Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΩΣ  «ΑΓΙΟΥ» ΠΟΥ 
ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΛΟΓΟΙ!



Τελευταία από διάφορους ''αντιχριστολόγους'', προωθούνται οι δήθεν «προφητείες» του Βιατσεσλάβ! Γιατί προωθούνται; Διότι δήθεν «προφητεύει» τα μελλούμενα που αφορούν τον αντίχριστο, τις κάρτες, τα τσιπάκια κ.α. Είναι λυπηρό που αυτές οι ομάδες χρησιμοποιούν άλλες αιρετικές ομάδες που μάλιστα φέρουν και στοιχεία εκμετάλλευσης.
Στο διαδίκτυο υπάρχει αρκετό υλικό που δεικνύει ξεκάθαρα ότι επρόκειτο για μια σέχτα που εξελίχθηκε σε αίρεση και μάλιστα με οικονομικά οφέλη. 
Θα δείξουμε μόνον την εικόνα της μητέρας του παιδιού και όχι το μικρό παιδί, από σεβασμό στην μνήμη του το οποίο δυστυχώς έγινε προϊόν εκμετάλλευσης.....

Εξηγούμε παρακάτω ποια είναι αυτή η αίρεση.

Το 2002 στην πόλη Τσεμπάρκουλ της περιφέρειας Τσελιάμπινσκ άρχισε να διαδίδεται η θρησκευτική λατρεία ενός μαθητή, του Βιάτσεσλαβ Κρασενίννικοφ, που πέθανε από σοβαρή ασθένεια το 1993, σε ηλικία 11 ετών.  Έζησε στο Miass, στην περιοχή του Τσελιαμπίνσκ της Ρωσίας. Γεννήθηκε το 1982 και πέθανε το 1993, σε ηλικία μόλις 11 ετών, πιθανόν από λευχαιμία. Η μητέρα του, Τατιάνα Κρασιλνίκοβα, κατέγραψε μαρτυρίες για τον «πνευματικό χαρακτήρα» του γιου της, τις «προφητείες» του και τα «σημεία» που τον συνόδευαν. Οι επίσημες δηλώσεις της Εκκλησίας κάνουν λόγο για ψευδοάγιο και επισήμως σέκτα!
Το 2007, ο Μητροπολίτης του Τσελιαμπίνσκ Ιώβ συγκρότησε ειδική επιτροπή για να ερευνήσει τον πολιτισμό λατρείας του παιδιού. Η επιτροπή απέρριψε την προοπτική κανονικής αγιοποίησης του Βιατσεσλάβ. Σύμφωνα με την επιτροπή, πολλά από τα ‘προφητικά του μηνύματα’ είναι στην ουσία αναδιηγήσεις χολιγουντιανών φανταστικών ταινιών. 

«Μετά το πέρας των εργασιών της επιτροπής, απηύθυνα επιστολή προς τους Αρχιερείς της Ρωσικής Εκκλησίας, προκειμένου να εξηγήσω στο κλήρο και τους λαϊκούς ότι δεν είναι αποδεκτό να τιμείται ως άγιος ο νεαρός από το Τσεμπαρκούλ, που αποτελεί ψευδολατρεία.»

«Οι ‘μαγικές συμβουλές’ του παιδιού, η ‘αναμονή καταστροφής’, τα πλασματικά προφητικά μηνύματα και οι quasi–μαγικές πρακτικές στο μνήμα του, οι μη‑κανονικοί ακάθιστοι ύμνοι και εικόνες συνιστούν το βασικό υπόβαθρο της δραστηριότητας των ακολούθων του αποκαλούμενου ‘παραθρησκευτικού αυτού κινήματος’».

«Οι περιγραφές των περίεργων και παράλογων ‘θαυμάτων’ και ‘προφητειών’, καθώς και οι σχεδόν μαγικές τελετουργίες στον τάφο του παιδιού, μαζί με ακάθιστους και εικόνες μη-κανονικές, αποτελούν τη βάση της δραστηριότητας των ακολούθων αυτού του ψευδοάγιου(Μητροπολίτη Ιουβενάλιου).

«Το Εκδοτικό Συμβούλιο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας αποφάσισε την απαγόρευση της διανομής μέσω εκκλησιαστικών δικτύων των βιβλίων ''Αχ, μάνα μου…'' και ''Ο Θεός μιλά στους εκλεκτούς'».

Απόφαση της Εκκλησιαστικής Επιτροπής – 2007

«Η ενορία του Τσεμπαρκούλ, με τη συμμετοχή της μητέρας και του στενού κύκλου, προώθησε το παιδί ως ‘θεόσταλτο θεραπευτή’ και δημιουργήθηκε λαϊκό ψευδολατρεία. Η επιτροπή κατέληξε ότι τα δήθεν ‘προφητικά μηνύματα’ είναι ουσιαστικά επινοήσεις και φαντασίας τύπου Hollywood.»

Πατριάρχης Αλέξιος Β’ – «Εμπόριο με την τέφρα»

«…Η μητέρα του είναι πλέον επιχειρηματίας, εμπορεύεται την τέφρα του παιδιού μια τρομερή πράξη, κλίμακα απάτης.»


Κωνσταντίν Βλαντιμίροβιτς Πούτνικ επισκοπής Τσελιάμπινσκ της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας  επικεφαλής του ιεραποστολικού τμήματος:

«Περίπου από το 2002 στην πόλη Τσεμπάρκουλ της περιφέρειας Τσελιάμπινσκ άρχισε να διαδίδεται η θρησκευτική λατρεία ενός μαθητή, του Βιάτσεσλαβ Κρασενίννικοφ, που πέθανε από σοβαρή ασθένεια το 1993, σε ηλικία 11 ετών.
Οι προσκυνητές τον ονομάζουν «Άγιον παιδί Βιάτσεσλαβ τον Ουραλίτη και Σιβηρίτη». Έχει συνταχθεί προς τιμήν του ακάθιστος ύμνος, έχουν ζωγραφιστεί αρκετές εικόνες, έχουν γυριστεί ταινίες και εκδοθεί βιβλία — μεταξύ άλλων το βιβλίο της μητέρας του, της Βαλεντίνας Αφανάσιεβνας Κρασενίννικοβα, με τίτλο «Απεσταλμένος από τον Θεό». Παρά το γεγονός ότι η νέα αυτή λατρεία έχει λάβει αυστηρή κριτική από τις εκκλησιαστικές αρχές της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ως ψευδοορθόδοξη, προσκυνητές από όλη τη χώρα και ακόμη και από το εξωτερικό συνεχίζουν να επισκέπτονται τον τάφο του νεκρού παιδιού. Φέρεται ότι, με την πρεσβεία του παιδιού ενώπιον του Κυρίου, γίνονται πολλαπλές θεραπείες που πιστοποιούνται από «μάρτυρες». Κατά τη γνώμη τους, θεραπευτικές ιδιότητες έχουν το χώμα, οι πέτρες και το χιόνι που λαμβάνονται από τον τάφο.
Το γεγονός αυτό εξακολουθεί να ανησυχεί την Επισκοπή Τσελιάμπινσκ της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Συζητούμε το θέμα με τον επικεφαλής του Μισησιονικού Τμήματος, τον Κωνσταντίνο Βλαντιμίροβιτς Πούτνικ.

– Κωνσταντίνε Βλαντιμίροβιτς, γνωρίζουμε ότι επισκεφθήκατε τον τόπο των γεγονότων…

– Πράγματι, στις 2 Νοεμβρίου 2007, με ευλογία της εκκλησιαστικής διοίκησης της Επισκοπής Τσελιάμπινσκ, επισκέφθηκα την πόλη Τσεμπάρκουλ, όπου συναντήθηκα με τον προϊστάμενο του τοπικού Ναού της Αναλήψεως, πατέρα Δημήτριο Γεώργιοφ, καθώς και με τους προσκυνητές του Βιάτσεσλαβ Κρασενίννικοφ και τη μητέρα του, Βαλεντίνα Αφανάσιεβνα. Η επιτροπή ειδικών του Τμήματος εξέτασε τα διαθέσιμα βιβλιογραφικά υλικά για το παιδί, ιδίως δύο βιβλία που γράφτηκαν σε διαφορετικές χρονικές στιγμές από τη Λ. Ν. Εμελιανόβα και τη Β. Α. Κρασενίννικοβα. Από την άποψή μας, δεν υπάρχουν κανένα απολύτως θεμέλιο για θρησκευτική λατρεία του Βιάτσεσλαβ Κρασενίννικοφ. Αν εξετάσουμε σοβαρά όσα γράφονται γι’ αυτόν, πρόκειται για μια σειρά αιρέσεων και πλάνης, που δημιουργούν μια ψευδοορθόδοξη ομάδα, η οποία χρησιμοποιεί την ορθόδοξη συμβολική και τελετουργική μορφή αλλά δεν έχει καμία σχέση με την Ορθόδοξη Εκκλησία.

– Αλλά στην Ορθόδοξη Εκκλησία τιμούνται πολλά άγια παιδιά. Δεν είναι δυνατόν, απορρίπτοντας τον «άγιο» Βιάτσεσλαβ, η Εκκλησία να απορρίπτει έναν ευάρεστο στον Θεό, του οποίου η αγιότητα πιστοποιείται και με θαύματα και θεραπείες;

– Το φαινόμενο της παιδικής αγιότητας όντως υπάρχει στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Το κρίνουμε κυρίως από τα σωζόμενα συναξάρια. Από τη μελέτη προκύπτουν ορισμένα βασικά κοινά χαρακτηριστικά: Πρώτον, άγια παιδιά συνήθως είναι αυτά που ζητήθηκαν και αποκτήθηκαν από άτεκνους γονείς και αφιερώθηκαν στον Θεό από μικρή ηλικία. Δεύτερον, προέρχονται από ευσεβείς οικογένειες. Τρίτον, είναι παιδιά που από νωρίς γνώρισαν δοκιμασίες και στερήσεις, συχνά υπέφεραν από φτώχεια, εκφοβισμό, και κοροϊδίες. Τέταρτον, αυτά τα παιδιά αποφεύγουν τη φασαρία και τα παιχνίδια, που χαρακτηρίζουν το σύνηθες παιδικό συμπεριφορά. Πέμπτον, δεν είναι ευφυή παιδιά ή «παιδιά ίντιγκο», αλλά μάλλον το αντίθετο: έχουν πνευματική «αδεξιότητα» και δυσκολεύονται στο μάθημα, ώσπου κάποια στιγμή βιώνουν μια έντονη μυστική εμπειρία που «ξυπνά» το νου τους και αρχίζουν να μαθαίνουν εύκολα και γρήγορα ξεπερνούν τους συνομήλικούς τους. Τέλος, η θεία εκλογή του παιδιού εμφανίζεται περίπου στην ηλικία των 12 ετών, όχι νωρίτερα. Δεν γνωρίζω γιατί, αλλά πιθανώς συνδέεται με την ηλικία που ο ίδιος ο Χριστός, σε ηλικία 12 ετών, πήγε μόνος του στον ναό (Λουκάς 2:42). Σημειώστε ότι σχεδόν τίποτα δεν γνωρίζουμε για την παιδική ηλικία του Ιησού· το λεγόμενο «Ευαγγέλιο της Παιδικής Ηλικίας» απορρίφθηκε από την Εκκλησία ως αναξιόπιστο και σήμερα είναι γνωστό μόνο ως απόκρυφο κείμενο… Αυτά τα κριτήρια της παιδικής αγιότητας πιθανώς δεν πρέπει να θεωρούνται απόλυτα και αναντίρρητα. Φυσικά, εξαίρεση αποτελούν τα παιδικά μαρτύρια – όπου η ηλικία δεν παίζει ρόλο, και η Εκκλησία τιμά, όπως είναι γνωστό, τα Άγια βρέφη, σφαγμένα κατά διαταγή του Ηρώδη, καθώς και πολλούς Ρώσους αγίους παίδες που μαρτύρησαν για τον Χριστό, όπως τον 8χρονο Ιωάννη τον Πεκινέζο, θύμα του Επαναστατικού κινήματος των Μπόξερ στην Κίνα, και πολλούς άλλους.

Ωστόσο, πρέπει να κατανοήσουμε ότι κανένα από αυτά τα κριτήρια δεν ταιριάζει στον Βιάτσεσλαβ. Ίσως υποσυνείδητα το κατανοώντας, οι οπαδοί του έσπευσαν να τον αποκαλέσουν όχι μόνο μάρτυρα, αλλά και μέγα μάρτυρα, δηλαδή παιδί που υπέστη μεγάλα βασανιστήρια για τον Χριστό. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω αλλιώς παρά ως γελοίο και σχεδόν βλάσφημο: ο Βιάτσεσλαβ Κρασενίννικοφ πέθανε από σοβαρή ασθένεια, δεν υπέστη ποτέ δίωξη ή τιμωρία για την πίστη του στον Χριστό. Δεν μπορεί να συγκριθεί με τις αγίες παρθένες Πίστη, Ελπίδα και Αγάπη, με τον άγιο Κύρικο, ούτε με τα βρεφικά θύματα τελετουργικών σφαγών.

– Πώς εξηγείτε τότε τη δράση της ομάδας στο Τσεμπάρκουλ;

– Οι αιτίες είναι πολλές, όπως αναφέρονται στις εκθέσεις της επιτροπής, στην ανακοίνωση του Τμήματος του 2007, στην παρέμβαση του Επισκόπου Ιώβ, που ήταν τοπικός Αρχιερέας τότε, και στο βιβλίο «Απόρριψη των γυναικείων μύθων…», η ανατύπωση του οποίου προετοιμάζεται. Όλα αυτά τα έγγραφα έχουν δημοσιευτεί και παραμένουν επίκαιρα, χωρίς να χρειάζονται ουσιαστική αναθεώρηση. Η Εκκλησία μας περνάει περίοδο νεοφωτισμού: συχνά στους ναούς εμφανίζονται άνθρωποι με αναπτυγμένο εγωισμό, που ντρέπονται να ομολογήσουν την άγνοιά τους και δεν θέλουν να μάθουν. Τέτοιοι άνθρωποι τείνουν να αντικαθιστούν τον Θεό με μια βολική δική τους ερμηνεία του, την προσκύνηση σε αγίους με ειδωλολατρικό τρόπο, και τα σωτήρια μυστήρια της Εκκλησίας με μαγικούς τελετουργικούς μηχανισμούς. Είναι ιδιαίτερα λυπηρό όταν κάποιες, συνήθως γυναίκες με φιλοδοξίες, τους ακολουθούν. Ελπίζουμε πως αυτές οι «ασθένειες» θα μπορέσουν να περιοριστούν ή να αμβλυνθούν. Το αντίδοτο είναι η νηφαλιότητα, η οποία όμως απαιτεί σοβαρή πνευματική και νοητική προσπάθεια — και τέτοιες προσπάθειες δεν αρέσουν σε όλους.

Τελευταία ερώτηση, Κωνσταντίνε Βλαντιμίροβιτς… Ποιος ήταν, κατά τη γνώμη σας, τελικά ο Βιάτσεσλαβ Κρασενίννικοφ;

– Ο λογοτεχνικός, εικονικός Βιάτσεσλαβ, όπως τον περιγράφουν η μητέρα του και οι οπαδοί του, σίγουρα διαφέρει πολύ από τον αληθινό Σλάβικ. Είναι δύσκολο να πει κανείς ποιος ήταν πραγματικά. Στην περιγραφή της ζωής του υπάρχουν ανησυχητικά σημεία, όπως ότι άκουγε «φωνές», αλλά δεν θέλω να αναφερθώ σε αυτά. Προτιμώ να πιστεύω ότι ήταν ένα συνηθισμένο παιδί με ζωηρή φαντασία, πολύ ευαίσθητο και άρρωστο. Η κακοήθης νόσος από την οποία πέθανε εξελίχθηκε σταδιακά, και οι περίοδοι αδυναμίας που είχε πιθανόν δεν ήταν «μάχη με δαίμονες», όπως ισχυρίζονται οι σύγχρονοι προσκυνητές του, αλλά οι πρώτες εκδηλώσεις της ασθένειας. Ίσως η μητέρα δεν έδινε σημασία. Υπήρχαν και άλλοι παράγοντες. Συμβουλεύτηκα ειδικούς και μου είπαν ότι τέτοιες ασθένειες είναι πολύ δύσκολο να διαγνωστούν, ακόμη και με τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό των σύγχρονων κλινικών. Και μιλάμε για μια περίοδο που η ιατρική στη χώρα μας δεν ήταν στην καλύτερη κατάσταση. Θυμηθείτε ποια χρόνια ήταν αυτά… Στο τέλος η ασθένεια εξελίχθηκε και οδήγησε το παιδί στον τάφο. Να προσθέσω πως ο Βιάτσεσλαβ είχε βαπτιστεί, και η Εκκλησία, παρά τις πνευματικές παρανοήσεις ενηλίκων, δεν τον απορρίπτει, προσεύχεται για την ανάπαυση της ψυχής του και καλεί όλους όσους τον αγαπούν αληθινά να κάνουν το ίδιο.

«Ειδήσεις της Επισκοπής Τσελιάμπινσκ», Τεύχος 6 (41), 2015


«Το ιεραποστολικό τμήμα της διοίκησης της επισκοπής Τσελιάμπινσκ σημειώνει με ανησυχία την αυξανόμενη θρησκευτική ευλάβεια στην περιοχή Τσελιάμπινσκ και στη Ρωσία του μαθητή του Τσεμπαρκούλ Βιατσεσλάβ Κρασενίννικοφ (1982-1993), ο οποίος πέθανε πριν από σχεδόν 15 χρόνια και έχει ήδη ανακηρυχθεί από ορισμένα μέσα ενημέρωσης ως «προφήτης», «άγιος», «ευλογημένος» και ακόμη και «μεγαλομάρτυρας».
Η
 επισκοπή Τσελιάμπινσκ
 σημειώνει ότι γίνονται προσκυνήματα στον τάφο του και το χώμα που λαμβάνεται από αυτόν χρησιμοποιείται σε μαγικές τελετουργίες που απορρίπτονται από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Έχουν γραφτεί ένας ακαθιστής και μια αντίστοιχη εικόνα. Έτσι, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη δημιουργία μιας νέας αίρεσης στην περιοχή Τσελιάμπινσκ, η οποία χρησιμοποιεί βλάσφημα τις ορθόδοξες τελετουργίες και εκμεταλλεύεται τη φυσική ανθρώπινη επιθυμία για το υπερβατικό, το ουράνιο.
Το αγόρι, γνωστό ως «ο άγιος νέος Βιατσεσλάβ», έγινε διάσημος αφότου η μητέρα του Β.Α. Κρασενίννικοβα δημοσίευσε ένα βιβλίο με απομνημονεύματα με τίτλο «Θαύματα και Προφητείες του Νέου Σλάβικου» και μια σειρά από άλλα βιβλία, τα οποία δυστυχώς τώρα διανέμονται μέσω ενός δικτύου εκκλησιαστικών καταστημάτων. Αυτά τα βιβλία διαφημίζονται ευρέως ως «Ορθόδοξα». Μερικά από αυτά περιέχουν ακόμη και ευλογίες που αποκτήθηκαν με δόλο.
Μπορεί να δηλωθεί με απόλυτη βεβαιότητα: τα γραπτά της Β.Α. Κρασενίννικοβα και ανθρώπων του κύκλου της, αφιερωμένα στη «νεότητα Βιατσεσλάβ», δεν έχουν καμία σχέση με την Ορθοδοξία. Ο αείμνηστος Βιατσεσλάβ Κρασενίννικοφ, κατά την κατανόηση της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεν ήταν ούτε προφήτης, ούτε μάρτυρας, ούτε άγιος.
Η λατρεία του «νεαρού Βιατσεσλάβ» είναι αυτοσχέδια, περιέχει στοιχεία συνηθισμένης δεισιδαιμονίας, μια βλάσφημη επίθεση στις διδασκαλίες της Εκκλησίας και εμφυτεύεται από μια αρκετά οργανωμένη ομάδα ανθρώπων που αντιτίθενται στην Εκκλησία»
.
Ο Μητροπολίτης Τσελιάμπινσκ και Ζλατούστ Ιώβ κάλεσε τους αρχιερείς να μεταφέρουν στον κλήρο και σε όλους τους πιστούς πληροφορίες σχετικά με το απαράδεκτο του ταξιδιού για να προσκυνήσουν τον «νεαρό Βιατσεσλάβ», καθώς δεν είναι ούτε αγιοποιημένος ούτε τοπικά σεβαστός άγιος.

Γραφείο Τύπου της Επισκοπής Κεμερόβο / Patriarchia.ru


«Ο Μητροπολίτης Τσελιάμπινσκ και Ζλατούστ Ιώβ απηύθυνε επιστολή σε όλους τους επισκόπους της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, στην οποία εξέφραζε την ανησυχία του για τη λατρεία του «νεαρού Βιατσεσλάβ» που έχει αναπτυχθεί στην επισκοπή Τσελιάμπινσκ .
Ανέφερε ότι ο λεγόμενος «νέος Βιατσεσλάβ Τσεμπαρκούλσκι», στον οποίο πραγματοποιούνται προσκυνήματα κληρικών και λαϊκών από πολλές επισκοπές της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στην πόλη Τσεμπαρκούλ, δεν είναι ούτε αγιοποιημένος άγιος ούτε τοπικά σεβαστός.
Η λατρεία του «νεαρού Βιατσεσλάβ» είναι αυτοσχέδια, περιέχει στοιχεία συνηθισμένης δεισιδαιμονίας, μια βλάσφημη επίθεση στις διδασκαλίες της Εκκλησίας και εμφυτεύεται από μια αρκετά οργανωμένη ομάδα ανθρώπων που αντιτίθενται στην Εκκλησία.
Ο Επίσκοπος Ιώβ κάλεσε τους αρχιερείς να μεταφέρουν στον κλήρο και σε όλους τους πιστούς στις επισκοπές πληροφορίες σχετικά με το απαράδεκτο του ταξιδιού για να προσκυνήσουν τον ψευδοάγιο ».


Ορθόδοξη πύλη νεολαίας "Spa" / Patriarchia.ru


 

 






ΠΗΓΕΣ:

https://dzen.ru/a/ZOs5qi6bnxvOZyL0

http://izdatsovet.ru/not_past_catalog/references/detail.php?REFERENCE=3292

https://www.patriarchia.ru/db/text/322601.html

https://www.patriarchia.ru/db/text/332283.html

https://www.youtube.com/watch?v=XLfL72dG7dA


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top