Μεγάλο διεθνές συνέδριο από τους
Ελευθεροτέκτονες (στο τέλος Αυγούστου) σε ξενοδοχείο της Αναβύσσου
του
Κώστα Παππά, από το Σαββατιάτικο ένθετο της Δημοκρατίας για την Ορθοδοξία
Η «αφρόκρεμα» των ελευθεροτεκτόνων θα παραβρεθεί στο Πρώτο θερινό Μασονικό
Εργαστήρι –Συνάντηση (first summer International Masonic Workshop) που θα
πραγματοποιηθεί από τις 27 έως τις 31 Αυγούστου 2014 στην Αθήνα και πιο
συγκεκριμένα σε ξενοδοχείο της Αναβύσσου. Η επίσημη πρόσκληση για το
συνέδριο αναφέρει ότι απευθύνεται προς Ελευθεροτέκτονες όλου του
κόσμου ενώ για τη συμμετοχή σε αυτό δεν είναι απαραίτητο να είναι κάποιος
,μέλος μασωνικής ή άλλης ακαδημαϊκής στοάς. Ωστόσο ο χρόνος και ο τόπος του συνεδρίου
(τη στιγμή που η Ελλάδα αντιμετωπίζει αυτή την πρωτοφανή οικονομική
κρίση) κάνουν πολλούς να αναρωτιούνται για τις στοχεύσεις και τους
σκοπούς αυτού του συνεδρίου . Κάποιοι άλλοι πιο «καχύποπτοι» μιλάνε
για μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να συζητηθούν θέματα γενικότερου
γεωπολιτικού και οικονομικού σχεδιασμού σε σχέση με την Ελλάδα και την ευρύτερη
περιοχή , αφού στη συνάντηση αυτή θα παραβρεθούν προσωπικότητες από όλο τον
κόσμο οι οποίες ανήκουν σε σημαντικές θέσεις στην ιεραρχία των Μασώνων .
Τι λοιπόν θα συζητήσουν σε αυτή τη συνάντηση μεταξύ χαλάρωσης, ποτού και
ψυχαγωγίας όλα αυτά τα υψηλόβαθμα στελέχη του τεκτονισμού ; Και για
ποιο λόγο επελέγη η Αθήνα ως χώρος αυτής της συνάντησης; Οι ερωτήσεις που
μπορεί να θέσει ο οποιοσδήποτε είναι σαφέστατα πολύ περισσότερες από τις
απαντήσεις που μπορεί να λάβει αυτή τη στιγμή. Όμως με ποιόν τρόπο τοποθετείται
η Εκκλησία απέναντι στον Τεκτονισμό; Η «δημοκρατία» φέρνει σήμερα στο φως ένα
άρθρο που δημοσιεύτηκε τον Απρίλιο του 2006 στο περιοδικό Εφημέριος , το οποίο
λόγω και της ειδικής του βαρύτητας, (είναι έντυπο το οποίο εκδίδεται από την
Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος) καταγράφει τη διαχρονική θέση της
Εκκλησίας της Ελλάδος απέναντι στον Τεκτονισμό. Πιο συγκεκριμένα το άρθρο αυτό
υπογράφει ο π. Βασίλειος Γεωργόπουλος , συνεργάτης της συνοδικής
Επιτροπής επι των αιρέσεων και μεταξύ άλλων αναφέρει τη συνεδρίαση της
Διορθοδόξου Επιτροπής η οποία συνεδρίασε από 8 έως 23-6-1930 στη Μονή
Βατοπαιδίου του Αγίου όρους , στην οποία ο Τεκτονισμός χαρακτηρίζεται ως «
σύστημα αντιχριστιανών και πεπλανημένων».
Επίσης στις 12-10-1933 η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της
Ελλάδος υπογραμμίζει συν τοις άλλοις ότι ο Τεκτονισμός « υπομιμνήσκει τας
παλαιάς εθνικάς μυστηριακάς θρησκείας ή λατρείας από των οποίων κατάγεται και
των οποίων συνέχειαν και αναβίωσιν αποτελεί». Επίσης τον Νοέμβριο του 1972 η
Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος επαναλαμβάνει ότι « η Μασωνία είναι
αποδεδειγμένως θρησκεία μυστηριακή, προέκτασις των παλαιών ειδωλολατρικών θρησκειών,
όλως ξένη και αντίθετος προς την εξ αποκαλύψεως σωτηριώδη αλήθειαν της Αγίας
ημών Εκκλσηίας. Διαδηλοί κατηγορηματικώς ότι η ιδιότητς του Μασώνου υπό
οιανδήποτε μορφήν είναι ασυμβίβαστος προς την ιδιότητα του Χριστιανού
μέλους του Σώματος του Χριστού». Σε μια άλλη τοποθέτησή της επι του θέματος η
Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Οκτώβριο του
1996 την θεωρεί «παγανιστική θρησκεία» και τη χαρακτηρίζει ως «αντίχριστον
σύστημα».
Τέλος πριν από κάποιους μήνες και πιο συγκεκριμένα στις 19 Μαρτίου
2014 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος απαντώντας στο θόρυβο τον
οποίο προκάλεσαν φωτογραφίες κληρικών που φέρονται να συμμετείχαν σε
συνεστιάσεις οι οποίες έφεραν χαρακτηριστικά των Τεκτόνων ανέφερε: «Κατόπιν
προτάσεως της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων, η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να
αποστείλει Εγκύκλιο, δια της οποίας θα ανανεώνεται η διαβεβαίωση της Ιεράς
Συνόδου προς το Ορθόδοξο Πλήρωμα, ότι ούτε υπήρξε στο παρελθόν, ούτε υπάρχει
σήμερα Κληρικός της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο οποίος να είναι μέλος οποιασδήποτε
Τεκτονικής Στοάς. Με αυτό τον τρόπο η Ιερά Σύνοδος εκ νέου καταδικάζει τον
Τεκτονισμό και θεωρεί ως ασυμβίβαστη την πίστη του Ορθοδόξου Χριστιανού με την
ιδιότητα του τέκτονος».
Η θέση λοιπόν της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι σαφέστατη πάνω στο θέμα του
Τεκτονισμού τον οποίο και καταδικάζει απερίφραστα.
Στο άρθρο του στο περιοδικό Εφημέριος ο π. Βασίλειος Γεωργόπουλος
αναφέρεται ακόμα στους ανώτερους βαθμούς Τεκτονισμού με στοιχεία τα οποία
αντλούνταια πο την μασωνική εγκυκλοπαίδεια ότι « Οι ανώτεροι βαθμοί του ουδέν
άλλο είναι η συμπύκνωσις των διαφόρων μορφών του εσωτερισμού προσφέρουσα εις
τον Τέκτονα ευρύ πεδίον ερεύνης εις την σφαίραν του υπερευαίσθητου». Στη
συνέχεια του ενδιαφέροντος αυτού άρθρου επισημαίνεται επίσης η παρουσία
παγανιστικών στοιχείων στον Τεκτονισμό και με βάση την μασωνική εγκυκλοπαίδεια
αναφέρεται χαρακτηριστικά « Ουδείς όμως εξετάζων προσεκτικώς τους τρόπους ,
καθ’ ους η ανάστασις ή η επιστροφή εις την ζωήν εδιδάσκοντο δια
συμβόλον και τελετών εις τα Αρχαία μυστήρια και διδάσκονται και σήμερον εις την
τεκτονικήν μύησιν δύναται να αρνηθή , ότι ο Τεκτονισμός απέρρευσεν εκ των
αρχαίων μυστηρίων». Στο άρθρο αυτό γίνετε επίσης ανφορά και στις
αντιχριστιανικές διδασκαλίες στον Τεκτονισμό: σημειώνεται λοιπόν χαρακτηριστικά
στην μασωνική εγκυκλοπαίδεια ότι «ο Ελευθεροτεκτονικός εσωτερισμός
πρεσβεύει επίσης , ως είναι φυσικόν, το δόγμα της μετενσαρκώσεως , άνευ του
οποίου δεν είναι δυνατόν να νοηθή και στηριχθή ο περί εξελίξεως νόμος.
Αθανασία ψυχής άλλωστε , ως την πρεσβεύει ο Ελευθεροτεκτονισμός , δεν θα ήτο
νοητή άνευ της μετενσαρκώσεως».
Όλα αυτά λοιπόν τα στοιχεία αναφέρονται διεξοδικά στον Τεκτονισμό. Θα έχει
λοιπόν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αυτή η συνάντηση στην Αθήνα τον Αύγουστο, αν και
μπορεί κάποιος να υποθέσει ότι οι συζητήσεις που θα απασχολήσουν τους
Ελευθεροτέκτονες στην Αθήνα μάλλον δε θα σχετίζονται τόσο πολύ με τη
μετενσάρκωση αλλά με άλλα θέματα.
ΠΗΓΗ ''ΑΜΕΝ.GR''
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου