Κατηγορούν διάφοροι τους Ορθόδοξους του Πάτριου Ημερολογίου ως ανθρώπους μη έχοντας λογική διότι πάσχουν από ''παραλήρημα'', όταν στιγματίζουν τους διαφόρου τύπου και αιτίας, Οικουμενιστικούς διαλόγους, συνέδρια και δραστηριότητες.

Εμείς ουσιαστικά διδασκόμαστε ότι:

  • οι εξ ορθοδόξων Οικουμενιστές και οι ποικίλης αποχρώσεως ετερόδοξοι συναγελάζονται και συμπροσεύχονται σε κάθε σχετική ευκαιρία, τακτώς και εκτάκτως, παρέχοντες δήθεν «κοινή μαρτυρία των Εκκλησιών» στον κόσμο.  Όμως στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεχόμαστε μόνο την «ενότητα του [Αγίου] Πνεύματος» (Εφ. 4, 3) και την «ενότητα της Πίστεως» (Εφ. 4, 13) εν Αληθεία, και όχι βέβαια την απαράδεκτη «ενότητα του οικουμενικού πνεύματος».
  • Υπάρχουν πολλές διαχριστιανικές οργανώσεις οι οποίες συνεργάζονται για την ειρήνη. Λαμβάνουν χώρα σε ναούς ετεροδόξων με καθημερινό πρόγραμμα  προσευχής, συζητήσεων, δραστηριοτήτων κ.λπ. Εξεφράζουν ευγνωμοσύνη προς το Π.Σ.Ε για την υποστήριξη της δημοκρατίας και του ευγενούς λαού.
  • Ο σκοπός μία τέτοιας Οικουμενιστικής φιέστας είναι συνήθως υπέρ της ειρήνης, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες εκδηλώσεις· επειδή όμως αυτές δεν διατελούν υπό την θεία ευλογία και έγκριση, λόγω του συγκρητιστικού χαρακτήρος τους,  φέρνουν συνήθως το αντίθετο αποτέλεσμα.
  • Όσο οι πολυ-προβαλλόμενες Οικουμενιστικές τελετές πυκνώνουν και όσο οι άδεκτες από τους Ιερούς Κανόνες συμπροσευχές και συνευλογίες/«αλογίες» μεταδίδονται τήδε κακείσε, ο κόσμος δεν πρόκειται να ορθοποδήσει. Απλώς επιταχύνεται η οδός προς τις μεγάλες δοκιμασίες των εσχάτων, αφού η Αποστασία εντείνεται και διευρύνεται.
  • Όσοι «παραδοσιακοί» αδελφοί μέμφονται εμάς τους Ορθοδόξους Χριστιανούς του Πατρίου Ημερολογίου ως δήθεν αντικανονικούς, σχισματικούς, ταραξίες και προβληματικούς, θα πρέπει να καταλάβουν καλά ότι όχι μόνο δεν μας προβληματίζουν και «πληροφορούν» πως όλα αυτά τα ασύστατα, λανθασμένα και απαράδεκτα είναι δήθεν ισχυρά, αλλά απλώς μας θλίβουν για το μέγεθος της παρανοήσεώς τους, ώστε να τους διαφεύγει η ουσία και να μένουν προσκολλημένοι ακόμη και τώρα στον τύπον!
  • Όσοι χάριτι Θεού δεν συμμετέχουμε αμέσως η εμμέσως σε μία Παναίρεση, όπως είναι αυτή του κακοδόξου Οικουμενισμού, δεν είμαστε για λύπηση ως προς αυτό, αλλά για έπαινο, παρά την κατά τα άλλα προσωπική ανεπάρκειά μας. Αντιθέτως, για λύπηση είναι όσοι συμμετέχουν σε αυτή την τραγική κατάσταση, όμοια της οποίας δεν υπήρξε στην ιστορία της Εκκλησία απ’ αρχής μέχρι της σήμερον!
  • Είθε να απεγκλωβισθούν οι κατήγοροί μας από τα νοητά δεσμά τους, διότι επί του παρόντος ομοιάζουν με τους «διϋλίζοντες τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνοντες» (Ματθ. 23, 24), για να μη κατακριθούν ως «οδηγοί τυφλών» και ως «υποκριταί»!
  • Εμείς, θείω ελέει, δεν ήμασταν, δεν είμαστε και δεν θα είμαστε μέρος της Αποστασίας Πίστεως, και ευχαριστούμε απείρως τον Κύριο και Θεό μας για την Πρόνοια της φροντίδος Του υπέρ ημών των αναξίων. Μόνον, ευχόμαστε για τους αδελφούς μας εκείνους, οι οποίοι ως φαίνεται αγνοούν το μέγεθος της «δοκού» (Ματθ. 7, 3), η οποία σκοτίζει την πνευματική τους όραση, και ψέγουν εμάς επικαλούμενοι το «κάρφος» στους δικούς μας οφθαλμούς, το οποίο δεν αρνούμεθα ότι πράγματι υπάρχει.
  • Συγκοινωνούμε ασφαλώς μόνον με τους διακρατούντας έργω και λόγω την ομολογίαν της Πίστεως ανόθευτον και απαρασάλευτον.
  • Αυτή την αρχή και διαβεβαίωση ουδείς δύναται να μας αλλάξει, ακόμη κι αν είναι άγγελος εξ ουρανού! (βλ. Γαλ. 1, 8).
  • Φυλάσσουμε και διακρατούμε ο,τι ανέκαθεν φυλάσσει και διακρατεί η αγία Ορθόδοξη Εκκλησία, και συνακόλουθα απορρίπτουμε και καταδικάζουμε/αναθεματίζουμε ο,τι ανέκαθεν απορρίπτει και καταδικάζει/αναθεματίζει αυτή, όπως και την νεοφανή Οικουμενιστική παναίρεση!

Αυτά διδάσκουν οι εκκλησιαστικοί ποιμένες, όπως επί παραδείγματι εδώ, και ελπίζουμε ότι διδασκόμαστε να μην αποτελεί ''παραλήρημα'', όπως μας κατηγορούν, αλλά αληθινή ομολογία.

 

 

5 comments:

  1. "Συγκοινωνούμε ασφαλώς μόνον με τους διακρατούντας έργω και λόγω την ομολογίαν της Πίστεως ανόθευτον και απαρασάλευτον."

    Μια ερώτηση μόνο :

    Ποιοι είναι αυτοί οι Λεβέντες και σε ποια Σύνοδο ανήκουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός ανέστη.
    Επισκέφθηκα ένα ναό του πατριού εορτολογίου στο Πειραιά (δεν αναφέρω όνομα ναού προς αποφυγή σκανδαλισμού) κατόπιν παρότρυνσης ενός συναδέλφου και διαπίστωσα την ώρα της θείας μετάληψης τον ιερέα να σκουπίζει την ιερή λαβίδα με το μάκτρο κάθε φορά που μεταλάμβανε ένας πιστός. Εγώ προσωπικά ακολουθώ το νέο ημερολόγιο στο οποίο πολλοί ιερείς (όχι όλοι) κάνουν το ίδιο από τον κορονοιο και μετά. Υπάρχει κάποια εξήγηση γι'αυτό το φαινόμενο αν γνωρίζει κάποιος αδερφός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά δεν έχω δει κάτι τέτοιο ουδέποτε!

      Διαγραφή
    2. Αληθώς ανέστη! Αδελφέ νομίζω θα είναι σωστό να πεις το όνομα του ναού γιατί το θέμα είναι σοβαρό και πρέπει να φτάσει στα αυτιά των υπευθύνων. Ευχαριστούμε

      Διαγραφή
    3. Χριστός ανέστη αδελφέ δεν θέλω να σκανδαλίσω κανέναν ακολουθώ το νέο ημερολόγιο όπως προανέφερα και δεν πάω σε εκκλησίες του παλαιού ημερολογίου απλώς μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι συμβαίνει και σε σάς αυτό το φαινόμενο τουλάχιστον από αυτό που είδα τη συγκεκριμένη μέρα. Δεν γνωρίζω αν ο ιερέας ο οποίος έχει μη ελληνική καταγωγή ήταν εφημέριος του ναού.

      Διαγραφή

 
Top