" Οικουμενιστική, μεικτή και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Bose της Ιταλίας".

" Οικουμενιστική, μεικτή και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Bose της Ιταλίας". Δηλαδή "μείξις άμεικτος, τέρας αλλόκοτον". 
Μία εκτρωματική, αγνώριστη, παραμορφωμένη, αλλοτριωμένη και παραφθαρμένη, ανιστορική "μορφή", μάλλον μόρφωμα, μοναχισμού.
Όχημα καλλιέργειας και προωθήσεως του πνεύματος του οικουμενιστικού συγκρητισμού που δίκην κακοήθους νεοπλάσματος και χωροκατακτητικής εξεργασίας εξαπλώνεται ταχέως στο σώμα της Οικουμενικής Ορθοδοξίας απειλώντας τη συνοχή της και συνιστώντας θανάσιμη πνευματική απειλή για το Ορθόδοξο φρόνημα των πιστών.


Μετά πολλής της λύπης παριστάμεθα, εδώ και καιρό, μάρτυρες μιας "χρησιμοποιήσεως" του μοναχισμού και των εκπροσώπων του στην υπηρεσία του δαιμονοκίνητου και επάρατου οικουμενισμού με ό,τι, μία οπωσδήποτε απευκταία αυτή εξέλιξη, συνεπάγεται για την ποιότητα του μοναχικού ήθους και για το κύρος του μοναχισμού και των θεραπόντων του.
Συμμετοχή αγιορειτών μοναχών σε οικουμενιστικές εκδηλώσεις με αφορμή ιερά λείψανα, προσλαλιά από ηγουμένη γυναικείας μονής στον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως με την οποία τον καλεί "να συνεχίσει να ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας" sic, επιχείρηση δικαιολογήσεως "κατ οικονομίαν" των συμπροσευχών από ηγούμενο αγιορείτικης μονής, σκανδαλώδης παρουσία μοναζουσών σε οικουμενιστικές εκδηλώσεις στο Ταιζέ και φιλοπατριαρχικές δηλώσεις που προκαλούν τη δικαιολογημένη αγανάκτηση του πιστού λαού μαρτυρούν του λόγου το αληθές.
Ο μοναχισμός υπήρξε πάντοτε μπροστάρης στο θεοφιλή αγώνα για την προάσπιση του δεινώς βαλλομένου Ορθοδόξου Δόγματος. Υπήρξε,υπάρχει και, όσο ο Κύριος το επιτρέψει, θα υπάρξει και στο μέλλον το Παλλάδιο και η Ακρόπολη της Ορθοδοξίας με πρώτο και καλύτερο το Αγιώνυμο Όρος.
Τι σόι, όμως, μετάλλαξηείναι αυτή που αντικρύζει ο λαός του Θεού από κάποιες μονές και κάποιους εκπροσώπους τους; 


υ.γ.
Η ιδεολογική ταυτότητα ενίων των συμμετεχόντων στο συνέδριο της ανομίας στο Bose τυγχάνει γνωστή σε όσους παρακολουθούν επισταμένως τα εκκλησιαστικά μας πράγματα. Ουδόλως μας ξενίζει η συμμετοχή τους σ αυτό. Αυτοί είναι οι άνθρωποι των "ανοιχτών οριζόντων", οι "κοσμοπολίτες", οι υπέρμαχοι του "διαλόγου, της ανοιχτότητας sic, της διαφορετικότητας, της πρόσληψης του κόσμου". Οι αντιφρονούντες είναι οι "φοβικοί", οι "επαρχιώτες", οι "θιασώτες της εσωστρέφειας και του απομονωτισμού" κ.τ.ό.

Λέξεις καινές αλλά κενές. Λόγια παχειά για εντυπωσιαμό και από ουσία ένα πελώριο ΜΗΔΕΝ! "Ξύλινος" οικουμενιστικός λόγος...


ΠΗΓΗ ''ΑΚΤΙΝΕΣ''

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top