Ακούσαμε την ομιλία του π. Γεωργίου Αγγελακάκη η οποία δυστυχώς μειονεκτεί σε επιχειρήματα και μάλιστα επιχειρήματα που είναι πέραν κάθε λογικής! Θα σχολιάσουμε το επίμαχο σημείο.

Αναφέρει λοιπόν ο ίδιος στην ομιλία του:

«Ποιός από τους Αγίους θα ανεχόταν μία τέτοια κατάσταση; Θα κατέβαλε κάθε προσπάθεια, όπως ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος, όπως ο π. Αυγουστίνος, αγωνίστηκαν οι άνθρωποι. Αλλά όταν ο π.Αυγουστίνος κάποτε είπε, 80 παπάδες ήτανε, «αποφασίζω αυτήν την στιγμή να επιστρέψω στο πάτριο», όχι στους παλαιοημερολογίτες, το τονίζουμε αυτό, όχι σε φατρίες σε σχήματα του κόσμου τούτου. Στο πάτριο βρε αδερφέ! Σκύλα Χάρυβδη απο δώ! Δηλαδή Οικουμενισμός Παναίρεση. Απο το άλλο μέρος τα σχίσματα και διερωτάμαι δεν υπάρχει η βασιλική οδός; εκεί θα επιστρέψεις. Τι έλεγε ο π. Αυγουστίνος πάλι; «Θα επιστρέψουμε, πρέπει να επιστρέψουμε προ του 24΄». Είναι λόγια σας τα μεταφέρω όπως ακριβώς τα είπε. Και λέει τώρα στους ιερείς, ποιός θα το ακολουθήσει; Ένας σήκωσε το χέρι...... Ο π. Φιλόθεος τον επισκέφθηκα και θαύμασα την σύνεση που του έδωσε ο Θεός. Παρακολούθησα την ζωή του μέχρι τέλος. Πήγε πάνω στους Αγίους Πάντες στην Πάρο, μίας βδομάδας προσευχής. Και έλεγε δείξε μου Θεέ μου τι πρέπει να κάνω. Τι είπε στον Γέροντα; Θα επιστρέψεις στο πάτριο....»

Ο π. Γεώργιος μας φέρνει ως παράδειγμα τον π. Φιλόθεο Ζερβάκο και τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη. Όντως αγωνιστές και οι δύο! Όμως δεν μας λέγει με ποιούς κοινωνούσαν και ο π. Φιλόθεος, ο οποίος όντως ακολουθούσε το πάτριο αλλά κοινωνούσε με τους Νεοημερολογίτες, και ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης ο οποίος ακολουθούσε το Νέο και κοινωνούσε επίσης με τους Νεοημερολογίτες. Η απόλυτη παράνοια!! Αντί ο π. Γεώργιος να φέρει ως παραδείγματα π.χ. τον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο Καβουρίδη, τον π. Ιερώνυμο Αιγίνης, τους τόσους ιερείς που μαρτύρησαν, φυλακίστηκαν δια να κρατήσουν το πάτριο, ο ίδιος μας φέρνει ως παραδείγματα τον π. Φιλόθεο και τον π. Αυγουστίνο και ακυρώνει με τον τρόπο του τόσους αγώνες και τόσα μαρτύρια των αγωνιστών Ορθοδόξων!

Γιατί όμως δεν μας φέρνει ως παράδείγματα αυτούς που προαναφέραμε; διότι κατά τον ίδιο δημιούργησαν ή ανήκαν σε φατρίες και σχίσματα!!! Και καλά ως εδώ! Ο π. Φιλόθεος και ο π. Αυγουστίνος, που ανήκαν κατά τον ίδιο; στην Εκκλησία; τότε γιατί ο ίδιος αποτειχίστηκε και δεν ακολούθησε το παράδειγμα των ιδίων οι οποίοι είχαν ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με την επίσημη Εκκλησία; ΣΚΗΝΙΚΩΣ ΠΑΙΞΩΜΕΝ;

Μας λέγει από την μία ο Οικουμενισμός από την άλλη τα σχίσματα! Μα καλά οι δύο Γέροντες που μας ανέφερε, ακολουθούσαν την δήθεν ''βασιλική οδό''; Ας την ακολουθήσει λοιπόν και ο ίδιος! Μόνο που αυτή η ''οδός'' είναι η κοινωνία με τους Οικουμενιστές! Ή μήπως θεωρεί ότι εκείνη την εποχή δεν υπήρχε Οικουμενισμός;

Αγαπητέ π. Γεώργιε δεν σώζει η επιστροφή στο πάτριο μόνο. Αν ήταν έτσι, όλοι οι Αγιορείτες, τα Ιεροσόλυμα, και γενικά όσοι ακολουθούν το πάτριο είναι ήδη σεσωσμένοι! Μην γίνεσθε 13μερίτες!

Το πρόβλημα των αποτειχισμένων είναι αυτό που έχουμε πεί και παλαιότερα. Τα λάθη των παλ/των τα ανήγαγαν σε δόγμα πίστεως!

Δεν θα σχολιάσουμε περαιτέρω διότι η ομιλία χάνει σε πολλά σημεία, και ήδη έχουμε αναλύσει πολλάκις αυτά τα ζητήματα. Δυστυχώς η εμπάθεια τυφλώνει και εάν μη Κύριος οικοδομήσει οίκον, εις μάτην εκοπίασαν οι οικοδομούντες! (Ψαλμ. 126.1)

Κρίμα!


2 comments:

  1. Δυστυχώς ο αγαπητός π. Γεώργιος έχει παρασυρθεί από οπαδούς των δύο άκρων και συνεχίζει να λέει αστήρικτα πράγματα. Πως αποδεικνύεται ότι όταν ο Καντιώτης και ο Ζερβάκος μίλαγαν για το παλιό, δεν εννοούσαν τους παλαιοημερολογίτες; Και τότε γιατί ο Καντιώτης σχετιζότανε με τους ΓΟΧ του μακαριστού πρ. Φλωρίνης και των διαδόχων του, και μάλιστα ομιλούσε και στις εκδηλώσεις τους; Και πως ο Ζερβάκος έστελνε στον Κυπριανό εγκωμιαστικές επιστολές για την επιλογή του δευτέρου να αποτειχιστεί και να ενταχθεί στους ΓΟΧ του Αυξεντίου; Δυστυχώς οι οπαδοί των δύο άκρων δρουν αντιπατερικά και αφιλάδελφα, και προσπαθούν να ακυρώσουν έναν Αγώνα 90 ετών, ρίχνοντας τις ευθύνες όχι σε αυτούς που με τις καινοτομίες τους δημιούργησαν αυτό το χάλι, αλλά και σε εκείνους που προσπάθησαν να αντισταθούν για τις αστοχίες τους, παραβλέποντας την πρόθεσή τους. Αυτό κρύβει μεγάλη υπερηφάνεια δυστυχώς. Έτσι εμποδίζεται κάθε ένωση μεταξύ των αντιοικουμενιστών και ο εχθρός επιχαίρει και κυριαρχεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Top