Όσοι λέγουν ότι χάνεις την ψυχήν σου γιατί πήρες τα συστήματα, ότι αρνήθηκες τον Χριστό κ.α., δεν έχουν καμιάν βάσιν, διότι ποιους πεπλανημένους τότε θα επαναφέρουν οι δυο προφήτες, που θα έλθουν εκείνα τα έτη λίγο προ της ελεύσεως του Αντιχρίστου, αν οι άνθρωποι θα έχουν πάρει ήδη το χάραγμα (διότι κάποιοι λέγουν ότι ήδη θα τα έχουμε πάρει πριν καν έλθει ο ίδιος), ή αν θέλετε και τα συστήματα αν έχει πάρει, πως θα είναι κανείς κολασμένος εις απώλειαν ψυχής; Και εξηγούμαι καλύτερα· Όταν έλθουν οι δύο προφήτες, δεν θα έχει εφαρμοσθεί ακόμα το χάραγμα διότι όπως γνωρίζουμε με το χάραγμα δεν υπάρχει μετάνοια, οπότε δεν θα μπορούσαν και να φέρουν οι προφήτες (επιστρέψουν) σε μετάνοια κάποιον από αυτούς. Οπότε χάραγμα πριν τον ερχομό τους ξεχάστε το!
Αν κάποιοι πλανήθηκαν, για οποιοδήποτε ενδεχόμενο που μπορεί να υπάρξει, καιρός μετανοίας επίσης θα υπάρξει διότι αυτή θα είναι η ''δουλειά'' (ένα σκέλος) της δράσεως των δυο προφητών.
Οι προφήτες θα έλθουν και για τον έλεγχο της ευκολίας με την οποία θα απατηθούν οι πολλοί, της «ευκολίας των απατωμένων», και για την ενδυνάμωση και στήριξη των «βεβαιοπίστων», όπως τους ονομάζει ο Ανδρέας, δηλαδή αυτών που θα μένουν σταθεροί και εδραίοι στην αληθινή πίστη, και για την επιστροφή στην αλήθεια, έστω και μ’ αυτόν τον τρόπο, «βιαίως» και εξ ανάγκης, όσων απατήθηκαν, και σύμφωνα με τον Αρέθα όσοι θα είναι επιδεκτικοί σωτηρίας! Στην περίπτωσή τους θα εφαρμοσθούν τα λόγια της Αγίας Γραφής: «ἡ παιδεία Κυρίου ἀνοίγει μου τά ὦτα», «ὁν γάρ ἀγαπᾷ Κύριος παιδεύει, μαστιγοῖ δέ πάντα υἱόν ὅν παραδέχεται» και «ἐν κημῷ καί χαλινῷ τούς μή ἐγγίζοντας πρός αὐτόν ἄγχοντα».
Και επειδή μερικοί παριστάνουν και τους ''προφήτες'', πως θα διακρίνουμε τους όντως παραπάνω προφήτες από τους κάλπικους; από την ταπείνωση. το πένθος τους, την απλότητα, την θλίψη. πενθώντας για την απείθεια των ανθρώπων της εποχής των εσχάτων και της κατάντιας αυτών που θα έχουν εξαπατηθεί. «Πενθήσουσι γάρ ἐπί τῇ ἀπειθείᾳ τῷν τότε ἀνθρώπων» . «Ἡ δέ τῶν σάκκων περιβολή, τό μετά εὐτελείας προβῆναι και πένθους καί σκυθρωπότητος παριστᾶ».

0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου