σ

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top