Σέ κρίσι συνειδήσεως ευρίσκονται οι Αγιοταφίτες Πατέρες γιά τήν υποδοχή του πάπα καί τή συμπροσευχή, στήν οποία τους παρέσυρε ο Βαρθολομαίος. Μέ ηφαίστεια έτοιμα νά εκραγούν ομοιάζουν καί οι ψυχές πολλώνΑγιορειτών,βλέποντας τήν άλλοτε Ακρόπολι της Ορθοδοξίας νά σιωπά ενόχως καί προκλητικώς εμπρός στίς φοβερές προδοσίες Πίστεως, πού συμβαίνουν στίς ημέρες μας. Σέ σύγχυσι καί προβληματισμό έχουν περιέλθει καί πολλοί προσήλυτοι στήν Ορθοδοξία,αναρωτώμενοι, ποιός ο λόγος, πού προσήλθαν στην Ορθόδοξη Εκκλησία, εάν ο Ρωμαιοκαθολικισμός, τον οποίον εγκατέλειψαν είναι αδελφή της Εκκλησία μέ Αποστολική διαδοχή, θεία χάρι καί έγκυρα Μυστήρια; Σέ απόγνωσι ευρίσκονται καί οι Απόδημοι Έλληνες αδελφοί μας καί ανήσυχούν καί μας τηλεφωνούν καί μας ερωτούν τί νά κάνουν γιά νά σωθούν από τήν παναίρεσι του Οικουμενισμού, που προωθούν στό χώρο τους ανάξιοι και προδότες οικουμενισταί αρχιερείς. Αναστατωμένοι είναι καίπολλοί καλοί αρχιερείς καί ιερείς από τις έντονες διαμαρτυρίες των πιστών, οι οποίοι, όπως μαρτυρεί ο καλός καί άξιος μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας σέ εγκύκλιο κήρυγμά του, τούς σταματούν στούς δρόμους καί τους ελέγχουν με παρρησία, αλλά καί αγανάκτησι, γιά τήν απαράδεκτη σιωπή, ανοχή καί αδράνεια της Ιεραρχίας. Κατά τήν ταπεινή μας γνώμη, εδώ που φθάσαμε, μία είναι η ενδεδειγμένη λύσι. Η άμεση παύσι του μνημοσύνου του Πατριάρχου Βαρθολομαίου καί των άλλων οικουμενιστών αρχιερέων.Καί τήν αρχή πρέπει να κάνουν οι καλοί καί άξιοι επίσκοποι, όσον ολίγοι καί αν είναι.Εάν δέν τό κάνουν, θά παύσουν νά είναι καλοί και άξιοι καί θα δώσουν λόγο στό Θεό γιά τή δειλία τους, αλλά καί τόν σκανδαλισμό τόσων ψυχών από τήν παθητική στάσι τους, πού ενθαρρύνει καί αποθρασύνει τούς οικουμενιστάς.
Οτι πρεπει να κοπει το μνημοσυνο του οικουμενικου πατριαρχη επρεπε να εχει γινει απο το 1920 αλλα δεν ειχε γινει γνωστη η εγκυκλιος. Οι κανονες λεγουν κοβουμε την κοινωνια ως προς τον πρωτο, τον προεδρο της αιρεσεως, δηλ. τους οικουμενιστες πατριαρχες και αρχιεπισκοπους. Αυτο το νοημα εχει η κοινωνια του πρωτου, δεν κοβουμε μονο το μνημοσυνο οπως κανανε το1970 οι τρεις μητροπολιτες της εκκλησας της ελλαδος και ολοκληρο το Αγιο Ορος εκτος ολιγων προς τον αθηναγορα ενω μνημονευανε την συνοδο της εκκλησιας της ελλαδος που μνημονευε αθηναγορα, επρεπε να κοψουνε και την συνοδο και οποιον θα μνημονευε αθηναγορα. Το 1924 δεν εγινε αποτειχιση απο τους κληρικους μοναχους και λαικους που κρατησαν την λατρευτικη ενοτητα και καθολικοτητα της μιας εκκλησιας. Απλα κρατησαν την μια εκκλησια και δεν την σχισανε οπως οι σχισματικοι νεοημερολογιτες. Για να γινει αποτειχιση μετα απο το 1924 πρεπει να την κανουν μονο αυτοι που ακολουθησαν το σχισμα του νεου δηλ.αποτειχιστηκαν απο τους επισκοπους του νεου και πηγαν με το πατριο και εντειχιστηκαν με τους κληρικους τους μοναχους και τους λαικους του ακαινοτομητου πληρωματος της εκκλησιας της ελλαδος αφου τα πρωτα χρονια απουσιαζαν οι επισκοποι της εκκλησιας της ελλαδος. Η υποχρεωση της αποτειχισεως μας δινεται για να μην κατρακυλισουμε στον γκρεμο παρεα με τους κακοδοξους. Γιατι απο την ωρα που κηρυσεται η κακοδοξια δημοσια γυμνη τη κεφαλη μεχρι να γινει εξεταση και καταδικη απο ορθοδοξη συνοδο ζωντων επισκοπων εν Αγιω Πνευματι και οχι λυστρικου μπορει να περασουν παρα πολλα χρονια, δεν γινεται τοσα χρονια να κοινωνουμε με τους αιρετικους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η αποτειχιση. Αλλοι ανθρωποι ειναι κοντα στον θανατο δεν γινεται να παιζουν την ψυχη τους με την κολαση. Επειτα απο την αποτειχιση αρχιζει και η συγκροτηση του ομολογιακου πληρωματος ολων των αποτειχισμενων ολων των βαθμων απο τον πατριαρχη μεχρι τον τελευταιο πιστο. Το ομολογιακο ορθοδοξο πληρωμα των αποτειχισμενων λεγεται ακαινοτομητο. Μεχρι να καταδικαστει η αιρεση και το σχισμα απο το ορθοδοξο ομολογιακο πληρωμα των αποτειχισμενων απαγορευται καθε αλλαγη σχηματος της ιερας αποτειχισεως για να μην καταβιβασθει στον βαθμο της παρασυναγωγης.
Οτι πρεπει να κοπει το μνημοσυνο του οικουμενικου πατριαρχη επρεπε να εχει γινει απο το 1920 αλλα δεν ειχε γινει γνωστη η εγκυκλιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κανονες λεγουν κοβουμε την κοινωνια ως προς τον πρωτο, τον προεδρο της αιρεσεως, δηλ. τους οικουμενιστες πατριαρχες και αρχιεπισκοπους. Αυτο το νοημα εχει η κοινωνια του πρωτου, δεν κοβουμε
μονο το μνημοσυνο οπως κανανε το1970 οι τρεις μητροπολιτες της εκκλησας της ελλαδος και ολοκληρο το Αγιο Ορος εκτος ολιγων προς τον αθηναγορα ενω μνημονευανε την συνοδο της εκκλησιας της ελλαδος που μνημονευε αθηναγορα, επρεπε να κοψουνε και την συνοδο και οποιον θα μνημονευε αθηναγορα.
Το 1924 δεν εγινε αποτειχιση απο τους κληρικους μοναχους και λαικους
που κρατησαν την λατρευτικη ενοτητα και καθολικοτητα της μιας εκκλησιας. Απλα κρατησαν την μια εκκλησια και δεν την σχισανε οπως οι σχισματικοι νεοημερολογιτες.
Για να γινει αποτειχιση μετα απο το 1924 πρεπει να την κανουν μονο αυτοι που ακολουθησαν το σχισμα του νεου
δηλ.αποτειχιστηκαν απο τους επισκοπους του νεου και πηγαν με το πατριο και εντειχιστηκαν με τους κληρικους τους μοναχους και τους λαικους του ακαινοτομητου πληρωματος της εκκλησιας της ελλαδος αφου τα πρωτα χρονια απουσιαζαν οι επισκοποι της εκκλησιας της ελλαδος.
Η υποχρεωση της αποτειχισεως μας δινεται για να μην κατρακυλισουμε στον γκρεμο παρεα με τους κακοδοξους. Γιατι απο την ωρα που κηρυσεται η κακοδοξια δημοσια γυμνη τη κεφαλη μεχρι να γινει εξεταση και καταδικη απο ορθοδοξη συνοδο ζωντων επισκοπων εν Αγιω Πνευματι
και οχι λυστρικου μπορει να περασουν παρα πολλα χρονια, δεν γινεται τοσα χρονια να κοινωνουμε με τους αιρετικους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η αποτειχιση. Αλλοι ανθρωποι ειναι κοντα στον θανατο δεν γινεται να παιζουν την ψυχη τους
με την κολαση.
Επειτα απο την αποτειχιση αρχιζει και η συγκροτηση του ομολογιακου πληρωματος ολων των αποτειχισμενων ολων των βαθμων απο τον πατριαρχη μεχρι τον τελευταιο πιστο. Το ομολογιακο ορθοδοξο πληρωμα των αποτειχισμενων λεγεται ακαινοτομητο.
Μεχρι να καταδικαστει η αιρεση και το σχισμα απο το ορθοδοξο ομολογιακο πληρωμα των αποτειχισμενων απαγορευται καθε αλλαγη σχηματος της ιερας αποτειχισεως για να μην καταβιβασθει στον βαθμο της παρασυναγωγης.