Μας ενημέρωσαν ότι κάποια αδιάφορη ιστοσελίδα μας ονομάζει ως ''θρησκευτική σέκτα''. Τι αστείο και αυτό! Την τελευταία περίοδο γράφουμε γι΄ αυτό το λυπηρό φαινόμενο των διαφόρων ''αδέσποτων'' με προτεσταντικό φρόνημα, και μάλλον εμπνεύσαμε μερικούς από αυτούς.... Ας είναι όμως.

Είπαμε να δούμε το τι ακριβώς συμβαίνει και βλέπουμε εντός της σελίδος αυτής δύο αναρτήσεις με τίτλους:

1) Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΜΑΤΘΑΙΟΥ


και

2) Ο ΆΓΙΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο ΣΤΥΛΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ



Μάλιστα!!! Ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε! Η ''νόσος'' αυτή είναι μεταδοτική......

Καλή ανάγνωση!




ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

4 comments:

  1. ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΣΑΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΕΧΤΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν επιτρέπεται κάτι επί προσωπικού.

      Το γεγονός ότι σας έχω στα φιλικά ιστολόγια σημαίνει ότι αναγνωρίζω ότι έχετε κάνει κάποιες πολύ αξιόλογες ιστορικές έρευνες τις οποίες και συνιστώ στους αναγνώστες του blog μου.

      Δεν είμαι μηδενιστής και κάθε καλή προσπάθεια προς την σωστή κατεύθυνση την αναγνωρίζω.

      Όσον αφορά τον τίτλο "σέκτα" με τον οποίο σας χαρακτήρισα οφείλεται στο γεγονός ότι δεν αντέχετε στο διάλογο και σβήνετε σχόλια, με αποτέλεσμα ένας ουδέτερος και καλοπιστος αναγνώστης να μην μπορεί να βγάλει συμπέρασμα.

      Αντίθετα ενώ στο δικό μου ιστολόγιο έχουν γράψει ορισμένοι τα μύρια όσα, ΔΕΝ έχω διαγράψει κανένα σχόλιο.

      Αυτά τα ολίγα για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Κυριάκο ως ''σέκτα'' δεν θα μπορούσες να μας χαρακτηρίσεις διότι απλούστατα εμείς ανήκουμε σε κανονική και αναγνωρισμένη Εκκλησία, όπως και οι πνευματικοί μας πατέρες.

      Ως προς το θέμα της διαμαρτυρίας σου για τα ''κακώς κείμενα'', πολλές φορές έχω αναφέρει ότι δεν διαφωνώ καθόλου εις το να διαμαρτύρεσαι, διαφωνώ ως προς τον τρόπο της ενστάσεως που χρησιμοποιείτε. Δεν μου αρέσει ο τρόπος αυτός και τον θεωρώ απαράδεκτο. Είναι δικαίωμά σου να κάνεις ότι νομίζεις, αλλά δικαίωμά μου είναι και μένα η επιλογή του να συμφωνώ ή όχι. Το γιατί δεν συμφωνώ το έχω γράψει αρκετές φορές.

      Σχόλια επαναλαμβανόμενα, δηλαδή που αναφέρουν τα ίδια και τα ίδια, δεν ανεβάζω.

      Σου προτείνω να συμμετέχεις μαζί μας στον κοινό αγώνα της ενότητος. Τα κακώς κείμενα'' μπορούν να αντιμετωπισθούν με τρόπο πολύ πιο όμορφο και όπως αρμόζει σε Ορθοδόξους Χριστιανούς.

      Σου θυμίζω ότι ο Άγιος Ταράσιος λέγει: «Όταν η Εκκλησία είναι διηρημένη [διχαστικό φρόνημα], ούτε θεολογοῦμεν ούτε εκκλησιολογοῦμεν, ούτε δογματίζουμε, ούτε εσχατολογοῦμε». Τα σχίσματα και τις διαιρέσεις μας δεν τα βλέπουμε και είμαστε «νήπιοι ταις φρεσί και ουχί τη κακία. Διηρημένης τῆς Εκκλησίας (πυρετός απόψεων) είναι ποτέ δυνατόν να ευσταθήση οποιαδήποτε εκκλησιολογία; Διηρημένων τῶν πιστῶν (εγώ Κηφά, εγώ Απολλώ, εγώ Παύλου), κάθε περαιτέρω ερμηνεία οιουδήποτε θέματος αυτομάτως μεταβάλλεται σε πρόσχημα νέων σχισμάτων και μεγαλυτέρου διχασμοῦ.

      Διαγραφή
    3. Εμάς ο κύριος στόχος μας είναι αυτός ακριβώς κατωτέρω. Όποιος θέλει να συμμετάσχει σε αυτόν τον κοινόν αγώνα, είναι καλοδεχούμενος.

      https://entoytwnika1.blogspot.com/2018/02/2_27.html

      Διαγραφή

 
Top