Παντού ακούγεται το κουτό επιχείρημα τύπου: «Δηλαδή οι ομοφυλόφιλοι δεν πιστεύουν στον Θεό; ποιος το λέει αυτό;»

Μα φυσικά πιστεύουν σε κάποιον «Θεό» όχι όμως στον Θεό της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης, αλλά σε κάποιον άλλον που έχει άλλες εντολές, άλλη πίστη, άλλη «Εκκλησία»!
Αν όντως πίστευαν στον Θεό που διδάσκει η Ορθόδοξη Εκκλησία και που φέρει ως κεφαλή τον Ιησού Χριστό, τότε θα γνώριζαν πολύ καλά και τις εντολές Του και την Εκκλησία Του και δεν θα συζητούσαν καν ότι συζητούν σήμερα!
«Θεοί» υπήρχαν πολλοί ανά τους αιώνες και γνωρίζουμε πολύ καλά ποιοι ήσαν αυτοί πίσω από τις διάφορες ονομασίες τους......
Πως στο καλό άραγε - εφόσον πιστεύουν βέβαια όπως ισχυρίζονται - λέγουν ''δι ευχών των αγίων πατέρων....»; Γνωρίζουν τι λέγουν οι αυτοί άγιοι πατέρες για το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας;
Ας πάψουν πια να κοροιδεύουν με ηλίθια επιχειρήματα! Ο σκοπός είναι η ξεχαρβάλωση των πάντων και η αλλοίωση της ίδιας της εκκλησίας με επιχειρήματα από τα δήθεν «μέλη» της....
Βέβαια σε αυτό δεν φταίνε μόνον οι ομοφυλόφιλοι, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι πιστεύουν στον Θεό και την Εκκλησία Του και διάφοροι που κόπτονται ξαφνικά επιμένοντας να βαπτίζονται τα βρέφη (παλαιότερα που έκαναν πόλεμο στην εκκλησία επειδή βάπτιζαν βρέφη μας έλεγαν ότι ο άνθρωπος πρέπει να ενηλικιωθεί πρωτίστως και έπειτα να αποφασίσει, δηλαδή το άκρως αντίθετον απ΄ ότι μας λέγουν σήμερα οι διάφοροι δημοσιογράφοι....), αλλά φταίμε και εμείς που ισχυριζόμαστε ότι είμαστε μέλη της εκκλησίας αλλά ως υποκριτές δεν τηρούμε τις εντολές Του.....
Να γιατί επιτρέπει ο Κύριος να βλέπουμε ότι βλέπουμε σήμερα, και να συζητάμε ότι δεν έπρεπε να συζητάμε καν!


Κουτό επιχείρημα 2.

«Εφόσον οι ομοφυλόφιλοι είναι αμαρτωλοί, γιατί δεν έχουν θέση στην εκκλησία; Οι υπόλοιποι που δεν είναι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν αμαρτίες, είναι αναμάρτητοι;»

Κατ΄ αρχάς αμαρτία με αμαρτία διαφέρει. Άλλο είναι π.χ. να βρίσω, άλλο να χτυπήσω, και άλλο να δολοφονήσω κάποιον. Κάποιες αμαρτίες είναι ''ελαφριές'' και άλλες ''βαρύτατες'', δια τούτον τον λόγον και η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει διάφορους κανόνες και διαφορετικά επιτίμια που αφορούν κάθε περίσταση.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία τα μέλη της είναι αμαρτωλοί άνθρωποι που προορισμό έχουν να φτάσουν την κατά χάριν θέωση ώστε να γίνουν άγιοι. Για να επιτευχθεί όμως αυτό προηγείτο η μετάνοια των μελών της.
Μετάνοια σημαίνει αναγνωρίζω πρωτίστως την αμαρτία και έπειτα μεταστρέφομαι, αλλάζω τρόπο ζωής. Απομακρύνομαι από την αμαρτία και πλησιάζω με την απομάκρυνση αυτή την αληθινή μετάνοια και έτσι αλλάζω, γίνομαι άλλος άνθρωπος, καινός, Το πρότυπο του νέου αυτού ανθρώπου είναι ο ίδιος ο Χριστός. Δια τούτο κατήλθε ως άνθρωπος ώστε να μας δείξει τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε. «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή» εντέλλεται ο Ίδιος. Την ''οδό'' αυτή μας την δείχνει ο Ίδιος στο Ευαγγέλιο και οι Άγιοι Πατέρες ερμηνεύουν πιο κατανοητά το τι πρέπει να ακολουθήσουμε και πως πρέπει να το ακολουθήσουμε.
Όποιος ισχυρίζεται ότι είναι μέλος της Εκκλησίας Του και δεν έχει μετάνοια και δεν ακολουθεί τις εντολές Του, δεν είναι μέλος και ας λέγει ο ίδιος ότι είναι.
Οι ομοφυλόφιλοι λοιπόν που ισχυρίζονται ότι πιστεύουν, πράττουν το αυτό; Αναγνωρίζουν την αμαρτία τους αυτή; Μεταστρέφονται έπειτα μετανοώντας για την αμαρτία τους αυτή;


Κουτό επιχείρημα 3.

«Δηλαδή τους ομοφυλόφιλους τους αποστρεφόμαστε, δεν έχουν θέση στην κοινωνία, δεν έχουν δικαιώματα; Γιατί αυτή η αντίδραση ως προς τον γάμο;»

Δεν αποστρεφόμαστε κανέναν άνθρωπον. Την αμαρτία αποστρεφόμαστε και όχι το πρόσωπο ως πρόσωπο.
Φυσικά και έχουν θέση στην κοινωνία και φυσικά έχουν δικαιώματα. Ως αυτεξούσιοι - ελεύθεροι, όπως άλλωστε κάθε άνθρωπος, έχουν δικαίωμα να πράξουν ότι θέλουν και όπως θέλουν.
Όσον αφορά τον γάμο, το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης τους κάλυπτε επαρκώς.
«Γάμος ονομάζεται η τελετή με την οποία συνιστάται και αναγνωρίζεται η ένωση μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας που θα οδηγήσει στη δημιουργία μιας οικογένειας».
Ποια είναι η αλλαγή που σήμερα γίνεται;
Στο παρελθόν ο όρος "ζευγάρι" χρησιμοποιόταν συχνά για να περιγράψει τον σύνδεσμο μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας,. Ωστόσο προσπαθείται ο όρος να ευρύνει τη σημασία του και να χρησιμοποιείται γενικά για να περιγράψει ένα ζευγάρι ανεξαρτήτως φύλου.


Κουτό επιχείρημα 4.

«Ακούστηκε ότι κάποιος Μητροπολίτης ανέφερε ότι όσοι ψηφίσουν το νομοσχέδιο, δεν έχουν θέση στην Εκκλησία. Έχει δικαίωμα να τους διώξει;»

Όποιος θεωρεί ότι είναι Ορθόδοξος Χριστιανός και είναι μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αλλά δεν τηρεί τις εντολές του Χριστού και δεν ακολουθεί τους Κανόνες της Εκκλησίας που θεσπίστηκαν πρωτίστως από τους Αγίους Αποστόλους και έπειτα από τους υπόλοιπους Αγίους, εξωεκκλησιάζεται από μόνος του ως αυτονόητο.
Οι Άγιοι Πατέρες έχουν ορίσει ξεκάθαρα ότι ο έχων την Ιερωσύνη έχει το δικαίωμα να εφαρμόζει μόνον ότι ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας. Αν οι Ιεροί Κανόνες επί παραδείγματι ορίζουν ότι αυτός που έχει πορνεύσει δεν μπορεί να κοινωνήσει, ο ιερέας είναι υποχρεωμένος να τηρήσει αυτούς τους Κανόνες.
Υπάρχει βέβαια μία παράμετρος που οι Ιεροί Κανόνες δίνουν το δικαίωμα στον ιερέα να εφαρμόσει την οικονομία, αλλά αυτή η οικονομία δεν μπορεί να είναι ούτε απροϋπόθετη αλλά ούτε και ανεξάντλητη.
Αν λοιπόν ο ιερέας τηρεί όπως πρέπει τους Ιερούς Κανόνες, δεν χρειάζεται να διώξει κανέναν. Μόνοι τους θα αποχωρήσουν και αυτοί θα είναι όσοι δεν συμφωνούν με αυτούς τους Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top