«καὶ τώρα αὐτὴ ἡ
τόσον μεγάλη διαφωνία και διαμάχη μεταξὺ τῶν Χριστιανῶν γίνεται ἐξ αἰτίας τῆς
περιφρονήσεως τοῦ ἑνός, μεγάλου, ἀληθινοῦ καὶ μοναδικοῦ βασιλέως τῶν πάντων καὶ
Θεοῦ. Διότι ὁ καθένας ἀπομακρύνεται ἀπὸ τὴν διδασκαλίαν τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ
Χριστοῦ, διεκδικεῖ δὲ νὰ ἐπιβάλῃ συμπεράσματα καὶ κανόνας ἰδικούς του κατά
τρόπον αὐθεντικὸν καὶ θέλει μᾶλλον νὰ κυβερνᾷ ἀντίθετα πρὸς τὸν Κύριον παρὰ νὰ ἐξουσιάζεται
ἀπὸ αὐτόν. (Μ. Βασιλείου, Ε.Π.Ε. Τομ. 8)
Για άλλη μία φορά διαβάζουμε και ακούμε
τα εξής τραγελαφικά!
Ο π. Σάββας, πρώην Λαυριώτης, για να μην
δείξει ότι είναι ''αποσυνάγωγος'' δικαιολογείται σε χθεσινό βίντεο λέγοντας:
«Ο αγώνας μας δεν γίνεται εκτός Εκκλησίας, δεν δημιουργούμε σχίσμα. Εμείς
δεν είμαστε ομάδες Παλαιοημερολογιτών», δεν είμαστε σχισματικές ομάδες, είμαστε
Ορθόδοξοι Χριστιανοί....». Μάλιστα...
Από την άλλην πλευράν ο
νεοαποτειχισμένος π. Δήμος Σερκελίδης, σε ομιλία του, ανέφερε παρόμοια ότι δεν
είναι Παλαιοημερολογίτης, ώστε να μην στιγματισθεί και αυτός ως σχισματικός,
και φυσικά δεν είναι Παλ/της εφόσον ακολουθεί το νέο ημερολόγιο εν αντιθέσει
προς τον π. Σάββα.
Να όμως που ο π. Δήμος γράφει προ ολίγων
ωρών: «Είναι πλέον φανερό ότι τα μέσα
ενημέρωσης όχι μόνο προβάλουν σχεδόν αποκλειστικά τους οικουμενιστές θεολόγους,
αλλά όταν «θυμούνται» να δείξουν και την άλλη πλευρά, το κάνουν επιλεκτικά και
σκοπίμως, προσκαλώντας πρόσωπα όπως ο Σάββας Λαυριώτης, γνωστός για κάποιες
αντιεκκλησιαστικές του πρακτικές και την αγιομαχία του, ώστε να γελοιοποιηθεί η
ορθόδοξη αντίσταση. Αν θέλουν πραγματικό διάλογο, ας καλέσουν επιτέλους τον π.
Θεόδωρο Ζήση, έναν θεολόγο με κύρος, ήθος, πατερική κατάρτιση και καθαρό λόγο»,
διότι ο π. Σάββας με τον π. Ζήση βρίσκονταν και βρίσκονται σε διαμάχη....
Θα αναφέρουμε ότι είχαμε αναφέρει
παλαιότερα στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά ο οποίος και αυτός δεν έχει καμία σχέση με
τους άλλους δυο αποτειχισμένους, και ας είναι αποτειχισμένος.
Είχαμε αναφέρει ότι αγώνας κατηγορώντας
τους αδελφούς τους δεν θα είναι επιτυχής. Δεν ευλογεί ο Θεός τέτοιους
''αγώνες'' διότι δεν υπάρχει το ταπεινό φρόνημα και η αποτείχιση γίνεται πια προβολή εγωιστικού φρονήματος. Η διαφορά είναι ότι οι αποτειχισμένοι είναι
χειρότεροι από τους Παλ/τες, διότι οι Παλ/τες εις την περίοδον του δικού τους
αγώνος, αντιμετώπισαν υποκοπάνους χωροφυλάκων, εξορίες, αποσχηματισμούς, κόψιμο
γενείων και κόμης (ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς σε προσωπική μας συνομιλία είχε
αμφισβητήσει τους βάρβαρους διωγμούς!!!) και άλλα πολλά.
Οι αποτειχισμένοι, μετρημένοι στα
δάκτυλα των δυο χεριών, κατάφεραν και διασπάστηκαν μεταξύ τους, μη έχοντας
κοινωνία ο ένας με τον άλλον, με αποτέλεσμα ο καθένας να έχει την δική του
''ομάδα'', και γι΄ αυτό θα επιτρέψει ο Θεός να στιγματίζονται όπως και οι
Παλ/τες, δηλαδή ως σχισματικοί και εκτός εκκλησίας!
Πολύ ορθά είχε αναφέρει ο πολύς π.
Θεοδώρητος:
«μπορεῖ νὰ ὑπάρχουν διάφοροι Σύνοδοι παλαιοῦ ἡμερολογίου, ἀλλ᾽αὐτὸ δὲν
ἅπτεται τῆς οὐσίας τοῦ κατὰ πάντα παραδοσιακοῦ ἀγῶνος των, οὔτε δημιουργεῖ
δικαιολογίαν στοὺς νεοημερολογίτας νὰ παραμένουν ἐν τῇ κακοδοξίᾳ. Ἂς τολμήσουν
τὴν ἀποτείχισιν καὶ ἂς μὴν ἑνωθοῦν μετ᾽αὐτῶν. Τότε καὶ μόνον τότε θὰ
διαπιστώσουν πόσον δύσκολον εἶναι ἡ ἑνότης σὲ τέτοιους ἀγῶνες. Τώρα (σ.σ. τότε
πριν αποτειχισθούν) αἱ κρίσεις των ὁμοιάζουν μὲ νουθεσίες καλοντυμένου φιλάθλου
ἀπὸ κερκίδες σταδίου πρὸς ἱδρωμένον πλὴν νικηφόρον ἀγωνιστὴν στίβου...»



0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου