Κατόπιν όλων αυτών αποφάσισα να διακόψω την σιωπή, την οποία αυτοβούλως επέβαλα στον εαυτό μου, και να ξαναπιάσω στα χέρια μου το καριοφίλι μου, για να αγωνισθώ για την αγία μας Εκκλησία, για την Ορθοδοξία μας και για την Ελλάδα μας. Όταν ο πόλεμος μαίνεται, τότε ως γνωστόν κηρύσσεται γενική επιστράτευση! «Πας ο δυνάμενος φέρειν όπλα» επιστρατεύεται! Και οι εν αποστρατεία Στρατηγοί και αυτοί ξαναγυρίζουν στο μέτωπο! Επομένως και οι «σχολάζον-τες» Αρχιερείς ξαναγυρίζουν στις επάλξεις, για να αγωνισθούν, και για να θυσιασθούν ακόμη, «για του Χριστού την πίστη την αγία και της Πατρίδος την ελευθερία»!
Επικαλούμενος, λοιπόν, την προστασίαν της Παναγίας μας, ξαναγυρίζω στο οχυρό μου! Ο Κύριος «είη μοι Αντιλήπτωρ και Βοηθός»!
Σήμερα σας παραδίδω μια πρώτη ντουφεκιά, δηλ. μια μαχητική ομιλία, την οποία έκαμα το βράδυ της Αναστάσεως στον άδειο Μητροπολιτικό Ναό της Φανερωμένης.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! Αδελφοί μου
+ Αμβρόσιος,
ο ταλαίπωρος και ανάξιος,
ο έως χθες Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας.
Αίγιον, 29 Απριλίου 2020


ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΔΩ

2 comments:

 
Top